ΧΜ ή C6

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Για όσους έχουν αμεση εμπειρία και από τα δύο οχήματα, πως θα τα συγκρίνατε;;

Εγώ μόνο από ΧΜ έχω εμπειρία..

στην ΧΜ μ αρέσει περισσότερο το εσωτερικό (ειδικά στην σειρά 1). Είναι επίσης και πιο ευρύχωρη.
Επίσης οι πρώτες μέχρι το '94 έχουν την γοητεία να βυθίζονται...

η C6 με γοητεύει με την εξωτερική εμφάνιση... Αλλά δεν την έχω οδηγήσει ποτέ.
κι έχει γενικά πιο πολύ αέρα ναυαρχίδας...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.943
Reaction score
20.616
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Δεν έστελνες ένα προσωπικό μήνυμα στον @citrobella τι ήθελες και άνοιγες νέο θέμα... :lol:
Μόνο αυτός ο παλιοψυχάκιας τα έχει όλα σε ολους τους συνδυασμούς :lol:

Πέρα από την πλάκα ωραίο θέμα.. XM για μένα αν δεν είχα την φοβία ότι θα μου έμενε συνέχεια στο δρόμο..
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Δεν έστελνες ένα προσωπικό μήνυμα στον @citrobella τι ήθελες και άνοιγες νέο θέμα... :lol:
Μόνο αυτός ο παλιοψυχάκιας τα έχει όλα σε ολους τους συνδυασμούς :lol:

Πέρα από την πλάκα ωραίο θέμα.. XM για μένα αν δεν είχα την φοβία ότι θα μου έμενε συνέχεια στο δρόμο..

απλά η ΧΜ για μένα έχει πιο πολύ την εικόνα ενός μεγαλομεσαίου οικογενειακού... Aκόμα και η V6
Δεν ταιριάζει στο οικογενειακό δέντρο των reines de la route, 15CV, DS pallas/Prestige, CX Prestige, C6
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.934
Reaction score
8.263
Πόντοι
947
Age
57
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Ke ta dio ine poli special avtokinita...
Me tin C6 na pesi se diko tis gipedo chlidas ke to XM na ine ena megalo BX ligo poli...ke mechri 7/91 poli naziarika...
Sira II Xm 100% pio aksiopistes...
Avta.
Ke me C6 mbenis se kyklo pou mono ligi mborune na ine...
23.384 ipirchane...ena trito tha echi idi chathi se atichimata ke fthora...ena trito tha briskete idi se chria silekton...
333.405 Xm...an thimame kala...
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Ke ta dio ine poli special avtokinita...
Me tin C6 na pesi se diko tis gipedo chlidas ke to XM na ine ena megalo BX ligo poli...ke mechri 7/91 poli naziarika...
Sira II Xm 100% pio aksiopistes...
Avta.
Ke me C6 mbenis se kyklo pou mono ligi mborune na ine...
23.384 ipirchane...ena trito tha echi idi chathi se atichimata ke fthora...ena trito tha briskete idi se chria silekton...
333.405 Xm...an thimame kala...
12.920 SM
333.775 XM
23.421 C6
CX Prestige 18.898 περίμενα πολύ περισσότερες ,γιατί η διαφορά τιμής από τις παλάς και gti δεν ήταν τεράστια)


Χωρίς βέβαια να σημαίνουν και πολλά οι αριθμοί παραγωγής (πηγή CX, une lignee Prestigieuse", Dominique Pagneux)
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.728
Reaction score
14.331
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Νομιζω δεν υπαρχει διλημμα. Αλλης εποχης το ενα αλλο το αλλο.
Με λιγα λογια ΚΑΙ τα δυο για διαφορετικους λογους το καθενα!
 

nikos_xm

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
184
Reaction score
567
Πόντοι
507
δεν μένει αγαπητοί φίλοι το xm κάθε μέρα στο δρόμο μην ακούω υπερβολές, άμα δεν είσαι σε θέση να πληρώσεις για να το συντηρήσεις είναι άλλο θέμα, αν αντί να στο φτιάξει ο μηχανικός που θα το πας στο χαλάσει είναι επίσης άλλο θέμα.
Eίναι απίστευτο αυτοκίνητο όσοι άλλαξαν το xm με c6 μάλλον απογοητεύτηκαν αλλά ακόμα και έτσι να είναι το c6 είναι δελεαστικό.
Συμφωνώ ότι τα prestige ήταν πιο χλιδάτα από τις xm αλλά τα xm έχουν την hydractive και σου δίνουν στην ουσία ένα άλλο αυτοκίνητο αν το χρησιμοποιήσεις.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
δεν μένει αγαπητοί φίλοι το xm κάθε μέρα στο δρόμο μην ακούω υπερβολές, άμα δεν είσαι σε θέση να πληρώσεις για να το συντηρήσεις είναι άλλο θέμα, αν αντί να στο φτιάξει ο μηχανικός που θα το πας στο χαλάσει είναι επίσης άλλο θέμα.
Eίναι απίστευτο αυτοκίνητο όσοι άλλαξαν το xm με c6 μάλλον απογοητεύτηκαν αλλά ακόμα και έτσι να είναι το c6 είναι δελεαστικό.
Συμφωνώ ότι τα prestige ήταν πιο χλιδάτα από τις xm αλλά τα xm έχουν την hydractive και σου δίνουν στην ουσία ένα άλλο αυτοκίνητο αν το χρησιμοποιήσεις.
μην έχοντας οδηγήσει C6 (αν και έχω μπει σε έκθεση), όπως είπα και παρά πάνω, σαν πλεονέκτημά της βρίσκω την εμφάνιση.

Από την άλλη η ΧΜ θα είναι πάντα η μεγάλη Σιτροέν της εφηβείας μου. Επίσης για την εποχή της 'ηταν πολύ πιο πρωτοποριακή από ότι η C6 για την δικιά της
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.596
Reaction score
3.766
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
συμφωνω με τον νικο...αν ο μαστορας ειναι για κλωτσιες τοτε και ΧΜ και σε6 απλι θα μεινεις στο δρομο....ξερω ανθρωπο απο το greekcitroenclub ειχε χαντια πηγε σε σε5 σειρα 2 μετα σε σε5 σειρα3 και καταληξε σε ΒΧ διοτι δεν βρηκε κατι αξιολογο σε ξανθια....γιατι αραγε? γιατι μαλλονεχει χαθει η παλια αιγλη της υδρο?
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.934
Reaction score
8.263
Πόντοι
947
Age
57
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
συμφωνω με τον νικο...αν ο μαστορας ειναι για κλωτσιες τοτε και ΧΜ και σε6 απλι θα μεινεις στο δρομο....ξερω ανθρωπο απο το greekcitroenclub ειχε χαντια πηγε σε σε5 σειρα 2 μετα σε σε5 σειρα3 και καταληξε σε ΒΧ διοτι δεν βρηκε κατι αξιολογο σε ξανθια....γιατι αραγε? γιατι μαλλονεχει χαθει η παλια αιγλη της υδρο?
...sigoura ochi...!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.728
Reaction score
14.331
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
συμφωνω με τον νικο...αν ο μαστορας ειναι για κλωτσιες τοτε και ΧΜ και σε6 απλι θα μεινεις στο δρομο....ξερω ανθρωπο απο το greekcitroenclub ειχε χαντια πηγε σε σε5 σειρα 2 μετα σε σε5 σειρα3 και καταληξε σε ΒΧ διοτι δεν βρηκε κατι αξιολογο σε ξανθια....γιατι αραγε? γιατι μαλλονεχει χαθει η παλια αιγλη της υδρο?
Ποια παλια αιγλη τωρα.. οταν εισαι Ελλαδα και παιξει αφραγκια ετσι γινεται..:cold: Δε πας απο c5 ΙΙ σε bx γιατι απλα σου καπνισε..
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.617
Reaction score
9.905
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Νομιζω δεν υπαρχει διλημμα. Αλλης εποχης το ενα αλλο το αλλο.
Με λιγα λογια ΚΑΙ τα δυο για διαφορετικους λογους το καθενα!
:up:, αλλά εγώ θα έλεγα και τα 2 όχι για διαφορετικούς, αλλά για τον ίδιο λόγο... Το στοιχείο που κρύβεται βαθιά μέσα στη φιλοσοφία των μεγάλων υδροπνευματικών Citroen και μας σαγηνεύει βρίσκεται πάντα εκεί, αλλού λιγότερο, αλλού περισσότερο, αλλού λίγο παραλλαγμένο ή μεταλλαγμένο εάν θέλετε... Αλλά πάντα εκεί... Όπως είπε ο Γιάννης σε ένα άλλο thread, η κάθε μία μοναδική και ασύγκριτη...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Ποια παλια αιγλη τωρα.. οταν εισαι Ελλαδα και παιξει αφραγκια ετσι γινεται..:cold: Δε πας απο c5 ΙΙ σε bx γιατι απλα σου καπνισε..

ε, ναι... με τα λεφτά της c5 τελευταίας γενιάς κτυπούσε ΧΜ σε πολύ πολύ καλή κατασταση... Αν ήθελε πιο παλιά υδροπνευματική...
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.596
Reaction score
3.766
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
Ποια παλια αιγλη τωρα.. οταν εισαι Ελλαδα και παιξει αφραγκια ετσι γινεται..:cold: Δε πας απο c5 ΙΙ σε bx γιατι απλα σου καπνισε..
επειδ ξερεις για ποιον μιλαω και ο συγκεκριμενος δεν νομιζω οτι εχει θεμα οικονομικο...
 

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
525
Πόντοι
137
Age
41
Ποια παλια αιγλη τωρα.. οταν εισαι Ελλαδα και παιξει αφραγκια ετσι γινεται..:cold: Δε πας απο c5 ΙΙ σε bx γιατι απλα σου καπνισε..
nonos ενοειται οτι ο ανθρωπος πηρε bx για την παλια αιγλη! το bx ειναι το κατι αλλο σε αναρτηση εχει πραγματικη αισθηση citroen, γαμαει το εργαλειο. τι να κλασει ο κουβας το c5 μπροστα του; ο ανθρωπος απλα ειχε γουστο
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.934
Reaction score
8.263
Πόντοι
947
Age
57
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
nonos ενοειται οτι ο ανθρωπος πηρε bx για την παλια αιγλη! το bx ειναι το κατι αλλο σε αναρτηση εχει πραγματικη αισθηση citroen, γαμαει το εργαλειο. τι να κλασει ο κουβας το c5 μπροστα του; ο ανθρωπος απλα ειχε γουστο
Ahhhh...diavono apolita...odigontas en alaks BX Sira1 ke C5 Sira2 (ochi3!) mboro na po pos tou C5 ine pio kali ke ekseligmeni...idika se thema asfalias...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.617
Reaction score
9.905
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
nonos ενοειται οτι ο ανθρωπος πηρε bx για την παλια αιγλη! το bx ειναι το κατι αλλο σε αναρτηση εχει πραγματικη αισθηση citroen, γαμαει το εργαλειο. τι να κλασει ο κουβας το c5 μπροστα του; ο ανθρωπος απλα ειχε γουστο
Μετανοιώνω, πραγματικά, που δώσαμε τη C5 μας 1ης γενιάς λόγω οικονομικών δυσχερειών, μόλις έφυγε από τη ζωή ο πατέρας μου και καθυστερούσε να βγει η σύνταξη της μητέρας μου. Μπορεί να μην είχε τα διπλά ψαλίδια των CX κ.λ.π., ή το ίδιο κύκλωμα για φρένα-τιμόνι, αλλά η hydractive ήταν μία παγκόσμια καινοτομία της Citroen που ώθησε την υδροπνευματική σε μία άλλη διάσταση για την άνεση και ασφάλεια του καθημερινού οδηγού. Επιπρόσθετα, άλλη η εποχή και η κατηγορία της ΒΧ, άλλη και εκείνη της C5. Νομίζω πως θα έπρεπε να μη συγκρίνουμε, τελικά, υδροπνευματικές Citroen από διαφορετικές εποχές τόσο απόλυτα (εντάξει, ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του, όπως εγώ τις CX!).

Επειδή ακούω συχνά άσχημες απόψεις για τη C5, ένα αυτοκίνητο που, κατά κάποιο τρόπο, ήταν μεταξύ ΧΜ και C6 χρονικά και, αν και μισή κατηγορία κάτω, για λίγο καιρό αποτέλεσε τη ναυαρχίδα της Citroen, θα εκφράσω μία προσωπική ευχή: Μακάρι κάποτε να αναγνωρισθεί η πραγματική προσφορά της C5 στη Citroen και στην αυτοκίνηση γενικότερα, διότι όλες οι γενιές της ήταν υπέροχα αυτοκίνητα, πολύ ανώτερα από τον ανταγωνισμό τους σε θέματα ουσιώδη για τον καθημερινό οδηγό και οικογενειάρχη. Αγαπητέ μου Τάκη, νομίζω ότι ο χαρακτηρισμός "κουβάς" ήταν υπερβολικός και άδικος! (Σέβομαι απόλυτα το δικαίωμα στην άποψή σου, βέβαια!).
 

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
525
Πόντοι
137
Age
41
Μετανοιώνω, πραγματικά, που δώσαμε τη C5 μας 1ης γενιάς λόγω οικονομικών δυσχερειών, μόλις έφυγε από τη ζωή ο πατέρας μου και καθυστερούσε να βγει η σύνταξη της μητέρας μου. Μπορεί να μην είχε τα διπλά ψαλίδια των CX κ.λ.π., ή το ίδιο κύκλωμα για φρένα-τιμόνι, αλλά η hydractive ήταν μία παγκόσμια καινοτομία της Citroen που ώθησε την υδροπνευματική σε μία άλλη διάσταση για την άνεση και ασφάλεια του καθημερινού οδηγού. Επιπρόσθετα, άλλη η εποχή και η κατηγορία της ΒΧ, άλλη και εκείνη της C5. Νομίζω πως θα έπρεπε να μη συγκρίνουμε, τελικά, υδροπνευματικές Citroen από διαφορετικές εποχές τόσο απόλυτα (εντάξει, ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του, όπως εγώ τις CX!).

Επειδή ακούω συχνά άσχημες απόψεις για τη C5, ένα αυτοκίνητο που, κατά κάποιο τρόπο, ήταν μεταξύ ΧΜ και C6 χρονικά και, αν και μισή κατηγορία κάτω, για λίγο καιρό αποτέλεσε τη ναυαρχίδα της Citroen, θα εκφράσω μία προσωπική ευχή: Μακάρι κάποτε να αναγνωρισθεί η πραγματική προσφορά της C5 στη Citroen και στην αυτοκίνηση γενικότερα, διότι όλες οι γενιές της ήταν υπέροχα αυτοκίνητα, πολύ ανώτερα από τον ανταγωνισμό τους σε θέματα ουσιώδη για τον καθημερινό οδηγό και οικογενειάρχη. Αγαπητέ μου Τάκη, νομίζω ότι ο χαρακτηρισμός "κουβάς" ήταν υπερβολικός και άδικος! (Σέβομαι απόλυτα το δικαίωμα στην άποψή σου, βέβαια!).
κουβας ειπα οτι ειναι σε συγκρηση με το bx και συγκεκριμενα στο θεμα της ανεσης. δεν ειπα οτι το c5 ειναι κουβας μπρωστα στα υπολοιπα. αυτο ενοουσε και ο xantiamanolis λεγοντας "παλια αιγλη". στο θεμα μαλακοτητας και ανεσης το bx ειναι η μερα με τη νυχτα με το c5. αυτο που νιωθεις οταν κυλαει το bx ειναι ενα εκπλικτικο συναισθημα σε ταξιδευει αλλου, στο c5 δεν νιωθεις τιποτα, αυτο ειναι η "παλια αιγλη". το c5 οπως ολοι λενε ανεβασε τον πιχη στο θεμα των κρατηματων αλλα στην ανεση επεσε πολυ. αγαπητε nikephoros και citrobella δεν προσπαθω να θαψω το c5 που τοσο αγαπατε αλλα παρασιρομαι οταν η συγκρηση στην ανεση ειναι τοσο τεραστια
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.934
Reaction score
8.263
Πόντοι
947
Age
57
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
κουβας ειπα οτι ειναι σε συγκρηση με το bx και συγκεκριμενα στο θεμα της ανεσης. δεν ειπα οτι το c5 ειναι κουβας μπρωστα στα υπολοιπα. αυτο ενοουσε και ο xantiamanolis λεγοντας "παλια αιγλη". στο θεμα μαλακοτητας και ανεσης το bx ειναι η μερα με τη νυχτα με το c5. αυτο που νιωθεις οταν κυλαει το bx ειναι ενα εκπλικτικο συναισθημα σε ταξιδευει αλλου, στο c5 δεν νιωθεις τιποτα, αυτο ειναι η "παλια αιγλη". το c5 οπως ολοι λενε ανεβασε τον πιχη στο θεμα των κρατηματων αλλα στην ανεση επεσε πολυ. αγαπητε nikephoros και citrobella δεν προσπαθω να θαψω το c5 που τοσο αγαπατε αλλα παρασιρομαι οταν η συγκρηση στην ανεση ειναι τοσο τεραστια
...aporo an diavasis ta post mou...
Sou leo pos to BX ine apo ta apolotera Hydro Citroen, bgike tin epochi pou oi PSA iche oikonomikes diskolies ke eprepe na kani tromeri oikonomia. An sinkrinis to systima tis c5 me afto tis BX ine san na sinkrinis politeles spiti me kaliba...
Ke malista i anartisi tis BX ine i pio apli genikos ollon ton hydropneumatikon Citroen, DS, CX, SM, GS, GSA, XM...olles avtes ichane poli ekseligmeni geometria sto train avant. To BX iche MacPherson gonata embros ke brachiones piso...
Prosopika latrevo tin BX gia tin aplotita tis ke epidi epekse megalo rolo stin soi mou...
Theoro pos apodidi kalo apotelesma se anesi ke se asfalia, choris omos na mboresi na ftasi konta se opiodipote alo hydropneumatiko Citroen!
 
Last edited:
Top Bottom