Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.545
Reaction score
19.698
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Νίκο σε καταλαβαίνω απόλυτα είναι ένας από τους λόγους που γοητεύτηκα από μικρός βλεπωντας κυρίως την πατρική cx και πιο πριν τις gs και gsa. Όλη αυτή η ιεροτελεστία κίνησης και συμπεριφοράς. Με μια δόση υπερβολής είναι ένας από τους λόγους που το κοινό δενόταν με τα υδροπνευματικα. Συμμετοχη στην εμπειρία με όλες τις αισθησεις. Νιώθεις το μηχάνημα πιο ανθρώπινο παρά ψυχρό. Σηκώνεται,ξυπνά,ξεμουδιαζει και είναι έτοιμο για εσένα και μετά κοιμάται,πέφτει. Διορθώνει το ύψος από μόνο του. Και φυσικά το υδροπνευματικο έχει μοναδική μυρωδιά στο μηχανοστάσιο. Δε ξέρω γιατί μου αρέσει τόσο η μυρωδιά αυτή. Ίσως μου θυμίζει όταν ήμουνα παιδί. Να κάτι τέτοια ποσταρισματα κανείς, προκαλούνται οι δικές μου σκέψεις και καταλήγω σε αυτό που σου έλεγα. Να μην έχει λογική να το κρατάω για καθημερινό με οικονομικά κριτήρια συντηρησης-καταναλωσης-παγιων πια αλλά να μη μου πάει καρδια να την αφήσω στην άκρη.

Καλή εβδομάδα.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Νίκο σε καταλαβαίνω απόλυτα είναι ένας από τους λόγους που γοητεύτηκα από μικρός βλεπωντας κυρίως την πατρική cx και πιο πριν τις gs και gsa. Όλη αυτή η ιεροτελεστία κίνησης και συμπεριφοράς. Με μια δόση υπερβολής είναι ένας από τους λόγους που το κοινό δενόταν με τα υδροπνευματικα. Συμμετοχη στην εμπειρία με όλες τις αισθησεις. Νιώθεις το μηχάνημα πιο ανθρώπινο παρά ψυχρό. Σηκώνεται,ξυπνά,ξεμουδιαζει και είναι έτοιμο για εσένα και μετά κοιμάται,πέφτει. Διορθώνει το ύψος από μόνο του. Και φυσικά το υδροπνευματικο έχει μοναδική μυρωδιά στο μηχανοστάσιο. Δε ξέρω γιατί μου αρέσει τόσο η μυρωδιά αυτή. Ίσως μου θυμίζει όταν ήμουνα παιδί. Να κάτι τέτοια ποσταρισματα κανείς, προκαλούνται οι δικές μου σκέψεις και καταλήγω σε αυτό που σου έλεγα. Να μην έχει λογική να το κρατάω για καθημερινό με οικονομικά κριτήρια συντηρησης-καταναλωσης-παγιων πια αλλά να μη μου πάει καρδια να την αφήσω στην άκρη.

Καλή εβδομάδα.
Einai poli omorfi paratirisi...

Einai 'zontana', kinountai...
Ki einai enas logos pou den simmbathisa pote to oti ta neotera hydro apo to 1994 kai meta, eixan ton mixanismo po den kathodousan parkarismena...
Kai apo to 2000 kai meta, steritikame kai tis kiniseis pou exoun na kanoun me to patima toy pedale tou frenou, giati to kikloma xoristike.
Ki eniotha panta oti oi C5, c6 einai Citroen me hydrpneumatiki anartisi apla, oxi hidropneymatiki Citroen!

Ki mirodia perna siga kai siga stin kabina...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.651
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Και φυσικά το υδροπνευματικο έχει μοναδική μυρωδιά στο μηχανοστάσιο. Δε ξέρω γιατί μου αρέσει τόσο η μυρωδιά αυτή. Ίσως μου θυμίζει όταν ήμουνα παιδί. Να κάτι τέτοια ποσταρισματα κανείς, προκαλούνται οι δικές μου σκέψεις και καταλήγω σε αυτό που σου έλεγα. Να μην έχει λογική να το κρατάω για καθημερινό με οικονομικά κριτήρια συντηρησης-καταναλωσης-παγιων πια αλλά να μη μου πάει καρδια να την αφήσω στην άκρη.
Ακριβώς Χρήστο, ακόμα και αυτή η μυρωδιά! Νομίζεις ότι είναι κάποιο άρωμα. Και εμένα ακριβώς με πηγαίνει στα χρόνια της GS, τέλη δεκαετίας του '70 με δεκαετία του '80. Όποτε πλησιάζω τη CX, από τα 3-4 μέτρα αισθάνομαι τη μυρωδιά και μεταφέρομαι πίσω, σε εκείνη την εποχή.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.822
Πόντοι
587
Age
35
Eχω διαβασει και αλλες φορες ποστ σαν το παραπανω.Και με μεγαλη μου λυπη,πρεπει να παραδεχθω πως παροτι μεγαλωσα με ΒΧ...δεν θυμαμαι καποια ιδιαιτερη χαρακτηριστικη μυρωδια.:(
Ηταν μαλιστα τοση η ανησυχια μου,που οταν προσφατα ηρθα σε επαφη με μια SM,φροντισα να ανοιξω το καπω και να παρω θεραπευτικες εισπνοες...αλλα και παλι,δεν αντιληφθηκα καποια ιδιαιτερη οσμη:(

Φυσικα υπαρχει παντα το ενδεχομενο,να εχω τοσο πολυ μεγαλωσει κοντα σε αυτη τη μυρωδια,που πλεον να το θεωρω ως κατι φυσικο,και να μη μου κανει καν εντυπωση..:lovecitroen:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Eχω διαβασει και αλλες φορες ποστ σαν το παραπανω.Και με μεγαλη μου λυπη,πρεπει να παραδεχθω πως παροτι μεγαλωσα με ΒΧ...δεν θυμαμαι καποια ιδιαιτερη χαρακτηριστικη μυρωδια.:(
Ηταν μαλιστα τοση η ανησυχια μου,που οταν προσφατα ηρθα σε επαφη με μια SM,φροντισα να ανοιξω το καπω και να παρω θεραπευτικες εισπνοες...αλλα και παλι,δεν αντιληφθηκα καποια ιδιαιτερη οσμη:(

Φυσικα υπαρχει παντα το ενδεχομενο,να εχω τοσο πολυ μεγαλωσει κοντα σε αυτη τη μυρωδια,που πλεον να το θεωρω ως κατι φυσικο,και να μη μου κανει καν εντυπωση..:lovecitroen:
Άνοιξε ένα μπουκάλι lhm.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.262
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Έχουμε πει πολλά για την υδροπνευματική ανάρτηση, μεγαλώσαμε μαζί της και τη ζούμε, όσοι έχουμε τέτοιoυ είδους Citroen. Τις περισσότερες φορές ως οδηγοί αισθανόμαστε απλώς το αποτέλεσμά της και το πως "σιδερώνει" το οδόστρωμα και τις ανωμαλίες του. Νομίζω, όμως, ότι ακόμα ποιο εντυπωσιακό είναι να βλέπεις απέξω πως συμπεριφέρεται, ή εξίσου εντυπωσιακό είναι το πως συμπεριφέρεται σε ειδικές περιπτώσεις. Έχω 2 περιστατικά:

- Πριν από λίγους μήνες στο σέρβις, ο μηχανικός έβαζε τη CX με δεξιά στροφή πάνω στη ράμπα για να μπει στο χώρο του συνεργείου. Ανεβαίνει ο δεξιός τροχός, το αυτοκίνητο οριζόντιο με τον δεξιό τροχό ανεβασμένο και οι υπόλοιποι κάτω, στο δρόμο. Ανεβαίνει και ο αριστερός τροχός, ανυψώνεται η μούρη. Πατάει ο πίσω δεξιός τροχός στη ράμπα, το αυτοκίνητο οριζοντιώνεται με τον πίσω αριστερό τροχό ακόμα κάτω στο δρόμο, με το βραχίονά του σε έκταση. Το αυτοκίνητο χωρίς ίχνος roll, όπως θα έκανε ένα συμβατικό. Και τέλος, ανεβαίνει ολόκληρο το αυτοκίνητο με τον πίσω αριστερό τροχό να επανέρχεται στη φυσιολογική του θέση.

- Βγάζω τη CX με την όπισθεν από το γκαράζ υπό γωνία, λόγω της θέσης που έχει μέσα. Κατεβαίνει ο πίσω δεξιός τροχός, το αυτοκίνητο οριζόντιο. Κατεβαίνει και ο πίσω αριστερός τροχός ακόμα πιο κάτω, δίπλα από την μπάρα, στο δρόμο διότι βγαίνω υπό γωνία. Το αυτοκίνητο οριζόντιο ακόμα! Δεν είχε περάσει τη ράμπα το κέντρο βάρους του που είναι μπροστά. Και όχι μόνο αυτό, παρόλο που το μισό σχεδόν βρίσκεται στην "κατηφόρα" της ράμπας, χωρίς φρένο, δεν κυλάει ελεύθερο προς τα πίσω με τίποτα! Και ας είναι οι τροχοί σε 3 διαφορετικά επίπεδα!

Σα να έχει κάποιας μορφής γυροσκοπικό μηχανισμό. Μαγεία!
Λίγοι θα το προσέξουν και ακόμη λιγότεροι θα το θαυμάσουν.
Ενώ δες το παρακάτω:

Μάλλον μόνο η υπερφίαλη VW θα μπορούσε να πλασάρει ένα δομικό ελλάτωμα ως μοναδικό πλεονέκτημα.
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Λίγοι θα το προσέξουν και ακόμη λιγότεροι θα το θαυμάσουν.
Ενώ δες το παρακάτω:

Μάλλον μόνο η υπερφίαλη VW θα μπορούσε να πλασάρει ένα δομικό ελλάτωμα ως μοναδικό πλεονέκτημα.
Και η μητρική/πατρική Πόρσε, που μας παρουσίασε την πρωτόγονη πίσω ανάρτηση των πρώτων 911 σαν τεχνολογικό θαύμα
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.651
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Και η μητρική/πατρική Πόρσε, που μας παρουσίασε την πρωτόγονη πίσω ανάρτηση των πρώτων 911 σαν τεχνολογικό θαύμα
Και η πρωτόγονη 911 συνεχίζει ακόμα και στις ημέρες μας και έγινε θρύλος, ενώ αυτό το αριστούργημα στησίματος και μηχανολογιας, η 928, κόπηκε για χάρη της. Από τα παράδοξα της ιστορίας, αυτοκινήτων ή μη.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.545
Reaction score
19.698
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Να μιλάς για υδροπνευματικα συναισθήματα και να σου πετάνε Σκαραβαίο.. :lol: Συμφωνω όμως με αυτό που θέλεις να αναδειξεις Taskos. :thumbs:
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.651
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
H Lotus παρουσίασε το τελευταίο της μοντέλο, την Emira. Πανέμορφη, με τον κλασσικό 6κύλινδρο κινητήρα της Toyota που χρησιμοποιεί εδώ και πολλά χρόνια η Lotus, όπως επίσης και με τον 2λιτρο κινητήρα της AMG. Πέρα από ένα πολύ όμορφο και ικανό αυτοκίνητο, τι το ιδιαίτερο έχει, κατά τη γνώμη μου πάντα, αυτή η παρουσίαση?
  • Είναι μία καινούρια Lotus! Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για μία μυθική εταιρεία η οποία, δυστυχώς, πέρασε και αυτή από "χίλια μύρια κύματα" (που λέει και το υπέροχο τραγούδι του Ξυλούρη...) τα τελευταία χρόνια.
  • Φαίνεται ότι είναι ένα αυτοκίνητο με παραδοσιακές αξίες και ικανότητες για έναν πραγματικό λάτρη της αυτοκίνησης. Χαμηλό βάρος και χειροκίνητο κιβώτιο ως δυνατότητα επιλογής.
  • Ακριβώς λόγω των παραδοσιακών αυτών αξιών που πρεσβεύει, νομίζω ότι βλέποντάς την μεταφέρομαι πίσω στα παιδικά μου χρόνια, όταν "χαζεύαμε" στα περιοδικά την πρώτη Esprit turbo και ο Colin Chapman ζούσε ακόμα (όπως και το "πνεύμα" του, το οποίο γενικά δεν αποδήμησε ποτέ από τη Lotus αλλά τότε ήταν πιο έντονο από ποτέ).
  • Και τελευταίο το σημαντικότερο από όλα: Είναι το τελευταίο αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα της Lotus! Τέλος εποχής, σηματοδοτεί την αλλαγή σελίδας στην αυτοκίνηση γενικότερα και μία γλυκόπικρη γεύση για όσους από εμάς μεγαλώσαμε με τα όνειρα εκείνης της εποχής...
Τέλος οι υδροπνευματικές Citroen, τέλος οι "παλιές", παραδοσιακές Lotus, τέλος όλα...

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nea-lotus-emira/

24771
24773
24774
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
303
Reaction score
889
Πόντοι
367
Age
50
Θα γίνω κακός, αλλά δεν μπορώ να χωνέψω τις ταμπλέτες σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Σίγουρα μπορούσαν και χωρίς αυτές.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
26.870
Πόντοι
1.607
arnoume kan na δω το βιντεο...
Για οσο θα εχει αντλιες, θα ζω και θα μπορω να οδηγω μονο .... εσωτερικη καυση.....
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.545
Reaction score
19.698
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ιεροσυλία...
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.844
Reaction score
4.220
Πόντοι
777
Age
48
Μου επιτρέπεται να διαφωνήσω μαζί σας. Εγώ δεν βλέπω κάποια ιεροσυλία, αλλά ένα project με ξεχωριστό ενδιαφέρον. Κάτι ανάλογο έπρεπε να δούμε και από τους μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου με την Xantia.
Αγαπητοί φίλοι είτε μας αρέσει είτε όχι ο κόσμος αλλάζει. Καταλαβαίνω απόλυτα τον visa chrono για το σχόλιό του "Για οσο θα εχει αντλιες, θα ζω και θα μπορω να οδηγω μονο .... εσωτερικη καυση....." και εν μέρει συμφωνώ με συναισθηματικούς όρους. Σε τελική ανάλυση σε ένα έγινε η μετατροπή και αξίζει να το δούμε.
Με όλο τον σεβασμό και αγάπη απέναντι σε δύο ξεχωριστούς φίλους και μέλη του φόρουμ.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
26.870
Πόντοι
1.607
Μου επιτρέπεται να διαφωνήσω μαζί σας. Εγώ δεν βλέπω κάποια ιεροσυλία, αλλά ένα project με ξεχωριστό ενδιαφέρον. Κάτι ανάλογο έπρεπε να δούμε και από τους μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου με την Xantia.
Αγαπητοί φίλοι είτε μας αρέσει είτε όχι ο κόσμος αλλάζει. Καταλαβαίνω απόλυτα τον visa chrono για το σχόλιό του "Για οσο θα εχει αντλιες, θα ζω και θα μπορω να οδηγω μονο .... εσωτερικη καυση....." και εν μέρει συμφωνώ με συναισθηματικούς όρους. Σε τελική ανάλυση σε ένα έγινε η μετατροπή και αξίζει να το δούμε.
Με όλο τον σεβασμό και αγάπη απέναντι σε δύο ξεχωριστούς φίλους και μέλη του φόρουμ.
Προς θεου..Αφορα προσωπικη αποψη για την επιλογη καυσιμου..
Και εγω επικροτω νεες ιδεες ..Απλος νομιζω ιδιως με την ηλεκτροκινηση ..εκβιαζουμε την ιδεα να σωθει ο πλανητης ..με κατι που προτεραιοτητα ουσιαστικα ειναι το κερδος...χρηματα...
Σωνει ντε και καλα ηλεκτρικα... Βγαλε ανεπτυξε και βγαλτα στην αγορα μαζι με οτι τωρα υπαρχει και ασε τον κοσμο να επιλεξει...

Ασχετο σχετικο ..
Οταν πριν χρονια ειχα την πρωτη σειρα 1 μου εκανε καπως η απλοτητα του εσωτερικου χωρου..
Μπορω να πω μαζι μεωτα αλλα .με εκανε και μουρμουριζα..
Απο τον προηγουμενο μηνα εχω μια new sira 1 και χαιρομαι την απλοτητα της αναλογιας του ταμπλο και την μικρη οθονη ...
Αβυσος η ψυχουλα μας ...
Αυτα τα λιγα...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Αγοράστε ηλεκτρικά για να εξοικονομείται πετρέλαιο για να έχω για χρόνια :lol:
To diesel ποτέ δεν πεθαίνει
 
Top Bottom