Μια ερώτηση προς το αξιότιμο φόρουμ...

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Archisa mia sisitisi me ton Boulanger pou lete.
Ischirisoume pos an pari kanis tora mia kali XM, bebea na echi ke afti ta analoga silektika stigmata, opos anafera se proigoumeno post, diskola tha chasi chrimata sto melon.
Ischiristika malista pos tha mborouse kallista na anebi se status DS 23 Pallas. Simera ena tetio DS chtipai ta 60.000 €. Bebea mechri na pai i XM se afto to epipedo ta Batrachia the echune figi apo to orbit oikonomikos.
Afto pali omos boithai sto na anebi i timi tis XM...omia katastasi me tis CX echo paratirisi ke sisi.
Akoulouthune oi BX ke ta GS, teleftea nomiso pos echoune ke afta kales pithanotites na akribinoune poli grigora ke arketa, epidi eos tora kanenas den ta ithele ke epidi ine paleo modelo echi miothi o arithmos tous kata poli.
Gia to 2cv pios tha to perimene pos kala komatia echune ftasi na kostisoune oso ena DS Pallas pro dio chronia...
Parola omos thelo na toniso pos ta amaksia mou ta agoraso apo sinestimatikous logus ke epidi ta latrevo, kerdoskopia pote den itane kapio kinitro, to efere omos i tichi na echo pesi diana arketes fores...ala afto to gegonos den me chalai...
ME AFTES TIS GRAMES KLINO GIA FETOS TIS DRASIS MOU SE AFTO TO FORUM KE EVCHUME SE OLLA TA MELI ENA KALO 2016, GEMATO IGIA, CHARA, KE EVTICHIA...ke bebea Citroenopoula mbolika.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Χαχαχα.. Καλή χρόνια..

Αυτό που ισχυρίζομαι και το γράφω και εδώ, είναι πως δεν μπορεί να συγκριθεί μια Citroen XM με τον θρύλο των δρόμων και ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα του προηγούμενου αιώνα. Η Citroen DS αλλά και το 2cv στιγμάτισαν 5 γενιές ανθρώπων. Το περίεργο είναι πως 40 και 25 χρόνια αντίστοιχα από την διακοπή παραγωγής των 2 αυτών θρύλων η μανία νέων ανθρώπων να αποκτήσουν διακαώς ένα από τα δυο είναι πραγματικά αξία επιστημονικής μελέτης. Το λέω αυτό γιατί οι νεότεροι άνθρωποι δε έχουν τις μνήμες από αυτά τα αυτοκίνητα. Δεν έζησαν με αυτά. Και όμως τα ερωτεύονται αστραπιαία.

Βλέπεις κάποια ομοιότητα στο ποσό αγαπήθηκαν αυτοί οι δυο θρύλοι, στο τι έκαναν άνθρωποι μαζί με αυτά στα 20 και 42 συναπτά έτη που κοσμούσαν τους δρόμους σε σχέση με την αναμφισβήτητα συμπαθέστατη XM?

Όχι. Ε ανάλογη θα είναι και η αξία της στο μέλλον :O
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση του 2cv και της DS με κανένα άλλο Citroen. Αυτή είναι τίποτα περισσότερο από τη ταπεινή μου γνωμη :O
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Χαχαχα.. Καλή χρόνια..

Αυτό που ισχυρίζομαι και το γράφω και εδώ, είναι πως δεν μπορεί να συγκριθεί μια Citroen XM με τον θρύλο των δρόμων και ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα του προηγούμενου αιώνα. Η Citroen DS αλλά και το 2cv στιγμάτισαν 5 γενιές ανθρώπων. Το περίεργο είναι πως 40 και 25 χρόνια αντίστοιχα από την διακοπή παραγωγής των 2 αυτών θρύλων η μανία νέων ανθρώπων να αποκτήσουν διακαώς ένα από τα δυο είναι πραγματικά αξία επιστημονικής μελέτης. Το λέω αυτό γιατί οι νεότεροι άνθρωποι δε έχουν τις μνήμες από αυτά τα αυτοκίνητα. Δεν έζησαν με αυτά. Και όμως τα ερωτεύονται αστραπιαία.

Βλέπεις κάποια ομοιότητα στο ποσό αγαπήθηκαν αυτοί οι δυο θρύλοι, στο τι έκαναν άνθρωποι μαζί με αυτά στα 20 και 42 συναπτά έτη που κοσμούσαν τους δρόμους σε σχέση με την αναμφισβήτητα συμπαθέστατη XM?

Όχι. Ε ανάλογη θα είναι και η αξία της στο μέλλον :O
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση του 2cv και της DS με κανένα άλλο Citroen. Αυτή είναι τίποτα περισσότερο από τη ταπεινή μου γνωμη :O
Echis apolito dikio...ala edo den elega gia sinestimatika dedomena ala aplos gia oikonomika, me tin enia tis avksis aksias orismenon modelon, ta opia sto parelthon itane entelos aparatirita, akoma ke apo Citroenobious... Ke en sinechia katastrefontan i pigenane pressa...
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.845
Reaction score
4.220
Πόντοι
777
Age
48
Η απάντηση στο θέμα βρίσκεται, πιστεύω, στις βασικές αρχές της ζήτησης και της προσφοράς. Όσο ο καιρός θα περνά και θα λιγοστεύουν τα κομμάτια τόσο και η αξία τους θα αυξάνεται. Το γεγονός ότι οι TA, DS έχουν μια παραπάνω αξία αυτό προφανώς οφείλεται και σε άλλους λόγους, τους οποιους και έχουμε αναλύσει διεξοδικά σχεδόν σε όλα τα σχετικά θέματα του φόρουμ. Για τα 2cv νομίζω ότι το θέμα είναι πιο περίπλοκο καθώς στην περίπτωσή του παίζει ρόλο μεγάλο και η αυθεντικότητα του, καθώς από όσο διαβάζω στο φόρουμ η γκαγκουρια πάει σύννεφο
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά! Πάντα Υγεία και Ευτυχία!

Η γνώμη μου είναι ότι η αξία ενός κλασσικού αυτοκινήτου προσδιορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την εποχή που παρουσιάσθηκε, το τι καινούριο προσέφερε εκείνη την εποχή και ποιες ήταν οι αντιλήψεις του κόσμου εκείνη την περίοδο. Ας πάμε πάλι πίσω το 1955, όταν εμφανίσθηκε η DS: Πως ήταν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα εκείνη την εποχή? Αεροδυναμική τούβλου, ανύπαρκτες αναρτήσεις, επικίνδυνη οδική συμπεριφορά, μηδαμινές ανέσεις... Έφερε πραγματική επανάσταση εκείνη την εποχή, έφερε την άνεση και την ασφάλεια ενός αεροπορικού ταξιδιού στο δρόμο (με εξαίρεση τους κινητήρες προέλευσης traction avant...). Ας πάμε και στην Άνοιξη του 1989: Τι έφερε η ΧΜ? Η υδροπνευματική υπήρχε, πλέον, για 35 χρόνια, όλα τα στοιχεία εξοπλισμού, άνεσης και ασφάλειας υπήρχαν ήδη σε πάρα πολλά αυτοκίνητα, η αεροδυναμική ήταν πλέον στη συνείδηση των κατασκευαστών από 10 χρόνια πριν και αποτελούσε μοντέλο μιας κατηγορίας όπου είχαν ήδη εγκαθιδρυθεί οι Mercedes, οι BMW, τα Audi κ.λ.π. στη συνείδηση του κοινού. Προσέφερε, όμως, την hydractive! Αρκούσε η ανάρτηση αυτή που δεν επέτρεπε κλίσεις στο αμάξωμα με το ταυτόχρονο πλεονέκτημα της άνεσης της υδροπνευματικής (δηλαδή απόλυτος συνδυασμός άνεσης και ασφάλειας)? Μάλλον όχι και ας βγήκε αυτοκίνητο της χρονιάς (το τελευταίο μοντέλο της Citroen που κέρδισε το COTY).

Παρόλο που βγήκε η DS σε περισσότερα αντίτυπα από την XM, μάλλον, κατά τη γνώμη μου, θα διατηρήσει πολύ μεγαλύτερη αξία από ότι η ΧΜ λόγω της ιστορικής της σημασίας και της ομορφιάς της, βέβαια (κάτι αντίστοιχο δε συμβαίνει και με τις Jaguar E-type? Ξέρετε πόσες παρήχθησαν συνολικά? Σχεδόν 100.000!).

Εγώ τι θα προτιμούσα? Ακόμα και εάν μου έδιναν μία από τις 1.365 γνήσιες cabriolet του Chapron, ή ένα από τα υπέροχα και φοβερά σπάνια Leman, Le Dandy κ.λ.π. κουπέ του ιδίου καροσσερίστα, δεν αλλάζω τίποτα με μία καλή 3λιτρη ΧΜ!!!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
μια Rosalie, κι ας μην ήταν πρωτοποριακή, σήμερα είναι πανάκρινη... Μην ξεχνάμε τον παράγοντα της σπανιότητας...
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
...diskola na gini prognosi...ta schetika periodika basoune tis XM me mion 25% apolia aksias.
Mia y3 v6 se katastasi 2 ine stis 3900€ se katastasi 3 molis 1200€...
Stin pragmatikotita omos gia bres mia kali...ke ama psachnis ke sou sitane 5000.- tha ta akoumbisis!
...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Πραγματικά είναι πολύ δύσκολο να γίνει πρόγνωση. Η αγορά είναι τρελλή! Βεβαίως και ο παράγοντας σπανιότητας είναι σημαντικός, αλλά κατά τη γνώμη μου, εκεί που περιμένεις σπάνια μοντέλα να είναι ακριβά, είναι φθηνά και υπάρχουν πολλά παραδείγματα (μου έρχεται ένα στο μυαλό, το πανέμορφο Mazda Luce coupe R130, σχεδιασμένο από τον Giugiaro). Ο ρόλος, όμως, και κάποιων μέσων ενημέρωσης (περιοδικά, ιστοσελίδες, κ.λ.π. σχετικά με το κλασσικό αυτοκίνητο) είναι πολύ σημαντικός. Για παράδειγμα, αγοράζω μερικές φορές το Classic Cars. Στις πρώτες του σελίδες ο Quentin Wilson αφιερώνει αρκετό χώρο για να αναλύσει (ίσως και να διαμορφώσει, εάν διαβάσετε τα κείμενά του...) τις τάσεις της αγοράς για συγκεκριμένα μοντέλα και κάνει τις αντίστοιχες προτάσεις! Για επένδυση και όχι για πραγματική αγάπη του κλασσικού αυτοκινήτου! Και εδώ μπήκε μία στυγνή μορφή εμπορίου και πλουτισμού, για αυτό είναι τρελλή η αγορά του κλασσικού αυτοκινήτου. Συγκεκριμένοι τύποι σαν τον Wilson, ίσως σε συνεννόηση με συγκεκριμένους οίκους πλειστηριασμών, εμπορίας κλασσικών αυτοκινήτων κ.λ.π., οι οποίοι προβάλλονται συνέχεια από αυτά τα περιοδικά, προσπαθούν πραγματικά να ρυθμίσουν την αγορά (προσπαθούν να γίνουν "trend setters"). Δείτε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζεται από το Classic Cars, ή το Classic and Sportscars, σε λίγο καιρό η αξία του θα έχει ανεβεί κατακόρυφα!
 
Εγγραφή
24 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
124
Reaction score
443
Πόντοι
417
Age
54
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους. Αν θέλετε τη γνώμη μου αυτό που θα πάρει πολλή αξία σε λίγο είναι το H van μιλώντας πάντα για citroen. Ήδη έχει αρχίσει να τσιμπάει. Δεν νομίζω να φτάσει το βανάκι της VW που η έκδοση camper της εποχής άγγιξε τα 100.000ευρώ αλλά θα ανέβει. Πάντα έψαχνα ένα τέτοιο αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχει τίποτα. Μόνο στην Ολυμπιακή τα είχανε. Όποιος επαγγελματίας ήθελε φορτηγάκι έπαιρνε transporter ή transit
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Archiso ke anisicho...arches tou mina ipirchane sinolika 25 BX/XM online...tora ine molis 4!!!
opios prolabe pire...
Ωχ, αγαπητέ μου Citrobella λες να βιαστώ λίγο, έ? Ελπίζω μέσα στο '16...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Είναι και το υποκειμενικό στοιχείο που παίζει... Σου αρέσει η ΧΜ? την αγοράζεις και είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος. Θα γίνει ιστορική? θα αποκτήσει τρελή αξία στο μέλλον? Μικρή σημασία έχει αν δεν ενδιαφέρει κάποιον να βγάλει χρήματα.. Εδώ ο άλλος αγόρασε αξελ :confused: :P teasing
 

gerovas

Member
Εγγραφή
18 Μαϊου 2014
Μηνύματα
203
Reaction score
472
Πόντοι
417
Age
37
ναι αλλά είναι ο μοναδικός που αγόρασε αξελ οπότε σε λίγα χρόνια θα είναι ένα και μοναδικό οποτε τρελή η αξια του αρα αλάνι μεγάλο ο μπατίστα με κρύφό σχέδιο.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
ναι αλλά είναι ο μοναδικός που αγόρασε αξελ οπότε σε λίγα χρόνια θα είναι ένα και μοναδικό οποτε τρελή η αξια του αρα αλάνι μεγάλο ο μπατίστα με κρύφό σχέδιο.
:lol:
Είναι η κουφάλα... :X
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
26.870
Πόντοι
1.607
Η βιασυνη ποτε δεν βοηθησε...κανεναν..και σε τιποτα..
Ξεκαθαρω μυαλο θελει σε τι...και αποφαση στιγμης..στο τι θα κανεις...
Μονο αυτο...κατα την ταπεινη μου γνωμη...
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
αρχικα συμφωνω 100% με τον visa chrono κατά δευτερον η ds ναι εγινε αμαξι αξιας διοτι κουβαλάει πανω της μια ιστορια την οποια δεν την κουβαλάει κανενα άλλο σιτροεν της σημερινης εποχης...
να γινω πιο απλος...
σχεδιασμος δεν υπαχει κατι κοινο με αλλα αμαξια εποχης...
πρωτοεμφανιστηκε η υδροπνευματικη κατι το οποιο δεν ξεχνιετε...
τεχνολιγικα επιτεύγματα εποχης.....
το ειχαν σαν κυριο αμαξι Ονόματα μεγαλα που μεχρι εκεινη την εποχη μονο τα αμερικανικα ειχαν κανει αισθητα την παρουσια τους....
αριθμος παραγωγης που για τα συνολικα χρονια είναι μικρος σε συγκριση με τα σημεριμα δεδομενα ακομα και σε δεδομενα 20 χρονια πριν..

δες τωρα το ΧΜ για παράδειγμα......ναι θα γινει ιστορικο πιστευω με πιο μικρη αξια από τα βατράχια λιγα από αυτά θα είναι γνησια διοτι τα ηλεκτρονικα που εχουν θα τα παρεις από άλλες εκδοσεις απλα για να δουλεψουν...ισως το σωσει η κατασταση το ξεχωριστο σχημα του...
το 2cv είναι σε άλλη κατηγορια όχι μονο κυβικων και κατηγοριας αλλα και σαν αυτοκινητο....
 
Top Bottom