Τι κάναμε σήμερα με το 2cv/DS/CX ή κάποιο άλλο ιστορικό μας Citroen?

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.767
Reaction score
14.868
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Αλλαγή πίσω ελαστικών στο 205. Οι ζάντες των 13 ιντσων είναι ευτυχία. Κάνει 30 ευρώ το λάστιχο!
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
237
Reaction score
360
Πόντοι
287
Age
48
Επιστροφές βενζίνης στο GS-άκι

Σήμερα έκανα μια μεγάλη δουλειά. Από πάντα το αυτοκινητάκι δεν είχε επιστροφές. Κι ενώ το καρμπιρατέρ είχε την έξοδο απ'το καλούπι,
δεν την είχαν βάλει σωληνάκι,



και φυσικά δεν υπήρχε και σωλήνας επιστροφών πίσω στο ρεζερβουάρ.
Στο ρεζερβουάρ όμως, υπήρχε ένα άλλο σωληνάκι για διαπνοή των ατμών βενζίνης.
Ένα Φ12 πλαστικό σωληνάκι που ενώνονταν με την μεταλλική Φ12 έξοδο του ντεπόζιτου μέσω μιας λαστιχένιας σωλήνας Φ12,
η οποία με τα χρόνια είχε γίνει νιανιά....



Εκείνο το σημείο είναι πολύ ωραίο για να μπει ΚΑΙ καινούριος σωλήνας επιστροφών, αλλά ΚΑΙ να συνεχίσει να υπάρχει και να λειτουργεί
η διαπνοή από το σημείο εκείνο.
Φτιάχτηκε λοιπόν ένα ..... πως να το πεις τώρα αυτό....διακλαδωτάκι? ταφάκι? ένα custom εξάρτημα τέλος πάντων



από χαλκοσωλήνα Φ12 και ορειχάλκινο σωληνάκι Φ6 (Φ5 εσ.) στο οποίο κολλήθηκε (με καλάι) ένα επίσης ορειχάλκινο ρακοράκι για σωνηνάκι Φ6/8.
Το ορειχάλκινο σωληνάκι έχει μήκος περί τα 25 εκ. ώστε να μπαίνει μέσα από την είσοδο διαπνοής του ρεζερβουάρ,
και να προχωράει αρκετά εντός του ρεζερβουάρ, ώστε να αδειάζει τη βενζίνη όσο το δυνατόν πιο μακρυά από το σημείο αναρρόφησης.
Ταυτόχρονα, το κενό που υπάρχει μεταξύ των δυο σωλήνων είναι αρκετό ώστε να επιτρέπει τους ατμούς βενζίνης να διαπερνούν
και να διοχετεύονται στο πλαστικό σωληνάκι Φ12 που υπήρχε για διαπνοή.
Το καινούριο λαστιχένιο σωληνάκι Φ12....



κόπηκε στη μέση και πέρασε το .... κατασκεύασμά μας.....



και μετά από κάμποσο "γλέντι", και αφού πέρασε και ο νάυλον σωλήνας προς τα κάτω, βιδώθηκε στη θέση του και είναι όλα πλήρως στεγανά



αφού τοποθετήθηκε και ο υπόλοιπος σωλήνας κάτω απ'το σασί, ώστε να είναι σταθερός και σίγουρος, τραβήχτηκε μπροστά στο καρμπιρατέρ
όπου ενώθηκε σε ένα αντίστοιχο ρακοράκι/ανταπτοράκι, το οποίο συνδέθηκε στο ακροφύσιο του καρμπιρατέρ



το δε διαφανές τμήμα βολεύει για να βλέπεις τις μπουρμπουλίθρες μέσα.

Το καπάκι του καρμπιρατέρ όπου ενώθηκε το νέο σωληνάκι είναι από άλλο καρμπιρατέρ.
Είχα την τύχη να έχω να κάθεται, ένα καρμπιρατέρ από 1300, το οποίο είχε δυο ακροφύσια.
Το δε ένα ακροφύσιο που υπήρχε στο αρχικό καρμπιρατέρ, είχε πιάσει μπόσικα και είχε διαρροές.
Κάποια στιγμή μάλιστα του'βαλα από κείνο το ματζούνι που το πλάθεις και κολλάει και γίνεται πέτρα, αλλά μετά από κανα δυο χρόνια ξεκόλλησε και κουνιόταν πάλι.
Φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία.
Το καπάκι από το 1300 είναι ουσιαστικά το ίδιο, μιας που είναι Weber και τα δυο, και κάθεται άνετα στο σώμα του 1100.
Η διαφορά είναι στον μηχανισμό εμπλουτισμού αέρα που είχε το 1300-άρι. Δουλεύει με υποπίεση και δεν επιτρέπει σταθερό ρελαντί στο 1100.
Παρόλο που στο manual αναφέρει πως ΚΑΙ το 1100 έχει τον ίδιο μηχανισμό εμπλουτισμού αέρα,
όταν τοποθετήθηκε χωρίς καμία επέμβαση, πλυμήριζε βενζίνη και δεν έπαιρνε μπρος. Έσβηνε.
Γι'αυτό ίσως και το παλιό καπάκι δεν είχε αυτόν τον μηχανισμό.

Καταργήθηκε λοιπόν η τρυπίτσα της υποπίεσης ώστε να μην ανοίγει η μεμβράνη με την υποπίεση, και μια χαρά.
Κατά τ' άλλα το καπάκι είναι ολόιδιο με το άλλο καρμπιρατέρ.
Μια μικρή λεπτομέρεια:
Στην οπή της κυρίως διαπνοής του 1100 δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός,
ενώ στου 1300, όπως βλέπουμε στο σχήμα ...



έχει μπει απ'το εργοστάσιο ένα δαχτυλιδάκι με μια τρυπίτσα, ώστε να παρεμποδίζει λίγο τον αέρα που περνάει,
μιας που υπάρχει ο μηχανισμός εμπλουτισμού αέρα για όταν χρειάζεται περισσότερο αέρα.
Ε, εμείς καταργήσαμε το σωληνάκι υποπίεσης του μηχανισμού, και ο αέρας περνάει ελεύθερα ΚΑΙ από την διαπνοή, ΚΑΙ από την μεμβράνη.
Δεν κινείται δηλαδή η μεμβράνη ανάλογα με την υποπίεση. Το ελατήριο βγήκε από μέσα, και περνάει όσος αέρας χρειάζεται.

Σε δεύτερο χρόνο, θα πάω το κανονικό καπάκι του καρμπιρατέρ στο μηχανουργείο να του ανοίξω την τρυπίτσα των επιστροφών,
για να μπει κανονικό ακροφύσιο και να ξανατοποθετηθεί το δικό του.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.191
Reaction score
4.014
Πόντοι
777
Age
34
Περιοχή
Γρεβενα
Καλησπέρα από την βάση!!!
Αλλαγή λαδιών, φίλτρου και ρύθμιση βαλβίδων... Ακολουθούν βαλβολινες ,γρασσαρισματα καί μπουζί...
 

Attachments

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
237
Reaction score
360
Πόντοι
287
Age
48
Άνα γεια σου.....
Εγώ πάλι, κατάφερα τις επιστροφές και τελικά δε μας τα πήρε το μηχανουργείο
Τρυπάνια είχαμε, κολαούζα είχαμε, ρακοράκια είχαμε, το μόνο που αναγκαστικά χρειάστηκε να γίνει ήταν μια συστολή,
μιας που το ρακοράκι που τελικά κατάφερα να βάλω είναι για λεπτότερο σωληνάκι, Φ4 εσ.
ενώ το σωληνάκι που βάλαμε είναι Φ6. Μικρό το κακό.

























Πέρασε αρκετά η ώρα και σκοτείνιασε μέχρι να το συναρμολογήσω, και δεν βγαίναν καλές φωτογραφίες,
αλλά το'βαλα μπρος και πάει μια χαρά προς το παρών. Αύριο θα πάρω και ημερήσιες φωτό.
Τα λαστιχάκια απ'ότι διαπιστώνω είναι για βενζίνη κι αντέχουν, αλλά αν δω ότι κάτι δε πάει καλά και αρχίσουν και τρέχουν
θα πέσει κόλλα σπειρωμάτων κι άντε γεια. Αντέχουν και σε LHM, να ξέρουμε.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.669
Reaction score
3.904
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
ρε ζαχαρια το τερματισες.....μπραβο πολυ καλη δουλεια θα προτιμουσα και μια κολλα σπειρωματων η στην καλυτερη περιπτωση loxeal 55-14 κοκκινη κολλα που ειναι για στεγανοποιηση σπειρωματων
η ο τυπος 83-54 πρασινη που ασφαλιζει τα σπειρωματα απο ξεβιδωματα θεωρω οτι η δευτερη ειναι καλυτερη και δεν εναι ακριβες ριτινες εγω στις βαλβιδες στις σφαιρες μαζι με λαστιχοροδελα βαζω και την 58-11 που ειναι για αερια
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
237
Reaction score
360
Πόντοι
287
Age
48
Ναι, την 83-54 έχω κι εγώ, και μάλιστα επειδή όπου την έβαλα με δυσκόλεψε πολύ στο βγάλσιμο, την έχω για πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις,
για μόνιμη κόλληση. Την έχω βάλει στο καλοριφέρ στο σπίτι που έχω κάνει έναν αυτοσχεδιασμό σε μια γωνία ορειχάλκινη, και δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Είπα αρχικά να κρατήσω τα πράγματα "λυόμενα", μπας και παρουσιαστεί τίποτα, ή απλά για να υπάρχει η δυνατότητα αποσύνδεσης,
μιας που το ρακοράκι δεν είναι το αυθεντικό που θα έπρεπε να έχει.
Αν όντως γίνει κάτι και υπάρχει διαρροή θα πέσει μόνιμη σύνδεση, αλλά όχι με την παραπάνω κόλλα, με μια λίγο πιο ήπια αλλά εξίσου καλή που βρήκα από το μαγαζί που παίρνω και τα ρακοράκια



κόκκινη κι αυτή, και αντέχει και σε πετρέλαιο που την έβαλα στο καλοριφέρ, σίγουρα θα αντέχει και σε βενζίνη, αλλά θέλω να δω πως θα αντέξουν τα λαστιχάκια.
Αυτά τα πράσινα τα βρήκα σε μαγαζί με είδη συνεργείων αυτοκινήτων, και με είπε ο μάστορας πως τα βάζουν σε κλιματιστικά.
Τα έχω βάλει στις δαγκάνες του GS και στη βίδα της εξαέρωσης στον συσσωρευτή, και μέχρι στιγμής δεν εμφανίστηκε κάτι.
Έχω βάλει επίσης ΚΑΙ στην ηλεκτροβάνα του ρελαντί στο ίδιο καρμπιρατέρ, και επίσης δεν εμφανίστηκε κάτι, οπότε είπα να τα δοκιμάσω ακόμα λίγο,
για να υπάρχει και μια ακόμα εικόνα και πληροφορία για την κοινότητα. Θα πάρω φωτό το κουτί να ανεβάσω.

Το θέμα με αυτή την ιστορία είναι η διαρροή που υπήρχε στο ακροφύσιο της προσαγωγής, λόγω που είχε ένα μικρό μπόσικο και κουνιώταν.
Επειδή δεν υπήρχαν επιστροφές, η αντλία έστελνε συνέχεια, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει κάπως η πίεση όταν έκλεινε η βελόνα,
και με το λίγο μπόσικο που υπήρχε, άρχιζε και πότιζε βενζίνη γύρω από το ακροφύσιο.
Τώρα που μπήκε δίοδος επιστροφών, όσο και να στέλνει η αντλία θα γυρίζει πίσω, και δεν θα εγκλωβίζεται στο σημείο,
και δεν θα ανεβαίνει τόσο η πίεση, οπότε και περιμένω να μην ποτίζει τόσο πολύ, κατά προτίμηση καθόλου.
Το μπόσικο είναι πολύ μικρό και περνάει βενζίνη μόνο αν υπάρχει πίεση. Αν δεν υπάρχει πίεση, δεν περνάει και δεν έχει διαρροές.
Θα δείξει. Θα το παρακολουθήσω. :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
237
Reaction score
360
Πόντοι
287
Age
48
Και τοποθετημένο πάνω στ'αμάξι ...



οι δυο τελευταίες είναι με το αυτοκίνητο να δουλεύει, και μπορεί να γυαλίζει λίγο το ακροφύσιο της προσαγωγής,
αλλά με την χαρτοπετσέτα που ακούμπησα δεν πότισε. Θα το παρακολουθήσουμε να δούμε πως και τι.
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
685
Reaction score
2.652
Πόντοι
677
Age
52
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Τις τελευταίες μέρες βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με την -παρατημένη εδω και 8 χρόνια- ΒΧ1.4kat του πατέρα μου. Ξεκίνησα λοιπον δειλά-δειλά, οπως και με τη δική μου να την αναστήσω.
Τοποθέτησα όσα είχα ξηλώσει τόσα χρόνια, αντλίες, δυναμό, διακόπτες κτλ. Αλλαξα λάδια, εβαλα νερά και LHM, καθάρισα ηλεκτικές επαφές, και ένα σωρό άλλα.
Αγόρασα καινούρια αντλία βενζίνης γιατί η παλιά ...δεν (ευτυχώς μόλις 18 ευρώ).
Πήρε μπρος καλά. Μετά μάζεψα 2-3 διαρροές LHM, και τη κούνησα λίγα μέτρα.
Και μόλις είχα αρχίσει να χαμογελάω, μου βγάζει φλάτζα κεφαλής...

27166
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.137
Reaction score
15.439
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Δουβλινο
Φούσκωσε κολλάρο?
Τα μπέρδεψε αφότου συμπληρώσεις νερα-λαδια?
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
685
Reaction score
2.652
Πόντοι
677
Age
52
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Φούσκωσε κολλάρο?
Τα μπέρδεψε αφότου συμπληρώσεις νερα-λαδια?
Δε μπερδεψε τα λάδια, στέλνει συμπίεση στα νερά. Αυτοί οι TU όλο φλάντζα κεφαλής θέλουν....
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.137
Reaction score
15.439
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Δουβλινο
Κατα την αποψη μου απλα θελουν αλλαγη με πολυ καλο παραφλου ανα 2ετια.
8 χρονια με το ιδιο σε ακινησια ειναι οτι χειροτερο δυστυχως :(
 

chris votsis

Member
Εγγραφή
18 Ιουλίου 2020
Μηνύματα
40
Reaction score
50
Πόντοι
292
Age
55
Περιοχή
ΑΣΤΑΚΌ
Δε μπερδεψε τα λάδια, στέλνει συμπίεση στα νερά. Αυτοί οι TU όλο φλάντζα κεφαλής θέλουν....
Δοκίμασες νά κάνεις πολλή καλή εξαέρωση?
Και από την βαλβίδα θερμοκρασίας με ένα λάστιχο... κάτι από ψηλά
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
685
Reaction score
2.652
Πόντοι
677
Age
52
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Δοκίμασες νά κάνεις πολλή καλή εξαέρωση?
Και από την βαλβίδα θερμοκρασίας με ένα λάστιχο... κάτι από ψηλά
Nαι, έκανα καλή εξαέρωση. Δυστυχώς ειναι σιγουρα φλαντζα.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.137
Reaction score
15.439
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Δουβλινο
Πάντως χαίρομαι που μετά από καιρό και μ εξαίρεση τον Γιώργο με το 2cv "κάτι νέο κινείται" και πάλι από μέλος μας..:grin::respect:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.767
Reaction score
14.868
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Ελυσα σημερα τον αριστερο δορυφορο της CX (της βενςινης) για να καθαρισω τις επαφες για το φλας που δεν επιανε...
Εχουμε και τεχνικο ελεγχο 28 του μηνα...
 
Top Bottom