Νέα Citroen C5 X

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.464
Reaction score
16.895
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Niko to aftokinito afto den exei kamia armonia stous agkous tou.

Gia afto iparxoun kapoiez photo pou krivoun to provlima.
des tin teleftaia fotografia pou evala, pou deixnei kathara ti paei strava sxediastika.
Oi proigoumenes photo to kolakevoun.


Einai i apopsi mou vevaia, alla xoris tous loxies tha sou arese?


Eksallou oi meres tou einai metrimenes.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
318
Reaction score
922
Πόντοι
367
Age
50
Το κοιτούσα πρόσφατα στην έκθεση της τοπικής αντιπροσωπείας όταν είχα πάει για Service τη C5.
Με το τρικύλινδρο 1,2 και μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού αν θυμάμαι καλά, ξεπερνά τα 40 χιλιάρικα...
Πριν από 8 χρόνια, με σχεδόν τα μισά χρήματα, είχα πάρει τη C5 μου. Πως δικαιολογείται τέτοια αύξηση; Δεν φτάνει ούτε ο πληθωρισμός, ούτε τα υλικά, ούτε τα εργατικά (η C5 φτιαχνόταν στη Γαλλία, η C5X στην Κίνα...).
Αφήνοντας κατά μέρος την εμφάνιση μια που είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα, πριν από 8 χρόνια, με τα μισά χρήματα, το αυτοκίνητο που έπαιρνες είχε καλύτερο μοτέρ, ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ καλύτερο πλαίσιο, πολύ καλύτερη ποιότητα υλικών στο εσωτερικό. Για να μην πούμε ότι αν ήθελες, είχες τη δυνατότητα να έχεις την Hydractive 3+, και εξακύλινδρα μοτέρ... Στην C5X από την άλλη σου δίνεται η δυνατότητα με περισσότερα χρήματα να έχεις μπαταρίες και μεγαλύτερες οθόνες...
Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου...
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.877
Reaction score
4.306
Πόντοι
777
Age
48
Το κοιτούσα πρόσφατα στην έκθεση της τοπικής αντιπροσωπείας όταν είχα πάει για Service τη C5.
Με το τρικύλινδρο 1,2 και μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού αν θυμάμαι καλά, ξεπερνά τα 40 χιλιάρικα...
Πριν από 8 χρόνια, με σχεδόν τα μισά χρήματα, είχα πάρει τη C5 μου. Πως δικαιολογείται τέτοια αύξηση; Δεν φτάνει ούτε ο πληθωρισμός, ούτε τα υλικά, ούτε τα εργατικά (η C5 φτιαχνόταν στη Γαλλία, η C5X στην Κίνα...).
Αφήνοντας κατά μέρος την εμφάνιση μια που είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα, πριν από 8 χρόνια, με τα μισά χρήματα, το αυτοκίνητο που έπαιρνες είχε καλύτερο μοτέρ, ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ καλύτερο πλαίσιο, πολύ καλύτερη ποιότητα υλικών στο εσωτερικό. Για να μην πούμε ότι αν ήθελες, είχες τη δυνατότητα να έχεις την Hydractive 3+, και εξακύλινδρα μοτέρ... Στην C5X από την άλλη σου δίνεται η δυνατότητα με περισσότερα χρήματα να έχεις μπαταρίες και μεγαλύτερες οθόνες...
Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου...
Και όμως η αύξηση στις πρώτες ύλες είναι αλματώδης. Φίλος που δουλεύει στην Ericsson, τους ενημέρωσαν ότι θα έχουν αύξηση στην τιμή των πρώτων υλών καθώς το μεγαλύτερο μέρος το απορροφά η αμυντική βιομηχανία... Το ανησυχητικό είναι ότι αυτή τη στιγμή η αμυντική βιομηχανία είναι στο φουλ
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.692
Reaction score
20.195
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Τεράστια εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα... Από 01/01/2023 και μέχρι τέλος Νοεμβρίου είχαν πωληθεί 9 (!) αυτοκίνητα...

Έπρεπε να έχω παίξει τζόκερ όταν πέτυχα το ένα παρκαρισμένο 200 μέτρα απ' το σπίτι μου.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.877
Reaction score
4.306
Πόντοι
777
Age
48
Τεράστια εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα... Από 01/01/2023 και μέχρι τέλος Νοεμβρίου είχαν πωληθεί 9 (!) αυτοκίνητα...

Έπρεπε να έχω παίξει τζόκερ όταν πέτυχα το ένα παρκαρισμένο 200 μέτρα απ' το σπίτι μου.
Μια μονάδα παραπάνω από το 508;
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.692
Reaction score
20.195
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το 508 τη πρώτη χρονιά διάθεσης του ,όπως αυτό, δεν πούλησε 9 μονάδες...

Το Peugeot 408 που ειναι η σωστή σύγκριση..., επίσης πρώτη χρονιά διάθεσης του, πούλησε 108 μονάδες μέχρι τέλος Νοέμβρη και 18 μόνο τον Νοέμβρη...
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.464
Reaction score
16.895
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Οι πωλήσεις είναι τόσο χαμηλές που αυτήν την στιγμή, με τιμή καταλόγου 37-38000 , τελικά μπορεί κάποιος να το αγοράσει μόνο με 23000. Οι πωλητές κάνουν ακόμα και μεγαλύτερες εκπτώσεις στις ακριβές εκδόσεις που φτάνουν έως 45%
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
334
Reaction score
1.020
Πόντοι
407
Age
56
Να αλλάξουν ρότα εκεί στην Σιτροέν και να αρχίσουν να τα βγάζουν ξανά με υδροπνευματική.......
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.877
Reaction score
4.306
Πόντοι
777
Age
48
Να αλλάξουν ρότα εκεί στην Σιτροέν και να αρχίσουν να τα βγάζουν ξανά με υδροπνευματική.......
Νομίζω ότι η ΕΕ "κατάφερε" και την έβγαλε εκτός νόμου δια της πλαγίας οδού... Πρέπει να το ψάξω
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.692
Reaction score
20.195
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Θα μου εκανε τρομερη εντυπωση αν ισχυε κατι τετοιο. Το μονο το οποιο ουσιαστικα επιβληθηκε δια νομου ηταν ο διαχωρισμος των κυκλωματων καθως εως την xantia φρενα-αναρτηση-τιμονι ηταν στο ιδιο συστημα υψηλης πιεσης. Η ιδια η citroen παντως ,εριστικα και εμπρηστικα, ειχε δηλωσει οτι την κατηργησε λογω πωλησεων.. οι πωλησεις την αμφισβητουν καθως στην τελευταια εφαρμογη της το 70% των c5 x7 πωληθηκαν με υδροπνευματικη...
 
Last edited:

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
334
Reaction score
1.020
Πόντοι
407
Age
56
Όταν λέμε ΕΕ, ουσιαστικά είναι οι Γερμανοί και οι Γάλλοι. Δεν υπάρχει περίπτωση η ΕΕ να αποφασίσει κάτι που βλάπτει αυτούς τους δύο, εκτός αν οι ίδιοι έχουν προετοιμαστεί για την επόμενη μέρα και προκαλέσουν τις αλλαγές (αυτό σε όλα τα θέματα, όχι μόνο στην αυτοκίνηση). Αν λοιπόν οι Γάλλοι ήθελαν την διατήρηση της υδροπνευματικής καμιά ΕΕ δεν θα τους εμπόδιζε. Δυστυχώς οι ίδιοι ήθελαν την κατάργησή της. Λάθος τους γιατί ήταν το σήμα κατατεθέν της εταιρείας, η οποία τώρα μαραζώνει και δεν μπορεί να βρει λόγο διαφοροποίησης και γενικότερα ύπαρξης σε ένα γκρουπ 10+ εταιρειών.
Είναι πιστεύω η ιδανική στιγμή να ξαναφέρουν την υδροπνευματική και να την εφαρμόσουν στα περισσότερα μοντέλα της Σιτροέν. Ακόμα-ακόμα και μια νεκρανάσταση των DS, CX, GSA θα είχε νόημα σε επίπεδο κερδοφορίας, γιατί θα ήταν ένα αρχικό boost για την Σιτροέν. Αλλιώς θα συνεχίσει να βουλιάζει. Κάποιος είχε γράψει ότι τους πέρασε και η Dacia στην Γαλλία.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.464
Reaction score
16.895
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Νομίζω ότι η ΕΕ "κατάφερε" και την έβγαλε εκτός νόμου δια της πλαγίας οδού... Πρέπει να το ψάξω
Θα μου εκανε τρομερη εντυπωση αν ισχυε κατι τετοιο. Το μονο το οποιο ουσιαστικα επιβληθηκε δια νομου ηταν ο διαχωρισμος των κυκλωματων καθως εως την xantia φρενα-αναρτηση-τιμονι ηταν στο ιδιο συστημα υψηλης πιεσης.
kai ta dio akougontai, legontai, alla kanenas pote den mou exei deiksei kapoia paragrafo tis evropaikis nomothesias pou na anaferei kati tetoio.
Borei na einai alithia, borei kai oxi.
Omos me osous exo milisei pou ergazontousan aftes tis dekaetias stin PSA, i geniki aisthisi einai oti apo ta mesa tis dekaetias tou 90den ipirxe kamia voulisi na ekselixthei to sistima.
I Activa itan i teleftea pragmatiki exelixi. Min ksexname oti to sistima tis ACTIVA eixan arxisei na to meletoun apo tin dekaetia tou 60

Η ιδια η citroen παντως ,εριστικα και εμπρηστικα, ειχε δηλωσει οτι την κατηργησε λογω πωλησεων.. οι πωλησεις την αμφισβητουν καθως στην τελευταια εφαρμογη της το 70% των c5 x7 πωληθηκαν με υδροπνευματικη...
arketes C5 pou polithikan xoris hydractive itan giati efodiazan tis oikonomika pio prosites ekdsoseis, kai afto allione ta noumera.
An h hydractive itan kai stou 1.8i kai ston Hdi 1.6 tha polouse akoma perissotero


Oi oikonomies klimakas einai i apantisi kata tin gnomi mou
Oi idioi logoi pou ipagorevoun stin Alfa na vgazei tonale kai to neo mikro SUV kai stis lancia na vgalei mia akmoa ekdoxi tou Corsa kai tou 208

Είναι πιστεύω η ιδανική στιγμή να ξαναφέρουν την υδροπνευματική και να την εφαρμόσουν στα περισσότερα μοντέλα της Σιτροέν. Ακόμα-ακόμα και μια νεκρανάσταση των DS, CX, GSA θα είχε νόημα σε επίπεδο κερδοφορίας, γιατί θα ήταν ένα αρχικό boost για την Σιτροέν. Αλλιώς θα συνεχίσει να βουλιάζει. Κάποιος είχε γράψει ότι τους πέρασε και η Dacia στην Γαλλία.
etsi ki allios den iparxei i voulisi kai simera i Citroen topotheteitai san kataskevastis xamilou kostous apenanti se DACIA kai kinezous.

I Dacia tin perase kai ton dekemvri gia proti fora i TOYOTA kai i VW (stin gallia panta)
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.464
Reaction score
16.895
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
as min ksexname oti einai to idio groupe pou mas parousiase afto to metamfiesmeno 208/corsa san anagenisi tis Lancia kai tha mas to poula 30000E+

33381
33382
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.877
Reaction score
4.306
Πόντοι
777
Age
48
Θα μου εκανε τρομερη εντυπωση αν ισχυε κατι τετοιο. Το μονο το οποιο ουσιαστικα επιβληθηκε δια νομου ηταν ο διαχωρισμος των κυκλωματων καθως εως την xantia φρενα-αναρτηση-τιμονι ηταν στο ιδιο συστημα υψηλης πιεσης. Η ιδια η citroen παντως ,εριστικα και εμπρηστικα, ειχε δηλωσει οτι την κατηργησε λογω πωλησεων.. οι πωλησεις την αμφισβητουν καθως στην τελευταια εφαρμογη της το 70% των c5 x7 πωληθηκαν με υδροπνευματικη...
Έχεις δίκιο, ίσως αυτό είναι και μπερδεύτηκα. Πάντως αν κάνουμε μια σύνθεση όλων αυτών που αναφέρει και ο Nicola αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι υπήρχε η διάθεση να κοπεί και με αφορμή τον διαχωρισμό των κυκλωμάτων φρένων - ανάρτησης - συστήματος διεύθυνσης έκαναν την κηδεία, την μοιρολογήσαμε, κάναμε και τα 40
 
Top Bottom