Νέα Citroen C5 X

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.087
Reaction score
11.450
Πόντοι
1.077
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Λοιπόν, κάτι μου λέει ότι μόλις το δούμε από κοντά θα αλλάξουμε γνώμη. Από εντελώς χάλια θα είναι λίγο χάλια! (αστειεύομαι, αλλά όντως, ας το δούμε από κοντά!).
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.606
Reaction score
25.568
Πόντοι
1.487
Λοιπόν, κάτι μου λέει ότι μόλις το δούμε από κοντά θα αλλάξουμε γνώμη. Από εντελώς χάλια θα είναι λίγο χάλια! (αστειεύομαι, αλλά όντως, ας το δούμε από κοντά!).
Νικολα απο τον Ιουνιο δεχονται παραγγελιες με το μονο με νορμαλ τιμη το 1.2 με τα 130 .. και 32+
Υβριδικο 40+ μπορει να φτασει και 50 με κατι απο εδω και εκει ...

Φυσικα τι ειναι νορμαλ με τις τιμες που παιζουν ειναι κατι αλλο ...

Π.χ ( δεν το συμπαθησα και μονο που ελεγαν αγορασαμε jeep ) To neo qashqai κανει πανω απο 35 ...
Αβυσσος η ψυχη ...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.087
Reaction score
11.450
Πόντοι
1.077
Age
49
Περιοχή
Αθήνα

To ωραίο είναι ότι ενώ η Citroen δίνει 0-100 σε 7,9 δευτερόλεπτα, ο δοκιμαστής πέτυχε 7,2. Συχνά η Citroen υποτιμούσε τα αυτοκίνητά της γενικά στο θέμα των επιδόσεων, σε αντίθεση με τις περισσότερες άλλες εταιρείες που έκαναν ακριβώς το αντίθετο για διαφημιστικούς λόγους.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
to 408 δεν ειναι ακριβοτερο. Εφαμιλλο σε χωρους, ιδια τεχνικη βαση. Θα το εξαφανισει
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.470
Reaction score
3.427
Πόντοι
777
Age
47
to 408 δεν ειναι ακριβοτερο. Εφαμιλλο σε χωρους, ιδια τεχνικη βαση. Θα το εξαφανισει
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα :lovecitroen:
Τα ίδια είναι, διαφέρουν στο σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων και του μπροστινού μέρους.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
δεν μου αρεσει ουτε το 408. κι ειναι ουσιαστικα το ιδιο αυτοκινητο, χωρις τα καθισματα και την ανεση του Σιτροεν.

Ομως σημερα εχει πολυ καλυτερη δυναμικη η Πεζό, και χωρις πλεονεκτημα τιμης, το C5 δεν εχει ελπιδα φοβαμαι.
+για την γαλλικη αγορα ειναι οτι το 408 κατασκευαζεται στην Γαλλια.

το δευτερο 308, το δευτερο 208 και το δευτερο 508 τα βρισκω πολυ οόρφα και αρμονικα.
Απο εκει και περα η σχεδιαση των πεζο εγινε υπερβολικη, μανιερισμος, προς το κιτς (τελευταιο 308, 408, λιφτιγκ του 3008)
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
217
Reaction score
590
Πόντοι
367
Age
49
Νομίζω ότι το γεγονός ότι απευθύνονται πια κυρίως στην αγορά της Κίνας, και δευτερευόντως την Ευρωπαϊκή, έχει επηρεάσει και την κατεύθυνση που έχει ακολουθήσει ο σχεδιασμός.
Και για να το κάνω πιο λιανά, δεν νομίζω ότι καίγεται ιδιαίτερα η Stellantis για της πωλήσεις του C5X στη Γαλλία ή στην Ευρώπη.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.411
Reaction score
16.318
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Θα παρω δυο γιατι το σκιαστρο πισω μου θυμιζει αξεσουαρ εποχης CX.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Μιλάμε για γούστο οι Κινέζοι.
Το προτείνει η ίδια η Σιτροέν dongfeng. Μπορείς να πας και να το παραγγείλεις
28952
28953
28954
28955
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.470
Reaction score
3.427
Πόντοι
777
Age
47

To ωραίο είναι ότι ενώ η Citroen δίνει 0-100 σε 7,9 δευτερόλεπτα, ο δοκιμαστής πέτυχε 7,2. Συχνά η Citroen υποτιμούσε τα αυτοκίνητά της γενικά στο θέμα των επιδόσεων, σε αντίθεση με τις περισσότερες άλλες εταιρείες που έκαναν ακριβώς το αντίθετο για διαφημιστικούς λόγους.
Πραγματικά πόση αλήθεια έχουν τα νούμερα των επιδόσεων ενός αυτοκινήτου; Και δεν λέω για μέγιστο στροφών ή ροπή, που τέλος πάντων πες ότι έτσι σχεδιάζει ρυθμίζει το μοτέρ η εταιρεία και θέλει αυτά τα νούμερα να πετύχει.
Για παράδειγμα η επιτάχυνση είναι κάτι πολύ σχετικό, πόσο μάλλον η κατανάλωση καυσίμου. Σου λέει ο άλλος επιτάχυνση 7,9sec από 0-100. Μπράβο... Αλλά κάτω από ποιες συνθήκες;
Στη δε κατανάλωση είναι που γίνεται μεγάλο πάρτι, που σε μερικές περιπτώσεις για να πετύχουν χαμηλή κατανάλωση το μόνο κάθισμα που υπάρχει είναι του οδηγού. Σημειωτέον ότι η κατανάλωση μπορεί να παίζει σημαντικό ρόλο στην φορολόγηση του αυτοκινήτου
 
Top Bottom