Ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία (άλλα Citroen)

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
745
Reaction score
2.913
Πόντοι
677
Age
52
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Χάρηκα πολύ που είδα αυτό το Visa, μετά από αρκετά χρόνια ακινητοποιημένο σε κακή κατάσταση, τώρα περιποιημένο, βαμμένο και με ωραίο σαλόνι!!

27847
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.500
Reaction score
3.493
Πόντοι
777
Age
47
Χάρηκα πολύ που είδα αυτό το Visa, μετά από αρκετά χρόνια ακινητοποιημένο σε κακή κατάσταση, τώρα περιποιημένο, βαμμένο και με ωραίο σαλόνι!!

View attachment 27847
Εύγε στον ιδιοκτήτη του. Η φωτογραφία δείχνει ότι έχει γίνει ωραία δουλειά
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.136
Reaction score
11.630
Πόντοι
1.077
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
i gnosti?
Ναι! Μία λεπτομέρεια που μπορεί να φαίνεται ασήμαντη, αλλά τελικά μεταμόρφωσε ολόκληρη την εικόνα του εσωτερικού: αντικατέστησε το λεβιέ των ταχυτήτων που προερχόταν από Xsara, ή C5 1ης γενιάς με τον αυθεντικό και επίσης, ίσιωσε το λεβιέ (από ό,τι θυμάμαι, ήταν λίγο στραβός με κλίση προς τον οδηγό).

Από αυτήν την εκδήλωση εάν μου έλεγαν να κάνω ένα αυτοκίνητο δικό μου, η 1η επιλογή μου θα ήταν αυτή η ΧΜ και μετά η Alpine A310. H οποία Α310 είχε τις ζάντες και τα φουσκωμένα φτερά της περιορισμένης έκδοσης GT, αν και δεν υπήρχε το αντίστοιχο ταμπελάκι πίσω.
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
100
Reaction score
270
Πόντοι
307
Age
55
Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά αυτή η ΧΜ δηλώνεται στο πινακάκι 1991, δεν θα έπρεπε να έχει άλλη μάσκα; Επιπλέον για ποιό λόγο είναι γνωστή;
;
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.469
Reaction score
16.460
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Όντως έπρεπε να έχει άλλη μάσκα. Η γνωστή γιατί είτε κάποιο μέλος βρέθηκε κοντά στην αγορά της, είτε πέρασε από τα χέρια κάποιου που ξέρουμε ενώ οι περισσότεροι την έχουμε δει σε κάποια εκδήλωση.

Υ.Γ. Στην Αθήνα είναι τουλάχιστον τρεις με ιστορικές.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.704
Reaction score
25.957
Πόντοι
1.487
Ναι! Μία λεπτομέρεια που μπορεί να φαίνεται ασήμαντη, αλλά τελικά μεταμόρφωσε ολόκληρη την εικόνα του εσωτερικού: αντικατέστησε το λεβιέ των ταχυτήτων που προερχόταν από Xsara, ή C5 1ης γενιάς με τον αυθεντικό και επίσης, ίσιωσε το λεβιέ (από ό,τι θυμάμαι, ήταν λίγο στραβός με κλίση προς τον οδηγό).

Από αυτήν την εκδήλωση εάν μου έλεγαν να κάνω ένα αυτοκίνητο δικό μου, η 1η επιλογή μου θα ήταν αυτή η ΧΜ και μετά η Alpine A310. H οποία Α310 είχε τις ζάντες και τα φουσκωμένα φτερά της περιορισμένης έκδοσης GT, αν και δεν υπήρχε το αντίστοιχο ταμπελάκι πίσω.


 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.850
Reaction score
23.057
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Το έχω ξαναγράψει αλλά θα το γράφω συνέχεια όποτε την βλέπω. Αυτά τα τάσια είναι ομορφότερα από τις ωραιότερες ζάντες που υπάρχουν στον πλανήτη
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.136
Reaction score
11.630
Πόντοι
1.077
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Ασε ρε πονηρε...:nagger:
View attachment 27994
Και για εμένα, ακριβώς αυτή είναι η ωραιότερη ζαντα που έχει βγει στην ιστορία της αυτοκινησης!
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
100
Reaction score
270
Πόντοι
307
Age
55
Το ξέρω ότι με αυτό που θα ρωτήσω θα πέσω πολύ στην υπόληψή σας, αλλά δεν αντέχω: αυτά της CX είναι ζάντες ή τάσια;:X
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
993
Reaction score
2.263
Πόντοι
677
Age
53
"In mass production, though, the only place to see an utterly pure and thoroughly engineered wheel of modest cost was on a DS or 2CV Citroen."
L.J.K. SETRIGHT (2002)
 
Last edited:
Top Bottom