Καλησπερα σε ολους!
Οπως ανεφερα και στο προηγομενο θεμα μου, καταφερα επιτελους μετα απο τοσα χρονια να φερω το μοτερ λειτουργικη κατασταση. Ετσι θελω να ξεκινησω μαζεματα και επισκευες οπου μπορω και οταν καποια στιγμη εχω την δυνατοτητα χρηματων και χρονου να κανω και μια καλη ανακατασκευη. Προς το παρων λοιπων θελω να κανω μια εκτιμηση και να επισκευασω οτι μπορω, καθως και να σταματησω οση σκουρια μπορω, μεχρι να βαλω σωστα πλαισια και καινουργια μεταλα οπου χρειαζεται αν χρειαζεται. Με σκουριες δεν εχω ασχοληθει ακομα ομως πιστευω οτι δεν εχω τοσο ασχημη κατασταση, στο κοντινο μελλον εννοειτε βεβαια θα τα γυαλισω ολα. Το σασι ειχε ενισχυθει παλαιοτερα και κοιταζοντας το εξωτερικα δεν βρηκα κατι ασχημο στην ενισχυση. Θα ανεβασω και φωτογραφιες συντομα.Προς το παρων εχω 2 αποριες για τις δουλιτσες που του κανω.
1) Οσο αναφορα το ντεποζιτο βενζινης το οποιο αφαιρεσα και θελω να καθαρισω, το προβλημα μου ειναι οτι το σημειο που μπαινει το φλοτερ της βενζινης ηταν τελειως σαπιο και εγινε τριμα με το που το αγγιξα οπως φενεται στην φωτογραφια. Αφου με κανενα τροπο δεν καταφερα να βγαλω τις βιδες μεχρι τωρα μετα απο ζεσταματα-κρυωματα, wd-40 βενζινη και πετρελαιο σκεφτηκα να τρυπισω της βιδες με ενα μικροτερο τριπανακι και σιγα σιγα να προσπαθησω να το αφαιρεσω. Υπαρχει κατι καλυτερο που μπορω να κανω?
2) Στην δοκιμαστικη βολτα που το πηγα εδω απεξω, τα φρενα θελανε διπλοπεταλια για να πιασουν. Με ενα πατημα δεν εκαναν τιποτα. Προφανως θελω τακακια και εξαερωση στο συστημα φρενων μετα απο τοσα χρονια (Εχω μπροστα δισκοφρενα πισω ταμπουρα). Οσο αναφορα την εξαερωση λιγο που το εψαξα βρηκα οτι πρεπει καποιος να παταει φρενο μεσα στο αυτοκινητο επανελημενα και καποιος στην ροδα πανω στο φρενο ξεβιδωνει λιγο ενα παξιμαδακι και περιμενουμε μεχρι να σταξει υργο φρενων και μετα ξανασφιγγουμε και επαναλαμβανουμε σε καθε τροχο. Αν ειναι ευκολο λοιπων καποιος που ξερει μπορει να περιγραψει την διαδικασια?
Ευχαριστω για την βοηθεια μεχρι τωρα! Το φορουμ ειναι πραγματικα χρυσαφι!
Οπως ανεφερα και στο προηγομενο θεμα μου, καταφερα επιτελους μετα απο τοσα χρονια να φερω το μοτερ λειτουργικη κατασταση. Ετσι θελω να ξεκινησω μαζεματα και επισκευες οπου μπορω και οταν καποια στιγμη εχω την δυνατοτητα χρηματων και χρονου να κανω και μια καλη ανακατασκευη. Προς το παρων λοιπων θελω να κανω μια εκτιμηση και να επισκευασω οτι μπορω, καθως και να σταματησω οση σκουρια μπορω, μεχρι να βαλω σωστα πλαισια και καινουργια μεταλα οπου χρειαζεται αν χρειαζεται. Με σκουριες δεν εχω ασχοληθει ακομα ομως πιστευω οτι δεν εχω τοσο ασχημη κατασταση, στο κοντινο μελλον εννοειτε βεβαια θα τα γυαλισω ολα. Το σασι ειχε ενισχυθει παλαιοτερα και κοιταζοντας το εξωτερικα δεν βρηκα κατι ασχημο στην ενισχυση. Θα ανεβασω και φωτογραφιες συντομα.Προς το παρων εχω 2 αποριες για τις δουλιτσες που του κανω.
1) Οσο αναφορα το ντεποζιτο βενζινης το οποιο αφαιρεσα και θελω να καθαρισω, το προβλημα μου ειναι οτι το σημειο που μπαινει το φλοτερ της βενζινης ηταν τελειως σαπιο και εγινε τριμα με το που το αγγιξα οπως φενεται στην φωτογραφια. Αφου με κανενα τροπο δεν καταφερα να βγαλω τις βιδες μεχρι τωρα μετα απο ζεσταματα-κρυωματα, wd-40 βενζινη και πετρελαιο σκεφτηκα να τρυπισω της βιδες με ενα μικροτερο τριπανακι και σιγα σιγα να προσπαθησω να το αφαιρεσω. Υπαρχει κατι καλυτερο που μπορω να κανω?
2) Στην δοκιμαστικη βολτα που το πηγα εδω απεξω, τα φρενα θελανε διπλοπεταλια για να πιασουν. Με ενα πατημα δεν εκαναν τιποτα. Προφανως θελω τακακια και εξαερωση στο συστημα φρενων μετα απο τοσα χρονια (Εχω μπροστα δισκοφρενα πισω ταμπουρα). Οσο αναφορα την εξαερωση λιγο που το εψαξα βρηκα οτι πρεπει καποιος να παταει φρενο μεσα στο αυτοκινητο επανελημενα και καποιος στην ροδα πανω στο φρενο ξεβιδωνει λιγο ενα παξιμαδακι και περιμενουμε μεχρι να σταξει υργο φρενων και μετα ξανασφιγγουμε και επαναλαμβανουμε σε καθε τροχο. Αν ειναι ευκολο λοιπων καποιος που ξερει μπορει να περιγραψει την διαδικασια?
Ευχαριστω για την βοηθεια μεχρι τωρα! Το φορουμ ειναι πραγματικα χρυσαφι!