- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 9.002
- Reaction score
- 21.129
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ωραίες φωτό βρε συ, τις απόλαυσα..
Θέλει λίγη ώρα να ζεσταθεί αλλά μετά βγάζει αρκετή ζέστηΠολύ ωραίο. Με το κρύο την παλεύεις μέσα στο 2cv? βγάζει ζέστη?
Η παρόχή της ζέστης, εξαρτάται απο το φορτίο του κινητήρα και τις στροφές. Μιλάμε πάντα για τις αυτές συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας.Ο πατερας μου έλεγε, καθως 2 χρόνια το είχε, ότι έφερνε μέσα πολύ ζέστη αφού η σωλήνα περνάει από τη πολλαπλή αν θυμάμαι καλα. Δλδ όντως πρέπει να ζεσταθεί πρωτα αλλά μετά είσαι πολύ ζεστά με τα δεδομένα της εποχής.
Κάνω αστεία για μηχανικούς, έχει μαγιονέζα το καπάκι που σημαίνει ότι ανακατεύονται νερά με τα λαδια. Σε ένα υδρόψυκτο είναι κακά νέα δλδ ή διαρροή από την φλάντζα κεφαλής ή από ραγισμένη κεφαλή αν και πολλές φορές γίνεται λόγο υγρασίας και κακής λειτουργίας της PCV....τι εννοείς ? Ποιά φλάντζα ?
Το σωληνάκι από το φίλτρο είναι οκ αλλά το λαστιχακι στο καπάκι δεν είναι πια λαστιχακιΚατ' αρχήν η εικόνα της σχάρας δεν είναι καλή, όπως και τα τοιχώματα του αναπνευστήρα. Πολύ λάδι με την εικόνα της μουργας.
Επειδή εκεί παίζει σε κάποιες φάσεις και κενό, αν η φλάντζα της τάπας δεν είναι καλή ώστε να στεγανοποιεί, μπορεί να τραβάει αέρα με υγρασία και να σου δίνει αυτό το αποτέλεσμα.
Επίσης, δες τις συνδέσεις από εκεί στο φίλτρο αέρα, είναι ένας λαστιχένιος σωλήνας, μήπως παίρνει και από εκεί.
Και μάλλον θέλεις αλλαγή λαδιών. Μπορεί να μην τα έχεις καιρό, αλλά αν δεν έχει στεγανότητα στα πιστόνια, λερώνονται πιο γρήγορα.
Κιτ ανακατασκευής θα μου φέρει ο Αϊ Βασίλης για να παίζω στις γιορτέςΚαλο θα ηταν να αλλαξετε ολη την σωληνα παροχης λαδιου με νεα .. καινουργια
Ειναι ζωτικης σημασιας για το μοτερ σας .
Καλη συνεχεια.