- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.421
- Reaction score
- 16.751
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
Φορντ είναι το μοτέρ πάντως. Δεν είναι γαλλικό
Είναι κοινό project Ford - PSA όπως και τα μικρότερα DW και DV6 της εποχής. Όλα τα εξαρτήματα στο δικό μου DV6C έχουν 3 στάμπες ταυτόχρονα: Λοχίες, λιονταράκι και οβάλ. Ο Lion TDV6 αν θυμάμαι καλά είναι σχεδίασης PSA και φτιαχνόταν στη Ford, στο Dagenham. Παγκοσμιοποίηση...Φορντ είναι το μοτέρ πάντως. Δεν είναι γαλλικό
Εννοώ χιλιόμετρα που θα διανύσουν χωρίς σημαντικά ηλεκτρολογικά και μηχανικά προβλήματα, από όλες τις απόψεις δηλαδή! Κινητήρας, περιφερειακά, τα πάντα.Αφορά το μοτέρ και τα περιφερικα ή τα πάντα η ερώτηση;
Απο Σιτροέν θα σκεφτόμουν πολύ γρήγορα
2cv, dyane, Xantia, XM (εκτός από τις πρώτες), ξαρα, σαξο.
Επίσης η έννοια αξιοπιστία είναι πολύ ευρεία . Ένα μοτέρ με καρμπιρατέρ, που ο παλιάς σχολής μηχανικός θα πει 'ειναι αθάνατο' , αλλά τα υγρά πρωινά του χειμώνα κατά 40% θα αργήσεις στην δουλειά γιατί δεν θα παίρνει μπρος ή θα παίρνει δύσκολα μπρος το θεωρούμε αξιόπιστο; Με την έννοια ότι δεν μπορείς να βασιστείς σε αυτό...
Ένα 2cv παράδειγμα ή ένα ,gs, δεν φοβάσαι ούτε καν αν θα μείνεις από μπαταρία.
Επίσης, λέμε 'τα παλιά άντεχαν '
GS, CX, σπάνια είχα δει σε καλή κατάσταση με πάνω από 250000χλμ.
Είναι αντίθετα αρκετα συχνό να πετυχαίνω εδώ C5, C4, με 350-400000χλμ με αμάξωμα, εσωτερικό τελείως ακούραστα, και μοτέρ να ακούγονται κατάπληκτικα χωρίς να έχουν περάσει μεγάλο ρεβιζιον.
Και να μην ξεχνάμε πόσα ηλεκτρικά προβλήματα έβγαζαν τα 'σκυλια' της δεκαετίας του 70 και 80 ήδη από τον πρώτο τους χρόνο. Το ότι ήταν ευκολότερα επισκευάσιμα, δεν σημαίνει ότι ήταν αξιοπιστα
Ακριβώς έτσι !.......................
Αλλά αυτά είναι λίγο υποκειμενικά πιστεύω. Αναλόγως της χρήσης, του συγκεκριμένου δείγματος, αν αγοράστηκαν καινούργια κτλπ
Ξέχασες το 123...... η σειρά παραγωγής 190-124-126 ήταν ότι πιο αξιόπιστο έχει βγάλει η εταιρεία και ότι τα ντίζελ των 80-90 και από τους κινητήρες βενζίνης ο παλιός εξακύλινδρος σε σειρά 3.2 απλά δεν πέθαιναν.
Italian bar (κατά το American bar) το έχεις κάνει Godfather εδώ μέσα. Ένα καφενεδάκι "Το δικύλινδο" είναι εδώ και εσύ σερβίρεις espresso το ένα πίσω από το άλλοΝ αλλάξω λίγο κλίμα απότομα και αν θέλετε επανερχόμαστε.
Ήδη το έστειλα στον έναν αδερφό να το λάβει υπόψιν και εγώ θα βρω τρόπο για τη προκαταβολή όταν βγει... Και όποιος κατάλαβε, καταλαβε τι εννοώ
View attachment 28970
Γιώργο έγραψες για άλλη μια φορά! Αν και μου αρέσουν πάντα τα ποστ του νονού, είτε από τη μεριά ενός Alfisti, είτε από αυτήν ενός Citroenist!Italian bar (κατά το American bar) το έχεις κάνει Godfather εδώ μέσα. Ένα καφενεδάκι "Το δικύλινδο" είναι εδώ και εσύ σερβίρεις espresso το ένα πίσω από το άλλο
Citroen για να μη ξεχνιόμαστε
Πες του αρκετά με τα SUV! Πραγματικά η μάσκα που σχεδίασε αναδεικνύεται φοβερά σε ένα hatchback ή sedan!Ν αλλάξω λίγο κλίμα απότομα και αν θέλετε επανερχόμαστε.
Ήδη το έστειλα στον έναν αδερφό να το λάβει υπόψιν και εγώ θα βρω τρόπο για τη προκαταβολή όταν βγει... Και όποιος κατάλαβε, καταλαβε τι εννοώ
View attachment 28970
ο λαος ζητα αναλυσηΞέχασες το 123.
Επειδή είναι φορουμ 2CV, μόνον αν επιτραπεί, θα αναλύσω τα 190-124-126.