Το όνειρο...

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Άλλαξα ιμάντα και φίλτρο βενζίνης χωρίς να βγάλω φτερωτή (δεν έβγαινε :rocket:).

Τι εννοείς δεν έβγαινε κυριε Δημήτρη μας ?

Δεν ξεβίδωνε η βίδα της, ή δεν ξεκόλλαγε η φτερωτή από τον άξονα ?

Και όπως σου είπε ο @Taskos , το σωληνάκι έχει ραϊσματα, ορατά, οπότε, μπορεί να έχει και αόρατα, και να κινδυνέψεις από ψεκασμό βενζίνης σε καυτά μέρη.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
533
Reaction score
666
Πόντοι
367
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Σωληνάκια αύριο οποιαδήποτε άλλα έχω την εξής ερώτηση, να βάλω μια βαλβίδα για να μην γυρνάει η βενζίνη στο ντεπόζιτο; Αν ναι να την βάλω πριν την αντλία ή μετά;
Η βίδα βγήκε εύκολα αλλά η φτερωτή δεν , έχω εξωλκέα στο εργαστήριο οπότε όταν έρθει η ώρα να κάνω την ανάφλεξη θα βγει έτσι.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Σωληνάκια αύριο οποιαδήποτε άλλα έχω την εξής ερώτηση, να βάλω μια βαλβίδα για να μην γυρνάει η βενζίνη στο ντεπόζιτο; Αν ναι να την βάλω πριν την αντλία ή μετά;
Η βίδα βγήκε εύκολα αλλά η φτερωτή δεν , έχω εξωλκέα στο εργαστήριο οπότε όταν έρθει η ώρα να κάνω την ανάφλεξη θα βγει έτσι.

Αν δεν έχεις "διαρροή" στο κύκλωμα, από τεπόζιτο αντλία, η βενζίνη ΔΕΝ επιστρέφει ( σε εύλογο χρονικό διάστημα, όχι 2 χρόνια ), επειδή, η αντλία είναι με έμβολο, και φέρνει με υποπίεση. Αν παίρνει αέρα από κάπου, θα εξισώνει και δεν θα κρατά.

Ενα ανεπίστροφο, θα μπορούσες να βάλεις στην ισάδα κάτω από τον οδηγό, για να κρατάει την στήλη, μέχρι την αντλία γεμάτη. Αλλά, θα δημιουργεί επιπλέον αντίθλιψη, και θα κουράζει την αντλία.

Στην κατάθλιψη της αντλίας, δεν αξίζει να βάλεις, είναι μικρή η απόσταση, και από εκεί, δεν επιστρέφει, παραμένει υπό πίεση.

Φτερωτή. Αρχισε από τώρα να βάζεις penetrate στην τρύπα της βίδας περιμετρικά, για να λύσει. Κάντο 2-3 φορές.

Η υποδοχή είναι κωνική, και σιγά-σιγά θα περάσει, ειδικά αν περιστρέφεται ( φυγόκεντρος ).

Αν τραβήξεις με εξολκέα, μπορεί να χαλάσεις τον δίσκο, και μετά η φτερωτή θα είναι αζυγοστάσθμητη.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
965
Reaction score
2.223
Πόντοι
677
Age
52
Η ίδια η αντλία είναι αντεπίστροφο και δεν βρίσκεται πολύ ψηλότερα από τη χαμηλότερη στάθμη του ντεπόζιτου.
Και άδειο να είναι το ντεπόζιτο, η αντλία τραβάει.

Για τη φτερωτή ΌΧΙ εξωλκέα με ράμφη. Υπάρχει ειδικός εξωλκέας βίδας, αν και θα λύσει με ολονύκτιο WD40 και κατάλληλο μοχλό.
Αφού βγεί επάλειψε με γράσσο χαλκού ή anti-seize ή άλλο. Kαι έλεγξε την τροχαλία για ραγίσματα.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
533
Reaction score
666
Πόντοι
367
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Έπεσε αρκετό WD40 φαντάζομαι ότι θα βγει όταν έρθει η ώρα.
Για την βαλβίδα τώρα , όταν σβήνω κινητήρα μετά από μία ώρα περίπου αδειάζει το φιλτρακι και παρόλο που παίρνει μπροστά μετά από λίγο κάνει ατροφία για 4 δευτερόλεπτα και κάποιες φορές σβηνει. Βέβαια δεν είναι κανένα σοβαρό θέμα απλά για να έχω λιγότερο μιζαρισμα.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Έπεσε αρκετό WD40 φαντάζομαι ότι θα βγει όταν έρθει η ώρα.
Για την βαλβίδα τώρα , όταν σβήνω κινητήρα μετά από μία ώρα περίπου αδειάζει το φιλτρακι και παρόλο που παίρνει μπροστά μετά από λίγο κάνει ατροφία για 4 δευτερόλεπτα και κάποιες φορές σβηνει. Βέβαια δεν είναι κανένα σοβαρό θέμα απλά για να έχω λιγότερο μιζαρισμα.
Να βάλεις ένα καρυδάκι 14, χωστό μέσα, και να κουνάς την φτερωτή δεξιά-αριστερά, από το σημείο που πιάνει η μανιβέλα, που είναι ενισχυμένο. Βάζε καθε μέρα ΒουΝτου, και κούνα, ( εννοείται ότι δεν έχεις την βίδα, ή έστω την χαλαρώνεις. Ετσι θα ξεκολλήσει. Οχι εξολκέα, θα κάνεις ζημιά. Α:ν έχεις καλή μανιβέλα, το κάνεις και με την μανιβέλα.

Αυτό που περιγράφεις για το καύσιμο, είναι επιστροφή λόγω απώλειας της υποπίεσης. Κάπου χάνει. Οπου και να βάλεις το ανεπίστροφο, ακόμα και στο ύψος του δείκτη στο τεπόζιτο, πάλι θα αδειάζει.

Η ατροφία, είναι έλλειψη καυσίμου, γιατί η αντλία τραβάει αέρα από κάποιο σημείο της σωλήνωσης.

Πέσε από κάτω, και δες την γραμμή. Κάπου θα είναι υγρή. ή σε ένωση, ή κάποιος σφιγκτήρας δεν έχει πιάσει καλά. Η "διαρροή", είναι από τον δείκτη μέχρι το κολλάρο που πιάνει στο σώμα του καρμπυρατέρ. Ολη η γραμμή είναι ύποπτη. Αν έχεις πεπιεσμένο αέρα, τάπωσε την μία πλευρά, και πίεσε την γραμμή. Θα ακούσεις το φσσσσσσσσσσσσ στο σημείο που χάνει.

Το κακό είναι, ότι σε μια ανηφόρα, σε ένα προσπέρασμα, μπορεί η τροφοδοσία σου να αστοχήσει, ( απώλεια ισχύος ), και να μείνεις κρεμασμέρνος με σαφέσταση έκθεση σε κίνδυνο.

Αν δεν βρίσκεις κάτι, άλλαξε όλη την γραμμή, αν είναι τριχοειδές, είναι δύσκολο στον εντοπισμό.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
533
Reaction score
666
Πόντοι
367
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Να βάλεις ένα καρυδάκι 14, χωστό μέσα, και να κουνάς την φτερωτή δεξιά-αριστερά, από το σημείο που πιάνει η μανιβέλα, που είναι ενισχυμένο. Βάζε καθε μέρα ΒουΝτου, και κούνα, ( εννοείται ότι δεν έχεις την βίδα, ή έστω την χαλαρώνεις. Ετσι θα ξεκολλήσει. Οχι εξολκέα, θα κάνεις ζημιά. Α:ν έχεις καλή μανιβέλα, το κάνεις και με την μανιβέλα.

Αυτό που περιγράφεις για το καύσιμο, είναι επιστροφή λόγω απώλειας της υποπίεσης. Κάπου χάνει. Οπου και να βάλεις το ανεπίστροφο, ακόμα και στο ύψος του δείκτη στο τεπόζιτο, πάλι θα αδειάζει.

Η ατροφία, είναι έλλειψη καυσίμου, γιατί η αντλία τραβάει αέρα από κάποιο σημείο της σωλήνωσης.

Πέσε από κάτω, και δες την γραμμή. Κάπου θα είναι υγρή. ή σε ένωση, ή κάποιος σφιγκτήρας δεν έχει πιάσει καλά. Η "διαρροή", είναι από τον δείκτη μέχρι το κολλάρο που πιάνει στο σώμα του καρμπυρατέρ. Ολη η γραμμή είναι ύποπτη. Αν έχεις πεπιεσμένο αέρα, τάπωσε την μία πλευρά, και πίεσε την γραμμή. Θα ακούσεις το φσσσσσσσσσσσσ στο σημείο που χάνει.

Το κακό είναι, ότι σε μια ανηφόρα, σε ένα προσπέρασμα, μπορεί η τροφοδοσία σου να αστοχήσει, ( απώλεια ισχύος ), και να μείνεις κρεμασμέρνος με σαφέσταση έκθεση σε κίνδυνο.

Αν δεν βρίσκεις κάτι, άλλαξε όλη την γραμμή, αν είναι τριχοειδές, είναι δύσκολο στον εντοπισμό.
Βλέπω ότι έχω απώλεια από το αριστερό μερος (πλευρά συνοδηγού) του καρμπιρατέρ από το μαραφετι που φαίνεται στην φώτο με την κόκκινη φλάντζα
 

Attachments

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Βλέπω ότι έχω απώλεια από το αριστερό μερος (πλευρά συνοδηγού) του καρμπιρατέρ από το μαραφετι που φαίνεται στην φώτο με την κόκκινη φλάντζα

Αυτό κε Πρόεδρε, είναι η αντλία επιτάχυνσης, και δουλεύει όταν πατάς το γκάζι για να δώσει το παραπάνω, αδειάζει το "τεποζιτάκι",και επειδή παίρνει και αέρα από κάπου στην γραμμή, δεν φτάνει η βενζίνη για ...............οκτάρια . :dance:

Εκεί βάζεις φλάντζα από σετ επισκευής, ή αν ξέρεις κόβεις από βελανιδόχαρτο, ή άλλο υλικό για βενζίνη. Πρόσεξε για το ακριβές πάχος.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
965
Reaction score
2.223
Πόντοι
677
Age
52
Βλέπω ότι έχω απώλεια από το αριστερό μερος (πλευρά συνοδηγού) του καρμπιρατέρ από το μαραφετι που φαίνεται στην φώτο με την κόκκινη φλάντζα
Δοκίμασε μια σύσφιξη πρώτα.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Δοκίμασε μια σύσφιξη πρώτα.
Αααααααααααααααααααααααααα, ΠΡΟΣΟΧΗ.

Εκεί, τα εξαρτήματα είναι ευαίσθητα. Εχει μικρά μοχλικά, και μεμβράνες. Και είναι ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ.



Μια σύσφιξη, αν δεν έχεις αίσθηση ή ροπόκλειδο, σημαίνει καταστροφή, και πας για ...........................άλλο μπλόκ.

Για να χάνει από εκεί, σημαίνει ότι η μεμβράνη ..........καπούτ ! Και να σφίξεις, ΔΕΝ στεγανοποιεί η μεμβράνη.

Οπότε, πρώτα ανοίγεις, βλέπεις την μεμβράνη με το στέλεχος κίνησης.



Μην κάνεις τίποτε άλλο ΠΡΙΝ την δείς. Και μην χάσεις την ρύθμιση του μοχλικού / ελατήριάκια.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
533
Reaction score
666
Πόντοι
367
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Βλέπω ότι είναι υγρό το καρμπιρατέρ και σε άλλα σημεία όπως στην μεγάλη φλάντζα αλλά πρέπει να δουλεύει 2 ώρες ο κινητήρας για να φανουν
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Μήτσο, μπορεί να βρέχεται απο την συνεχή διαρροή ενός σημείου και αλλού, χωρίς να σημαίνει ότι έχει και αλλού διαρροή.

Επειδή μιλάμε για βενζίνη, και κοντά σε σημεία υψηλής θερμοκρασίας, πρέπει να το δείς με προσοχή.

Μήπως πρέπει να πάς σε κανέναν καρμπυρατετζή, αν έχεις κάπου στην περιοχή, να κάνεις ένα γενικό και επαγγελματικό σέρβις ? Λύσιμο, καθάρισμα, σετ φλάτζες, καθάρισμα ζιγκλέρ, και ρύθμιση ?

Μην το αμελείς και πηγαίνεις διαδρομές όπου παρουσιάζεται το φαινόμενο .
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
965
Reaction score
2.223
Πόντοι
677
Age
52
Πολύ σωστός ο Giorgos_81. :bow:
"Μια σύσφιξη, αν δεν έχεις αίσθηση ή ροπόκλειδο, σημαίνει καταστροφή"

Πρότεινα σύσφιξη-εννοείται όπου+όσο παίρνει-διότι είναι σύνηθες οι βίδες του καρμπιρατέρ να χαλαρώνουν.
 
Top Bottom