- Εγγραφή
- 13 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 13.499
- Reaction score
- 24.627
- Πόντοι
- 1.667
- Age
- 52
- Περιοχή
- Paris in the sixties
Και όμως, τα Φίατ είναι παλαιότερα! Οι Ιταλοί είχαν εισαγάγει αρκετές καινοτομίες από πολύ νωρίς, στην εκτέλεση του τελικού αποτελέσματος όμως, κάπως χώλαιναν, με τα αυτοκίνητά τους να καταλήγουν λίγο καιρό μετά σκουριασμένοι κουβάδες στα χέρια των ιδιοκτητών. Κακή ποιότητα μετάλλων και υλικών, πρόχειρη συναρμογή, κ.λ.π. Και είναι κρίμα..Το "σκάι" πόσα χρόνια είχα να το ακούσω.... Εν τω μεταξύ τα ταπεινά Φιατάκια έχουν δισκόφρενα μπρος-πίσω, αλλά ο "νικητής" Άουντι 100 μόνο μπροστά... Βέβαια υποψιάζομαι ότι τα Φίατ είναι μεταγενέστερα.
Και όμως, τα Φίατ είναι παλαιότερα! Οι Ιταλοί είχαν εισαγάγει αρκετές καινοτομίες από πολύ νωρίς, στην εκτέλεση του τελικού αποτελέσματος όμως, κάπως χώλαιναν, με τα αυτοκίνητά τους να καταλήγουν λίγο καιρό μετά σκουριασμένοι κουβάδες στα χέρια των ιδιοκτητών. Κακή ποιότητα μετάλλων και υλικών, πρόχειρη συναρμογή, κ.λ.π. Και είναι κρίμα..Το "σκάι" πόσα χρόνια είχα να το ακούσω.... Εν τω μεταξύ τα ταπεινά Φιατάκια έχουν δισκόφρενα μπρος-πίσω, αλλά ο "νικητής" Άουντι 100 μόνο μπροστά... Βέβαια υποψιάζομαι ότι τα Φίατ είναι μεταγενέστερα.
Και όμως, τα Φίατ είναι παλαιότερα! Οι Ιταλοί είχαν εισαγάγει αρκετές καινοτομίες από πολύ νωρίς, στην εκτέλεση του τελικού αποτελέσματος όμως, κάπως χώλαιναν, με τα αυτοκίνητά τους να καταλήγουν λίγο καιρό μετά σκουριασμένοι κουβάδες στα χέρια των ιδιοκτητών. Κακή ποιότητα μετάλλων και υλικών, πρόχειρη συναρμογή, κ.λ.π. Και είναι κρίμα..
Από εκείνη την εποχή προέκυψε ο ιδιωματισμός "μέγκλα" (Made in England) για να χαρακτηρίσει κάτι το ποιοτικό.οτι τα παλια εγγλεζικα(προ 1965)
Μέγκλα στις σλαβικές γλώσσες σημαίνει ομίχλη πάντως. Τελείως τυχαίοΑπό εκείνη την εποχή προέκυψε ο ιδιωματισμός "μέγκλα" (Made in England) για να χαρακτηρίσει κάτι το ποιοτικό.
Από εκείνη την εποχή προέκυψε ο ιδιωματισμός "μέγκλα" (Made in England) για να χαρακτηρίσει κάτι το ποιοτικό.
Έτσι το εξηγεί και ο Τσιφόρος (made in England=μέγκλα), μόνο που αν θυμάμαι το λέει με αφορμή τα εγγλέζικα υφάσματα
Ετσι είναι από όσα ξέρω. Αναφερόταν σε Εγγλέζικα υφάσματα βασικά, που τότε κυριαρχούσαν. Με επιβεβαίωση από τον πατέρα φίλου που έζησε τις εποχές, όπως και τα ακόλουθα.Έτσι το εξηγεί και ο Τσιφόρος (made in England=μέγκλα), μόνο που αν θυμάμαι το λέει με αφορμή τα εγγλέζικα υφάσματα
Απλώς, τα πάχη των λαμαρινών τότε, στα Εγγλέζικα και όχι μόνον, ήταν μεγαλύτερα, και συνεπως με μεγαλύτερη αντοχή σε καταπονήσεις αλλά και βάρος. Δεν έχω γνώση των κραμάτων της τότε εποχής, αν και οι συγκεκριμένοι είχαν σαφή γνώση μεταλλουργίας, και πολλά αντικείμενα προορισμένα για έκθεση σε καιρικές συνθήκες, επιζούν κάποιες 10-κάδες χρόνια για να μην πω πάνω από αιώνα και σε δύσκολες συνθήκες....................
Το μονο στερεοτυπο που προσωπικα εχω διαπιστωσει οτι ισως και να ισχυει,ειναι το οτι τα παλια εγγλεζικα(προ 1965) ειχαν καλης ποιοτητας λαμαρινα.Τοσο οσον αφορα την αντοχη στη σκουρια,οσο και την αντοχη σε χτυπηματα,σφυρηλατηση,διατρηση κλπ.Και γενικα νομιζω οτι χρησιμοποιουσαν ειδικα κραματα σε πειρους πορτων,σωληνακια φρενων κλπ.Αλλο αν τελικα δεν καταφερναν να τα συνδυασουν σωστα ωστε να βγει ενα αξιοπρεπες αποτελεσμα.
...στην κατηγορία του λέμε... RX-7, Ro 80, Citroen gs Birotor... στις άλλες...ίσως....οικονομικός ο Wankel ?
το παλιό πιάνει εύκολα 100 000 e πάντωςΕλαφρώς off topic αλλά δεν κρατιέμαι... Πέρα από τη πλάκα μιλάμε για θράσος και διαστρέβλωση της ιστορίας... Άντε κάντε χαρακίρι όλοι στο τμημα marketing
View attachment 33827