Το όνειρο...

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
533
Reaction score
666
Πόντοι
367
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Πολύ ωραίο. Με το κρύο την παλεύεις μέσα στο 2cv? βγάζει ζέστη?
Θέλει λίγη ώρα να ζεσταθεί αλλά μετά βγάζει αρκετή ζέστη
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.411
Reaction score
16.318
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ο πατερας μου έλεγε, καθως 2 χρόνια το είχε, ότι έφερνε μέσα πολύ ζέστη αφού η σωλήνα περνάει από τη πολλαπλή αν θυμάμαι καλα. Δλδ όντως πρέπει να ζεσταθεί πρωτα αλλά μετά είσαι πολύ ζεστά με τα δεδομένα της εποχής.
 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Ο πατερας μου έλεγε, καθως 2 χρόνια το είχε, ότι έφερνε μέσα πολύ ζέστη αφού η σωλήνα περνάει από τη πολλαπλή αν θυμάμαι καλα. Δλδ όντως πρέπει να ζεσταθεί πρωτα αλλά μετά είσαι πολύ ζεστά με τα δεδομένα της εποχής.
Η παρόχή της ζέστης, εξαρτάται απο το φορτίο του κινητήρα και τις στροφές. Μιλάμε πάντα για τις αυτές συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας.

Φορτίο
εννοούμε πόσο πατάς το πετάλ της βενζίνης, για ανταπόκριση σε ανάγκες , αρα καύσιμο--->υψηλότερη θερμοκρασία στις εξατμίσεις και εναλλακτήρα θερμότητος, έναν ανα εξαγωγή, και στροφές, εννοούμε πόσο γρήγορα περιστρέφεται ο κινητήρας και συνεπώς η αντλία του ( φτερωτή ) για την παροχή.

πχ σε βουνό, με χιόνια και θερμοκρασία κάτω από το μηδέν, στο ανέβασμα, φέρνει καυτό αέρα, στο κατέβασμα, ..........air condition ! :cry: Απλώς, γιατί μπορεί να υπάρχουν στροφές, αλλά δεν έχει φορτίο.

Πρέπει πάντα να χρησιμοποιούμε και την καλυπτρα της μάσκας ( φτερωτής ), όταν η θερμοκρασία πέφτει κάτω από 10 βαθμούς.

Αυτό, περιορίζει την μάζα της απ' ευθείας λήψης ατμοσφαιρικού αέρα, και βοηθά στην διατήρηση υψηλοτέρων θερμοκρασιών.

Φυσικά, πολλές φορές έβλεπα καλοκαιριάτικα χρήστες με την καλύπτρα, πράγμα εγκληματικό, μια και δεν ψύχεται σωστά ο κινητήρας ( ψυγειο λαδιού - ψήκτρες κεφαλών ).
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.411
Reaction score
16.318
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Σωστά όλα αυτά που λες και γνωστά σ εμένα τουλάχιστον, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αν σταματαγες να πατάς γκάζι ένιωθες κρύο ... Η καμπίνα έχει τις οποίες απώλειες της, ιδίως του 2cv, αλλά δεν είναι τόσες ώστε να νιώθεις τόσο γρήγορα ότι είχες τόση απωλεια θερμότητας προς το εξωτερικό περιβάλλον. Ο πατέρας μου επίσης όσο το κράτησε έντυσε τα πάντα με μοκέτα για αισθητικούς φαντάζομαι λόγους αλλά θα ρωτήσω να μάθω αν είδε και διάφορα με αυτή την άτυπη θερμομόνωση...
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
533
Reaction score
666
Πόντοι
367
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Μερικές πληροφορίες...
Όπως καταλάβατε από τις φωτό έκανα ταξίδι.
Το ταξίδι αυτο ήταν με προορισμό ορεινό χωριό 200χλμ μακριά από τη βάση μου.
Μια μέρα πριν φύγουμε ξανά άλλαξα τα λάδια του κινητήρα (800χλμ) και φίλτρο λαδιού, τα παλιά ήταν κατάμαυρα και είδα πάλι λίγο ασημί γράσο στο πώμα.
Το φορτίο ήταν 4 άνθρωποι ο ένας μικρούλης :love: και γεμάτο το αυτοκίνητο αποσκευές σακούλες κτλ. Δλδ πρόχειρα 250 κιλά όλοι μαζί με τις αποσκευές. Επίσης ειχα φουλ τεποζιτο.
Στο δρόμο περασα διαφορετικά υψόμετρα και θερμοκρασίες, πέτυχα βαριά βροχή και από ότι είδα είχα ψηλοσταγονίτσες στην σίτα του κλαπέ πιθανόν από υαλοκαθαριστήρες.
Οποτε ήταν στο ρελαντί δεν άναψε καθόλου η πίεση του λαδιού.
Θέλοντας να δω την κατάσταση του κινητήρα σε ίσιο δρόμο έφτασε σχεδόν τα 120χλμ/ω (σε άλλη μέρα και με άδειο αυτοκίνητο) και πρέπει να είχε και άλλο να δώσει άρα είμαστε οκ.
Δεν είχα κανένα πρόβλημα με την βροχή και την ανάφλεξη.
Πριν φύγω ξανά για Θεσσαλονίκη γέμισα το τεποζιτο και έβγαλα την κατανάλωση στα 6,5l/100km. (πολύ έκαψε :rotfl:)
 
Top Bottom