Σωζεται?

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
119
Reaction score
148
Πόντοι
287
Age
25
Καλησπέρα σε όλους
Μετά απο καιρό αποχής στις εργασίες λογο ελειψης χρόνου, κατάφερα να συνεχίσω σιγα σιγα το 2cv. Αφού έχω τελειώσει με μηχανικά και έχω γυρίσει και το χωράφι μου πάνω κατω πολλές φορές :D έχει απομείνει να δούμε τι γίνεται με το σασί. Έριξα μια ματιά και είδα κάποια πράγματα που με προβληματίζουν με πρώτη ματία.
1)Οι δοκόι του σασί κάτω απο το πορτ μπαγκάζ έχουν λιγο σαπίλα και
2) μπροστά στην ρόδα του συνοδηγού στο κάτω μέρος έχει μια τρυπούλα απο κάτω :( Δείτε και τις φωτογραφίες και πείτε μου.
Πιστεύεται αξίζει να μπω στην διαδικασία να σηκώσω καμπίνα και να δω τι μπορώ να κάνω; ξέρετε κάποια άλλη λύση; Οποιαδίποτε άποψη και ιδέα καλοδεχούμενη. Λόγο budget δεν παίζει αλλαγή σασί οπότε θέλω να κάνω το παν με τις επισκευές. Ξέρω απο ηλεκτροκόλιση και απο κοψίματα σε αξιοπρεπές επίπεδο πιστεύω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
2781527816278172781827819
 

Attachments

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.212
Reaction score
4.114
Πόντοι
777
Age
34
Περιοχή
Γρεβενα
Καλησπέρα σε όλους
Μετά απο καιρό αποχής στις εργασίες λογο ελειψης χρόνου, κατάφερα να συνεχίσω σιγα σιγα το 2cv. Αφού έχω τελειώσει με μηχανικά και έχω γυρίσει και το χωράφι μου πάνω κατω πολλές φορές :D έχει απομείνει να δούμε τι γίνεται με το σασί. Έριξα μια ματιά και είδα κάποια πράγματα που με προβληματίζουν με πρώτη ματία.
1)Οι δοκόι του σασί κάτω απο το πορτ μπαγκάζ έχουν λιγο σαπίλα και
2) μπροστά στην ρόδα του συνοδηγού στο κάτω μέρος έχει μια τρυπούλα απο κάτω :( Δείτε και τις φωτογραφίες και πείτε μου.
Πιστεύεται αξίζει να μπω στην διαδικασία να σηκώσω καμπίνα και να δω τι μπορώ να κάνω; ξέρετε κάποια άλλη λύση; Οποιαδίποτε άποψη και ιδέα καλοδεχούμενη. Λόγο budget δεν παίζει αλλαγή σασί οπότε θέλω να κάνω το παν με τις επισκευές. Ξέρω απο ηλεκτροκόλιση και απο κοψίματα σε αξιοπρεπές επίπεδο πιστεύω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
View attachment 27815View attachment 27816View attachment 27817View attachment 27818View attachment 27819
Καλησπέρα φίλε μου!!Δυστυχως είναι για πέταμα.Δεν μπορείς να φανταστείς αυτή η σαπιλα πού βλέπεις εξωτερικά πόσο έχει εισχωρήσει εσωτερικά καί πόσο Επικίνδυνο είναι. Η μόνη λύση η οποία είναι μονόδρομος είναι η αλλαγή του σασί. Το σασί δεν παίρνει κόψε ράψει σε τόσο μεγάλες εκτάσεις διότι δεν υπάρχει κάποιο υγιείς σημείο ώστε να κολησεις καί ότι δεν θα γίνει ποτέ αξιόπιστο .Εαν τρίψεις αυτήν την εξωτερική επίστρωση πού μοιάζει η είναι πίσσα θα διαπιστώσεις την πραγματική κατάσταση τού (η αλλιώς χτυπά με ένα ματσακόνι τα σημεία πού δεν φαίνεται η σκουριά)..
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.426
Reaction score
25.099
Πόντοι
1.487
Για να δεις τι πραγματικα κανεις την επομενη μερα ..
Βγαλε καμπινα .
Βγαλε ολο το χρωμα πισα απο επανω ..
Ανοιξε και δες μεσα τι γινετε
Και μετα αποφασιζεις ..
Σιγουρα δεν ειναι μονο αυτα που βλεπεις στο ματι μετα πρεπει να δεις τι αλλαζει και τι οχι ..
Καλη συνεχεια ..
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
715
Reaction score
1.871
Πόντοι
437
Age
49
....έχω αντίθετη άποψη από τον φίλο Κώστα, που έχει φτιάξει και ξέρει.

Οι κοιλοδοκοί αυτοί, είναι για πέταμα, αλλά, αν δεν το πάς για μουσείο που πρέπει να είναι original, μπορείς να αντικαταστησεις μέρη με κατασκευασμένα στην στράντζα.

Αλλά, όπως λέει ο Visa, αν δεν ανοίξεις / ξηλώσεις, τα υπόλοιπα είναι θεωρείες.

Στα σημεία που είναι η σκουριά, είναι τα σημεία μέγιστης φόρτισης στατικά. Η κυκλοφορία έτσι είναι επικίνδυνη.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.564
Reaction score
22.205
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Το δικό μου ήταν μακράν σε καλύτερη κατάσταση και όταν σήκωσα καμπίνα χρειάστηκε περισσότερη δουλειά από ότι φαντάστηκα. Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο σχετικό thread που έχω φτιάξει με την ανακατασκευή μου. Τείνω να συμφωνήσω με τον Κώστα ότι τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα. Επίσης μια φωτογραφία από τα πλάγια του ράμφους θα βοηθούσε.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.213
Reaction score
15.704
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Βλεπωντας το...
οτι και να κανεις θα ειναι μακραν χειροτερο σε ακαμψια και πιθανα μελλοντικη αντοχη απο το να παρεις ετοιμο (λαμβανωντας υποψιν οτι ενα ετοιμο ισως ειναι βελτιωμενο στα σημεια σε σχεση με το εργοστασιακο...υποθετω ισχυει). Αν σκεφτεις και τις ωρες-χρηματα για να φτιαξεις αυτο ισως η διαφορα δεν ειναι και τοσο μεγαλη.
Απο αυτα που φαινονται παντως ειναι ζορικα τα πραγματα σε σημεια που δε φαινονται.
Το να το ''μπαλωσεις' να φαινεται ωραιο εξωτερικα δε λεει τιποτα.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.679
Reaction score
3.926
Πόντοι
827
Age
49
Περιοχή
Πρεβεζα
αν ειναι καλο η οχι δε μπορω να εκφερω σαφη αποψη σε γενικες γραμμες οτι υπαρχει προβλημα ναι υπαρχει τωρα αν ξερεις εσυ να καλλας καλα ισως το σωσεις αλλα με ρισκο διοτι οπου κολλας εκει αδυνατιζει οτι μπορεις να αλλαξεις το αλλαζεις....το ενδεχομενο αγορα νεου σασι το εχεις σκεφθει....
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.168
Reaction score
17.474
Πόντοι
1.287
Age
49
Περιοχή
Italy Milan
Δυστυχώς νομίζω ότι δε σώζεται, η μάλλον δεν αξίζει να σωθεί... το συγκεκριμένο νομιζω οτι είναι σάπιο... το πρόβλημα είναι στο μπροστινό ράμφος οπου δεχεται κ τις περισσότερες καταπόνηση κ βάρος,εάν βγάλεις την καμπινα κ ανοίξεις την λαμαρίνα του σασι κατα μεγαλη πιθανότητα θα δεις ότι μέσα το "μισοφέγγαρο" θα είναι σχεδόν ανύπαρκτο, κ αυτο ειναι το κυριο πρόβλημα πιστεύω!εγώ θα σου πρότεινα να δεις εάν τα νούμερα η το ταμπελακι αναλογα με την χρονολογία είναι χτυπημένα στο μπροστινό δεξιό ράμφος του σασι κ να τα αποθήκευψης στι περίπτωση αλλαγής μελλοντικα να τα εχεις κ αυτά εάν είσαι τυχερός μπορεί να είναι κ στο πάτωμα του συνοδηγού. Νομίζω ότι εάν πρόσθεσης τις ώρες εργασίας για να φτιάξεις αυτό που κατά εμέ δε θα παρέχει ασφάλεια κ δε θα ειναι ποτε σα καινουργειο, καλό θα ήταν να στραφεις για νέο, περίπου η μία η άλλη θα σου βγει απο κόστος, στα συν θα κρατήσει πολύ περισσότερο, στα μειον μπαίνοντας στη διαδικασία να σώσεις το παλιό σε βάθος χρόνου θα σου στοιχήσει πιο πολλά, χρονο χρημα, αποτέλεσμα κ ίσως μετανιώσεις ...κ ακόμη κ ας πούμε οτι θεωρητικά σώζεται πραγμα δύσκολο για εμενα ,το σασι θα χάσει την σχετική "ελαστικότητα" που δίνει ο "κατασκευαστής" με πολλά κατά...όπως σε περίπτωση ατυχήματος κ με πολυ λιγα χλμ να γίνει πολυ επικίνδυνο, δυστυχώς το σασι σε ένα 2cv είναι ουσιαστικό στοιχείο το Α κ το ω!...όλα αυτά πάντα καλοπροαιρετα κ προσωπική γνώμη ... όπως κ να έχει δε χάνεις κάτι να κατεβάσεις την καμπίνα...γιατι οποιο "δρομο" κ ακολουθήσεις μελλοντικά, θα πρέπει να το "ξεκαπακωσεις" πάντως από τις φώτο για να δείχνει έτσι μέσα θα είναι πολύ πιο πολύ, διότι συνήθως σκουριάζει από μέσα προς τα έξω...
 
Last edited:

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
119
Reaction score
148
Πόντοι
287
Age
25
Ευχαριστώ για την ειλικρίνεια παρόλο που είναι δύσκολα τα πράγματα. Θα ανεβάσω φωτογραφίες σε λίγες μέρες που θα είμαι σπίτι και από το Ράμφος όσο φαίνεται πριν βγάλω καμπίνα. Θελω και από περιέργεια να το ανοίξω να δω τι γίνεται μέσα.
Και εγώ πιστεύω ότι πρώτα μετράει η ασφάλεια και μετά όλα τα αλλά, όποτε δεν θα το «μπαλώσω» ίσα ισα για να μην φαίνεται. Θέλω να κάνω σωστή δουλειά σε κάτι τόσο σοβαρό. Θα ψάξω και για νούμερα να τα σώσω για μελλοντική χρήση.
Τώρα όσο έχω ψάξει για να βγάλω καμπίνα απλά ξεβιδώνω τις βίδες στα πατώματα,ξεσυνδεω αντλία φρένου , λύνω τιμόνι,συμπλέκτη και χειρόφρενο και απλά το σηκωνω σωστά;
Καλά την έχω καταλάβει την δουλειά;
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.212
Reaction score
4.114
Πόντοι
777
Age
34
Περιοχή
Γρεβενα
Ευχαριστώ για την ειλικρίνεια παρόλο που είναι δύσκολα τα πράγματα. Θα ανεβάσω φωτογραφίες σε λίγες μέρες που θα είμαι σπίτι και από το Ράμφος όσο φαίνεται πριν βγάλω καμπίνα. Θελω και από περιέργεια να το ανοίξω να δω τι γίνεται μέσα.
Και εγώ πιστεύω ότι πρώτα μετράει η ασφάλεια και μετά όλα τα αλλά, όποτε δεν θα το «μπαλώσω» ίσα ισα για να μην φαίνεται. Θέλω να κάνω σωστή δουλειά σε κάτι τόσο σοβαρό. Θα ψάξω και για νούμερα να τα σώσω για μελλοντική χρήση.
Τώρα όσο έχω ψάξει για να βγάλω καμπίνα απλά ξεβιδώνω τις βίδες στα πατώματα,ξεσυνδεω αντλία φρένου , λύνω τιμόνι,συμπλέκτη και χειρόφρενο και απλά το σηκωνω σωστά;
Καλά την έχω καταλάβει την δουλειά;
[/QUOTE
θα πρέπει να αποσυνδεσεις επίσης τα ηλεκρολογικά, ντίζα γκαζιου, εξατμιση, λαιμό ρεζερβουαρ και βγαίνει... Είναι πιό ευκολο απο ότι ακουγεται!!!
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
119
Reaction score
148
Πόντοι
287
Age
25
Σωστός! Ηλεκτρολογικά τα έχω μαζεμένα κι ρεζερβουάρ το εχω βγάλει. Για ντιζα γκαζιού το χω ξανακάνει και με την εξάτμιση θα βγάλω άκρη.

Όσο αναφορά άνοιγμα σασί τι προτείνετε; Έχω δει διαφορά στο Ίντερνετ. Κάποιοι κόβουν και ανοίγουν, άλλοι ανοίγουν από τα πλάγια στις άκρες χωρίς κοψίματα αποτι έχω καταλάβει και μετά εχω δει και κάποιες ηλεκτροκολισεις (spot welds) με τους εσωτερικούς δοκούς στην μέση σε διαφορά βίντεο που τις τρυπάνε πριν ανοίξουν.
Τι προτείνετε γενικά για άνοιγμα χωρίς να γίνει σφαγή όσο το δυνατόν γίνεται;
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
431
Reaction score
481
Πόντοι
337
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Αν θέλεις άνοιξε ένα θέμα για να βάζεις και φωτό για εμάς τα λιγούρια.
Θα σου έλεγα να πεις κάποιον που φτιάχνει αμαξώματα να δει το σασί σου. Στο λέω γιατί έχω ξαδέρφια που κάνουν αυτή την δουλειά σε μεγάλα βαρέα. Μου είπε ο ένας ότι έχουν ανακατασκευάσει δύο πόνι και τα σασια τους χωρίς πρόσθετες ενισχύσεις όπως ήταν από την μάνα τους δλδ. Φυσικά τέτοιο επίπεδο εργασίας για εμάς τους ερασιτέχνες πιστεύω είναι άπιαστο.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.564
Reaction score
22.205
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Σωστός! Ηλεκτρολογικά τα έχω μαζεμένα κι ρεζερβουάρ το εχω βγάλει. Για ντιζα γκαζιού το χω ξανακάνει και με την εξάτμιση θα βγάλω άκρη.

Όσο αναφορά άνοιγμα σασί τι προτείνετε; Έχω δει διαφορά στο Ίντερνετ. Κάποιοι κόβουν και ανοίγουν, άλλοι ανοίγουν από τα πλάγια στις άκρες χωρίς κοψίματα αποτι έχω καταλάβει και μετά εχω δει και κάποιες ηλεκτροκολισεις (spot welds) με τους εσωτερικούς δοκούς στην μέση σε διαφορά βίντεο που τις τρυπάνε πριν ανοίξουν.
Τι προτείνετε γενικά για άνοιγμα χωρίς να γίνει σφαγή όσο το δυνατόν γίνεται;
Αποφάσισες να το φτιάξεις τελικά?
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
119
Reaction score
148
Πόντοι
287
Age
25
Αποφάσισες να το φτιάξεις τελικά?
Θα το ανοίξω σίγουρα να δω μήπως και είμαι πολύ πολύ πολύ τυχερός που αμφιβάλω έτσι όπως φενεται.
Θα ανοίξω και ποστ για φωτογραφίες. Έχω λίγο δουλίτσα αλλά αυτές τις μέρες όμως θα το ξεκινήσω σιγά σιγά όπου νάνε.
Η σκέψη μου μέχρι τώρα είναι να φτιάξω ότι άλλο υπάρχει (αμάξωμα κλπ) και μόλις μαζέψω χρήματα αλλάζω σασί. Κάπως έτσι.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
913
Reaction score
2.107
Πόντοι
677
Age
52
Συμβουλή δανεισμένη από εγγλέζικο σχετικό περιοδικό :
-Αγόρασε ένα πλήρες 2CV σε χαμηλότατη τιμή λόγω σαπισμένου σασί, άλλαξέ το σε γαλβανιζέ και βγές κερδισμένος.-
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.564
Reaction score
22.205
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Και εγώ πιστεύω πως αξίζει αυτή η επένδυση με δεδομένο ότι σκέφτεσαι να το κρατήσεις
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
431
Reaction score
481
Πόντοι
337
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Πρέπει να μάθουμε μια τελική τιμή για γαλβανισε με τα μεταφορικά να την βάλουμε εδώ ώστε να ξέρουμε γιατί μιλάμε
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.212
Reaction score
4.114
Πόντοι
777
Age
34
Περιοχή
Γρεβενα
Πρέπει να μάθουμε μια τελική τιμή για γαλβανισε με τα μεταφορικά να την βάλουμε εδώ ώστε να ξέρουμε γιατί μιλάμε
1,5Κ ίσως και 2Κ στο περίπου
 
Top Bottom