Τι κάναμε σήμερα με το 2cv/DS/CX ή κάποιο άλλο ιστορικό μας Citroen?

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Σε ποια πόλη είναι η φωτό;
 

Dragon

Member
Εγγραφή
22 Οκτωβρίου 2018
Μηνύματα
55
Reaction score
171
Πόντοι
277
Age
41
Δυστυχώς το πόνυ μου είναι κλεισμένο μερικές εκατοντάδες ναυτικά μίλια μακριά, μπορώ να γράψω για τα άλλα αμαξάκια μου που είναι 20 με 30 ετών;
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.648
Reaction score
13.144
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Δυστυχώς το πόνυ μου είναι κλεισμένο μερικές εκατοντάδες ναυτικά μίλια μακριά, μπορώ να γράψω για τα άλλα αμαξάκια μου που είναι 20 με 30 ετών;
Φαντάζομαι πως οποιαδήποτε ιστορία είναι ευπρόσδεκτη και ενδιαφέρουσα, ακόμα και για "youngtimer" της Citroen! Και η υπέροχη ΧΜ δεν είναι σε αυτήν την κατηγορία? Η Xantia? Για εμένα ακόμα και τα πιο συμβατικά, οι 16βάλβιδες "μπόμπες" ΑΧ, Saxo, ZX, C4 κ.λ.π. έχουν αφήσει και αυτές το στίγμα τους.
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
967
Reaction score
3.737
Πόντοι
757
Age
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Αγαπητέ μας φίλε, δε θυμάμαι καλά εάν σου το έχω ξαναπεί, εάν ναι, το λέω άλλη μια φορά: πόσο υπέροχη είναι η ΒΧ σου!
Σε ευχαριστώ, αλλά για να λέμε την αλήθεια διαλέγω φωτογραφίες να την κολακεύουν, στη πραγματικότητα έχω αρκετά να κάνω ακόμα. Είναι το χρώμα της, η συγκεκριμένη έκδοση, αλλά και το γεγονός οτι πλέον κυκλοφορούν λίγες (κι οι περισσότερες σε κακή κατάσταση) και έτσι έφτασε να σχολιάζεται πολύ θετικά από όλους.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Σε ευχαριστώ, αλλά για να λέμε την αλήθεια διαλέγω φωτογραφίες να την κολακεύουν, στη πραγματικότητα έχω αρκετά να κάνω ακόμα. Είναι το χρώμα της, η συγκεκριμένη έκδοση, αλλά και το γεγονός οτι πλέον κυκλοφορούν λίγες (κι οι περισσότερες σε κακή κατάσταση) και έτσι έφτασε να σχολιάζεται πολύ θετικά από όλους.
Είναι το καλύτερο χρώμα για ΒΧ....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
24225

Αλλαγμένα bougies, αλλαγμένα καλλωδια, αλλαγμένος θερμοστάτης, συνεχίζει να δυσκολεύεται να πάρει μπρος ζεστή...
Σήμερα χρειάστηκε να καθαρίσω τα μπουζί για να πάρει μπροστά...

Επίσης με παραξενευει ότι το ραλεντι στο Α είναι στις 900, ενώ στο P να στις 1400. Κανονικά θα έπρεπε να είναι 850 στο Α κι και 950 στο Ρ... Αν το ρίξω λίγο, μετά σβήνει με το που βάζω το Α...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Τα παλιά ενζεξτιον μου την δίνουν...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.664
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δίνω σημαντικές πιθανότητες στα εξής παρακατω βάσει του συμπτώματος ότι το κάνει ζεστό.

  1. αισθητήρας στρόφαλου (καρακλασσικη βλάβη στα σειρά ΙΙ 2.5). Ορισμένες είχαν δύο αισθητήρες στρόφαλου.
  2. ρυθμιστής πίεσης καυσίμου (μπορεί να σου κάνει και μαυρίλα από την εξάτμιση πίσω στην εκκίνηση)
Επισης και γενικά πρέπει να έχει όπως και οι turbo (καρακλασσικη βλάβη επίσης σε αυτές) δυο ρελεδες της παροχης καυσιμου κάπου κοντά και προς τα πίσω και προς τα κάτω του εμπρός φαναρίου του συνοδηγού. Ο ένας για τα μπεκ ο άλλος για την αντλία αν θυμάμαι καλά. Δε σχετίζεται εδώ θεωρώ αλλά είναι ευαίσθητοι. Έχε τους γενικά υπόψιν σου. Δύο μπλε ειναι (τουλάχιστον στις υπερτροφοδοτούμενος είναι μπλε). Γενικά ήταν λίγο περίεργοι αυτοί οι ρελεδεςσε αριθμό και location ανάλογα την έκδοση ακόμα και μεταξύ των turbo σειρά Ι ή ΙΙ ,turbo I ή turbo II. Απλά το κρατούμενο είναι ότι τους αρέσει να αστοχούν και σίγουρα έχει και η δική σου.

Εχω ακούσει και για έναν παρόμοιο ρελέ χωμμενο πίσω από το πισω φανάρι της μεριας του οδηγού. Θεωρώ ότι η τοποθεσία τους είναι τέτοια ώστε να κόβουν τη παροχή βενζίνης σε περίπτωση σύγκρουσης.

Υποπιεσεις αέρα είναι ελεγμένες για διαρροές? Το κολλάρο απ' το φίλτρο κουτί στην εισαγωγή επίσης.

Είναι και αυτόματη η δική σου και δε ξέρω τι συμβαίνει στο κύκλωμα παροχής καυσίμου όταν επιλέγεις P ή Α...
 
Last edited:

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
303
Reaction score
885
Πόντοι
367
Age
50
Αλλαγμένα bougies, αλλαγμένα καλλωδια, αλλαγμένος θερμοστάτης, συνεχίζει να δυσκολεύεται να πάρει μπρος ζεστή...
Σήμερα χρειάστηκε να καθαρίσω τα μπουζί για να πάρει μπροστά...

Επίσης με παραξενευει ότι το ραλεντι στο Α είναι στις 900, ενώ στο P να στις 1400. Κανονικά θα έπρεπε να είναι 850 στο Α κι και 950 στο Ρ... Αν το ρίξω λίγο, μετά σβήνει με το που βάζω το Α...
Αν δεν κάνω λάθος έχει ένα πολύ κοινό Bosch L-jetronic. Αν θέλεις να ασχοληθείς μόνος σου ξεκίνα διάβασμα:


Προφανώς και έχει πρόβλημα αν σβήνει με το που βάζεις ταχύτητα με το κανονικό ρελαντί. Το να ανεβάσεις μόνος σου το ρελαντί στις 1400 δεν είναι λύση, ταλαιπωρείς και το κιβώτιο. Μην χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σε αυτή την κατάσταση.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.664
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εγω πάντως το εκτυπωσα αυτό...gpost:thanks:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Αν δεν κάνω λάθος έχει ένα πολύ κοινό Bosch L-jetronic. Αν θέλεις να ασχοληθείς μόνος σου ξεκίνα διάβασμα:


Προφανώς και έχει πρόβλημα αν σβήνει με το που βάζεις ταχύτητα με το κανονικό ρελαντί. Το να ανεβάσεις μόνος σου το ρελαντί στις 1400 δεν είναι λύση, ταλαιπωρείς και το κιβώτιο. Μην χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σε αυτή την κατάσταση.
Το πρόβλημα με το ρελαντί φαίνεται να λύθηκε αφού έτρεξα το μοτέρ στις 4000 για 30"... Τώρα παίρνει την Α και με 950... Για τα παραπάνω, πρέπει να βρω χρόνο. Εξάλλου η ντίζελ είναι η αυτή που κινείται καθημερινά...

Αλλά το μείγμα συνεχίζει να είναι πλούσιο. Δεν θέλω να το κινήσω πάλι μέσα στην πόλη πριν βρω το πρόβλημα γιατί φοβάμαι ότι θα κρασαρω πάλι τα bougies.
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
24284


Νέα ρεζέρβα... απίστευτα κουραστική θέση για να βγάλεις τον τροχό+ ότι δεν χωρά κανονική διάσταση γιατί βρίσκει στο καπό
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
303
Reaction score
885
Πόντοι
367
Age
50
Το πρόβλημα με το ρελαντί φαίνεται να λύθηκε αφού έτρεξα το μοτέρ στις 4000 για 30"... Τώρα παίρνει την Α και με 950... Για τα παραπάνω, πρέπει να βρω χρόνο. Εξάλλου η ντίζελ είναι η αυτή που κινείται καθημερινά...

Αλλά το μείγμα συνεχίζει να είναι πλούσιο. Δεν θέλω να το κινήσω πάλι μέσα στην πόλη πριν βρω το πρόβλημα γιατί φοβάμαι ότι θα κρασαρω πάλι τα bougies.
Αν σου δουλεύει μονίμως πλούσιο, πιθανότατα θα έχει πρόβλημα το aiflow meter στην εισαγωγή, ή οι αισθητήρες θερμοκρασίας (θα νομίζει ο εγκέφαλος ότι είναι μονίμως κρύο το μοτέρ). Θέλει μεθοδικό ψάξιμο.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Αν σου δουλεύει μονίμως πλούσιο, πιθανότατα θα έχει πρόβλημα το aiflow meter στην εισαγωγή, ή οι αισθητήρες θερμοκρασίας (θα νομίζει ο εγκέφαλος ότι είναι μονίμως κρύο το μοτέρ). Θέλει μεθοδικό ψάξιμο.
Εννοείς το debimetre? Το έχω σκεφτεί από την αρχή, αλλά με επειδή κοστίζει 480-600e είναι το τελευταίο που θέλω να δοκιμάσω
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
303
Reaction score
885
Πόντοι
367
Age
50
Εννοείς το debimetre? Το έχω σκεφτεί από την αρχή, αλλά με επειδή κοστίζει 480-600e είναι το τελευταίο που θέλω να δοκιμάσω
Ναι, το debimetre. Δεν εννοώ να το πάρεις καινούργιο. Απλά να δεις το φις του (όπως και αυτά των αισθητήρων θερμοκρασίας) για οξειδωμένες επαφές, ή ακόμα και να δοκιμάσεις να καθαρίσεις το ίδιο. Κάπου πρέπει να περιγράφεται κάποια ασφαλής διαδικασία για το καθάρισμα. Ο οδηγός που σου έστειλα εξηγεί πως να δοκιμάσεις κάθε εξάρτημα χωριστά μετρώντας την αντίστασή τους.
 
Top Bottom