Νέα Citroen C5 X

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
to odigisa afto to aftokinito. Tin ekdosi me ta 130 aloga

mou fainetai poli asximo eksoterika. Einai ligo kalitero stin pragmatikotita apo oti stis fotografies, alla oi analogies Eksakolouthoun na einai mi armonikes.

To piso meros eidika... ti na po.


Odigika, thelo na paradexto oti i anesi tis anartisis me entiposiase!!
Mesa stin poli, sta plakostrota tou parisiou, sta samarakia tis troxaias, i anesi einai safos anoteri apo C5 defteris genias kai C6. Den ksero an einai xari stin ixomonosi, stin akampsia tou plaisiou i sta kathismata. Einai efxaristi ekpliksi ena sigxrono aftokinito na dinei emfasi stin anesi.
Eixa bei sto Belgio prin liges vdomades san epivatis se ena a8 me aeranartisi, ki apo apopsi anesis den exei tipota na zilepsei i C5x

Episis, apisteftoi xoroi ki aisthisi evrixorias. Gyrisa stin CX meta ki eixa kleistofovia!

Apo tin alloi tosos eksoplismos sta sigxrona aftokinita, pou epatha politismiko choque. Kai tha mou epairne vdomades na ta sinithiso.


To odigisa stin poli, opote gia kratima kai ta loipa den exo polla na po, kai isos den eimai o katalliloteros.


Alla einai toso asximo... ki i eksoteriki emfanisi, oti kai na leme paizei poli simantiko rolo
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.470
Reaction score
3.427
Πόντοι
777
Age
47
to odigisa afto to aftokinito. Tin ekdosi me ta 130 aloga

mou fainetai poli asximo eksoterika. Einai ligo kalitero stin pragmatikotita apo oti stis fotografies, alla oi analogies Eksakolouthoun na einai mi armonikes.

To piso meros eidika... ti na po.


Odigika, thelo na paradexto oti i anesi tis anartisis me entiposiase!!
Mesa stin poli, sta plakostrota tou parisiou, sta samarakia tis troxaias, i anesi einai safos anoteri apo C5 defteris genias kai C6. Den ksero an einai xari stin ixomonosi, stin akampsia tou plaisiou i sta kathismata. Einai efxaristi ekpliksi ena sigxrono aftokinito na dinei emfasi stin anesi.
Eixa bei sto Belgio prin liges vdomades san epivatis se ena a8 me aeranartisi, ki apo apopsi anesis den exei tipota na zilepsei i C5x

Episis, apisteftoi xoroi ki aisthisi evrixorias. Gyrisa stin CX meta ki eixa kleistofovia!

Apo tin alloi tosos eksoplismos sta sigxrona aftokinita, pou epatha politismiko choque. Kai tha mou epairne vdomades na ta sinithiso.


To odigisa stin poli, opote gia kratima kai ta loipa den exo polla na po, kai isos den eimai o katalliloteros.


Alla einai toso asximo... ki i eksoteriki emfanisi, oti kai na leme paizei poli simantiko rolo
Όπως και να έχει η εξωτερική εμφάνιση είναι το πρώτο που βλέπει κανείς και μετά πάει ενδότερα κλπ.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Genika odigika itan poli thetiki ekpliksi.


Pantos deixnei esoterika pio ftino apo oti oi C4 defteris genias, kai oi C5 defteris genias...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.715
Reaction score
22.583
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Τελικά ρε παιδιά περί ορέξεως...
Έμενα μου αρέσει και ειδικά το πίσω κομμάτι. Επίσης αυτά που λέει ο Νίκος για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντικά, ειδικά η άνεση. Άρα αν είναι τόσο άνετο, ασφαλές είναι σίγουρα, με τόσους χώρους, ε συγνώμη αλλά έχει επιτελέσει το σκοπό του στο έπακρο με δεδομένο ότι είναι μια σύγχρονη υλοποίηση οπότε οι ρομαντισμοί μας πάνε περίπατο.

Νίκο είχε και το νέο HUD που καλύπτει με πληροφορία μεγαλύτερο μέρος του παρμπριζ?
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Τελικά ρε παιδιά περί ορέξεως...
Έμενα μου αρέσει και ειδικά το πίσω κομμάτι. Επίσης αυτά που λέει ο Νίκος για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντικά, ειδικά η άνεση. Άρα αν είναι τόσο άνετο, ασφαλές είναι σίγουρα, με τόσους χώρους, ε συγνώμη αλλά έχει επιτελέσει το σκοπό του στο έπακρο με δεδομένο ότι είναι μια σύγχρονη υλοποίηση οπότε οι ρομαντισμοί μας πάνε περίπατο.

Νίκο είχε και το νέο HUD που καλύπτει με πληροφορία μεγαλύτερο μέρος του παρμπριζ?

nqi kai einai katheftheian sto pare-brise, oxi se mia gialini plaketa opos sto ds4, ds5
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
217
Reaction score
590
Πόντοι
367
Age
49
Pantos deixnei esoterika pio ftino apo oti oi C4 defteris genias, kai oi C5 defteris genias...
Αυτό μου έκανε κι εμένα εντύπωση με μια C5 aircross που μπήκα πρόσφατα. Ειδικά το ταμπλώ πολύ φθηνιάρικο σε σχέση με τη C5 II.
Δεν ξέρω με ποιο τρόπο περιμένουν ένας ιδιοκτήτης C5 II να την αλλάξει με μια C5 aircross ή C5X χωρίς να του κακοφανεί ή να στραφεί αλλού.
Ειδικά αν σκεφτείς ότι θα πρέπει να δώσεις και 10 χιλιάρικα πάνω σε σχέση με το πόσο αγόρασες τη C5II.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ε ρε άνθρωπε τράβα μια φωτογραφία ή ένα βίντεο. Δεν είναι εντυπωσιακό?
ναι ειναι εντυπωσιακο.

Ομως επειδη εγω τους τελευταιους 12 μηνες εχω κανει 29000χλμ με CX, ολα τα ηλεκτρονικα εντυπωσιακα ππου φανηκαν.
Και δεν προλαβα να τα καταλαβω και να εστιασω την προσοχη μου.

απο εκει και περα δεν σου κρυβω οτι για μενα αυτοκινητο ειναι η σχεδιαση/αναρτηση/τιμονι/φρενα/στριψιμο/ανεση.
τα γκατζετ τα θεωρω προσθετα. Ασε που εξελισσονται τοσο γρηγορα που μια οθονη που σημερα σου φαινεται τοπ, σε 2 χρονια θα ειναι παρωχημενη
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.715
Reaction score
22.583
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Ωραία τα γράφεις και σίγουρα συμφωνώ απόλυτα αλλά θα με θυμηθείς όταν κάνεις παιδιά και προφανώς δεν αναφαίρομαι στην αναγκαιότητα ή ομορφιά του HUD αλλά στο πόσο βολικά είναι για τις οικογενειακές υποθέσεις τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Με αυτό ως δεδομένο κατί τέτοια γκάτζετ τα κάνουν λίγο πιο ενδιαφέροντα :thumbs:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Αποστόλη, δεν σνομπαρω καθόλου τα σύγχρονα. Ξέρω τι πλεονεκτήματα προσφέρουν, με παιδιά η χωρίς. Για αυτό ψάχνω κι ένα μοντέρνο αυτοκίνητο.

Όμως κεντρικό ενδιαφέρον για μένα συνέχιζει να παίζει το ίδιο το προϊόν, κι όχι το ντύσιμο του με εξτρα εξοπλισμό. Δεν είναι θέμα ρομαντισμού. Το αντίθετο το βλέπω ορθολογιστικά.

Κι είναι ο λόγος που με όρους μοντέρνου αυτοκίνητου πμοτ φαίνεται πιο ελκυστική η C5 2 από την C5X. Θα ανταλαζα άνετα την οθόνη αφής, με τα διπλά εμπρός ψαλίδια, την πολλαπλών συνδέσμων πίσω, και την hydractive 3.

Και τελείως ορθολογιστικά, τι παραπάνω προσφέρει η καινούργια σε σχέση με την προηγούμενη σε μια οικογένεια με παιδιά;

Δεν λέω για παλιότερα αυτοκίνητα όπως ξανθιά κλπ που μπορεί να υστερούν σημαντικά σε παθητική ασφάλεια κλπ






Επίσης, τον Μάη του 2022 πρώτη φορά μετά τον β' παγκόσμιο η Σιτροέν έχασε και την τρίτη θέση στην εγχώρια αγορά (από την ντατσια).

Επίσης από την αρχή του σαλονιού του Παρισιού, την δεκαετία του 1920, για πρώτη φορά η Σιτροέν θα απουσιάζει.
Δεν θα με εκπλήσσει η φίρμα να μην υπάρχει ως το 2030
 
Last edited:

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
217
Reaction score
590
Πόντοι
367
Age
49
Ακριβώς αυτό.
Από την C5 X7 και μετά φαίνεται ότι έχουν γίνει βήματα προς τα πίσω σε ουσιαστικά θέματα (μηχανικά μέρη, σχεδίαση μέσα έξω, υλικά) ενώ μπήκανε τα γνωστά μπιχλιμπίδια που δεν κοστίζουν τίποτα, και τα βάζουν πια όλοι.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.715
Reaction score
22.583
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
αι τελείως ορθολογιστικά, τι παραπάνω προσφέρει η καινούργια σε σχέση με την προηγούμενη σε μια οικογένεια με παιδιά;
Δεν διαφωνώ σε αυτό που γράφεις, απεναντίας επαυξάνω. Δεν συγκρίνω άλλωστε πουθενά την C5 2 με την C5 X
βέβαια σε ότι αφορά την ασφάλεια έχει πιο εξελιγμένα συστήματα τα οποία σε εμένα πάντα, είναι πάντα ευπρόσδεκτα έστω και αν είναι στο κατ' ελάχιστο βελτιωμένα,
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
128
Reaction score
203
Πόντοι
317
Age
19
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη

Attachments

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
exoun akrivos to idio metaksonio. oute xiliosto diafora.

Ousiastika einai to idio aftokinito. Idious xorous, idia ola. kai idia timi akrivos

Apla to 408 einai ligotero asximo
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.411
Reaction score
16.318
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το 408 ειναι εως και ομορφο σε αντιθεση με τη χελωνα με κρανος...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
nai alla distixos tha skotosei to 508...

ki I C5x tha paei aklafti stin Gallia.

Ankoinosan akrivos tis idies times. Metaksi 33000 kai 53000.

Me tin C5 na kataskevazetai stin Kina, kai to 408 stin Gallia:::
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.470
Reaction score
3.427
Πόντοι
777
Age
47
Για μένα, με εξαίρεση την μάσκα του Peugeot που έχει το νέο σήμα με τάσεις retro, το C5x μου αρέσει περισσότερο από το 408.
Το άλλο θέμα με το εργοστάσιο κατασκευής, μου δείχνει και την αγορά που έχουν ως στόχο.
 
Top Bottom