Παλιές διαφημίσεις άλλων ιστορικών

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.233
Reaction score
11.981
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Τι εποχές, πραγματικά! Επειδή έχει "ρόδες ράλλυ" (τι ήταν αυτό πάλι?), έπιανε 150 την ώρα (μόνο σε γκρεμό όμως, δεν το λέει αυτό!), ενώ χωρίς τις ζάντες έπιανε "περίπου" 140.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.044
Reaction score
2.370
Πόντοι
697
Age
53
Σοβαρά τώρα, κάθεσαι ΚΑΙ διαβάζεις οοόλη τη διαφήμιση ΚΑΙ την παίρνεις τόσο στα σοβαρά που την αναλύεις? faint
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.196
Reaction score
2.895
Πόντοι
557
Age
50
Σοβαρά τώρα, κάθεσαι ΚΑΙ διαβάζεις οοόλη τη διαφήμιση ΚΑΙ την παίρνεις τόσο στα σοβαρά που την αναλύεις? faint

Δείχνει το πνεύμα προώθησης που υπήρχε τότε.

Και επειδή οι καταναλωτές, ΔΕΝ είχαν γνώση, αυτά τα κείμενα είχαν πέραση τότε.

Εβαλα καρδούλες, επειδή έζησα και με τα δύο αυτοκίνητα. Και με το Herald, με τις ξύλινες επενδύσεις και το καπώ που άνοιγε πλήρως, και γινόταν σαν 2CV χωρίς φτερά - όλα προσβάσιμα, αλλά με επικίνδυνη πίσω ανάρτηση, ( υπήρχε και το 13 / 60, -1300 με 60 άλογα ), αλλά και με τον μικρό διαβολάκο, το Οτομπιάνκι, ( 3 διαφορετικά κομμάτια ) που ήτανε σπίρτο, απλώς το κοντό μεταξόνιο ΔΕΝ συγχωρούσε σφάλματα στις στροφές.

Χαίρομαι ΠΟΛΥ που τα βλέπω.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
742
Reaction score
2.210
Πόντοι
587
Age
34
Τι εποχές, πραγματικά! Επειδή έχει "ρόδες ράλλυ" (τι ήταν αυτό πάλι?), έπιανε 150 την ώρα (μόνο σε γκρεμό όμως, δεν το λέει αυτό!), ενώ χωρίς τις ζάντες έπιανε "περίπου" 140.
Θα σας παρακαλουσα να διαβαζετε προσεκτικοτερα προτου σχολιασετε αγαπητε.
Τα 150 δεν τα πιανει επειδη εχει ''ροδες ραλλυ''.Τα πιανει επειδη εχει τιμονι ABARTH:rtfm:


Περαν της πλακας,νομιζω οτι οι διαφορες εκδοσεις του Α112(junior,elegant κλπ),ειχαν μικροδιαφορες σε κιβωτιο,καρμπυρατερ κλπ,που ισως οντως επηρεαζαν καπως την τελικη.Φυσικα και παλι δεν νομιζω να πηγαινε ''πανω απο 150'',και προφανως,η διαφημιση το διατυπωνει τελειως διαφορετικα.


Οσο για το herald...Ειχε(και πιθανον εχει ακομα)ο πρωην σπιτονοικοκυρης μας.Ειχαμε παει μια φορα να του πληρωσουμε το ενοικιο,και βρηκαμε το σαλονι του γεματο γυαλισμενους προφυλακτηρες,στεφανια φαναριων κλπ,και τον ιδιο να βαφει τις-6ψηφιες-πινακιδες.Ειχε εκμεταλλευτει το γεγονος οτι η συζυγος ελειπε ταξιδι...:ninja:
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
141
Reaction score
381
Πόντοι
307
Age
55
To "γραμμή επαναστατική, φινίρισμα τέλειο" πρέπει να ήταν το μότο της Autobianchi.....

Εκείνη η διαφήμιση με τους ξύπνιους που οδηγούν Ρενώ, έχει μπει καθόλου;
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
243
Reaction score
673
Πόντοι
367
Age
49
Εγώ πάλι, έχοντας καθίσει πίσω ως ενήλικας στο Autobianchi, εντυπωσιάστηκα από τους ισχυρισμούς της διαφήμισης για 5 θέσεις! :lol:
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
141
Reaction score
381
Πόντοι
307
Age
55
Εν τω μεταξύ γράφει "ικανοποιητικός χώρος για αποσκευές" και στην δεύτερη φωτο τα πίσω καθίσματα δεν πρέπει να απέχουν πάνω από 10 εκατ. από το πίσω τζάμι. Που βρίσκεται αυτός ο χώρος; :dizzy:
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.196
Reaction score
2.895
Πόντοι
557
Age
50
Εγώ πάλι, έχοντας καθίσει πίσω ως ενήλικας στο Autobianchi, εντυπωσιάστηκα από τους ισχυρισμούς της διαφήμισης για 5 θέσεις! :lol:
....υπήρξε και τραγούδι :cool:


Βρε δεν το ξανακάνω σε Autobianchi
Ποτέ ξανά ποτέ λόγω τιμής
Βρε δεν το ξανακάνω σε Autobianchi
Ποτέ ξανά ποτέ ότι κι αν πεις
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.196
Reaction score
2.895
Πόντοι
557
Age
50
Εν τω μεταξύ γράφει "ικανοποιητικός χώρος για αποσκευές" και στην δεύτερη φωτο τα πίσω καθίσματα δεν πρέπει να απέχουν πάνω από 10 εκατ. από το πίσω τζάμι. Που βρίσκεται αυτός ο χώρος; :dizzy:
...αυστηρά διθέσιο ή με παιδάκια σε σύντομες διαδρομές.

Κατα τα άλλα, έζησα 10 χρόνια με 3 διαφορετικά, ικανοποιητικότατον για δύο μεγάλους, διακοπές καλοκαιρινές, σκί αυθημερόν Αθήνα - Παρνασσό, και ναι, στο πορτ-μπαγκάζ, χωράγανε και οι μπότες, αλλά και άλλα πράγματα. Σχεδόν αντίστοιχο του Seicento.

Ειχαμε και ένα, με ανοιγόμενη οροφή μαμά. :clap:

Ηταν τότε, το "γυναικείο" όχημα, τίτλο που έχει πλέον μάλλον το νέο μίνι.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.044
Reaction score
2.370
Πόντοι
697
Age
53
Απίθανο το ότι σκέφτεται να ¨κατεβάσει¨ ταχύτητα κοντά στα 100χλμ/ώρα.
Αλλά εντάξει είναι σπορ οδηγός-φαίνεται και από το γάντι.
Άλλωστε το αυτοκίνητο είναι τρίπορτο (280SE?).
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.196
Reaction score
2.895
Πόντοι
557
Age
50
Απίθανο το ότι σκέφτεται να ¨κατεβάσει¨ ταχύτητα κοντά στα 100χλμ/ώρα.
Αλλά εντάξει είναι σπορ οδηγός-φαίνεται και από το γάντι.
Άλλωστε το αυτοκίνητο είναι τρίπορτο (280SE?).
Απο την φωτό, ( καλλιτεχνική ) φαίνεται το καντράν, ταχύτητα 100 χιλ/ω, και οι στροφές 3000 / λεπτό.

Μιλάμε για τουλάχιστον μια εξακύλινδρη μηχανή 280. Που μπορεί να είναι και η 350. Αρα, μάλλον SE. Που είσαι βρε Δημήτρη @dap να το αναλύσεις ?

Το χέρι, γαντοφορεμένο μεν αλλά με γάντι ντυσίματος και όχι "χουφτα δάκτυλα" που ήταν / είναι το γάντι οδήγησης, ειδικά τις εποχές που τα κιβώτια και τα τιμόνια μάτωναν τις χούφτες από την σκληρότητα και την απαίτηση δύναμης.

Το χέρι, σε θέση ανεβάσματος, κάνει την λαβή για κίνηση προς τα πίσω, μην ξεχνάμε ότι τα οχήματα της εποχής είχαν 4 σχέσεις, οπότε μπορούμε να συμπεράνουμε με μεγάλη πιθανότητα ότι έχει γεμίσει ως ένα σημείο την 3η σχέση, και πάει για την 4η.

Αν ήτανε για κατέβασμα, το χούφτωμα θα ήταν από την πίσω πλευρά για να οδηγήσει τον μοχλό προς τα εμπρός.

Το πάνω μέρος του καντράν, είναι με επικάλυψη ξύλου, όπως και ο αεραγβγός, που δείχνει πλούσιο μοντέλο, τιμόνι βακελίτης λευκό με ομφαλό ( προστασία στο κτύπημα του στήθους - πρόδρομος των AirBags ), με την μεγάλη στεφάνη για κόρνα.

Μεταξύ του στροφομέτρου / ταχυμέτρου, στο κάθετο μέρος, έχει πίεση λαδιού, θερμοκρασία αντιψυκτικού, ποσότητα καυσίμου, και τις αντίστοιχες λυχνίες φόρτισης, πίεσης, στάθμης υγρών φρένων - χειρόφρενο, προβολείς ( μπλέ ).

Και σαν κουπέ, είναι δίπορτο.
 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.196
Reaction score
2.895
Πόντοι
557
Age
50
Ο ευγενέστατος κος Δημητριάδης, είχε φτιάξει και τετράτροχα, σε μια προσπάθεια φτηνου αυτοκινήτου. Λόγω επιπρόσθετων φόρων, υποχρεώθηκε να ξαναγυρίσει σε τρίτροχο.

Τα θυμάμαι που κυκλοφόρησαν στην Αθήνα, με άδεια μοτοσυκλετας.

Επισυνάπτω την αναφορά, για όποιον ενδιαφέρεται.

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.196
Reaction score
2.895
Πόντοι
557
Age
50
...επίσης, υπήρξε και η AK Hellas, που ανταγωνίστηκε και πήρε μερίδιο αγοράς από τον ανωτέρω.

Επισυνάπτω την αναφορά.


Υπήρξε εποχή, που τα μικρά αυτά τρίκυκλα, είχαν αναλάβει το έργο μεταφορών στον αστικό ιστό, πλέον βλέπουμε μερικά επιζήσαντα ή άλλες κατασκευές, με μετανάστες, να γυρίζουν και να συλλέγουν ανακυκλώσιμα υλικά από τις γειτονιές.

Το πρόβλημα είναι οι δίχρονοι και ασυντήρητοι κινητήρες, που σε κάθε πέρασμα αφήνουν νέφος άκαυστου καυσαερίου και λαδίλας.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
742
Reaction score
2.210
Πόντοι
587
Age
34
Δεν ειναι ακριβως διαφημιση ιστορικου,ωστοσο ειναι διαφημιση εποχης επανω σε ιστορικο οχημα(ολως τυχαιως,peugeot).Δυστυχως οχι στην καλυτερη κατασταση.


Τον θυμαστε;Πρεπει να ηταν μεγαλο ονομα εκεινη την εποχη...

 
Top Bottom