Είναι μια προσπάθεια της TOYOTA να μπεί με αξιώσεις στην αμερικάνικη αγορά με μεγάλο coupe πολυτελείας αλλά λόγω νομοθεσίας δεν έγινε ποτέ δημοφιλές στην Αμερική και σταμάτησε γρήγορα η παραγωγή του. Κάπου διάβασα σε ένα forum ότι βγήκαν μόλις 280 κομμάτια. Υπερβολικά λίγα μου φαίνονται αλλά είναι όντως σπάνιο.
Πούλησε κυρίως στην Άπω Ανατολή.
To crown υπήρχε απο το '55 και μεχρι σημερα. ήταν παραδοσιακά το μεγαλο τογιοτα στην εσωτερική αγορά κάτω από το century (το οποίο είναι ένα υπερπολυτελές όχημα τύπου RR και Bentley και πολύ πάνω από τα λέξους τα οποία δεν πωλούνται στην Ιαπωνία). Τα περισσοτερα είναι αρα δεξιοτίμονα
Χρονια πολλα επισης. Το καπακι γραφει 2.6 και το τιμονι ειναι αριστερα. Ο αριθμός πλαισίου αρχιζει με MS75....... είναι δηλαδή από τα τελευταία που βγηκαν με αυτο το design. 1973 η 1974.
Ειναι φοβερο το ποσα σπανια αυτοκινητα βρισκονται τελικα στην Ελλαδα,αν αναλογιστει κανεις οτι εκεινες τις εποχες ο περισσοτερος κοσμος πηγαινε με το λεωφορειο..
Εχει καθολου κοινα ανταλλακτικα με το σενταν;Οχι οτι και αυτα ειναι πολυ ευκολο να βρεθουν βεβαια,αλλα θυμαμαι να κυκλοφορουν μερικα.
Κυκλοφορούσαν πολλά τέτοια ταξί σε 4θυρα. Αλλά εννοείται πως δεν εμεινε τίποτα από αυτά. Όσο για τα ανταλλακτικά έχει κοινά μηχανικά με το sedan αλλά από φανοποιια τίποτα. Τσιμουχες τζάμια εσωτερικό ανοξείδωτα είναι διαφορετικά
Σας ευχαριστώ όλους για την εμπιστσυνη. Μάλιστα το Toyota θα το ευχαριστηθώ περισσότερο γιατι απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν ανταλλακτικα ειμαι ελευθερος να κανω ο,τι θελω. Ενας V8 κινητηρας με εξατμίσεις να βγαινουν από το πλάι αλλα corvette και τεράστια λαστιχα με άσπρα γράμματα.....λεμε τωρα.....