Προτάσεις για κλασσικό καθημερινό

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.059
Reaction score
1.451
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Λοιπόν ...

Κλασσικό καθημερινό αυτοκίνητο.
Θα πρέπει σαν καθημερινό να έχει:

*Εύκολη πρόσβαση σε ανταλλακτικά
*Φυσιολογική κατανάλωση
*Αξιοπιστία
*Να βγάζει ιστορικές
*Ελαστικότητα στις μετατροπές
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.692
Reaction score
20.195
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δεν υπάρχει κάτι που να πληρεί το 2) σε ένα βαθμό που να μη το σκέφτεσαι αν ειναι ένα μοντέλο άξιο αναφοράς και το 3) πάει περίπατο σε αυτοκίνητα αυτής της ηλικίας σε μεγάλο βαθμο.. επίσης το 5) είναι αχρειστο.
Επίσης σορρυ αλλά δε μπορώ να το δω σοβαρά ότι σου κανει ένα restomoded fiat 124.
Επίσης επειδή είχες αναφέρει καθημερινό το κομμάτι της οποίας ασφαλείας σε σχέση με ένα άλλο μη το παραμερίσεις.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.877
Reaction score
4.307
Πόντοι
777
Age
48
Γιατί να βγάζει ιστορικές; Αφού το θες για καθημερινό.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.692
Reaction score
20.195
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Για ποιο λόγο να μη θέλει βασικα?:O Έχει αλλάξει ο νόμος.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.692
Reaction score
20.195
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Θα συμφωνήσω ότι η bx είναι το πρώτο αυτοκίνητο που μου ήρθε στο μυαλό και υπάρχει και αυτοκίνητο έτοιμο να μιζαρει ν ανέβει Θεσσαλινικη.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
999
Reaction score
2.912
Πόντοι
587
Age
35
Η ΒΧ,το ΑΧ και το 205 ειναι οντως μια χαρα,αλλα ομολογουμενως δεν εχουν αυτο το ''παλιακο''.Για την ακριβεια,τα βρισκω πολυ πιο συγχρονα απο κατι matiz και lanos,που ουτε παλια ειναι,και αποτελουν καθημερινο θεαμα.Οποτε,θα υποθεσω οτι θελουμε να ασχοληθουμε με κατι πραγματικα παλιο.

Οσον αφορα τα κριτηρια που εβαλες:
-Την ευκολη προσβαση σε ανταλλακτικα την ξεχνας.Τα ανταλλακτικα που θα ζητησει ενα καθημερινο αμαξι δεν ειναι απαραιτητα μηχανικα,μπορει να ειναι πχ και ενα φαναρι που εσπασε.Ακομα και μια ΒΧ να παρεις για καθημερινο,νομιζω θα δυσκολευτεις πολυ να βρεις πχ λαστιχενια γωνια προφυλακτηρα,που εμεις δεν βρισκαμε ουτε πριν 20 χρονια.Εκτος αν αυτος ειναι ο λογος που ζητας την ''ελαστικοτητα σε μετατροπες''
-Οσον αφορα την καταναλωση,μην νομιζεις οτι τα efi 1ης γενιας ειχαν την τρελλη διαφορα.Αν συγκρινεις πχ fiat 127/seicento,η fiat 128/yugo koral,που ηταν πρακτικα τα ιδια μοτερ με ψεκασμο,η διαφορα καταναλωσης αντε να ειναι στο 1λτ/100.Και φυσικα αμαξι απο αμαξι εχει διαφορα,αλλη καταναλωση ειχε ενα ιταλικο(δεν αναφερω καν τα ρωσικα),και αλλη καταναλωση ενα γαλλικο η γιαπωνεζικο.
Ειρησθω εν παροδω παντως,εχω πετυχει fiat 128,οχι καγκουρεμενο κατα τα αλλα, που ειχε κανει πληρη μετατροπη σε μοτερ με efi απο yugo 65,αν αυτο εννοεις ''ελαστικοτητα στις μετατροπες''.
-Την αξιοπιστια,οπως ειπε και ο νονος,επισης την ξεχνας.Εκτος αν αξιοπιστια εννοεις το να μην βγαζει σοβαρες βλαβες που να απαιτουν συνεργειο,και να αντιμετωπιζεις τις οποιες βλαβες μονος σου,ανεξοδα η με πολυ χαμηλο κοστος.
-Ιστορικες πινακιδες.Εαν μιλαμε για αυτοκινητο χαμηλου κυβισμου,επιπεδου 2cv,προσωπικα δεν θα το σκεφτομουν καν.Ωστοσο ισως αξιζει να βγαλεις μια καρτα fiva,ωστε να εχεις παραπανω πιθανοτητες σωστης αποζημιωσης σε περιπτωση ατυχηματος.Κατα τα λοιπα ειμαι ο πλεον αναρμοδιος για τετοια θεματα,καθως θεωρουσα παντα τις πινακιδες κυκλοφοριας μερος της ιστοριας ενος αυτοκινητου.
-Ελαστικοτητα σε μετατροπες.Το θες να γινεται οπως το lada που εβαλες παραπανω;Γενικα μετατροπες γινονται,τα παντα μπαινουν στα παντα,αρκει να εχεις λεφτα να σου περισσευουν.Με ρεαλιστικους ορους μαλλον δεν συμφερει.Προσωπικα ειμαι φαν της γνησιοτητας,και η μοναδικη περιπτωση να εκανα τετοιας ταξεως μετατροπες,ειναι σε καποιο αμαξι που δεν αξιζει καλυτερη τυχη.
-Δικο μου κριτηριο:Το θες για να βαζεις μεσα την οικογενεια σου;Τη συζυγο τη ρωτησες τι αποψη εχει;:chair:


Μιας και το θεμα ειναι καταλληλο παντως,να πω οτι εχω υποψη μου μοντελο 70 ετων,το οποιο μπορει να δεχτει ευκολα μετατροπες και ανταλλακτικα απο ασχετα μοντελα,χωρις να απαιτουνται ιδιαιτερα εργαλεια και χωρις να χρειαστει να καταστραφει ανεπανορθωτα.Και δεν ειναι καν ρωσικο.Αλλα ειναι προφανες οτι δεν πληροι ακριβως τα κριτηρια σου,και σιγουρα απαιτει συγκεκριμενο τυπο ιδιοκτητη.

Μοντελα δεν προτεινω ακομα,θα περιμενω να δω προς τα που θα παει η συζητηση,γιατι ειναι νωρις ακομα για να φαω μπαν..:ninja:
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.303
Reaction score
3.156
Πόντοι
777
Age
54
2CV
33963

*Εύκολη πρόσβαση σε ανταλλακτικά
*Φυσιολογική κατανάλωση
*Αξιοπιστία
*Να βγάζει ιστορικές
*Ελαστικότητα στις μετατροπές
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.704
Reaction score
13.335
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Κατά τη γνώμη μου, εάν ήμουν σε αυτό το δίλημμα και μπορούσε να βρεθεί ένα ΖΧ σε καλή κατάσταση (γιατί όχι και ένα Volcane, έστω ως πιο ανεβασμένος εξοπλισμός του 1.6 και όχι απαραίτητα το σπάνιο 1,9), θα το έπαιρνα. Νομίζω ότι το ΖΧ 1.4 monte carlo του Χρήστου αποτελεί ένα υπέροχο καθημερινό, παλιό αυτοκίνητο που πλησιάζει στις πιο ακριβές και δυνατές εκδόσεις του το status του κλασσικού. Και μπορεί να δεχτεί μετατροπή εύκολα ένα χαμηλότερου κυβισμού σε μεγαλύτερού κινητήρα (εγώ προσωπικά είμαι πολέμιος των μετατροπών βέβαια! Αλλά ό,τι επιθυμεί ο καθένας βέβαια).

Έζησα με ένα ΖΧ για 11 χρόνια και 257000 χιλιόμετρα. Δε θυμάμαι πιο καλά στημένο συμβατικό αυτοκίνητο, χωρίς να είναι καθόλου σκληρό ταυτόχρονα.
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.704
Reaction score
13.335
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Για αρκετό καιρό πλέον και ως καθημερινό, θα οδηγώ αυτό:

33967


Αύριο παραλαμβάνω τις νέες πινακίδες. Το Picasso παρέδωσε το πνευμα στο χωριό και θα μου το φέρουν μετά το Πάσχα.

Το πρόβλημα του δικού μου Picassο ήταν πάντα τα μπεκ. Όταν κάνω καθημερινά 35-50 λεπτά για 9.5 χιλιόμετρα και συνολικά 70-120 χιλιόμετρα την ημέρα με αυτές τις συνθήκες, παλι καλά.... Έχει και 2 πολύ μεγάλα τρακαρίσματα στο ιστορικο του.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.704
Reaction score
13.335
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Για αρκετό καιρό πλέον και ως καθημερινό, θα οδηγώ αυτό:

View attachment 33967

Αύριο παραλαμβάνω τις νέες πινακίδες. Το Picasso παρέδωσε το πνευμα στο χωριό και θα μου το φέρουν μετά το Πάσχα.

Το πρόβλημα του δικού μου Picassο ήταν πάντα τα μπεκ. Όταν κάνω καθημερινά 35-50 λεπτά για 9.5 χιλιόμετρα και συνολικά 70-120 χιλιόμετρα την ημέρα με αυτές τις συνθήκες, παλι καλά.... Έχει και 2 πολύ μεγάλα τρακαρίσματα στο ιστορικο του.
Συγνώμη, ήθελα να το βάλω στο νήμα τι οδηγούμε σήμερα και κατά λάθος μπήκε εδω. Εάν γίνεται, να μεταφερθεί εκεί
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
999
Reaction score
2.912
Πόντοι
587
Age
35
....απο τα συμφραζομενα παντως,νομιζω πως αυτο που εχει στο μυαλο του ο θεματοθετης,ειναι να παρει πχ ενα αμαξωμα visa,και πανω σε αυτο να μεταφερει ολα τα μηχανικα απο ενα saxo,βασει της λογικης οτι μαλλον θα γινεται,αφου καπως ετσι στο περιπου ειναι και το c15..:whistle:...και με αυτο τον τροπο να εχει ενα παλιο οπτικα αυτοκινητο το οποιο να εχει συγχρονες ανεσεις και περισσοτερη διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων...
Τωρα φυσικα,εαν κανω λαθος,και θελει κατι σαν το lada που ανεβασε,γνωριζω αυτοκινητο το οποιο ειναι ιδανικη βαση για κατι τετοιο,πολυ ιδιαιτερο εμφανισιακα,και μαλιστα βρισκεται και στην περιοχη του..πλην ομως,δεν νομιζω να το δινουν σε λογικη τιμη.


Ολα τα παραπανω βεβαια εχουν νοημα,εαν εισαι μηχανικος ο ιδιος,η εστω καποιος στενος συγγενης σου.Αλλιως,μιλαμε για ονειρα θερινης νυκτος,και στην πραξη ισχυουν αυτα που εγραψα στο προηγουμενο μυνημα μου.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.800
Reaction score
3.872
Πόντοι
697
Age
51

Αυτό κάτι κάνει

Ειδα ΟΛΟ το βίδεον. Ο τυπάς, είναι βελτιωτής και αναπαλαιώνει και μερικά. Το Λάντα, είναι φόρμουλα 1 δεν είναι απλό για καθημερινή χρήση. Κατα την διάρκεια, αναφέρει τα στοιχεία που χρησιμοποίησε. Τελικά μάλλον μόνον η καρότσα "δείχνει" Λάντα, μια και αυτή, είναι ολοκληρωτικά εσωτερικά ανακατασκευασμένη.

Κε @Stargazer ένα τέτοιο, μάλλον είναι .......μπελάς και πανάκριβο.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
999
Reaction score
2.912
Πόντοι
587
Age
35
Λοιπόν ...

Κλασσικό καθημερινό αυτοκίνητο.
Θα πρέπει σαν καθημερινό να έχει:

*Εύκολη πρόσβαση σε ανταλλακτικά
*Φυσιολογική κατανάλωση
*Αξιοπιστία
*Να βγάζει ιστορικές
*Ελαστικότητα στις μετατροπές
Aγαπητε θεματοθετη,
μελετησα λιγο τα κριτηρια που εχεις βαλει,και ειδα οτι πουθενα δεν εχεις αναφερει κατι για διαστασεις,χωρους,επιδοσεις και οδικη συμπεριφορα.
Αν εγινε εκ παραδρομης,παρακαλω να γινουν οι απαραιτητες προσθηκες.
Αν παλι οντως δεν σε απασχολουν αυτες οι παραμετροι,τοτε με κλειστα ματια παρε ενα...datsun 1200(αν καταφερεις να βρεις κανενα).Δεν υπαρχει αλλο μοντελο 50+ετων στην Ελλαδα,για το οποιο να μπορεις να βρεις ανταλλακτικα πρακτικα σε καθε ανακυκλωτηριο,και σε τοσο χαμηλες τιμες.


Υποθετω αντιλαμβανεσαι οτι η απαντηση σου θα καθορισει την εκβαση της συζητησης.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.464
Reaction score
16.895
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
μιλάμε φιλολογικά η για απτό πρακτικό ενδιαφέρον και συγκεκριμένο πλάνο αγοράς ;;

γιατι αντικειμενικά ήδη εχεις ένα από τα πιο κλασικά αυτοκίνητα με λογικό κόστος χρήσης και εξαιρετική διαθεσιμότητα ανταλλακτικών
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
318
Reaction score
922
Πόντοι
367
Age
50
Τί θα πει κλασσικό; Ποιας δεκαετίας;
Και τί θα πει καθημερινό; Τί αποστάσεις θα διανύει, σε τί δρόμους, με φορτίο για δουλειά, επιβάτες, την οικογένεια, κλπ.
Πάντως αν το 2 CV είναι το κλασσικό για τις καλές μέρες, τότε όντως μια ΒΧ είναι καλή πρόταση, για να μένουμε εντός θέματος. Αν πας σε οτιδήποτε παλαιότερο αρχίζεις τους συμβιβασμούς.
 
Top Bottom