- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.419
- Reaction score
- 16.750
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
Υδροενεργητική?? Τι ειν τούτο πάλι?σύμφωνα με αυτό το ρεπορτάζ, που ελέγχεται η εγκυρότητα του, θα έχει υδροενεργητική
http://www.carnewschina.com/2016/01/27/pre-production-of-the-new-citroen-c6-has-started-in-china/
Χμ....Η "Hydractive" στα ελληνικά λέγεται "Υδροενεργητική".
ακριβωςΗ "Hydractive" στα ελληνικά λέγεται "Υδροενεργητική".
Γιατί μόνο για την Κίνα? Προφανώς συμφέρει οικονομικά να έχουν την αντίστοιχη, ειδική γραμμή παραγωγής μόνο εκεί?
Για μερικά πρωτότυπα μοντέλα πραγματικά είναι και δική μου η απορία. Πχ το πρωτότυπο activa... Coupé πανέμορφο και όχι κάτι τρελό...Γιατί μόνο για την Κίνα? Προφανώς συμφέρει οικονομικά να έχουν την αντίστοιχη, ειδική γραμμή παραγωγής μόνο εκεί?
Επίσης, η Citroen έχει μία ιστορία σε κουπέ εκδόσεις και δεν εννοώ 3θυρες εκδόσεις τύπου GTI (π.χ. Xsara, Saxo, C4), μιλάω για πραγματικά κουπέ παραγωγής, όπως ήταν η SM, ή λειτουργικά πρωτότυπα, όπως ήταν το διαστημικό GT (που προλάλεσε χάος στους δρόμους του Λονδίνου όταν εμφανίστηκε ξαφνικά μέσα στην κίνηση), ή το Survolt που οδήγησε η κόρη του Jacky Ickx σε πίστα. Γιατί δεν τολμά να βγάλει ένα αντίστοιχο, πραγματικό "GT"? Θυμάστε επίσης ότι η τελευταίας γενιάς C5 εμφανίστηκε αρχικά ως ένα πρωτότυπο, πανέμορφο Coupe/Cabrio , το Airscape?
View attachment 4374
Πω πω, βέβαια, τι μου θύμισες! Τη δοκιμή του εκπληκτικού και, όπως λες, πανέμορφου Activa II στο τεύχος Ιανουαρίου '91 των 4 τροχών (δεν το έχω πλέον το τεύχος, δυστυχώς...), με το αυτοκίνητο να γέρνει στο εσωτερικό της στροφής!Για μερικά πρωτότυπα μοντέλα πραγματικά είναι και δική μου η απορία. Πχ το πρωτότυπο activa... Coupé πανέμορφο και όχι κάτι τρελό...
Ακριβώς αυτό... Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί δεν βγήκε στην παραγωγή...Πω πω, βέβαια, τι μου θύμισες! Τη δοκιμή του εκπληκτικού και, όπως λες, πανέμορφου Activa II στο τεύχος Ιανουαρίου '91 των 4 τροχών (δεν το έχω πλέον το τεύχος, δυστυχώς...), με το αυτοκίνητο να γέρνει στο εσωτερικό της στροφής!