...η αντλία επιτάχυνσης σχεδιαστικά, λειτουργεί για την αύξηση της παροχής καυσίμου από ένα σημείο κίνησης του πεταλ και μετά.
Αυτό σημαίνει ότι σε μια φυσιολογική λειτουργία, η υποπιεση, απορροφά ανάλογα με το ανοιγμα της πεταλούδας, το αντίστοιχο καυσιμο.
Σε ένα βαθύτερο πάτημα, η αντλία επιτάχυνσης, δίνει το επιπλέον καύσιμο για την αύξηση του έργου/στροφών.
Αν δεν ειναι δυνατή η σωστή αναμιξη-->δημιουργία σωστού για την καύση μίγματος, θεωρητικά 14,7/1, αλλά εδώ πλέον πλούσιου που με τελείως ανοικτή την πεταλούδα δημιουργεί τις απαραιτητες συνθήκες, το καυσιμο τρέχει πλέον σαν υγρό, από την κάτω πλευρά του καρμπυρατερ.
Αν ο ψεκασμός είναι πυκνος πιδακας, η ανάμιξη είναι λιιιιιιγο δύσκολη.