Νέο Citroen C5

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.454
Reaction score
13.859
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Apostoli sigxonefse to otan boreis me afto to thema.

giati prokeitai gia to idio aftokinito, apla kata allous tha onomastei c6, kata allous c5...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.810
Reaction score
10.539
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Νομίζω ότι... Μου αρέσει! Επιστρέφει στα 2 όγκων αμαξώματα των CX, GS, XM κ.λ.π., ή μου φαίνεται;
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.349
Reaction score
3.144
Πόντοι
777
Age
46
Νομίζω ότι... Μου αρέσει! Επιστρέφει στα 2 όγκων αμαξώματα των CX, GS, XM κ.λ.π., ή μου φαίνεται;
Δεν σου φαίνεται, έτσι είναι. Αν προσέξουμε το νέο C4, υπάρχει μια σχεδιαστική τάση της φίρμας στα 2 όγκων αμαξώματα.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.454
Reaction score
13.859
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Νομίζω ότι... Μου αρέσει! Επιστρέφει στα 2 όγκων αμαξώματα των CX, GS, XM κ.λ.π., ή μου φαίνεται;
To parapano sxedio kikloforei toulaxiston 1.5 xrono se periodika. den ksero poso antapokrinetai stin pragmatikotita. To aytokinito oxi se xarti, alla se lamarina, me camouflage, einai etsi, to exo valei sto allo thread

22975
22976



Edo oi analogies tou einai ligotero kolakeftikes apo oti sta sxedia tou periodikou.

Elpizo stis stilmistikes leptomereies na sothei to sxedio.

Kai exei kati kontra stin paradosi tis Citroen. Megalo piso provolo kai mikro brosta (antitheta apo XM,? DS, SM, CX, BX, GS)


Apo tin alli, ta mavra kolonakia stin orofi that to voithisoun na deixnei makritero kai xamilotero, kai ara pio kompso
22977



Apo tin alli, iparxei ena kata tin apopsi mou panemorfo 508, pou omos oute edo den poulaei...
 
Last edited:

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.349
Reaction score
3.144
Πόντοι
777
Age
46
Η περίπτωση του 508 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα για την συζήτηση που γίνεται στο φόρουμ ως προς τις τάσεις της αυτοκίνησης.
Το 508 το θεωρώ μια από τις ομορφότερες μπερλίνες της εποχής μας. Και ας υποθέσουμε ότι τα οικονομικά μου ήταν ανθηρά για την αγοράσω. Και ας υποθέσουμε ότι η μόνη εναλλακτική που θα είχα είναι το Opel Zafira (δεν λέω κάναν το Picasso) μεταχειρισμένο μπλα μλπα μπλα. Στην ερώτηση λοιπόν ποιο από τα δύο θα αγόραζες, η απάντηση είναι προφανής: το Zafira. Και η εξήγηση είναι πολύ απλή, το 508 δεν μπορεί να μου καλύψει τις ανάγκες μου ως οικογενειάρχη, όπως το Zafira. Αυτό είναι ένα τυπικό παράδειγμα. Το αυτοκίνητο όπως το ξέραμε αρχίζει να φθίνει. Δεν θα το χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας εντός πόλης, παρά μόνον στην ηλεκτρική έκδοσή του (δείτε το AMI). Θα το χρησιμοποιούμε μόνον για το supermarket (και αυτό το συζητάμε, μετά την πανδημία) και κατά κύριο λόγο για στον ελεύθερο χρόνο (εκδρομές, διακοπές κλπ)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.454
Reaction score
13.859
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Η περίπτωση του 508 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα για την συζήτηση που γίνεται στο φόρουμ ως προς τις τάσεις της αυτοκίνησης.
Το 508 το θεωρώ μια από τις ομορφότερες μπερλίνες της εποχής μας. Και ας υποθέσουμε ότι τα οικονομικά μου ήταν ανθηρά για την αγοράσω. Και ας υποθέσουμε ότι η μόνη εναλλακτική που θα είχα είναι το Opel Zafira (δεν λέω κάναν το Picasso) μεταχειρισμένο μπλα μλπα μπλα. Στην ερώτηση λοιπόν ποιο από τα δύο θα αγόραζες, η απάντηση είναι προφανής: το Zafira. Και η εξήγηση είναι πολύ απλή, το 508 δεν μπορεί να μου καλύψει τις ανάγκες μου ως οικογενειάρχη, όπως το Zafira. Αυτό είναι ένα τυπικό παράδειγμα. Το αυτοκίνητο όπως το ξέραμε αρχίζει να φθίνει. Δεν θα το χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας εντός πόλης, παρά μόνον στην ηλεκτρική έκδοσή του (δείτε το AMI). Θα το χρησιμοποιούμε μόνον για το supermarket (και αυτό το συζητάμε, μετά την πανδημία) και κατά κύριο λόγο για στον ελεύθερο χρόνο (εκδρομές, διακοπές κλπ)
Katalaveno afto pou les, oti etsi borei na skeptontai polloi.

Omos 2 paratiriseis. Apo tin mia kai ta enos ogkou typou Picasso, Zafira, xanoun se poliseis kai ta antikathistoun ta ligotero evrixora SUV (alla sigoura pio diamorfosima apo mia berlina).

Ligo apo prosopiki ebeiria omos, den theoro oti oi xoroi pou posfeeui ena polimorfiko einai panta aparaititi. Ego exo vrethei aftin tin stigmi me monadika aftokinita tis 2 CX. Gia tin doulia me eksipiretei apsoga i diesel me tin oikonomia tis. Ta taksidia pou exoume kanei san zevgari para ton koronoio, i CX einai iperarketi, alla kai me paidi, nomizo pali tha eparkouse. Kai tin thesi tis CX, tha borouse na tin parei to 508. (ipothetika). Kai to 508 exei to pleonektima tis pemptis portas

Se afto pou tha exana se xorous apo tin berlina, prosopika protimo pou to kerdizo aisthtitika. Kai ara tha epelega to 508, opos exo kanei tin ekkentriki epilogi na metakinoume me CX; Se kamia periptosi den tha ithela na doso 30000 gia nea oxima me tis aistitiki tou Zafira.

tO PROVLIMA POU EXOUME SKEFTI ARKETES FORES EINAI MONO SE MIA IPOTHETIKI METAKOMISI? POU TO 'THIRO APKSOMA TIS cx THETEI PERIORISMOUS antikeimenika.


Nomizo , oti o logos pou to 508 den poula (oute to break pou se praktikotita den isterei apo ena SUV) einai apla oti ta gousta ton katanoloton allazoun. Sinadelfoi stin iliiaki omada 30-50 lene den eimai kanenas papous na paro 508/Talisman. Ta SUV exoun sindethei me mia pio dinamiki eikona, eno i berlina einai aftokinito aisthitika kseperasmeno stin seinidisi ton perissoteron
 
Last edited:

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.349
Reaction score
3.144
Πόντοι
777
Age
46
Φίλε Νίκο αρχικά θα ήθελα να σου πω ότι χαίρομαι ιδιαίτερα για την κουβέντα που κάνουμε και το επίπεδο που έχει, γιατί εμείς οι Έλληνες είμαστε δύσκολοι άνθρωποι στο να συζητήσουμε.
Για να συνεχίσουμε λοιπόν, αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι αυτοκίνητα κατηγορίας MPV ή SUV κλπ είτε έχουν μικρότερους χώρους από τις μπερλίνες είτε μεγαλύτερους, σου δίνουν μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας στην αξιοποίηση του χώρου σε αντίθεση με τις μπερλίνες.
Το πόσο χώρο χρειάζεσαι αυτό δυστυχώς δεν είναι πεπερασμένο. Από δική μου εμπειρία με τρεις γυναίκες στο σπίτι στο θέμα του χώρου έχει 100% επιβεβαίωση ο Νόμος των Αερίων. Όσο χώρο και να έχεις επιπλέον, αυτός καλύπτεται σε χρόνο dt. (Ευτυχώς που ο κατοικίδιο είναι αρσενικό - γάτος - και έχω την ψευδαίσθηση ότι με κάποιον μπορώ να δω παιχνίδια του NFL).
Από την συζήτηση μας πάντως προκύπτει ότι τα γούστα και οι ανάγκες των καταναλωτών έχουν αλλάξει και αλλάζουν με αποτέλεσμα οι μπερλίνες να είναι εκτός "πραγματικότητας". Και νομίζω ότι οι ανάγκες (είναι εύκολα κατανοητό) άλλα και τα γούστα έχουν αλλάξει γιατί έχει αλλάξει συνολικά η κουλτούρα των ανθρώπων. Η πανδημία, εμένα τουλάχιστον, έκανε την εικόνα πιο ξεκάθαρη για τις αλλαγές που γίνονται εδώ και τουλάχιστον 30 χρόνια. Απλά η αλλαγή αυτή στην αρχή είναι πολύ αργή και όχι αντιληπτή στην καθημερινότητά μας, αλλά που συνεχώς επιταχυνόταν μέχρι που ένα γεγονός στην ανθρώπινη ιστορία, στην προκειμένη περίπτωση η πανδημία, μας αποκαλύπτει τα πάντα.
Βέβαια αυτό δεν απολύει το γεγονός (μην πω βεβαιότητα) ότι κάποια στιγμή οι μπερλίνες γίνουν πάλι τα best sellers των εταιριών και οι μελλοντικοί Νίκοι, Χρίστοι, Μανώλιδες, Γιώργιδες, Μπατίστες, Αποστόλιδες κλπ θα ξανακάνουν την ίδια συζήτηση, με τους όρους που θα έχουν διαμορφωθεί στο μέλλον.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.454
Reaction score
13.859
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Tha simfoniso, me tin episimansi oti stin Gallia, itan edo kai dekaeties poli dimofileis oi ekdoseis break, pou se epipedo praktikotitats episis antikatastathikan apo ta SUV.

Mazi me ta Sedan, eksafanizontai kai ta 3thira, ta cabrio, ta 2thira coupés.

Se politsmiko epipedo, to aftokinito fainetai stis neoteres genies na exei papsei na einai antikeimeno pothou.

I cultura tis oikologias (eite vasismeni se pragmatika dedomena, eite san moda, eite san antikeimeno oikonomikis ekmetallefsis exei enoxopoiisei to aftokinito).
Iparxoun pleon andres, oi opoio sou lene
-o giorgos exei oreo aftokinito.
-Ti marka einai? rotas
-Den ksero, einai bleu.
-ti exei brosta, chevron, lion, losange?
-den eida.

Stin ditiki evropi iparxoun olo kai perissotera sximata typou 'covoiturage' pou praxtika moirazesai to aftokinito me allon...

Ola afta exoun ferei san proti protereorita tin praktikotita se sxesi me tin aisthitiki.

Kai min ksexname to paradeigma tis Amerikis, opou pleon ta pick-up einai poli dimofili san oikogeneiaka aftokinita, ontas akomi pio praktika.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.349
Reaction score
3.144
Πόντοι
777
Age
46
Tha simfoniso, me tin episimansi oti stin Gallia, itan edo kai dekaeties poli dimofileis oi ekdoseis break, pou se epipedo praktikotitats episis antikatastathikan apo ta SUV.

Mazi me ta Sedan, eksafanizontai kai ta 3thira, ta cabrio, ta 2thira coupés.

Se politsmiko epipedo, to aftokinito fainetai stis neoteres genies na exei papsei na einai antikeimeno pothou.

I cultura tis oikologias (eite vasismeni se pragmatika dedomena, eite san moda, eite san antikeimeno oikonomikis ekmetallefsis exei enoxopoiisei to aftokinito).
Iparxoun pleon andres, oi opoio sou lene
-o giorgos exei oreo aftokinito.
-Ti marka einai? rotas
-Den ksero, einai bleu.
-ti exei brosta, chevron, lion, losange?
-den eida.

Stin ditiki evropi iparxoun olo kai perissotera sximata typou 'covoiturage' pou praxtika moirazesai to aftokinito me allon...

Ola afta exoun ferei san proti protereorita tin praktikotita se sxesi me tin aisthitiki.

Kai min ksexname to paradeigma tis Amerikis, opou pleon ta pick-up einai poli dimofili san oikogeneiaka aftokinita, ontas akomi pio praktika.
Αυτό που λες για τα pick-up στην Αμερική είναι μεγάλη αλήθεια. Εγώ που, όπως έγγραψα, βλέπω κάθε Κυριακή NFL όλες μα όλες οι διαφημίσεις Αμερικάνικων εταιριών (Ford, Ram, GMC κλπ) είναι για pick - up. Μιλάμε για μεγάλο χαμό. Οι διαφημίσεις με μη pick - up είναι Honda, VW, BMW, Hyundai, Volvo κλπ δηλαδή Ευρωπαϊκές και Ασιατικές
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.349
Reaction score
3.144
Πόντοι
777
Age
46
Tha simfoniso, me tin episimansi oti stin Gallia, itan edo kai dekaeties poli dimofileis oi ekdoseis break, pou se epipedo praktikotitats episis antikatastathikan apo ta SUV.

Mazi me ta Sedan, eksafanizontai kai ta 3thira, ta cabrio, ta 2thira coupés.

Se politsmiko epipedo, to aftokinito fainetai stis neoteres genies na exei papsei na einai antikeimeno pothou.

I cultura tis oikologias (eite vasismeni se pragmatika dedomena, eite san moda, eite san antikeimeno oikonomikis ekmetallefsis exei enoxopoiisei to aftokinito).
Iparxoun pleon andres, oi opoio sou lene
-o giorgos exei oreo aftokinito.
-Ti marka einai? rotas
-Den ksero, einai bleu.
-ti exei brosta, chevron, lion, losange?
-den eida.

Stin ditiki evropi iparxoun olo kai perissotera sximata typou 'covoiturage' pou praxtika moirazesai to aftokinito me allon...

Ola afta exoun ferei san proti protereorita tin praktikotita se sxesi me tin aisthitiki.

Kai min ksexname to paradeigma tis Amerikis, opou pleon ta pick-up einai poli dimofili san oikogeneiaka aftokinita, ontas akomi pio praktika.
Σε αυτά που αναφέρεις για την Δυτική Ευρώπη και την οικολογία, να προσθέσω και την συζήτηση που γίνεται για ενδεχόμενη απαγόρευση της κυκλοφορίας των diesel στα κέντρα των πόλεων, που μετά την εδραίωση της ηλεκτροκίνησης η επέκταση της συζήτησης θα είναι η απαγόρευση και των βενζινοκινητήρων, στις πόλεις.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.140
Reaction score
2.385
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Εγώ προσωπικά θα ήθελα μια πιο berlinοειδή C5... Αυτή φέρνει πολύ προς SUV και με χαλάει αλλά είναι όμορφο αυτοκίνητο γενικά. Επίσης πολύ όμορφο είναι το νέο C4 και πολύ άσχημο το ηλεκτροκούτι το Ami. Αλλά όπως προαναφέρατε τα SUV έχουν κατακλύσει την ευρωπαϊκή αγορά, άρα και η Citroen πρέπει να προσαρμοστεί στις συνθήκες. Προσωπικά όμως δεν μου αρέσουν τα suv. Ναι μεν προσφέρουν έναν συνδιασμό χώρων, δυνατοτήτων, ενεργητικότητας, ισχύος και άνεσης, αλλά τα θεωρώ αντικείμενα περισσότερο επίδειξης. Αν ήθελα πρακτικότητα θα προτιμούσα ένα μεγάλο break όπως ήταν τα 404, 505 και CX Break με άπλετους χώρους και πάλι όμως όπως προείπατε ο χώρος καλύπτεται σε δευτερόλεπτα αν υπάρχουν γυναίκες στο σπίτι. :lol:
Επίσης Νίκο respect που έχεις CX για καθημερινό! Σε ζηλεύω παρόλο που κι εγώ καλύπτω κάτι ελάχιστες αποστάσεις με τη δική μου καθημερινά.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.967
Reaction score
15.010
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Δουβλινο
Το 508 το θεωρώ μια από τις ομορφότερες μπερλίνες της εποχής μας. Και ας υποθέσουμε ότι τα οικονομικά μου ήταν ανθηρά για την αγοράσω. Και ας υποθέσουμε ότι η μόνη εναλλακτική που θα είχα είναι το Opel Zafira (δεν λέω κάναν το Picasso) μεταχειρισμένο μπλα μλπα μπλα. Στην ερώτηση λοιπόν ποιο από τα δύο θα αγόραζες, η απάντηση είναι προφανής: το Zafira. Και η εξήγηση είναι πολύ απλή, το 508 δεν μπορεί να μου καλύψει τις ανάγκες μου ως οικογενειάρχη, όπως το Zafira. Αυτό είναι ένα τυπικό παράδειγμα.
Δε μπορω να φανταστω πως ένα zafira καλυπτει καλυτερα τις οικογενειακες ανάγκες. Για να μην αναφερω την καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια μεταξυ ενός μεσου seg.D και ενός MPV της ιδιας εποχης. Δυστυχως εχουμε κατευθυνθεί και υποκυψει στις κατευθυντηριες οσων μας αρμεγουν και του τι μας επιβαλει το lobbying.. Για τον ιδιο λογο που δεν επικρατησαν τα Linux εναντι των Windows... Δε λεω ότι ο κοσμος δε πρεπει να προχωραει και η εξελιξη είναι κακο πραγμα προφανως! Αλλα αναρωτιέμαι γιατι τις εποχες του αυτοκινητιστικου οργασμου δε ξεκινησαν να φτιαξουν suv και mpv ...:O Ξεγευγει η κουβαντα το ξερω και ζητω συγγνωμη!
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.349
Reaction score
3.144
Πόντοι
777
Age
46
Δε μπορω να φανταστω πως ένα zafira καλυπτει καλυτερα τις οικογενειακες ανάγκες. Για να μην αναφερω την καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια μεταξυ ενός μεσου seg.D και ενός MPV της ιδιας εποχης. Δυστυχως εχουμε κατευθυνθεί και υποκυψει στις κατευθυντηριες οσων μας αρμεγουν και του τι μας επιβαλει το lobbying.. Για τον ιδιο λογο που δεν επικρατησαν τα Linux εναντι των Windows... Δε λεω ότι ο κοσμος δε πρεπει να προχωραει και η εξελιξη είναι κακο πραγμα προφανως! Αλλα αναρωτιέμαι γιατι τις εποχες του αυτοκινητιστικου οργασμου δε ξεκινησαν να φτιαξουν suv και mpv ...:O Ξεγευγει η κουβαντα το ξερω και ζητω συγγνωμη!
Πάντως το 1948 παρουσιάστηκε ένα αυτοκίνητο που είχε και ευκολίες ένος MPV...
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.140
Reaction score
2.385
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Πάντως το 1948 παρουσιάστηκε ένα αυτοκίνητο που είχε και ευκολίες ένος MPV...
Και στη δεκαετία του 50 και του 60 υπήρχε το Fiat 600 Multipla
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.454
Reaction score
13.859
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Des suspensions dignes des Citroën d’antan

C’est sur le plan des suspensions que Citroën va frapper fort avec sa future grande berline qui devrait être la reine sur ce plan là. Sans reprendre la technologie hydraulique, Citroën va doter sa future grande berline de suspensions évoluées qui permettront de retrouver tout ce que les Citroën d’antan proposaient. Aux doubles butées hydrauliques progressives déjà bien connues maintenant, Citroën va aller plus loin en y ajoutant des caméras qui indiqueront aux suspensions quels réglages adoptés pour offrir le meilleur niveau de confort. Cette technologie existe déjà au sein du Groupe PSA et était présente sur le concept 19_19, elle serait très facilement adaptable en série et tout porte à croire que la future C5 bénéficie de cette évolution de la suspension. Mais Citroën pourrait aller encore plus loin….

En effet, certaines sources font état de travaux sur les suspensions à doubles butées hydrauliques, et uniquement sur ces suspensions là, qui incorporeraient deux systèmes bien connu des Citroën hydrauliques. Le premier consiste à proposer un dispositif qui permettent de compenser la charge et d’offrir, ainsi, une assiette constante pour la voiture. Celle-ci ne s’affaissera plus sous le poids des passagers et retrouvera sa position normale, gage d’une meilleure tenue de route et d’un confort optimal. Ce dispositif qui équipe le Citroën Grand C4 Spacetourer est, semble-t-il, facile à adapter sur les suspensions à doubles butées hydrauliques et quoi de mieux qu’une grande berline Citroën pour renouer avec ce qui faisait partie du charme des Citroën d’antan ?

Le deuxième dispositif serait un système anti-dévers permettant à la voiture de virer bien à plat comme le faisait la Xantia Activa. Citroën l’avait également présenté sur le concept 19_19 où la cabine était détachée du contact avec le sol pour donner une réelle impression de tapis volant.





Trois moteurs seulement

La future C5 ferait l’impasse sur les diesel et les boîtes mécaniques pour ne proposer que de l’essence en boîte auto. Ainsi seul trois moteurs seront proposés à savoir deux moteurs essence de 130 et 180 chevaux auxquels viendra s’ajouter une motorisation hybride de 225 chevaux soit la même que pour le C5 Aircross. Citroën ira-t-il plus loin en termes de puissance ? Ce qui est sûr c’est que l’offre moteur évoluera pour proposer plus d’hybridation avec les futures avancées techniques de PSA.



En conclusion, un style audacieux, un confort au sommet, des technologies de pointe et une suspension digne de l’hydraulique. Citroën ne ment pas quand elle affirme revenir de plein pied sur le segment des grandes berlines. Avec cette future C5 ou C6, Citroën se donne les moyens de proposer une voiture qui n’a pas à rougir face à a concurrence. En étant décalée sur son segment, la future grande berline est dans la droite ligne de l’héritage de la marque particulièrement fort sur ce segment après les DS, CX, Xm et C6.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Simfona me to arthro i nea C5/C6 (den einai sigouro telika ti onoma tha exei) tha exei energitiki anartisi.

Ta dipla idravilka stop pou gnorisame sto Cactus
+Camera alla DS7/9, pou tha dinei plirofories gia prosarmogi tis sklirotitas
+stathero ipsos, anexartita fortiou (to sistima pou eixe o piso aksonas tou C4 picasso protis genias)
+sistima energou periosrismou ton kliseon stis strofes


Prosopika den to pistevo, alla...

Moteur 1.2, 130ch
1.6 180ch
1.6 hybride 225ch

kai argotera kai ilektrika moteurs...
 
Top Bottom