Έχουμε πει πολλά για την υδροπνευματική ανάρτηση, μεγαλώσαμε μαζί της και τη ζούμε, όσοι έχουμε τέτοιoυ είδους Citroen. Τις περισσότερες φορές ως οδηγοί αισθανόμαστε απλώς το αποτέλεσμά της και το πως "σιδερώνει" το οδόστρωμα και τις ανωμαλίες του. Νομίζω, όμως, ότι ακόμα ποιο εντυπωσιακό είναι να βλέπεις απέξω πως συμπεριφέρεται, ή εξίσου εντυπωσιακό είναι το πως συμπεριφέρεται σε ειδικές περιπτώσεις. Έχω 2 περιστατικά:
- Πριν από λίγους μήνες στο σέρβις, ο μηχανικός έβαζε τη CX με δεξιά στροφή πάνω στη ράμπα για να μπει στο χώρο του συνεργείου. Ανεβαίνει ο δεξιός τροχός, το αυτοκίνητο οριζόντιο με τον δεξιό τροχό ανεβασμένο και οι υπόλοιποι κάτω, στο δρόμο. Ανεβαίνει και ο αριστερός τροχός, ανυψώνεται η μούρη. Πατάει ο πίσω δεξιός τροχός στη ράμπα, το αυτοκίνητο οριζοντιώνεται με τον πίσω αριστερό τροχό ακόμα κάτω στο δρόμο, με το βραχίονά του σε έκταση. Το αυτοκίνητο χωρίς ίχνος roll, όπως θα έκανε ένα συμβατικό. Και τέλος, ανεβαίνει ολόκληρο το αυτοκίνητο με τον πίσω αριστερό τροχό να επανέρχεται στη φυσιολογική του θέση.
- Βγάζω τη CX με την όπισθεν από το γκαράζ υπό γωνία, λόγω της θέσης που έχει μέσα. Κατεβαίνει ο πίσω δεξιός τροχός, το αυτοκίνητο οριζόντιο. Κατεβαίνει και ο πίσω αριστερός τροχός ακόμα πιο κάτω, δίπλα από την μπάρα, στο δρόμο διότι βγαίνω υπό γωνία. Το αυτοκίνητο οριζόντιο ακόμα! Δεν είχε περάσει τη ράμπα το κέντρο βάρους του που είναι μπροστά. Και όχι μόνο αυτό, παρόλο που το μισό σχεδόν βρίσκεται στην "κατηφόρα" της ράμπας, χωρίς φρένο, δεν κυλάει ελεύθερο προς τα πίσω με τίποτα! Και ας είναι οι τροχοί σε 3 διαφορετικά επίπεδα!
Σα να έχει κάποιας μορφής γυροσκοπικό μηχανισμό. Μαγεία!