Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών

22528193_10155792271139812_1816452886569683804_n.jpg


Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
 
Last edited:

Comments

Ένα διάβασμα του νόμου του 2021 λύνει αρκετές από τις παραπάνω απορίες.

Συνοπτικά:
1) ελεύθερα εκτός του μικρού δακτύλιου
Μα, τι να κάνουν μέσα στον ΜΙΚΡΟ δακτύλιο ? Και ειδικά εκεί, τα περισσότερα από τα παλαιά, είναι ρυπογόνα.
 
..............
Κατά τη γνώμη μου ηλίθια υπερβολή ο ετήσιος τεχνικός έλεγχος. Και ταλαιπωρεί τα παλιά οχήματα.
..................
Πολύ σωστά ! Ειδικά, που δεν γράφουν χιλιόμετρα, και οι κάτοχοι, τα προσέχουν ιδιαιτέρως.

Ετήσιο έλεγχο υφίστανται τα οχήματα που μεταφέρουν επιβάτες, λεωφορεία, ταξί, κλπ για λόγους ασφαλείας και λόγω της συνεχούς χρήσης / πολλά χιλιόμετρα- πιθανή φθορά.
 
Μα, τι να κάνουν μέσα στον ΜΙΚΡΟ δακτύλιο ? Και ειδικά εκεί, τα περισσότερα από τα παλαιά, είναι ρυπογόνα.
Μα γι αυτό είναι ελεύθερα ΕΚΤΌΣ του μικρου δακτυλίου. Και απαγορεύονται ΜΕΣΑ στον μικρό δακτύλιο.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν ρυθμίσεις στο νόμο για το πώς θα μπει κάποιος στον μικρό δακτύλιο σε ειδικές περιπτώσεις. Όπως εκδηλώσεις ή πρόσβαση σε συνεργείο .


Μπορεί κάποιος να διαβάσει το νόμο αν θέλει. (Όχι τα δημοσιογραφικά άρθρα, που είναι εξαιρετικά πρόχειρα).Εξάλλου, το ενδιαφέρον του για μένα είναι καθαρά εγκυκλοπαιδικό
 
Πολύ σωστά ! Ειδικά, που δεν γράφουν χιλιόμετρα, και οι κάτοχοι, τα προσέχουν ιδιαιτέρως.

Ετήσιο έλεγχο υφίστανται τα οχήματα που μεταφέρουν επιβάτες, λεωφορεία, ταξί, κλπ για λόγους ασφαλείας και λόγω της συνεχούς χρήσης / πολλά χιλιόμετρα- πιθανή φθορά.
Επίσης σκέψου τα πολύ πολύ παλιά με ξύλινο σασί. Φαντάσου μια hispano suiza να ταλαιπωρείται από έναν ανεγκεφαλο ελεγκτή. Είναι στα όρια κωμωδίας
 
Γενικά ο νόμος ευνοεί τους κατόχους, χομπίστες ιστορικών, αλλά δυσκολεύει τους συλλέκτες που έχουν πολλά στην κατοχή τους. Όλη την ώρα στο ΚΤΕΟ θα είναι! Και τα τέλη μαζεύονται.
 
Συνοπτικά, καλός νόμος βάζει σε μια τάξη τα πράγματα.
Σιχαίνομαι μόνο την προσπάθεια του νομοθέτη να εξαρτήσει την ιστορικότητα από τις υφιστάμενες λέσχες ιστορικού. Είναι το δωράκι προς αυτές για να εξασφαλίσουν εισόδημα.
Πολύ απλά θα μπορούσε να το δίνει ο κατασκευαστής.
...και όχι μόνον. Και τέλη, ΚΤΕΟ, κλπ.

Κάποτε που πήγα να κάνω το 2CV και ένα Golf I , 1.1 του 1979 που είχα, ιστορικά, με "μάλωσαν" και με απέτρτεψαν, μια και τα τέλη σε αυτά ήταν μικρά, και δεν θα είχα τους περιορισμούς.

Τελικά το Golf, πουλήθηκε σε μουσείο. Σε πολύ καλή κατάσταση, με 128.000 χιλ. Αλλά ήταν το δίλλημα. ή το 2CV ή το Golf.



image hoster
 
Γενικά ο νόμος ευνοεί τους κατόχους, χομπίστες ιστορικών, αλλά δυσκολεύει τους συλλέκτες που έχουν πολλά στην κατοχή τους. Όλη την ώρα στο ΚΤΕΟ θα είναι! Και τα τέλη μαζεύονται.
Ακριβώς αυτό. Εξαναγκάστηκα να δώσω το ένα, αυτοκίνητα αγορασμένα καινούργια, αλλά πλέον όχι σε χρήση, λόγω οικογενειακών αναγκών υπήρχαν άλλα σε καθημερινή χρήση και πλέον με θεωρούσαν.........μάντρα αυτοκινήτων. :dash:

Σε άλλες χώρες, πληρώναμε τέλη μονον για την περίοδο κυκλοφορίας, 1, 3, 6 μήνες, και η ασφάλεια ήταν στον οδηγό, δεν ήταν ασφαλισμένα χωριστά όλα τα οχήματα. Τώρα, κατι έκαναν και εδώ, αλλά δεν το έχω ψάξει.

Ατυχώς στην Ελλάδα, το παληό πνεύμα της αγελάδας για άρμεγμα, εξακολουθεί να υφίσταται, παρά την πρόοδο και εξέλιξη.
 
Απλά ο κόσμος των φορέων που διαχειρίζονται το κλασικο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό το φαντάζεσαι, αν δεν το έχεις ζήσει από κοντά .

Πιο εύκολα γίνεσουν αποδεκτός στους κύκλους του Louis roi soleil, πάρα στο παλάτι στον Γέρακα.
 
Επειδή μίλησα το πρωϊ με ΦΙΛΠΑ κάποιες πληροφορίες:

  1. Η κυκλοφορία θα είναι ελεύθερη παντού, όχι μόνο σε εκδηλώσεις
  2. Η κατάθεση των κανονικών πινακίδων είναι υποχρεωτική, πριν την έκδοση των ιστορικών
  3. Δικαίωμα ιστορικών από την πρώτη του έτους που συμπληρώνει τα 30 χρόνια, όχι από την ακριβή ημερομηνία παραγωγής (π.χ. 5 Απριλίου 1993)
  4. Ο νόμος του Νοεμβρίου 2001 έδινε 18μηνο για διαβούλευση. Λήγει 5 Μαϊου 2023. Η εγκύκλιος της 9/11/2022 που αναφέρθηκα, δεν ισχύει πριν περάσει το 18μηνο. μετά τον Μάιο είναι σε εφαρμογή ότι είναι να γίνει.
 
Απλά ο κόσμος των φορέων που διαχειρίζονται το κλασικο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό το φαντάζεσαι, αν δεν το έχεις ζήσει από κοντά .

Πιο εύκολα γίνεσουν αποδεκτός στους κύκλους του Louis roi soleil, πάρα στο παλάτι στον Γέρακα.
Εζησα μια συγκεκριμένη που για μια περίοδο ήταν στην Πίνδου, στου Παπάγου.

Από εκεί αποφάσισα να ...........μην εμπλακώ με τα ιστορικά.
 
Επίσης σκέψου τα πολύ πολύ παλιά με ξύλινο σασί. Φαντάσου μια hispano suiza να ταλαιπωρείται από έναν ανεγκεφαλο ελεγκτή. Είναι στα όρια κωμωδίας
Δεν περνα Νικολα κτεο αυτο ..
Η μεταβατικη περιοδος περνα σιγα σιγα θα δουμε ..
Τωρα θελει υπομονη και οχι κουβεντες καφενειου ..
Ενημερωση απο την λεσχη που ανηκει ο καθενας και τιποτα αλλο .
Αυτα
Σε χαιρετω φιλε
 
Last edited:
οκο το θεμα για μενα ειναι τυρακι στην φακα...ναι μεν ειναι πολυ εκλυστικα αυτα που λενε......2λιτρο χαντια του 1993 με 100 ευρω τελη ειναι πολυ καλο σεναριο...αλλα...τι μας ετοιμαζουν...ετσι ελεγαν πιο παλια για τα δανεια σε ελβετικο φραγγο για τα 2λιτρα, για τα πετρελαια αυτοκινητα και απλα μετα ηρθε κεραμιδα...μην βιαστειτε περιμενετε λιγο
 
Το θέμα είναι τι γινεται με τα οχήματα σαν το δικό μου που έχουν εισαχθεί ως ιστορικά και δεν έβγαλαν ποτέ πινακίδες υπουργείου.
 
Το θέμα είναι τι γινεται με τα οχήματα σαν το δικό μου που έχουν εισαχθεί ως ιστορικά και δεν έβγαλαν ποτέ πινακίδες υπουργείου.
Αν υπάρχουν αρκετές τέτοιες περιπτώσεις, υποθέτω ότι θα υπάρξουν διευκρινιστικές ερμηνείες του νόμου.

Ειδικά αν τα παρόμοια έχουν εισαχθεί με συγκεκριμένες διατάξεις, έχουν χαρτιά εισαγωγής από το τελωνείο / αρμόδιες αρχές.
 
Το θέμα είναι τι γινεται με τα οχήματα σαν το δικό μου που έχουν εισαχθεί ως ιστορικά και δεν έβγαλαν ποτέ πινακίδες υπουργείου.
Χαρτιά ιδιοκτησίας έχεις , τι γίνεται για αυτούς που έχουν αυτοκίνητα από τα "αζήτητα"
Σας έχω γράψει στο παρελθόν για ένα πολύ πολυ φθηνό χρεπακι που είχα βρει πολύ κοντά μου το οποίο διαφημίζονταν ότι βγάζει ιστορικές αλλά όταν πίεσα έμαθα ότι είναι στο όνομα αποθανόντος. Πόσα είναι ετσι; Αυτά που πωλούνται με ιστορικές στο καρ άραγε σε πιάνου το όνομα θα ειναι;
Δεν ελπίζω ότι θα ρυθμιστεί με υπεύθυνες δηλώσεις αλλά θα δούμε.
 
............................
Σας έχω γράψει στο παρελθόν για ένα πολύ πολυ φθηνό χρεπακι που είχα βρει πολύ κοντά μου το οποίο διαφημίζονταν ότι βγάζει ιστορικές αλλά όταν πίεσα έμαθα ότι είναι στο όνομα αποθανόντος. Πόσα είναι ετσι; Αυτά που πωλούνται με ιστορικές στο καρ άραγε σε πιάνου το όνομα θα ειναι;
Δεν ελπίζω ότι θα ρυθμιστεί με υπεύθυνες δηλώσεις αλλά θα δούμε.
Από αυτά που ξέρω, όταν ο ιδιοκτήτης αποδημήσει, οι κληρονόμοι γίνονται οι νόμιμοι κάτοχοι, εκτός και εάν γίνει "μη αποδοχή κληρονομιας".

Η περίπτωση αυτή συνέβη σε γείτονα, η οικογένεια έχανε μη αποδοχή κληρονομιας, και το όχημα, ( σε καλή γενικά κατάσταση ), παρέμεινε στο δρόμο για 2,5 χρόνια, μεχρι που το πήρε ο δήμος.

Η μη αποδοχή εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που ο αποδημήσας, είχε προσωπικά χρέη που ξεπερνούσαν σε αξία τα υλικά αγαθά που νομίμως κατείχε την ημερομηνία θανάτου, και η οικογένεια απεφάσιζε κάνοντας ισολογισμό να ενεργήσει έτσι. Και να απαλλαγεί από υποχρεώσεις.
 
Top Bottom