Μια αιτιολογημένη ψήφος για μεγάλο Citroen

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
290
Reaction score
822
Πόντοι
337
Age
56
Έχοντας όρεξη απόψε και διάθεση για όνειρα, είπα να στήσω αυτό το θέμα - ψηφοφορία:
Η υπόθεση εργασίας λέει ότι βρίσκεται κάποιος με 10.000 ευρώ περισσευούμενα και θέλει να τα διαθέσει για ένα μεγάλο Citroen (αποκλειστικά κάποιο από τα DS, CX, XM, C6, όχι SM, Xantia, C5).
Tα υπόλοιπα στοιχεία: α) ζει στην Ελλάδα και δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό, β) έχει μια σταθερή και σίγουρη δουλειά που δεν θα τον κάνει πλούσιο, αλλά δεν θα πεινάσει κιόλας, γ) δεν έχει άμεσες και πιεστικές υποχρεώσεις (δάνεια, κ.λ.π.), δ) του αρέσει να ταξιδεύει οδικώς και εκτιμά την άνεση και την ασφάλεια (το αυτοκίνητο θα προορίζεται δηλαδή για ταξίδια, όχι καθημερινό όχημα). Εναλλακτική περίπτωση να συμμετέχει σε ομάδες κλασικών αυτοκινήτων και στις αντίστοιχες εκδηλώσεις που αυτές πραγματοποιούν.
Στην υπόθεση εργασίας δεχόμαστε επίσης ως δεδομένο ότι δεν έχει κάποιο από τα τέσσερα παραπάνω μοντέλα, ούτε θα πάρει κάποιο δεύτερο μετά. Ένα και τελείωσε. Επειδή και η ηλικία παίζει ρόλο, ας πούμε ότι είναι 55άρης. Διαλέξτε λοιπόν τι θα κάνατε εσείς και αιτιολογήστε το. Η αιτιολόγηση θέλω να είναι θετική για το αυτοκίνητο που θα επιλέξετε (για ποιο λόγο το επιλέγετε) και αρνητική για τα υπόλοιπα (για ποιο λόγο δεν το επιλέγετε καθένα από αυτά, ας μην πούμε απορρίπτετε, στην ουσία κανένα δεν απορρίπτουμε) : π.χ. κάποιος που θα διαλέξει την CX μπορεί στα αρνητικά για την DS να πει ότι τα 10 χιλ. δεν φτάνουν για μια αξιοπρεπή DS και θα πρέπει να συνεχίσει να την συμμαζεύει κάποιος μέχρι να έρθει στην επιθυμητή κατάσταση. Δεν υπάρχουν σοβαρές και αστείες αιτιολογήσεις, ο καθένας γράφει αυτό που του αρέσει: π.χ. ψηφίζω την ΧΜ, γιατί με τρελαίνει το 13ο παράθυρο, δεν ψηφίζω την DS γιατί δεν μ΄αρέσει το σχήμα της. Θα ήθελα επίσης να μπείτε και σε θέματα εκδόσεων, κινητήρων, εξοπλισμών, κ.λ.π. Δηλαδή ψηφίζω την CX αλλά την Prestige turbo 2, ή την ΧΜ αλλά με τον καινούργιο τρίλιτρο.
Τελικές διευκρινίσεις: το ποσό είναι 10.000, δεν αλλάζει. Αν δεν φτάνει, το αυτοκίνητο θα συμμαζεύεται σταδιακά, αν περισσεύει το υπόλοιπο θα διατεθεί για αξεσουάρ που τα κάνουν το αυτοκίνητο ομορφότερο (ζάντες κ.λ.π.)

Εφόσον οι διαχειριστές συμφωνούν με το θέμα, ας το μετακινήσουν εκεί που πρέπει και να το θέσουν σε ψηφοφορία.
Ευχαριστώ
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
einai poli perioristikoi oi oroi
(ilikia, eppaggelmatiki katastasi, na min exeis idi kapoio apo afta ta modela...)
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
290
Reaction score
822
Πόντοι
337
Age
56
Nαι είναι περιοριστικοί, αλλά αυτοί είναι. Βλέπω ότι έχετε 2 CX και ένα C6, ας υποθέσουμε ότι δεν είχατε κανένα ποιό θα διαλέγατε για μοναδικό; Η ηλικία είναι η ηλικία μου (γιατί να το κρύψομεν άλλωστε) :D Παρακαλώ μόνο για αιτιολογημένες ψήφους θετικές και αρνητικές.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Αφού πρόκειται για ένα και μοναδικό και επίσης το ζητούμενο είναι τα μακρινά ταξίδια, η αξιοπιστία και η ασφάλεια, κατά τη γνώμη μου η C6 είναι κατάλληλη, ένα αυτοκίνητο να "γεράσεις" μαζί του, με την προϋπόθεση να υπάρχει η δυνατότητα κάλυψης του εξωφρενικού κόστους κάποιων ανταλλακτικών της εάν κάτι πάει στραβά. Έχω μπει σε C6 με 287000χλμ. η οποία ταξίδευε συνέχεια Αθήνα - Βρυξέλλες και ήταν πραγματικά εξαιρετική, με κάποια υποχώρηση όσον αφορά την αίσθηση της παλιάς υδροπνευματικής όπως την ξέρουμε.

Δεύτερο στη λίστα, μία C5 2λιτρη (όχι turbo 1.6!). Η΄ κάποια diesel μεγάλη με υδροπνευματική. Τρίτη η ΧΜ Υ4 και μετά μία Xantia, ακόμα και Activa (έχω δει μία με 600000χλμ!). Επειδή θα είναι ένα και μοναδικό, κατά τη γνώμη μου όσο πιο καινούρια η υδροπνευματική Citroen, τόσο το καλύτερο.

Τώρα, αφήνοντας τη λογική κα ακούγοντας περισσότερο την καρδιά, επειδή εγώ είμαι λίγο τρελός, θα διάλεγα ΧΜ Υ4 V6! Εάν υπήρχε καμία στην Ελλάδα... Οι καλές CX πλέον ξεφεύγουν από αυτόν τον προϋπολογισμό και είναι πολύ παλιές για να υποστηρίζονται ικανοποιητικά. (Η CX μου βέβαια θα έχει πιο συχνά καθήκοντα όταν τεθεί σε ισχύ το Μάιο περίπου ο νόμος για τα ιστορικά οχήματα).
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
290
Reaction score
822
Πόντοι
337
Age
56
Αφού πρόκειται για ένα και μοναδικό και επίσης το ζητούμενο είναι τα μακρινά ταξίδια, η αξιοπιστία και η ασφάλεια, κατά τη γνώμη μου η C6 είναι κατάλληλη, ένα αυτοκίνητο να "γεράσεις" μαζί του, με την προϋπόθεση να υπάρχει η δυνατότητα κάλυψης του εξωφρενικού κόστους κάποιων ανταλλακτικών της εάν κάτι πάει στραβά. Έχω μπει σε C6 με 287000χλμ. η οποία ταξίδευε συνέχεια Αθήνα - Βρυξέλλες και ήταν πραγματικά εξαιρετική, με κάποια υποχώρηση όσον αφορά την αίσθηση της παλιάς υδροπνευματικής όπως την ξέρουμε.

Δεύτερο στη λίστα, μία C5 2λιτρη (όχι turbo 1.6!). Η΄ κάποια diesel μεγάλη με υδροπνευματική. Τρίτη η ΧΜ Υ4 και μετά μία Xantia, ακόμα και Activa (έχω δει μία με 600000χλμ!). Επειδή θα είναι ένα και μοναδικό, κατά τη γνώμη μου όσο πιο καινούρια η υδροπνευματική Citroen, τόσο το καλύτερο.

Τώρα, αφήνοντας τη λογική κα ακούγοντας περισσότερο την καρδιά, επειδή εγώ είμαι λίγο τρελός, θα διάλεγα ΧΜ Υ4 V6! Εάν υπήρχε καμία στην Ελλάδα... Οι καλές CX πλέον ξεφεύγουν από αυτόν τον προϋπολογισμό και είναι πολύ παλιές για να υποστηρίζονται ικανοποιητικά. (Η CX μου βέβαια θα έχει πιο συχνά καθήκοντα όταν τεθεί σε ισχύ το Μάιο περίπου ο νόμος για τα ιστορικά οχήματα).
Η C5 και η Xantia είναι εκτός ψηφοφορίας (το αναφέρω στο αρχικό πόστ).

Η άποψη "όσο πιο καινούργια η υδροπνευματική Citroen, τόσο το καλύτερο" σηκώνει συζήτηση. Καλύτερη γιατί θα είναι νεότερο αυτοκίνητο; Καλύτερη γιατί περνώντας τα χρόνια η υδροπνευματική βγάζει προβλήματα; Καλύτερη γιατί δεν βρίσκονται ανταλλακτικά; Αν θέλεις το εξηγείς λίγο παραπάνω.

Το θέμα των μακρινών ταξιδιών ισχύει, αλλά είπαμε υπάρχει και η εναλλακτική της εγγραφής σε σύλλογο με ιστορικά επομένως τα "ταξίδια" θα είναι οι βόλτες στις εκδηλώσεις τους.

Και μένα η ΧΜ μου αρέσει πάρα πολύ.....

Τον νόμο για τα ιστορικά τον περιμένω κι εγώ για την 124.....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Προφανως η C6 ειναι πολυ καλυτερο αυτοκινητο απο την ΧΜ, που ειναι πολυ καλυτερη απο την CX που με την σειρα της ειναι πολυ καλυτερη απο την DS.



einai diskolo na apantiso se afto to erotima opos exei tethei.

Oti i proti megali Citroen pou pira itan i CX, ki oti exo 2 deixnei tin pritimisi mou, alla oi logoi einai kirios sinaisthimatikoi.

apo ekei kai pera an endiaferetai kapoios na tou po entiposeis, me dedomeno oti ta teleftea 8 xronia exo kanei peripou 70 000km me CX...
Me tin C6 exo poli ligoteri ebeiria
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
290
Reaction score
822
Πόντοι
337
Age
56
Προφανως η C6 ειναι πολυ καλυτερο αυτοκινητο απο την ΧΜ, που ειναι πολυ καλυτερη απο την CX που με την σειρα της ειναι πολυ καλυτερη απο την DS.



einai diskolo na apantiso se afto to erotima opos exei tethei.

Oti i proti megali Citroen pou pira itan i CX, ki oti exo 2 deixnei tin pritimisi mou, alla oi logoi einai kirios sinaisthimatikoi.

apo ekei kai pera an endiaferetai kapoios na tou po entiposeis, me dedomeno oti ta teleftea 8 xronia exo kanei peripou 70 000km me CX...
Me tin C6 exo poli ligoteri ebeiria
ΠΑΝΤΟΤΕ το νεότερο μοντέλο είναι καλύτερο από το απερχόμενο ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ. Αυτό δεν είναι κανόνας, είναι αξίωμα, σε διαφορετική περίπτωση δεν έχει λόγο ύπαρξης η αυτοκινητοβιομηχανία που το παράγει. Είναι καλύτερο σε εξοπλισμό, κινητήρες, παθητική ασφάλεια και τα τελευταία χρόνια σε περιβαντολλογικό αποτύπωμα. Εμείς όμως συγκρίνουμε μοντέλα έχοντας την προοπτική του χρόνου, βλέπουμε δηλαδή πώς α) συμπεριφέρθηκαν - άντεξαν απέναντι στον χρόνο (αξιοπιστία-αντικειμενικό στοιχείο) και β) πόσο όμορφα - άσχημα "γέρασαν" (υποκειμενικό στοιχείο).

Επομένως δεν ψάχνουμε το "καλύτερο" αυτοκίνητο, αυτό σίγουρα είναι το C6. Ψάχνουμε αυτό που θα έπαιρνε ο κάθε ένας από εσάς με τα δεδομένα που έθεσα (οικονομικά - ηλικιακά και συναισθηματικά όπως το έθεσε ο Νικηφόρος). Αν χρειάζονται επιπλέον διευκρινίσεις, είμαι πρόθυμος να τις παράσχω.
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
956
Reaction score
3.705
Πόντοι
757
Age
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ωραίο το δίλημμα !
Αφού λοιπόν δε μπορώ να τα πάρω και τα 4, με το διαθέσιμο μπάτζετ η ΧΜ είναι μονόδρομος, ειδικά στη περίπτωση που θέλεις να τη χρησιμοποιείς αρκετά, για ταξίδια κτλ.
Ο μεγάλος μου έρωτας, η DS, θέλει πολύ μεγαλύτερο μπάτζετ, και όσο νά'ναι μιλάμε για αυτοκίνητο 50-60 χρονών, η χρήση του πρέπει να είναι περιορισμένη.
Η CX θα μπορούσε να ήταν η δεύτερη επιλογή, ειδικά μια από τις νεώτερες, αν βρεθεί σε καλή κατάσταση και τιμή, με υποχωρήσεις στη διάρκεια χρήσης της.
Η C6 ως σύγχρονο αυτοκίνητο, θα τα κάνει ολα καλύτερα, ασφαλέστερα αλλά μόνο αν είσαι κάτοικος άλλης χώρας, Εδώ δε βρίσκεις, την μόνη προσιτή σε έξοδα χρήσης (2.2 diesel) δε μπορείς να την φέρεις, οπότε...
Επίσης, εκτός από τα γουστα του καθενός, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες. Π.χ. αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο για καθημερινό και τι μετακινήσεις καλύπτει, ενδεχομένως αν υπάρχει άλλο ιστορικό που θέλει και εκείνο φροντιδα και έξοδα. Στη δική μου περίπτωση θέμα σοβαρό είναι το πάρκινγκ, μένω κεντρικά στη Θεσσαλονίκη και (με πολύ δυσκολία) μπορώ να φανταστώ την XM παρκαρισμένη έξω, για τα άλλα 3 δεν υπάρχει περίπτωση απλά δε θα μπορούσα να κοιμηθώ.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Η C5 και η Xantia είναι εκτός ψηφοφορίας (το αναφέρω στο αρχικό πόστ).

Η άποψη "όσο πιο καινούργια η υδροπνευματική Citroen, τόσο το καλύτερο" σηκώνει συζήτηση. Καλύτερη γιατί θα είναι νεότερο αυτοκίνητο; Καλύτερη γιατί περνώντας τα χρόνια η υδροπνευματική βγάζει προβλήματα; Καλύτερη γιατί δεν βρίσκονται ανταλλακτικά; Αν θέλεις το εξηγείς λίγο παραπάνω.

Το θέμα των μακρινών ταξιδιών ισχύει, αλλά είπαμε υπάρχει και η εναλλακτική της εγγραφής σε σύλλογο με ιστορικά επομένως τα "ταξίδια" θα είναι οι βόλτες στις εκδηλώσεις τους.

Και μένα η ΧΜ μου αρέσει πάρα πολύ.....

Τον νόμο για τα ιστορικά τον περιμένω κι εγώ για την 124.....
Με συγχωρείς, νόμιζα ότι το όχι πήγαινε μόνο στην SM! Λόγω φόρτου εργασίας αυτήν τη στιγμή (κάνω ένα μικρό διάλειμμα:grin:), θα αποτυπώσω την προσωπική μου γνώμη το βράδυ γιατί θα πρότεινα την ΧΜ τελικά! Υπάρχει μία σειρά από υποκειμενικούς και αντικειμενικούς λόγους. Είναι πραγματικά "υπέροχο" και ουσιαστικό το δίλημμά σου για εμάς που αυτές οι Σιτροέν σημαίνουν κάτι παραπάνω από τα τετριμμένα.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607
  1. xm βρισκεις ακομα αυτοκινητο στην Ελλαδα ,μπορει με καταλληλο προγραμματισμο να ειναι ενα fan to drive car family .χωρις να φτασεις στο οριο των χρηματων που εχεις .
  2. cx καποια καλη βαση απο τις πρωτες σειρες που βγαινουν κατα καιρους στο ελληνικο car η σειρα 2 απο εξω με τον 2.0-2.2 κινητηρα μεχρι 6κ για να εχεις και καποια καβα να μαζεψεις οτι θελει .
Δεν θα επερνα καμια μετατροπη οσο καλη να ηταν απο σειρα 1 σε 2 .
Ds )εχει πολλα εξοδα να ερθει και να διατηρηθει ..
C6 ) στην ελλαδα ουτε για δειγμα
Keep going σε οτι..
 

Dragon

Member
Εγγραφή
22 Οκτωβρίου 2018
Μηνύματα
55
Reaction score
171
Πόντοι
277
Age
41
Η καψούρα μου η μεγάλη είναι η ΧΜ!
Παρ'όλα αυτά έχω ΧΑΝΤΙΑ.
Ιδανικά λοιπόν ΧΜ σειρά 1 με τον τούρμπο ή V6 12ν ή και 24ν τον παλιό..
Μου αρέσει τρομερά το σχήμα του και οι γωνίες του το εσωτερικό του και όλα του..!
 
Last edited:

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
991
Reaction score
1.295
Πόντοι
437
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
XM οποία νάνε θα την έπαιρνα φυσικά με ιστορικές ,πολύ φουτουριστικό αυτοκίνητο
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Η C5 και η Xantia είναι εκτός ψηφοφορίας (το αναφέρω στο αρχικό πόστ).

Η άποψη "όσο πιο καινούργια η υδροπνευματική Citroen, τόσο το καλύτερο" σηκώνει συζήτηση. Καλύτερη γιατί θα είναι νεότερο αυτοκίνητο; Καλύτερη γιατί περνώντας τα χρόνια η υδροπνευματική βγάζει προβλήματα; Καλύτερη γιατί δεν βρίσκονται ανταλλακτικά; Αν θέλεις το εξηγείς λίγο παραπάνω.

Το θέμα των μακρινών ταξιδιών ισχύει, αλλά είπαμε υπάρχει και η εναλλακτική της εγγραφής σε σύλλογο με ιστορικά επομένως τα "ταξίδια" θα είναι οι βόλτες στις εκδηλώσεις τους.

Και μένα η ΧΜ μου αρέσει πάρα πολύ.....

Τον νόμο για τα ιστορικά τον περιμένω κι εγώ για την 124.....
Ήλθε η στιγμή να δικαιολογήσω την προσωπική μου άποψη. Να πω πάνω από όλα ότι κατά τη γνώμη μου, τη μεγαλύτερη αξία πάντα έχουν οι απόψεις των έμπειρων και ειδημόνων του κλασσικού αυτοκινήτου και Citroen, όπως είναι ο Δημήτρης - Visa Chrono που απάντησε πιο πάνω και πολλοί από τους φίλους μας στο φόρουμ, και πάνω από όλα, αυτά που θα πω προέρχονται εν μέρει από ό,τι μου έχει περιγράψει ο υπέροχος φίλος και μέντοράς μας, ο Κώστας - Citrobella.

Η Υ4 ΧΜ είναι ασύγκριτα πιο αξιόπιστη από τις 1ης γενιάς ΧΜ. Έχει παροιμιώδη άνεση και χώρους και είναι ένα ιδανικό αυτοκίνητο για να κάνεις μεγάλα ταξίδια χωρίς να τα καταλάβεις. Και οι επιδόσεις της με τον 2.0 CT και κυρίως με τους 6κύλινδρους κινητήρες (εδώ μιλάμε για τελικές 240+) σίγουρα "διασκεδαστικές". Ήδη ασχολούνται μαζί της τα διεθνή περιοδικά κλασσικού αυτοκινήτου. Ακόμα και το Octane, το πιο εξεζητημένο περιοδικό κλασσικού αυτοκινήτου που προορίζεται για "υψηλού επιπέδου" αναγνωστικό κοινό (και από άποψης γνώσεων και από πλευράς οικονομικής δύναμης), έκανε πρόσφατα αφιέρωμα σε αυτήν με τον κατάλληλο οδηγό αγοράς.

Για εμένα τι ακριβώς σημαίνει η ΧΜ? Ο τόπος συνάντησης του παλιού με το σύγχρονο, ένα σημείο καμπής στην ιστορία των υδροπνευματικών Citroen που αγαπήσαμε, μία "ρέπλικα" στις 6κύλινδρες μορφές της της μυθικής SM που όλοι ονειρευτήκαμε και αγαπήσαμε, μόνο που η ΧΜ είναι πιο πρακτική (5θυρη με περισσότερους χώρους), πιο γρήγορη, πιο αξιόπιστη και εξ΄ ίσου, ίσως, διασκεδαστική με καλύτερη οδική συμπεριφορά. Και όλα αυτά στο 1/5ο της τιμής της SM.
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
290
Reaction score
822
Πόντοι
337
Age
56
Ερώτηση: Ποιά ακριβώς είναι η ΧΜ Υ4; αυτή που παρήχθη μετά τον Ιούνιο του 1994, δηλαδή η σειρά 2 ανεξαρτήτως κινητήρα; αυτή μετά το 1997 που έχει τον ΕS9 3.0 με τα 190 άλογα; Την παρουσίαση του Οctane μπορούμε να την βρούμε κάπου;
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Ερώτηση: Ποιά ακριβώς είναι η ΧΜ Υ4; αυτή που παρήχθη μετά τον Ιούνιο του 1994, δηλαδή η σειρά 2 ανεξαρτήτως κινητήρα; αυτή μετά το 1997 που έχει τον ΕS9 3.0 με τα 190 άλογα; Την παρουσίαση του Οctane μπορούμε να την βρούμε κάπου;
Ακριβώς, αυτή είναι η Υ4. Τώρα οι απόψεις εάν είναι ο PRV ή ο ES9 καλύτερος, διίστανται, αλλά νομίζω ότι ο citrobella μου είπε ότι ο παλιός PRV με την αλυσίδα είναι καλύτερος από τον ES9 με τον ιμάντα (ίσως κάνω λάθος, δε θυμάμαι), αν και πιο ενεργοβόρος.

Δυστυχώς, το συγκεκριμένο τεύχος του Octane το πέταξα...
 
Last edited:

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
290
Reaction score
822
Πόντοι
337
Age
56
Συγγνώμη αλλά έχω μπερδευτεί λίγο. Υ4 είναι η σειρά 2 ανεξαρτήτως κινητήρα ή Υ4 είναι αποκλειστικά η έκδοση με τον τρίλιτρο ΕS9; Επίσης κάποια στιγμή στο νήμα της ΧΜ είχε αναφερθεί ότι οι πιο αναξιόπιστοι κινητήρες της ήταν ο 2.0 CT βενζίνης και ο 2.5Τ πετρελαίου. Ισχύει;
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607
Ήλθε η στιγμή να δικαιολογήσω την προσωπική μου άποψη. Να πω πάνω από όλα ότι κατά τη γνώμη μου, τη μεγαλύτερη αξία πάντα έχουν οι απόψεις των έμπειρων και ειδημόνων του κλασσικού αυτοκινήτου και Citroen, όπως είναι ο Δημήτρης - Visa Chrono που απάντησε πιο πάνω και πολλοί από τους φίλους μας στο φόρουμ, και πάνω από όλα, αυτά που θα πω προέρχονται εν μέρει από ό,τι μου έχει περιγράψει ο υπέροχος φίλος και μέντοράς μας, ο Κώστας - Citrobella.

Η Υ4 ΧΜ είναι ασύγκριτα πιο αξιόπιστη από τις 1ης γενιάς ΧΜ. Έχει παροιμιώδη άνεση και χώρους και είναι ένα ιδανικό αυτοκίνητο για να κάνεις μεγάλα ταξίδια χωρίς να τα καταλάβεις. Και οι επιδόσεις της με τον 2.0 CT και κυρίως με τους 6κύλινδρους κινητήρες (εδώ μιλάμε για τελικές 240+) σίγουρα "διασκεδαστικές". Ήδη ασχολούνται μαζί της τα διεθνή περιοδικά κλασσικού αυτοκινήτου. Ακόμα και το Octane, το πιο εξεζητημένο περιοδικό κλασσικού αυτοκινήτου που προορίζεται για "υψηλού επιπέδου" αναγνωστικό κοινό (και από άποψης γνώσεων και από πλευράς οικονομικής δύναμης), έκανε πρόσφατα αφιέρωμα σε αυτήν με τον κατάλληλο οδηγό αγοράς.

Για εμένα τι ακριβώς σημαίνει η ΧΜ? Ο τόπος συνάντησης του παλιού με το σύγχρονο, ένα σημείο καμπής στην ιστορία των υδροπνευματικών Citroen που αγαπήσαμε, μία "ρέπλικα" στις 6κύλινδρες μορφές της της μυθικής SM που όλοι ονειρευτήκαμε και αγαπήσαμε, μόνο που η ΧΜ είναι πιο πρακτική (5θυρη με περισσότερους χώρους), πιο γρήγορη, πιο αξιόπιστη και εξ΄ ίσου, ίσως, διασκεδαστική με καλύτερη οδική συμπεριφορά. Και όλα αυτά στο 1/5ο της τιμής της SM.
Μια χαρα η καλυτερα μοναδικο οπως παντα το σχολιο σου Νικολα ..

Οσο για τον ορισμο Xm ...

Σιγουρα ενα κοντινο μου προσωπο .. χαμογελα τωρα που μαλλον το διαβαζει το σχολιο σου ..οντως πολυ εμπρος στα χρονια που πουλαγε την αγαπημενη μας μαρκα εχοντας βαλει στην Βιτρινα της αντιπροσωπειας του τοτε ενα Xm και ενα Sm παρεα για την παρουσιαση της στην ελληνικη αγορα .

Ciao
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Συγγνώμη αλλά έχω μπερδευτεί λίγο. Υ4 είναι η σειρά 2 ανεξαρτήτως κινητήρα ή Υ4 είναι αποκλειστικά η έκδοση με τον τρίλιτρο ΕS9; Επίσης κάποια στιγμή στο νήμα της ΧΜ είχε αναφερθεί ότι οι πιο αναξιόπιστοι κινητήρες της ήταν ο 2.0 CT βενζίνης και ο 2.5Τ πετρελαίου. Ισχύει;
Απλώς να προσθέσω στο σχόλιο του Νίκου - CX Prestige ότι οι Υ4 είχαν 4διεύθυνση, παθητική βέβαια! Όπως οι Xantia και οι ΖΧ. Ναι, οι Υ4 είναι όλες οι 2ης γενιάς ΧΜ, ανεξαρτήτως κινητήρα. Έχω διαβάσει ότι ο χειρότερος ήταν ο ατμοσφαιρικός 2λιτρος, ας μας διαφωτίσουν οι πιο έμπειροι και ειδικοί.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
provlimatikos mexri to 1998 itan o 2.5 turbodiesel
diskolies eixan oi PRV 24 soupapes mexti to 1991.

O 2.0 CT itan aksiopistos, apla pleon simera ta antallaktika einai disevreta
 
Top Bottom