Τι κάναμε σήμερα με το 2cv/DS/CX ή κάποιο άλλο ιστορικό μας Citroen?

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.151
Reaction score
13.030
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Ναι, το debimetre. Δεν εννοώ να το πάρεις καινούργιο. Απλά να δεις το φις του (όπως και αυτά των αισθητήρων θερμοκρασίας) για οξειδωμένες επαφές, ή ακόμα και να δοκιμάσεις να καθαρίσεις το ίδιο. Κάπου πρέπει να περιγράφεται κάποια ασφαλής διαδικασία για το καθάρισμα. Ο οδηγός που σου έστειλα εξηγεί πως να δοκιμάσεις κάθε εξάρτημα χωριστά μετρώντας την αντίστασή τους.
Όλες τις πρίζες τις έχω καθαρίσει για να μην είναι οξειδωμένες. Φοβάμαι πως φταίει ο ίδιος ο αισθητήρας.

Το ίδιο να το τολμήσω να το καθαρίσω;
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.614
Reaction score
9.900
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Η κατάβαση από την Πάρνηθα είναι το καλύτερο τεστ για τα φρένα. Φαντάζομαι δεν είχες πρόβλημα...
Εκτός του ότι ποτέ τα φρένα της CX δεν έδειξαν την παραμικρή κόπωση σε οποιοδήποτε φρενάρισμα, αυτό που ξεχωρίζει στις υδροπνευματικές μας Citroen είναι ότι σε τέτοιου είδους διαδρομές δε χρειάζεσαι και πολύ τα φρένα! Ακόμα και στις φουρκέτες, οδηγώντας προοπτικά, κατεβάζοντας ταχύτητα πριν τις στροφές και εκμεταλλευόμενος το μοναδικό στήσιμο του αυτοκινήτου, η CX είναι πάντα ακλόνητη. Πάλι, άθελά μου, αυτοκίνητα που ήταν χιλιόμετρα μακριά μέσα σε λίγη ώρα είχα κολλήσει από πίσω τους και όχι γιατί ήμουν εγώ καλύτερος οδηγός!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.719
Reaction score
14.307
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Θέλει και στοιχειώδεις ικανότητες και αντίληψη αυτό που περιγράφεις Νίκο πάντως εκτός του αυτοκινήτου. Το ότι περιγράφεις αυτό και "ανδρώθηκες" σε zx και saxo vts δε μου κάνει εντύπωση..:thumbs:
 

Sotos77

Member
Εγγραφή
18 Απριλίου 2020
Μηνύματα
142
Reaction score
164
Πόντοι
287
Age
43
Φίλε Χρήστο,
Saxo VTS (για μας τους παίλε ποτέ ευτυχείς (?) κατόχους P106 Gti να αποτελεί ....πάντα ΄΄φτηνό΄΄ αντιγραφό του :D),
ΖΧ και CX, 3 ''χαοτικά'' διαφορετικά οδηγικά αυτοκίνητα....
Προσωπικά ποτέ δεν χώνεψα την ''τετραδιεύθυνση'' στιλ ΖΧ, όπως και το αντίστοιχο υπερβολικό roll των ''μικρών κυβικών''....
Από κει και πέρα, ''σαξόραλι'' ευεληξία στα ΄΄κλειστά'' για σεμινάριο και αστάθεια στης παρατεταμένες πατημένες για έμφραγμα.... :D.
Με καθοριστικό παράγοντα σε αυτό, μάλλον το ''χάρτινο '' πλαίσιο
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.719
Reaction score
14.307
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Αλλο σχολιάζουμε...το οδηγικό στυλ του Νίκου...όντως τα κατηφορικά έτσι τα κατεβαίνεις με δαυτα... Απ' εκεί και πέρα εδώ θεωρείς αυτοκίνητο το golf III τι να εξηγώ εγώ τώρα...:lol: Άσε που εδώ δεν είναι 4tforum ούτε petrolheads.gr :lol:
 

Sotos77

Member
Εγγραφή
18 Απριλίου 2020
Μηνύματα
142
Reaction score
164
Πόντοι
287
Age
43
Golf 3 & 5 Gti ασφαλώς... !!!
Και εννοείται εξασφαλισμένη θέση στο Μουσείο της Αυτοκίνησης, μαζί με
αντίστοιχα 306, Clio, 205 106.... Αυτoκίνητα που πεθαναν και θα εκλείψουν οριστικά....
Τα υπόλοιπα (Limo, grand tourer, class c etc) εξελίξονται και μεταλλάσονται... .
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.596
Reaction score
3.766
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
Σήμερα με τη xantia περάσαμε ΚΤΕΟ στα 166.420 χλμ.
Πρόβλημα ουδέν.
Προηγούμενη ένδειξη χλμ στα 159.550.
δεν αμφεβαλλα καθολου χαρη για το αμαξι σου
μπραβο ρε φιλε...λογω καταστασεων λιγα τα χλμτρα ευχομαι να γινουν πιο πολλα τα χλμτρα με περισοοτερες χαρες
για εμας ενα ταξιδι αστραπη πρεβεζα μελιγαλας μεσσηνιας και πισω καπου στα 800 χλμτρα εφυγα σαββατο ξημεροματα 5 το πρωι επιστροφη πισω 2 το μεσημερι κυριακης αλλαγη ΟΛΑ τα σωληνακια επιστροφων σε 2 ξανθιες το σαββατο .....τελικα εγινε καταληξαμε αργα το μεσημερι να γινει μια μινι μαζωξη απο 4 ξανθιες
2 αμαξια σειρα 2 1800 16ν 1 αμαξι σειρα 2 1600 και ενα αμαξι σειρα 1 1800 φουλ μετατροπη μηχανικα σε TURBO CT..........
το καλο ειναι οτι βρεθηκαμε με ανθρωπους που μεχρι πριν μια εβδομαδα απλα μιλαγαμε διαδυκτιακα....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.151
Reaction score
13.030
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Το moteur του ηλεκτρικού παραθύρου τα έφτυσε...

1)Βγάζεις το υποβραχιονιο. Κουμπωτο
2)Ξεβιδωνεις το χερούλι που έχει 3 βίδες αλεν.
3)βγάζεις το δερμάτινο πανελο.
  1. βγάζεις το κάλυμμα του ηχείου.
  2. βγάζεις το κάτω κομμάτι του πανελου, αυτό που έχει την τσέπη. 7 βίδες.
6)βγάζεις την ηχομόνωση.
Και έχεις πρόσβαση
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.151
Reaction score
13.030
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Σορι η αρίθμηση βγαίνει οτι να'ναι
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.267
Reaction score
2.952
Πόντοι
697
Age
46
Σορι η αρίθμηση βγαίνει οτι να'ναι
Μη τρελαίνεσαι. Εγώ πάντως δεν του έδωσα σημασία. Από αυτά που γράφεις καταλαβαίνει ο οποιοσδήποτε τη διαδικασία.
 

nikos_xm

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
184
Reaction score
567
Πόντοι
507
24659


Το έψαχνα αυτό για χρόνια επειδή το δικό μου είχε κάνει ράγισμα το είχα αντικαταστήσει με ένα από ξαντια, αλλά επειδή είναι πιο ψηλό από ότι το δικό μου είχε πέσει πριόνισμα και δεν μπορούσα να έχω φίλτρα. :new:
 
Top Bottom