Νέα Citroen C5 X

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Με ενοχλεί η έλλειψη οποιασδήποτε αρμονίας στους όγκους, που χαρακτηρίζει τα περισσότερα αυτοκίνητα από το 2010 και μετά...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.665
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το προφιλ του δείχνει πράγματι το ποσό ατσουμπαλο ειναι στους όγκους του...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Το προφιλ του δείχνει πράγματι το ποσό ατσουμπαλο ειναι στους όγκους του...
Ειδικά φαντάσου σε πηλό. Δεν βλέπεται . Προσπαθησαν σαν να το σώσουν με στυλιστικά τρικ. Αλλά το βασικό σχήμα είναι προβληματικό. Σε πηλό, μια CX, c6 δείχνει υπέροχη, γιατί οι βασικές αναλογίες είναι σωστές.

Επίσης, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει δύο χαρακτηριστικά που το απομακρύνουν από τα στοιχεία των Σιτροέν με από την ds ως την c6.
  1. Παραδοσιακά στον σχεδιασμό των μεγάλων Σιτροέν η οπτική παρουσία των τροχών ελαχιστοποιείται. Ειδικά στις παλαιότερες που οι πίσω τροχοί ήταν μερικά καλυμμένοι. Αλλά και σε πιο προσφατεςυ όπως η C6. Για αυτυ κάποια σχέδια που τις εμφάνιζαν σαν ιπτάμενα αντικείμενα, φαινόντουσαν φυσικά. Αντίθετα το αυτοκίνητο αυτό είναι κτισμένο γύρω από τους τροχούς.
  2. Ο μικρός πίσω προβόλους από την ds, BX CX, GS, XM, Xantia. Εδώ αντίθετα ο πίσω προβόλους είναι τεράστιος.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.262
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Καταπληκτικά εύστοχη παρατήρηση. :thumbs:

Αλλά μιλάμε αποκλειστικά για εξωτερική εμφάνιση.
-καλά θα περιμένω να ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες του εξοπλισμού
και τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε και για πιο ουσιαστικά προσόντα όπως οθόνη LCD, ζάντες, προβολείς LED, ESP, PDF, κτλ, cool5
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.226
Reaction score
23.914
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties

Εμένα μου αρέσει πολύ. Ίσως μοιάζει με κάποια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ήδη αλλά πόσο διαφορετικά σχέδια ποια..
Επίσης το advance HUD απλά δεν παίζεται.

Τέλος μην ξεχνάμε το συγκεκριμένο όχημα καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες. Σίγουρα δεν είναι για κάποιον 25χρονο να πάει για καφέ. Είναι όμως ότι χρειάζεται ένας οικογενιάρχης και τέλος δεν είναι και SUV που γέμισε ο τόπος
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.665
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ναι δεν είναι suv είναι crossover που δε γέμισε ο τόπος...:lol::rocket:
Τις ίδιες ανάγκες κάλυπτε και η απερχόμενη c5 x7....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Τις ίδιες ανάγκες κάλυπτε και η απερχόμενη c5 x7....
H πλάκα είναι αυτό ότι έχει μεγαλύτερο ωφέλιμο μηκος για αποσκευές.

images.jpeg
Peuget-508-SW-8_1280.jpg
 
Εγγραφή
15 Μαρτίου 2021
Μηνύματα
56
Reaction score
113
Πόντοι
287
Age
49

Εμένα μου αρέσει πολύ. Ίσως μοιάζει με κάποια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ήδη αλλά πόσο διαφορετικά σχέδια ποια..
Επίσης το advance HUD απλά δεν παίζεται.

Τέλος μην ξεχνάμε το συγκεκριμένο όχημα καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες. Σίγουρα δεν είναι για κάποιον 25χρονο να πάει για καφέ. Είναι όμως ότι χρειάζεται ένας οικογενιάρχης και τέλος δεν είναι και SUV που γέμισε ο τόπος
Αυτό είναι το "κακό", ότι μοιάζει με άλλα αυτοκίνητα... :worry:
Σίγουρα όμως εγώ στα 20μου πήγαινα για καφέ με το GSA, στα 25 με τη BX κ στα 29 με το XANTIA... :respect:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Σίγουρα όμως εγώ στα 20μου πήγαινα για καφέ με το GSA, στα 25 με τη BX κ στα 29 με το XANTIA... :respect:
sta 37 me afto ton rithmo tha pigaineis me to C5X. Ki elpizo xoris maska
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.226
Reaction score
23.914
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Ναι δεν είναι suv είναι crossover
Που το είδες το cross over βρε?
Σίγουρα συνδυασμός πολλών τύπων αλλά αμιγώς cross σε καμία περίπτωση.
Σε κάθε περίπτωση γούστα είναι αυτά :)
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.665
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Κάντε μια απλή αναζήτηση στον τύπο και όλοι θα δείτε ότι ως crossover αναφέρεται....
Απο εκεί και πέρα και επί της ουσίας, ακριβώς ούτε το ίδιο σχεδιαστικά δε ξέρει που ανήκει τέτοιος αχταρμας που είναι...
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.841
Reaction score
4.213
Πόντοι
777
Age
48
Κάντε μια απλή αναζήτηση στον τύπο και όλοι θα δείτε ότι ως crossover αναφέρεται....
Απο εκεί και πέρα και επί της ουσίας, ακριβώς ούτε το ίδιο σχεδιαστικά δε ξέρει που ανήκει τέτοιος αχταρμας που είναι...
Γιατί να ανήκει σε κάποια κατηγορία; Είναι απαραίτητο;
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.648
Reaction score
13.144
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Όταν το κοιτάς από πλάγια/μπροστά, κατά τα 3/4, το πίσω τμήμα σου δίνει την εντύπωση του shooting brake. Όταν το κοιτάς από το πλάι, το πίσω μέρος σου δίνει την εντύπωση των Avant της Audi. Τα shooting brake είναι από μόνα τους ιδιόμορφα αυτοκίνητα, αρχικά ως crossover μεταξύ coupe και station wagon. Παρόλο που τα shooting brake υπάρχουν από πολύ παλιά (θυμάμαι χαρακτηριστικά Jaguar XK140, Aston Martin DB5, Volvo P1800 ES, Reliant Scimitar, κ.λ.π.), υπάρχουν και αρκετά σύγχρονα, όπως η Ferrari FF και ο διάδοχός της, η BMW Z3, η ακόμα και 4θυρα με sport/coupe γραμμή, όπως η CLS και η σύγχρονη CLA. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα για εμένα είναι το Lynx Eventer, η Jaguar XJS σε μορφή station wagon που πραγματικά είτε το μισείς, ή το λατρεύεις. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει με τα shooting brake, οι απόψεις πάντοτε θα διίστανται.

Εγώ προσωπικά λατρεύω τα shooting brake! Και νομίζω ότι η C5 είναι ένα τέτοιου τύπου υβρίδιο, μία παραλλαγή του shooting brake. Επίσης στη C5 η πίσω κολώνα με τις οριζόντιες γρίλλιες ενισχύει αυτήν την αίσθηση και όσω το κοιτάω ξέρετε τι μου θυμίζει επίσης το πίσω μέρος του? To Jensen Interceptor. Εάν είναι κάτι που με χαλάει περισσότερο στην καινούρια C5 είναι τα μεγάλα μετατρόχια. Αλλά ας τη δούμε από κοντά πρώτα!
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.262
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Jensen Interceptor?
Το πίσω μέρος του δεν νομίζω ότι ήταν το δυνατό του στοιχείο .
Τα shooting brake πάντως ήταν 3θύρα και σε μια δικιά τους ειδική δηλαδή περιορισμένη κατηγορία.
Ίσως ο καλύτερος τρόπος για να αλλοιώσεις την οποιαδήποτε μελετημένη σχεδίαση.
 
Last edited:

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
303
Reaction score
889
Πόντοι
367
Age
50
Μέχρι και την τελευταία C5, το περίγραμμα της πλάγιας όψης από όλες τις μεγάλες Citroën ήταν αναγνωρίσιμο. Σ' αυτήν εδώ δεν είναι. Από την άλλη την έχουν κάνει πολύ φλύαρη σε σχεδιαστικές λεπτομέρειες μέσα - έξω. Κουραστικές για τα δικά μου μάτια. Όπως στο μαγείρεμα, όταν η πρώτη ύλη είναι άνοστη πρέπει να το πλακώσεις στα μπαχάρια.
Πάντως στην Κίνα πιστεύω θα πουλήσει, οπότε, όλα καλά!
 
Εγγραφή
15 Μαρτίου 2021
Μηνύματα
56
Reaction score
113
Πόντοι
287
Age
49
sta 37 me afto ton rithmo tha pigaineis me to C5X. Ki elpizo xoris maska
Ευχαριστώ πολυ(μακάρι να ήμουν 37) αλλά είμαι ήδη 46:rolleyes: απλά απαντησα στο ότι "σίγουρα δεν είναι(η νέα C5X) για κάποιον 25χρονο να πάει για καφέ"
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ευχαριστώ πολυ(μακάρι να ήμουν 37) αλλά είμαι ήδη 46:rolleyes: απλά απαντησα στο ότι "σίγουρα δεν είναι(η νέα C5X) για κάποιον 25χρονο να πάει για καφέ"
Άρα έχεις μείνει στην ξαντια!
 
Top Bottom