Με ενα γρηγορο ψαξιμο βρηκα αυτα
ΠΟΡΤΑ L/R CITROEN PONY
www.car.gr
ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΓΚΑΜΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡ...
www.car.gr
Και νομιζω και η ΜΕΤΕΚΟ ειχε πολυ πραγμα κατα το παρελθον,και αυτοκινητα που δεν τα ανεβαζε καν σε αγγελιες..οποτε ισως αξιζει μια επιτοπια ερευνα.
Αλλα,ρεαλιστικα,δεν ξερω αν αξιζει.Ακομα και αν δεν εχει δομικα προβληματα λογω σκουριας(που μαλλον δεν εχει),μιλαμε για ενα αμαξι που δεν εχει αδεια,και δεν ειχε και ποτε πρακτικα,οποτε δεν ξερω καν αν μπορει να βγαλει εστω ιστορικες.Τα 80000 χλμ του μοτερ δε μου λενε και πολλα,εφοσον μιλαμε για κρατικο αμαξι με αναλογη συντηρηση.Καλυτερα να ξεκινησεις με το να δεις αν ειναι κολλημενο το μοτερ,ειτε απο αχρηστια ειτε επειδη δεν αλλαξαν ποτε λαδια.
Παντως,εαν προσωπικα το ειχα,και εβρισκα τροπο να το κυκλοφορω νομοτυπα,μαλλον θα φροντιζα να ειναι μηχανικα ενταξει και απο εκει και περα θα αυτοσχεδιαζα στα υπολοιπα,χωρις να προκαλεσω μη αντιστρεψιμη ζημια.Αλλωστε νομιζω ταιριαζει στο χαρακτηρα του αυτοκινητου.Πχ θα κρατουσα τους σκελετους των καθισματων και θα τα εκανα πλεχτα.Οικονομικα δηλαδη αν το δουμε,μαλλον το συγκεκριμενο ειναι ''too far gone''ωστε να γινει σωστη αποκατασταση.
Απο την αλλη βεβαια,οπως προειπα,ειναι και απο τα ελαχιστα που εχουν τοσο ατρακαριστο αμαξωμα,που γενικα ειναι κατι σπανιο...