2cv Γενική Επισκευή

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Καλησπερα σε ολους!
Οπως ανεφερα και στο προηγομενο θεμα μου, καταφερα επιτελους μετα απο τοσα χρονια να φερω το μοτερ λειτουργικη κατασταση. Ετσι θελω να ξεκινησω μαζεματα και επισκευες οπου μπορω και οταν καποια στιγμη εχω την δυνατοτητα χρηματων και χρονου να κανω και μια καλη ανακατασκευη. Προς το παρων λοιπων θελω να κανω μια εκτιμηση και να επισκευασω οτι μπορω, καθως και να σταματησω οση σκουρια μπορω, μεχρι να βαλω σωστα πλαισια και καινουργια μεταλα οπου χρειαζεται αν χρειαζεται. Με σκουριες δεν εχω ασχοληθει ακομα ομως πιστευω οτι δεν εχω τοσο ασχημη κατασταση, στο κοντινο μελλον εννοειτε βεβαια θα τα γυαλισω ολα. Το σασι ειχε ενισχυθει παλαιοτερα και κοιταζοντας το εξωτερικα δεν βρηκα κατι ασχημο στην ενισχυση. Θα ανεβασω και φωτογραφιες συντομα.Προς το παρων εχω 2 αποριες για τις δουλιτσες που του κανω.

1) Οσο αναφορα το ντεποζιτο βενζινης το οποιο αφαιρεσα και θελω να καθαρισω, το προβλημα μου ειναι οτι το σημειο που μπαινει το φλοτερ της βενζινης ηταν τελειως σαπιο και εγινε τριμα με το που το αγγιξα οπως φενεται στην φωτογραφια. Αφου με κανενα τροπο δεν καταφερα να βγαλω τις βιδες μεχρι τωρα μετα απο ζεσταματα-κρυωματα, wd-40 βενζινη και πετρελαιο σκεφτηκα να τρυπισω της βιδες με ενα μικροτερο τριπανακι και σιγα σιγα να προσπαθησω να το αφαιρεσω. Υπαρχει κατι καλυτερο που μπορω να κανω?
23345

2) Στην δοκιμαστικη βολτα που το πηγα εδω απεξω, τα φρενα θελανε διπλοπεταλια για να πιασουν. Με ενα πατημα δεν εκαναν τιποτα. Προφανως θελω τακακια και εξαερωση στο συστημα φρενων μετα απο τοσα χρονια (Εχω μπροστα δισκοφρενα πισω ταμπουρα). Οσο αναφορα την εξαερωση λιγο που το εψαξα βρηκα οτι πρεπει καποιος να παταει φρενο μεσα στο αυτοκινητο επανελημενα και καποιος στην ροδα πανω στο φρενο ξεβιδωνει λιγο ενα παξιμαδακι και περιμενουμε μεχρι να σταξει υργο φρενων και μετα ξανασφιγγουμε και επαναλαμβανουμε σε καθε τροχο. Αν ειναι ευκολο λοιπων καποιος που ξερει μπορει να περιγραψει την διαδικασια?

Ευχαριστω για την βοηθεια μεχρι τωρα! Το φορουμ ειναι πραγματικα χρυσαφι!
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
861
Reaction score
1.994
Πόντοι
517
Age
52
1)Χρησιμοποίησε έναν μεγαλύτερο πλαγιοκόφτη ¨δαγκώνοντας" κάθετα με αντίστοιχο τρόπο.

23358

2)Για την διπλοπεταλιά, τοποθέτησε ένα βάρος ή σφήνα στο πεντάλ του φρένου ολονυχτίς να μείνει σε πίεση και βλέπουμε- κανόνισε να μην μείνουν αναμμένα τα φώτα στοπ. Η διαδικασία εξαέρωσης είναι η στάνταρντ για υδραυλικά φρένα, ξεκινώντας από πίσω δεξιά.
 
Last edited:

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Καλησπερα!
Μετα απο μια νυχτα με πατημενο φρενο, το δοκιμασα και η διαφορα ηταν ελαχιστη. Επισης ειχε σταξει το δεξι μπροστα φρενο (συνοδηγου) λιγο υγρο οπως φενεται στην φωτο. Αρα φανταζομαι παιρνει αερα ή χανει υγρο απο εκει? . Τι μπορω να κανω?
23379
23380
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
861
Reaction score
1.994
Πόντοι
517
Age
52
Η επισκευή της διαρροής απαιτεί την αλλαγή του LHM παρεμβύσματος κάτω από το ρακόρ.
Εάν είναι τόσο μικρή, δεν είναι η αιτία του διπλοπατήματος.
Για να ξεβιδώσει το ρακόρ: WD40 καμιά ώρα και χρησιμοποίηση καλού 8mm ή 9mm κλειδιού.Κατόπιν εξαέρωση.

23381
Brake pipe seal, 3.5mm L.H.M. green fluid.Each – ECAS 2CV PARTS LTD
Buy 2CV6 Brake pipes Online at The 2CV Shop -
Ring spanner for braking and hydraulic tubes AF8 + AF9

Μετά το ολονύκτιο πάτημα, πώς το βρήκες το πεντάλ-ήταν στο πάτωμα?
Διπλό πάτημα εννοείς το πρώτο υποχωρεί στο πάτωμα και το δεύτερο πιάνει ψηλότερα?
Δες και εδώ: (2) Τα φρένα του 2CV6, σύστημα LHM από τη δική μου σκοπιά. | my2cv.gr - The story of a legend
 
Last edited:

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.435
Reaction score
3.235
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Καλημέρα!
Αρχικα πες μου πόσο καιρό ήταν ακίνητο το 2cvακι σου και επίσης έχουν ανοιχτεί ποτέ τα πίσω ταμπούρα;;
Για δες λίγο τα σημεία που θα σου πω παρακάτω και πες μου!
  1. Αρχικα δες αν είναι μούσκεμα με ΛΗΜ το σημείο κάτω από την δαγκάνα δηλαδή το σημείο που βρίσκονται τα τακάκια
  2. Δες αν οι δισκοπλακες είναι υγρές από ΛΗΜ
  3. Μετά από χρόνια σε ακινησία ή αν δεν έχουν ανοίχτει ποτέ τα πίσω ταμπουρά και έχει άκομα τα εργοστάσιακα είναι σίγουρο πλέον ότι τα κυλινδρακια θα είναι κολλημένα ή θα εχουν διαρροή ΛΗΜ τουλάχιστον σε όσα 2cv έχω επισκευάσει αυτό ήταν το πρόβλημα!
Οπότε αν δεν έχεις διαρροή από τις δαγκάνες και αν αυτές δεν είναι κολλημένες το άνοιγμα των πίσω ταμπουρων είναι μονόδρομος
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Μετά το ολονύκτιο πάτημα, πώς το βρήκες το πεντάλ-ήταν στο πάτωμα?
Διπλό πάτημα εννοείς το πρώτο υποχωρεί στο πάτωμα και το δεύτερο πιάνει ψηλότερα?
Το πενταλ ηταν στο πατωμα λογο της σφηνας. Μολις την εβγαλα επανηλθε κανονικα, χωρις να εχει σκληρυνει η κατι τετοιο.
Οσο για το διπλο πατημα ναι, το πρωτο υποχωρει πατωμα και το δευτερο πιανει ψηλοτερα.
LHM πρεπει να αλλαξω ετσι και αλλιως μιας και δεν εχει αλλαχτει σιγουρα τα τελευταια 15 χρονια:hypno::hypno: αφου ηταν σε ακινησια.
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Καλημέρα!
Αρχικα πες μου πόσο καιρό ήταν ακίνητο το 2cvακι σου και επίσης έχουν ανοιχτεί ποτέ τα πίσω ταμπούρα;;
Για δες λίγο τα σημεία που θα σου πω παρακάτω και πες μου!
  1. Αρχικα δες αν είναι μούσκεμα με ΛΗΜ το σημείο κάτω από την δαγκάνα δηλαδή το σημείο που βρίσκονται τα τακάκια
  2. Δες αν οι δισκοπλακες είναι υγρές από ΛΗΜ
  3. Μετά από χρόνια σε ακινησία ή αν δεν έχουν ανοίχτει ποτέ τα πίσω ταμπουρά και έχει άκομα τα εργοστάσιακα είναι σίγουρο πλέον ότι τα κυλινδρακια θα είναι κολλημένα ή θα εχουν διαρροή ΛΗΜ τουλάχιστον σε όσα 2cv έχω επισκευάσει αυτό ήταν το πρόβλημα!
Οπότε αν δεν έχεις διαρροή από τις δαγκάνες και αν αυτές δεν είναι κολλημένες το άνοιγμα των πίσω ταμπουρων είναι μονόδρομος
Ηταν 15 χρονια ακινητο. Οσο για τα ταμπουρα δεν ξερω αν εχουν αλλαχτει.
Θα κοιταξω τα 1,2,3 μολις παω στο αμαξακι και θα σου πω!
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
861
Reaction score
1.994
Πόντοι
517
Age
52
O.K. πρώτα τα εύκολα:
Πίσω από κάθε ταμπούρο υπάρχουν δύο βίδες που περιστρέφουν εσωτερικά τις δύο κάμες-σαλιγκάρια.
Αυτές σπρώχνουν τις σιαγώνες οριακά να ακουμπούν το τύμπανο που περιστρέφεται με την ρόδα.
Fitting Instructions - Retrospec Parts
23384

Ρύθμισε, χωρίς να αφαιρέσεις κάτι, με 14mm κλειδί και αφού μουλιάσει σε WD40, ώστε με σηκωμένη ρόδα να περιστρέφεται ελεύθερα και ίσα να ακουμπούν οι σιαγώνες.
Γιατί? Το ελατήριο θα αναγκάσει τις σιαγώνες να επιστρέψουν και να μείνουν σε θέση μακρύτερα από την επιφάνεια επαφής και αυτήν την απόσταση θα πρέπει να καλύψεις με την πρώτη πεταλιά. Τα εμβολάκια υποχωρούν μαζί.
 
Last edited:

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Λοιπων σημερα πηγα και μουλιασα τα 14αρια παξιμαδια με WD40 αλλα ακομα ειναι πολυ σφιχτα και καταφερα μονο 1 σε καθε τροχο να κουνισω ελαχιστα. Μετα σταματισα γιατι κλοτσαγε το κλειδι και εφαγε λιγο το παξιμαδι και φοβηθηκα μην τα παραμορφοσω και κολισουν, κι ετσι το αφησα οπως ηταν. Θα συνεχισω με WD40 αυριο και θα δουμε.
Τωρα στον τροχο μεριας οδηγου ηταν αρκετα σφιχτος, ομως οπως παλευτα τα παξιμαδια ξαφνικα χαλαρωσε πολυ και γυρναει ελευθερα. Σε καποιο σημειο της περιστροφης ακουω οτι βρισκει βεβαια με το τυμπανο χωρις ομως να τον σταματαει.
Στην μερια του συνοδηγου γυρναει αλλα ειναι πολυ σφηχτο.
Τελος εβαλα τον πατερα μου να παταει φρενο και πραγματι σταματαν να γυρνουν μολις πατησει και οι δυο μεριες.
Με πατημενο φρενο δεν μπορουσα να τις γυρισω καθολου.
Επισης εχει βελτιωθει πολυ η αισθηση του πενταλ και πλεον σκληραινει μετα τα πρωτο πατημα με σβηστη μηχανη. Το δοκιμασα και λιγο μπρος-πισω και εκτος απο οτι δεν θελει πλεον διπλοπεταλια για να πιασει ειναι πολυ πιο γρηγορη η ανταποκριση του φρεναρισματος.
Θα βγαλω ενα βιντεακι τον καθε τροχο μολις μπορεσω και βλεπουμε.
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Καλησπερα!
Ξερει κανεις μηχανικο στην Αθηνα που να ασχολειται/επισκευαζει δυναμο(alternator)? Μολις ξεκολισα τα 14αρια παξιμαδια των ταμπουρων και ειπα να δοκιμασω τα φρενα αφου τα ρυθμισα, καταλαβα οτι εχει ζημια το δυναμο. Δεν φορτιζει την μπαταρια. Εκανα και Bypass στον voltage regulator μπας και ειχε χαλασει αυτος αλλα τιποτα. Λετε αξιζει να βρω μηχανικο ή να παω για καινουργιο δυναμο?
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
635
Reaction score
1.924
Πόντοι
487
Age
33
Tο φωτακι του δυναμο αναβει;
Εαν αυτο ειναι καμμενο η πχ δεν κανει καλη επαφη το ντουι,η αιτια μπορει να ειναι αυτη.Σε καποια δυναμο αυτο το λαμπακι δεν ειναι απλως μια ενδειξη,αλλα ενεργο στοιχειο του κυκλωματος προδιεγερσης,οποτε αν αυτο δεν αναβει δε φορτιζει ουτε το δυναμο.
Κατα τα λοιπα,νομιζω οτι οποιοσδηποτε ηλεκτρολογος αυτοκινητων μπορει να το επισκευασει αν χρειαστει.
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Δεν εχω δει καποιο φωτακι με το δυναμο. Το δυναμο οπως το ειδα ειναι συνδεδεμενο η μεγαλη βιδα μεσω της μιζας με το + της μπαταριας, γειωνει απο την στηριξη του με το μοτερ και η προδιεγερση παιρνει κατευθιαν απο τον αυτοματο τασης. Ο αυτοματος τασης παει στο +, σε γη και στο δυναμο (προδιεγερση). Μου ξεφευγει κατι?
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
861
Reaction score
1.994
Πόντοι
517
Age
52
Δυναμό το λέμε ακόμη αλλά είναι γεννήτρια. Το λέω για μην ψάχνεις στο intermet για dynamo.
Περιέγραψε το σύμπτωμα. Πως κατάλαβες ότι έχει ζημιά?
Το Bypass στον voltage regulator πώς το έκανες? Δεν θα έπρεπε η μπαταρία να δεχτεί κατευθείαν τάση.
Τα καρβουνάκια τα έλεγξες? Τις συνδέσεις των καλωδίων στις βίδες ΚΑΙ στις φίσες?

minas σε ποιο λαμπάκι αναφέρεσαι?
 
Last edited:

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Υποψιαστηκα οτι δεν φορτιζει γιατι οταν το πρωτομετακινησα η ενδειξη στο καντραν ηταν στην ασπρη περιοχη στην μεση και οσο ανεβαζα στροφες αυξανοταν. Απο καποια στιγμη και μετα εφτανε με το ζορι στην μεση και μετα ηταν παντα μεταξυ ασπρο-κοκκινο, δηλαδη στο οριο μεταξυ αφορτιστου και φορτισμενου. Το εψαξα λιγο και μετρησα την ταση της μπαταριας πριν το βαλω μπρος στα 12V και μολις το εβαλα μπρος εμεινε στα 12 και αντι να παει στα 13-14 , σιγα σιγα επεφτε. Επισης ανεβαζοντας στροφες η ταση στο βολτομετρο δεν αυξανοταν. Τελος για να σιγουρευτω το εβαλα μπρος και ξεσυνδεσα την μπαταρα και σταματησε να δουλευει αμεσως (πιστευω καλυτερα να μην το ειχα κανει αυτο το τεστ:() .

Το bypass το εκανα συνδεοντας απο το + της γεννητριας (μεγαλη βιδα) στην διεγερση της γεννητριας και δεν ειδα διαφορα στο βολτομετρο, ουτε οταν ανεβαζα στροφες.
Τα καλωδια τα κοιταξα και μου φανηκαν γερα συνδεδεμενες ολες οι συνδεσεις.
Καρβουνακια κοιταξα και κομπλε μου φανηκαν. Θα βγαλω φωτο για σιγουρια.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
635
Reaction score
1.924
Πόντοι
487
Age
33
A...μολις εριξα μια καλυτερη ματια,και ειδα οτι τα 2cv δεν εχουν φωτακι ενδειξης για τη φορτιση..οποτε ακυρο..:O

Κατα την ταπεινη μου αποψη παντως,και εφοσον μιλαμε για αμαξι που ηταν καιρο σε ακινησια,πιθανολογω οτι δεν φταιει το ιδιο το δυναμο-τελικα φοραει γεννητρια(generator) η εναλλακτη(alternator);μπερδευτηκα λιγο.
Εφοσον μαλιστα αρχικα δουλεψε,πιστευω κι εγω οτι ειναι θεμα κακης επαφης κλπ.Ακομα και ο τροπος που ειναι βιδωμενο επανω στο μπλοκ,εαν εχει σκουριες κλπ,μπορει να μην επιτρεπει καλη γειωση.
Επισης,σε καποια αυτοκινητα(δεν ξερω για το 2cv,)οπου ο αυτοματος ρυθμιστης ειναι απομακρυσμενος και οχι επανω στον εναλλακτη,αυτος προστατευεται με ασφαλειες,οι οποιες μπορει να εχουν καει η να μην κανουν καλη επαφη.
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Κατα την ταπεινη μου αποψη παντως,και εφοσον μιλαμε για αμαξι που ηταν καιρο σε ακινησια,πιθανολογω οτι δεν φταιει το ιδιο το δυναμο-τελικα φοραει γεννητρια(generator) η εναλλακτη(alternator);
Καλησπερα! Απο οσο ξερω εναλλακτη φοραει.
Μετα απο ανακατασκευη που εκανα στον εναλλακτη λυθηκε το θεμα της φορτισης2364923650, ομως προσεξα οτι φτανει στα 16 volt2364723651οποτε θα αλλαξω και τον ρυθμιστη τασης. Εχω βρει εναν της Beru και εναν της Hella και οι δυο απο Ελλαδα. Εχει καποιος γνωμη για καποια απο τις δυο εταιριες ή καποια αλλη προταση? 23645

Τελος οσο αναφορα τα φρενα εκανα καλη εξαερωση και αλλαξα και lhm και πλεων σκληραινουν στο σωστο σημειο και φρεναρουν κανονικα.
Εβγαλαν πολυυυυ βρωμα απο μεσα παντως!!!! 23648
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
115
Reaction score
140
Πόντοι
287
Age
25
Ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω το παξιμάδι που κρατάει τον alternator απο Ελλάδα προτιμότερο ή εξωτερικό με λογικά μεταφορικά για ένα παξιμαδακι!!!(Μόνο το παξιμάδι , την βίδα την έχω)
24737
Έχω γυρίσει την μιση Αττική και δεν έχει κανένας. Μόνο έξω το βρίσκω αλλά υπερβολικά τα μεταφορικά για ένα παξιμαδάκι. Έχει κανείς καμία ιδέα;
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.160
Reaction score
24.401
Πόντοι
1.487
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ Σ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ


Λεωφόρος Μεσογείων 454, Αγία Παρασκευή,

2106013395
 
Top Bottom