Ήταν πολύ μεγάλη η χαρά μου που σας είδα από κοντά στη συνάντηση και γνώρισα και τους νεότερους φίλους μας στο φόρουμ.
Θα ήθελα να σταθώ σε κάτι που δεν περίμενα ποτέ να μου συμβεί, να κάτσω για λίγο στη θέση οδήγησης μίας SM, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που τράβηξα. Μιλάμε πολύ συχνά για το πόσο όμορφες είναι οι υδροπνευματικές μας Citroen, αλλά τι γίνεται με το εσωτερικό τους και ιδίως με τη θέση οδήγησής τους, η οποία είναι σχεδόν εξ' ίσου σημαντική με όλα τα υπόλοιπα. Παρόλο που και η CX έχει μία καλή, για εμένα, θέση οδήγησης, δεν είναι πάρα πολύ καλή και θα ήθελα να κάθομαι λίγο χαμηλότερα με τα πόδια πιο τεντωμένα. Και αυτές οι λίγο εκκεντρικές, ψηλές θέσεις οδήγησης με λίγο παραπάνω από όσο πρέπει οριζόντιο το τιμόνι (ευτυχώς όχι τόσο στη CX!) είναι γνωστές για όλες σχεδόν τις παλιές Citroen. Οι DS έχουν σαφώς πιο κάθετο τιμόνι και το ταμπλώ είναι ψηλά, αλλά και πάλι κάθεσαι πολύ ψηλά (για ορατότητα φαντάζομαι).
Υπάρχουν, όμως, 2 Citroen που εμένα προσωπικά με έχουν εντυπωσιάσει απίστευτα (δεδομένων και των δικών μου προτιμήσεων και του σωματότυπού μου) όσον αφορά τη θέση οδήγησής τους, σε σημείο που να θεωρώ ότι έχουν από τις καλύτερες θέσεις οδήγησης οποιουδήποτε αυτοκινήτου. Η μία είναι η SM, κάθεσαι πραγματικά χαμηλά και έχεις την απίστευτη θέα μπροστά σου με το τεράστιο καπώ. Η άλλη είναι η ΧΜ 2ης γενιάς (όχι πρώτης!).
Επίσης κάτι άλλο που με εντυπωσίασε, ο κινητήρας της SM είναι στο κέντρο! Είναι πολύ μαζεμένος σε διαστάσεις ο V6 του Giulio Alfieri, αλλά βλέποντάς τον ζωντανά πρόσεξα ότι έχει τοποθετηθεί πολύ πίσω, σχεδόν αυτό που λένε "front - mid - engine distribution". Ισχύει αυτό, τι κατανομή βάρους έχει μία SM?