Τι να προσέξεις στην CX σου...

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ενα θέμα για να βάζουμε χρησιμες, πρακτικές συμβουλές για όσους οδηγούν CX...

Kι αρχίζω με κάτι σημαντικό για την καλή ζωή της CX...
ΠΟΤΕ δεν την σηκώνουμε σε αναβατόριο... Οι εργασίες να γίνονται με το αυτοκίνητο στο έδαφος.
Η CX έχει "διπλό σασί", δεν έχει αυτοφερομένο όπως DS, XM κλπ...
Το σασί της μπορεί να στραβώσει με το αναβατόριο
 

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.445
Reaction score
3.273
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Πόλυ ωραίο θέμα :) Αν μπορείς βάλε και τα σημεία που προσέχουμε πριν την αγορα μιας cx :)
Δεν θυμάμαι να ήταν πουθενά γραμμένα αλλά οργανωμένα ;)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
OΛΕΣ οι CX είναι ευάλωτες στην σκουριά, όπως όλα τα αυτοκίνητα της εποχής.
οι 74-77 είναι οι πιο επικίνδυνες.
83-85 έχουν την καλλίτερη προστασία.
85-91, σε αντίθεση με ότι πιστεύουν πολλοί, έχουν και αυτές σημαντικό πρόβλημα με σκουριά (ειδικά τα πλαστικά μπορεί να την κρύβουν επιμελώς).

Πριν αγοράσουμε, κοιτάμε οπωσδήποτε τα παρακάτω σημεία

-Την βάση στην κεντρική κολώνα
-τα πίσω φτερά. Ειδικά εκεί που αρχίζει το τζάμι
-οι θόλοι των πίσω τροχών.
-Τα σημεία που στηριζεται δεξιά και αριστερά ο πίσω προφυλακτήρας. (όχι οι τραβερσα)
-τα μαρσπιέ
-την 'βαση' του παρμπρίζ


Αν έχει εκεί σκουριά, το αφήνουμε...
Οι CX είναι δύσκολα αυτοκίνητα στις επιδιορθώσεις και στις ανακατασκευές τους.
Για κάτι πιο ξέγνοιαστο, ΒΧ...

Αν πάρουμε Πρεστίζ, κοιτάμε, αν έχει πάρει υγρασία, κατω από το βινύλιο...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Δεν στεναχωριόμαστε όταν

-σε α΄σειρά ακούγονται να χτυπούν οι επενδύσεις των θυρών. Συμβαίνει στους περισσότερους.
-σε β' σειρά, σπάσουν τα πορτάκια των αποθηκευτικών χώρων στο ταμπλό(αυτά τα μικρά τετραγωνάκια). 19/20 είναι σπασμένα.


Είναι βάσανο να αλλάξουμε

-πισω σφαίρες... Και να έχεις τα εργαλεία, μάλλον θα χρειαστείς ειδικό. Σε break, familiale, prestige, είναι λίγο ευκολότερα τα πράγματα.

-δίσκο-πλατό. Θέλει λύσιμο ο κινητήρας ( αν έχεις τους αρχαίους κινήτήρες της Σιτροέν)
Αν είσαι τυχερός και έχεις τον 2.0 ή τον 2.2 Πεζο-Ρενό (ντουβρέν), δεν χρειάζεσαι λύσιμο.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Οι πίσω σφαίρες δεν είναι τόσο δύσκολο να τις αλλάξει όσο φαίνεται. Η θέση τους είναι λίγο περίεργη μεν αλλά είναι αρκετά ευκολο δε.
Ο δίσκος πλατό για να αλλαχθεί ουσιαστικά θέλει λύσιμο το 70% των αντικειμένων που υπαρχουν κάτω από το καπό.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Λεπτομέρεια... Αλλά καλό είναι να υπάρχει κάπου.
Προσοχή στο άνοιγμα της πλαφονιερας του ουρανού! Μπορεί με την δυναμη και λόγω παλαιότητας των πλαστικών να σπάσει!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Για όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει...

-Οι κινητήρες Σιτροέν, 2000, 2200, 2400 καρμπ, 2400 ιντζ, 2500 ιντζ, 2500 τούρμπο, 2200 ντίζελ, 2500 ντίζελ, 2500 τουρμποντιζελ (90 άλογα),
αν έχουν συντηρηθεί καλά, αντέχουν πάρα πολλά χιλιόμετρα. Αρκετοί έχουν φτάσει και τα 500.000
Επίσης, το καλό για τους συλλέκτες είναι ότι έχουν καδένα.

-Στους κινητήρες ντουβρέν, 2000, 2200, κάθε 4-5 χρόνια, το λουρί... Εχουν την φήμη ότι δεν είναι τόσο ανθεκτικοί στα χιλιόμετρα, αλλά είναι πολύ πιο οικονομικοί και ήσυχοι. Έχουν όμως και το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζεται λύσιμο ο κινητήρας για αλλαγή δίσκο-πλατό.

- Να αποφύγετε με κάθε τρόπο τον 2500 τουρμποντίζελ με τα 120 άλογα(μετά το '87). Με κάθε τρόπο.

Γενικά, καλό είναι ν απροτιμήσει κάποιος τις εκδόσεις με καρμπιρατέρ. Πιο απλές, και δεν θα έχει την δυσκολία να βρει τα ανταλλακτικά του ιντζέκστιον
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Tα κιβώτια μηχανικά και ZF3, πολύ αξιόπιστα.
Να αποφευχθεί το c-matic, γιατί τα ανταλλακτικά γι αυτό είναι πια πολύ πολύ σπάνια.

Το DIRAVI πολύ σπάνια βγάζει προβλήματα.

Προσοχή στα μπράτσα της ανάρτησης πίσω
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
-Στους κινητήρες ντουβρέν, 2000, 2200, κάθε 4-5 χρόνια, το λουρί... Εχουν την φήμη ότι δεν είναι τόσο ανθεκτικοί στα χιλιόμετρα, αλλά είναι πολύ πιο οικονομικοί και ήσυχοι.
Και πιο αποδοτικοι!

- Να αποφύγετε με κάθε τρόπο τον 2500 τουρμποντίζελ με τα 120 άλογα(μετά το '87). Με κάθε τρόπο.
Για πες γιατι κατι χανω!

Γενικά, καλό είναι ν απροτιμήσει κάποιος τις εκδόσεις με καρμπιρατέρ. Πιο απλές, και δεν θα έχει την δυσκολία να βρει τα ανταλλακτικά του ιντζέκστιον
Ναι αλλα η αποδοση του ιντεκτζιον και τα ''τσαλιμακια'' που κανουν τα καρμπιρατερ ειναι αποτρεπτικος παραγοντας. Αμα σε διαβαζε ο πατερας μου θα σε αφοριζε :lol: γιατι στη δικια μας ηταν μελανο σημειο το καρμπιρατερ τον ενα χρονο μεχρι τη μετατροπη.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το DIRAVI πολύ σπάνια βγάζει προβλήματα.

Προσοχή στα μπράτσα της ανάρτησης πίσω
Εχω 2 diravi και ενα μπρατσο πισω μεταχειρισμενα αν ποτε καποιος χρειαστει.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Χρηστο, οι Γάλλοι λένε ότι από καινούρια ήταν ελλατωματικά αυτά τα μοτέρ, "πορώδες μπλοκ" έλεγαν το πρόβλημα. Εσύ θα καταλαβαίνεις πιο πολλά από μένα.

Είναι ο λόγος που αυτές οι CX, αν και ήταν τα ταχύτερα ντίζελ στον κόσμο, αμέσως σαν μεταχειρισμένα, έχασαν αξία. Ενω αυτές μέχρι το '87 με τα 90 άλογα ήταν πολύ αξιόπιστες
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Καταλαβαινω απολυτα απο αυτο που μου γραψες...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
-Προσοχή στις αερόκορνες... Κληρονoμιά από DS, αλλά σε πολλές CX έχουν χαθεί... να τις σφίγγει κάποιoς τακτικά χρειάζεται για να μην πέσουν...
Xρήσιμες οδηγίες για καθαρισμό, που ισχύουν και για DS

 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εχω και διπλους αεροτενορους cx αν καποιος χρειαστει :D
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Εχω και διπλους αεροτενορους cx αν καποιος χρειαστει :D
χρώμα; Μην αρχίσω να τα μαζεύω για καβάτζα...
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
χρώμα; Μην αρχίσω να τα μαζεύω για καβάτζα...
Οι δικοί μου είναι μπλέ αλλά έχει χαλάσει λίγο το χρώμα σε ορισμένα σημεία και θέλουν ένα χεράκι βάψιμο...
Επίσης υπάρχει μια τρυπούλα που ρίχνεις λάδι στον κομπρεσσορ των τενόρων... Τι λάδι πρέπει να ρίξω;;;
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Επειδή το να τσεκάρεις τις βαλβολίνες στη CX είναι σχετικά δύσκολο, είπα να το βάλω γιατί είναι μια χρήσιμη οδηγία...
1. Βγάζουμε το τελαράκι με τον γρύλλο και τη μανιβέλλα από τη ρεζέρβα.
2. Βγάζουμε και τη ρεζέρβα, προσοχή είναι βαριά!
3. Υπάρχει μια μεταλλική δοκός, κάτω από αυτήν θα δείτε ένα πολύ μικρό χερουλάκι αυτό είναι το χερούλι της ράβδου.
4. Τσεκάρετε τις βαλβολίνες. Υπάρχουν δύο εγκοπές. Μια πάνω και μία πιο κάτω. Το ιδανικό είναι πάνω. Αν δεν είναι εκεί η στάθμη, συμπλήρωσε βαλβολίνες. Αυτό δε ξέρω από που γίνεται...
5. Με προσοχή τοποθετήστε τη ρεζέρβα στη θέση της και το τελαράκι με το γρύλλο και τη μανιβέλλα.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Oi CX xoris DIRAVI exoun diametro timoniou 1.5cm megaliteri...

Episis, se oles tis CX to axonas tou timoniou rinai metatopismenos kata 3cm se sxesi me ton aksona tou kathismatos tou odigou.

Ayto gia na antistahmisi to gegonos oti i ipovoithisi sto DIRAVI den einai simmetriki...
 
Top Bottom