Το "στέμμα" του ανατέλλοντος ηλίου.

Εγγραφή
24 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
124
Reaction score
443
Πόντοι
417
Age
52
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όσο για το επόμενο είμαι σε διαπραγματεύσεις. Αν τα πράγματα πάνε καλά θα πάρω ένα pontiac trans am firebird του 1979 και ένα karmann ghia cabrio μάλλον 1967. Ελπίζω να τα πάρω και να γίνουν ετσι:
23207
23208
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
544
Reaction score
1.644
Πόντοι
487
Age
32
Ευχαριστώ. Το μοτέρ είναι 2600 κυβικά 6 κύλινδρο. Πρέπει να βγάζει 130 άλογα. Το καλύτερο βέβαια είναι η ροπή. Χαιδεύεις το γκάζι και σκάβει. Και εντυπωσιακή επιτάχυνση για αυτοκίνητο του 1971
Τα γιαπωνεζικα της εποχης,γενικα,δεν ειχαν καθολου κακα μοτερ σε επιδοσεις.Αλλο αν πολλες φορες δεν μπορουσαν να ''βαλουν στο δρομο'' τα αλογα που εβγαλαν.Παντως το συγκεκριμενο δεν πρεπει να εχει κακη-αναλογικα-οδικη συμπεριφορα,και πιθανοτατα πολυ καλυτερη απο καποια αμερικανικα,που υποτιθεται ανταγωνιζοταν..
 
Εγγραφή
24 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
124
Reaction score
443
Πόντοι
417
Age
52
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Συμφωνώ απολύτως. Δεν πάει με τις πάντες όπως τα αμερικάνικα αλλά γενικά φεύγει το πίσω μέρος για πλάκα.
Δεν καταλαβαίνω όμως τι νόημα έχει να μιλάμε για οδηγική συμπεριφορά σε αντίκες. Η δουλειά τους είναι να βγουν 3 φορές το χρόνο να πάνε σιγά σιγά σε ένα event και γυρίσουν πίσω με προσοχή και σεβασμό.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.600
Reaction score
22.858
Πόντοι
1.487
Ευχαριστώ. Το μοτέρ είναι 2600 κυβικά 6 κύλινδρο. Πρέπει να βγάζει 130 άλογα. Το καλύτερο βέβαια είναι η ροπή. Χαιδεύεις το γκάζι και σκάβει. Και εντυπωσιακή επιτάχυνση για αυτοκίνητο του 1971
Ευχαριστώ.. Πολύ..
Ότι πρέπει για cruising...

Very nice...

And the karman... In love...
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.583
Reaction score
3.736
Πόντοι
827
Age
47
Περιοχή
Πρεβεζα
Συμφωνώ απολύτως. Δεν πάει με τις πάντες όπως τα αμερικάνικα αλλά γενικά φεύγει το πίσω μέρος για πλάκα.
Δεν καταλαβαίνω όμως τι νόημα έχει να μιλάμε για οδηγική συμπεριφορά σε αντίκες. Η δουλειά τους είναι να βγουν 3 φορές το χρόνο να πάνε σιγά σιγά σε ένα event και γυρίσουν πίσω με προσοχή και σεβασμό.
συμφωνω οτι ενα αμαξι 30+ δε το κοβεις στην μεση να δεις πως παει...απλα η κουβεντα ειναι σαν εποχη πως πηγαινε....τωρα στο θεμα γουστου ειναι υποκειμενικο στι θεμα τιμης σαν αξια μεταπωλησης ειναι στανταρτ τα δεδομενα ειτε σου αρεσει ειτε οχι σαν αμαξι
παντως μπραβο πολυ δουλεια πρεπει να εχει πεσει οπως και χρημα και εχω την εντυπωση την ελαφρα δυσκολια για ανταλακτικα καθως δειναι ενα απλο κορολλα του 1975...
 
Εγγραφή
24 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
124
Reaction score
443
Πόντοι
417
Age
52
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μεγάλη δυσκολία στα ανταλλακτικά. Βρήκα ελάχιστα πράγματα από Ταυλανδη Αίγυπτο Ινδία Αυστραλία. Και μηχανικά-αναρτήσεις από Τουρκία. Και άπειρες πατέντες. Για παράδειγμα οι τσιμουχες στις πόρτες είναι από celica και από mazda rx5 και μερικές παλιό stock του εμπορίου με το μέτρο. Πολλά διακοσμητικα χρώμα φτιάχτηκαν στο χέρι από χαλκό.
 
Εγγραφή
24 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
124
Reaction score
443
Πόντοι
417
Age
52
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Το τζάμι οδηγού που έλειπε το έφτιαξε ένας πιτσιρικάς στη Θεσσαλονίκη. Δύο ζευγάρια τζάμια που έφερα από Κίνα και Τουρκία δεν ταίριαζαν με τίποτα. Τα ηλεκτρικά παράθυρα δεν ανέβαιναν με τίποτα και προσαρμοστηκαν μοτέρ ηλεκτρικών καθισμάτων από Αμερική μάλλον από παλιό buick. Κι αυτά είναι μόνο λίγα από τα προβλήματα. Δεν ξαναπαίρνω αυτοκίνητο χωρίς άπειρα μαγαζιά ανταλλακτικών στο Internet
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.797
Reaction score
20.261
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Χαρά στο κουράγιο σου. Καταλαβαίνω περίπου τι τράβηξες για να μην μιλήσω και για το κόστος. Όμορφη περιπέτεια όμως.
 
Top Bottom