Παλιές διαφημίσεις άλλων ιστορικών

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
424
Reaction score
1.302
Πόντοι
407
Age
57
Το "σκάι" πόσα χρόνια είχα να το ακούσω.... Εν τω μεταξύ τα ταπεινά Φιατάκια έχουν δισκόφρενα μπρος-πίσω, αλλά ο "νικητής" Άουντι 100 μόνο μπροστά... Βέβαια υποψιάζομαι ότι τα Φίατ είναι μεταγενέστερα.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.035
Reaction score
14.351
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Το "σκάι" πόσα χρόνια είχα να το ακούσω.... Εν τω μεταξύ τα ταπεινά Φιατάκια έχουν δισκόφρενα μπρος-πίσω, αλλά ο "νικητής" Άουντι 100 μόνο μπροστά... Βέβαια υποψιάζομαι ότι τα Φίατ είναι μεταγενέστερα.
Και όμως, τα Φίατ είναι παλαιότερα! Οι Ιταλοί είχαν εισαγάγει αρκετές καινοτομίες από πολύ νωρίς, στην εκτέλεση του τελικού αποτελέσματος όμως, κάπως χώλαιναν, με τα αυτοκίνητά τους να καταλήγουν λίγο καιρό μετά σκουριασμένοι κουβάδες στα χέρια των ιδιοκτητών. Κακή ποιότητα μετάλλων και υλικών, πρόχειρη συναρμογή, κ.λ.π. Και είναι κρίμα..
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.035
Reaction score
14.351
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Το "σκάι" πόσα χρόνια είχα να το ακούσω.... Εν τω μεταξύ τα ταπεινά Φιατάκια έχουν δισκόφρενα μπρος-πίσω, αλλά ο "νικητής" Άουντι 100 μόνο μπροστά... Βέβαια υποψιάζομαι ότι τα Φίατ είναι μεταγενέστερα.
Και όμως, τα Φίατ είναι παλαιότερα! Οι Ιταλοί είχαν εισαγάγει αρκετές καινοτομίες από πολύ νωρίς, στην εκτέλεση του τελικού αποτελέσματος όμως, κάπως χώλαιναν, με τα αυτοκίνητά τους να καταλήγουν λίγο καιρό μετά σκουριασμένοι κουβάδες στα χέρια των ιδιοκτητών. Κακή ποιότητα μετάλλων και υλικών, πρόχειρη συναρμογή, κ.λ.π. Και είναι κρίμα..
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.176
Reaction score
4.468
Πόντοι
747
Age
51
Και όμως, τα Φίατ είναι παλαιότερα! Οι Ιταλοί είχαν εισαγάγει αρκετές καινοτομίες από πολύ νωρίς, στην εκτέλεση του τελικού αποτελέσματος όμως, κάπως χώλαιναν, με τα αυτοκίνητά τους να καταλήγουν λίγο καιρό μετά σκουριασμένοι κουβάδες στα χέρια των ιδιοκτητών. Κακή ποιότητα μετάλλων και υλικών, πρόχειρη συναρμογή, κ.λ.π. Και είναι κρίμα..

Νικο, αν θυμάμαι καλά, ( κάπου το είχα διαβάσει ), έπαιρναν σιδηρομετάλλευμα από Ρωσία, ίσως και β' χρήσης ( scrap )

Αν και τις εποχές εκείνες, η αντισκωριακή προστασία ήταν άγνωστη λέξη, και όλες οι κατασκευές υπέφεραν.

Οι πρώτοι, εκτός Ιαπωνίας, που εφήρμοσαν αντισκωριακές μεθόδους ήταν οι Γάλλοι, λόγω των Γαλλικών αποικιών στην Αφρική, όπου η άμμος και τα περιεχόμενά της σε συνδυασμό με τις υγρασίες .........διέλυαν τα αυτοκίνητα.

Ειναι και ο λόγος που κάποια Γαλλικά της εποχής, ζουν ακόμα χωρίς πολλές ζημιές, μια και συγκριτικά με τα Γερμανικά ή Αγγλικά, είχαν έστω και αυτήν την προστασία.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.432
Reaction score
3.462
Πόντοι
777
Age
55
Ο μύθος σχετικά με το σιδηρομετάλλευμα από Ρωσία ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Αντισκωριακή προστασία τα γιαπωνέζικα του '70 ? hmmm Οι Αμερικάνοι ήταν οι πρωτοπόροι.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.359
Reaction score
1.840
Πόντοι
457
Age
39
Περιοχή
Καλαμαριά
Υπάρχει κάπου βίντεο στο youtube με στοιχεία όπου καταρρίπτεται ο μύθος περί σοβιετικού μεταλλεύματος. Εμένα αυτά που ακούω περί μεταλλεύματος γενικά μου φαίνονται αστεία όπως το ότι τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα λόγο του γιαπωνέζικου χάλυβα. Άρα τα saab δεν θα έπρεπε να σκουριάζουν λογικά .
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.020
Reaction score
2.967
Πόντοι
667
Age
36
Tα fiat ειχαν μπρος πισω δισκοφρενα απο πολυ παλαιοτερα.Ηδη τα 1800/2100 ειχαν απο το 1959,και λιγο μετα βγηκαν και τα 1300/1500.
Ωστοσο και τα audi ειχαν αλλες καινοτομιες:Ηταν απο τα πρωτα(τα dkw βασικα,αλλα πρακτικα το ιδιο ηταν)που χρησιμοποιουσαν σε ολα σχεδον τα μοντελα τους την εμπροσθια κινηση,ηδη απο τη δεκαετια του 30.Υπηρχαν βεβαια και οι ΤΑ,αλλα νομιζω απευθυνονταν σε αλλα βαλαντια.

Οσο για τη σκουρια,νομιζω οτι ηταν λιγο μεταγενεστερο προβλημα,δηλαδη δεκαετιας 70.Τα 124,125 δεν νομιζω οτι ειχαν τοσο τρομερο προβλημα οσο τα 127 η τα mirafiori που κυριολεκτικα γινονταν σκονη.Ωστοσο μαλλον το προβλημα πρεπει να ηταν γενικοτερο.Προσωπικα εχω ακουσει παμπολλους ιδοκτητες golf 1 να αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα.Φυσικα εαν οι ιταλοι για να κρατησουν χαμηλα τις τιμες εβαζαν λεπτοτερη λαμαρινα,χρησιμοποιουσαν χειροτερα στεγανωτικα στις πορτες κλπ,αυτο προφανως θα επιδεινωνε την κατασταση,και για αυτο δημιουργηθηκε το στερεοτυπο.Και προφανως επαιξε και ρολο το οτι επροκειτο για φτηνα μοντελα,που πολλοι αρεσκονταν να απαξιωνουν ουτως η αλλως.

Το μονο στερεοτυπο που προσωπικα εχω διαπιστωσει οτι ισως και να ισχυει,ειναι το οτι τα παλια εγγλεζικα(προ 1965) ειχαν καλης ποιοτητας λαμαρινα.Τοσο οσον αφορα την αντοχη στη σκουρια,οσο και την αντοχη σε χτυπηματα,σφυρηλατηση,διατρηση κλπ.Και γενικα νομιζω οτι χρησιμοποιουσαν ειδικα κραματα σε πειρους πορτων,σωληνακια φρενων κλπ.Αλλο αν τελικα δεν καταφερναν να τα συνδυασουν σωστα ωστε να βγει ενα αξιοπρεπες αποτελεσμα.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.432
Reaction score
3.462
Πόντοι
777
Age
55
οτι τα παλια εγγλεζικα(προ 1965)
Από εκείνη την εποχή προέκυψε ο ιδιωματισμός "μέγκλα" (Made in England) για να χαρακτηρίσει κάτι το ποιοτικό.
Όσο για τα ιταλικά μη ξεχνάμε το σκάνδαλο Lancia.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.359
Reaction score
1.840
Πόντοι
457
Age
39
Περιοχή
Καλαμαριά
Από εκείνη την εποχή προέκυψε ο ιδιωματισμός "μέγκλα" (Made in England) για να χαρακτηρίσει κάτι το ποιοτικό.
Μέγκλα στις σλαβικές γλώσσες σημαίνει ομίχλη πάντως. Τελείως τυχαίο :lol:
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
424
Reaction score
1.302
Πόντοι
407
Age
57
Από εκείνη την εποχή προέκυψε ο ιδιωματισμός "μέγκλα" (Made in England) για να χαρακτηρίσει κάτι το ποιοτικό.

Έτσι το εξηγεί και ο Τσιφόρος (made in England=μέγκλα), μόνο που αν θυμάμαι το λέει με αφορμή τα εγγλέζικα υφάσματα
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.176
Reaction score
4.468
Πόντοι
747
Age
51
Έτσι το εξηγεί και ο Τσιφόρος (made in England=μέγκλα), μόνο που αν θυμάμαι το λέει με αφορμή τα εγγλέζικα υφάσματα
Ετσι είναι από όσα ξέρω. Αναφερόταν σε Εγγλέζικα υφάσματα βασικά, που τότε κυριαρχούσαν. Με επιβεβαίωση από τον πατέρα φίλου που έζησε τις εποχές, όπως και τα ακόλουθα.

Με πολλά αντικείμενα που είχαν παραμείνει στην χώρα από τον στρατό ( πολεμικό υλικό, οχήματα - μοτοσυκλέτες - μηχανήματα ), η εικόνα στα γενικά υλικά / αντικείμενα ήταν θετική. Και εκτός του μέγκλα, μας είχε μείνει και η έκφραση / παράφραση του BLR ( Beyond Local Repair ), που σήμαινε - επισκευή τοπικά αδύνατος / αποστολή στα μετόπισθεν, που η μάζα το ανέφερε "βγήκε μπιελάρ", και χρησιμοποιήθηκε εκτενώς, ειδικά από μηχανικούς, μια που συνέπιπτε και με την τεχνική ονομασία του διωστήρα σαν μπιέλα, ασχέτως αν η βλάβη που προκαλούσε την ακινητοποίηση ουδεμία σχέση είχε με την μπιέλα / διωστήρα. Και όχι αποκλειστικά για μηχανήματα.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.176
Reaction score
4.468
Πόντοι
747
Age
51
...................
Το μονο στερεοτυπο που προσωπικα εχω διαπιστωσει οτι ισως και να ισχυει,ειναι το οτι τα παλια εγγλεζικα(προ 1965) ειχαν καλης ποιοτητας λαμαρινα.Τοσο οσον αφορα την αντοχη στη σκουρια,οσο και την αντοχη σε χτυπηματα,σφυρηλατηση,διατρηση κλπ.Και γενικα νομιζω οτι χρησιμοποιουσαν ειδικα κραματα σε πειρους πορτων,σωληνακια φρενων κλπ.Αλλο αν τελικα δεν καταφερναν να τα συνδυασουν σωστα ωστε να βγει ενα αξιοπρεπες αποτελεσμα.
Απλώς, τα πάχη των λαμαρινών τότε, στα Εγγλέζικα και όχι μόνον, ήταν μεγαλύτερα, και συνεπως με μεγαλύτερη αντοχή σε καταπονήσεις αλλά και βάρος. Δεν έχω γνώση των κραμάτων της τότε εποχής, αν και οι συγκεκριμένοι είχαν σαφή γνώση μεταλλουργίας, και πολλά αντικείμενα προορισμένα για έκθεση σε καιρικές συνθήκες, επιζούν κάποιες 10-κάδες χρόνια για να μην πω πάνω από αιώνα και σε δύσκολες συνθήκες.

Και τα σχήματα στα αυτοκίνητα του τότε, 50's ( πολλές καμπύλες στα καπώ - στα φτερά - ολοκληροι ουρανοί καμπυλωτοί ) απαιτούσαν πάχος στην λαμαρίνα για να μην σκιστεί το μέταλλο στην πρέσα διαμόρφωσης. Ειχα καθηγητή που είχε δώσει την λύση στο καπώ του τότε Εγγλέζικου ΤΑΧΙ, και είχαμε κάνει ειδικό μάθημα στην διαρροή του μετάλλου κατα την διαμόρφωση, που αν δεν έχει μάζα διαρροής, και διάκενα στο καλούπι, γίνεται διάτμηση και κόβεται / σκίζεται.

Στην Ιαπωνία δεν υπήρχε / δεν υπάρχει αφθονία μεταλλευμάτων, βασίζονται την εισαγωγή πρώτων υλών. Οπως και ενέργειας. Οι Αμερικάνοι, στην αρχή της ανάπτυξης της βιομηχανίας στην Ιαπωνία, ειρωνεύονταν λέγοντας ότι χρησιμοποιούν για μέταλλο τις κονσέρβες που άφησε εκεί ο στρατός τους. Απλώς οι Ιάπωνες, ξέρανε από μεταλλουργία, και οι χάλυβές τους και τα κράματα, ήταν πάντα υψηλών προδιαγραφών.

Αυτά, έτσι για ....μόρφωση. Ξέφυγε λίιιγο από το θεμα, αλλά πιστεύω ότι συμπλήρωσε τις παρατηρήσεις που έγιναν.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.282
Reaction score
22.034
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ελαφρώς off topic αλλά δεν κρατιέμαι... Πέρα από τη πλάκα μιλάμε για θράσος και διαστρέβλωση της ιστορίας... Άντε κάντε χαρακίρι όλοι στο τμημα marketing :lol:
33827
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.432
Reaction score
3.462
Πόντοι
777
Age
55
....οικονομικός ο Wankel ?
...στην κατηγορία του λέμε... RX-7, Ro 80, Citroen gs Birotor... στις άλλες...ίσως
και έξω από τη πόλη είναι φθηνότερη η βενζίνη-αφού μετράει σε δραχμές και όχι λίτρα... άρα σωστός :thumbs:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.075
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Ελαφρώς off topic αλλά δεν κρατιέμαι... Πέρα από τη πλάκα μιλάμε για θράσος και διαστρέβλωση της ιστορίας... Άντε κάντε χαρακίρι όλοι στο τμημα marketing :lol:
View attachment 33827
το παλιό πιάνει εύκολα 100 000 e πάντως
 
Top Bottom