Παλιές διαφημίσεις άλλων ιστορικών

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
....αναμνήσεις ! 3 είχαμε. 2 λευκά και ένα σαν το εικονιζόμενο, ραφ με οροφή. Ενα κουκλί. Απλώς, με το κοντό μεταξόνιο, σε σκότωνε.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Οχι βρε συ Αποστολη, ηταν καλο αμαξακι και ομορφο στις πρωτες του σειρες!
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Το Abarth, με τα 70 αλόγατα, χάζευε κόσμο, αλλά ήταν σκοτώστρα.

Το κοντό μεταξόνιο δεν συγχωρούσε λάθη, η δε τσίγκινη κατασκευή, δεν σου έδινε περιθώρια.

Αλλά ήταν ένα αξιοπρεπέστατο για την εποχή όχημα, αν ήσουν συνετός.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.215
Reaction score
23.877
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Οχι βρε συ Αποστολη, ηταν καλο αμαξακι και ομορφο στις πρωτες του σειρες!
Δεν το χώνεψα ποτέ Χρήστο μου
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Πολύ καλά κάνεις και το βάζεις, να αναφέρουμε επίσης ότι συναρμολογείτο στον Βόλο, όπου κατασκευάζονταν και τα περιφερειακά, ψυγεία - καθίσματα, κλπ, αγοράστηκαν κάποια από τις Ενοπλες Δυνάμεις για τους Ανώτατους Αξκούς, κάποια περιπολικά, και αρκετά από τους πολίτες.

Αυτό που διαφοροποιούσε σημαντικά, ήταν η δυνατότητα πλέον αγοράς με γραμμάτια, ( επίσημα ), που έως τότε γινόταν στην αγορά ανεπίσημα με υπερβολικές χρεώσεις τόκων, και η δυνατότητα κλιματισμού A/C, προνόμιο έως τότε πολυτελών και πολλών κυβικών οχημάτων.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607
Οκ δεν το λες και ιστορικό, αλλά το βάζω επειδή το είχαμε :D

View attachment 29536
Ιστορικο το λες αφου κουβαλαει ολη την προσπαθεια της χωρας σε κατασκευη αυτοκινητου ..

Classic -κλασσικο μαλλον οχι ..
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Δημήτρη, όταν ξαναβρεθώ Ελλάδα, αν τα πούμε από κοντά, θα ήθελα να συζητήσουμε για την theocar.

Εξαιρετικά κοντινό μου πρόσωπο ήταν επικεφαλής της κοινοτικής επιτροπής ανταγωνισμού την δεκαετία του '80 στην ΕΟΚ. Μου έχει διηγηθεί τις αλλεπάλληλες προειδοποιησεις προς την theocar και την ελληνική πολιτική ηγεσία, για την άρση των δασμολογικων και μη δασμολογικων περιορισμών το 1992.

Ήδη από το 82-83 ήταν βέβαιη η κατάργηση των δασμών που θα στερούσε το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Νισάν στον Βόλο, και είχαν γίνει προειδοποιήσεις για να προετοιμαστούν για τις μετά 92 συνθήκες, αλλά η στάση της theocar ήταν του τύπου 'εμεις στην Ελλάδα θα βρισκουμε πανtα κάποιο τρόπο '. Μέχρι τελευταία στιγμή υπήρχε η μεταφυσική πίστη ότι η πονηριά των ντόπιων θα έβρισκε τρόπο να συνεχιστεί η δασμολογικη προστασία των Σάνι...


Δεν θέλω να πω περισσότερα σε δημόσιο χώρο
 
Top Bottom