Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.005
Reaction score
18.163
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δεν έχω λόγια πλέον για την ευρηματικότητα και το ταλέντο του Έλληνα φανοποιου...
31317


31318
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.005
Reaction score
18.163
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Μου ερχεται μια ατακα σαν τι ειναι αλλα δε ξερω αν ο Αποστολης και η ομαδα επιτρεπει απο 18+ να εγγραφονται ή και παρακατω...
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
832
Reaction score
1.059
Πόντοι
437
Age
37
Περιοχή
Καλαμαριά
Έχω δει πολλά παραδείγματα ανθρώπων με ταλέντο και ικανότητες αλλά χωρίς γούστο, φυσικά έχω δει και το ανάποδο που είναι πιο ενδιαφέρον .
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.398
Reaction score
3.217
Πόντοι
697
Age
50
Σήμερα, 19.30 περίπου, από διασταύρωση Ραφήνας προς διασταύρωση Αττικής οδού, κατεύθυνση προς Αθήνα, πομπή γάμου, και μέσα ένα 2cv, χρώματα Charleston, οδηγός κοπέλα, ΖΧΥ......., οδήγηση τάπα, 70 και στις βουβές ανηφόρες πριν την Παλλήνη.

Του κύκλου μας ?
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.005
Reaction score
18.163
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το πέτυχα κι εγώ στη Λ Μαραθώνος στη πομπή του γάμου στο ύψους του Πικερμίου, μαυρο-κοκκινο!! Εγώ ήμουν στο ρεύμα προς Ραφήνα.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
832
Reaction score
1.059
Πόντοι
437
Age
37
Περιοχή
Καλαμαριά
Τώρα που είπατε τάπα , πως μπορούμε να ξέρουμε τι κυλινδροκεφαλή φοράει το αμάξι μας;
Στο δικό μου είδα ότι αντικαταστάθηκαν κάποια στιγμή και είναι πολύ πιο γρήγορο το αυτοκίνητο από αυτό που διαβάζω . Φυσικά μπορεί να ειναι κ η ιδέα μου
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.398
Reaction score
3.217
Πόντοι
697
Age
50
....για να είναι πιο γρήγορο, θεωρητικά, μπορεί να έχει κυλινδροπίστονα 652 ( αν τα λέω καλά τα κυβικά ). Δεν ξέρω αν έχουν κάποια κωδικά, θα μας πουν αυτοί που ξέρουν, εγώ το μόνο που ξέρω είναι μέτρηση διαμέτρου κυλίνδρου.

Στην άδεια αναφέρει κάτι ? Τα πιο πολλά ( !!!!!!! ), κυβικά, θα τα βλέπεις και στην κατανάλωση.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.398
Reaction score
3.217
Πόντοι
697
Age
50
Τι ακριβως ειναι αυτο ; σαν μουρη w116 σε w114;
Ναι το πλαίσιο είναι 114 και έχει προσθέσει μάσκα - φώτα, μπρός πίσω, από 116.

Οπότε, έχει άμεση "οπτική" αναβάθμιση, μια και το μικρό 114, κυκλοφορούσε σε 200-άρα και σε ΤΑΧΙ, ενώ η 116, ήταν το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας που εισήγαγε επίσημα την ονομασία S-Class, ξεκάθαρα σειρά αναβαθμισμένη και τοπ σαν S Class, προκαλεί άλλη εντύπωση στις πλατιές λαϊκές μάζες . :cool:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.364
Reaction score
12.380
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Πριν από λίγες ώρες επιστρέψαμε από μία οικογενειακή βόλtα στην Πεντέλη με τη CX. Λόγω του πανηγυριού και της λιτανείας της εικόνας, ανήμερα της Πεντηκοστής, πρέπει να πηγαίναμε σημειωτόν από τα Βριλήσσια μέχρι την πλατεία για πάνω από 45 λεπτά. Συνέχεια σταμάτα - ξεκίνα στην ανηφόρα του βουνού αλλά η CX ακάθεκτη, δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Καθώς επιστρέφαμε και έχοντας μπει στο Ίλιον, δίπλα μου (και λίγο μπροστά), στην προέκταση της Θηβών, ήταν ένα Fiesta προηγούμενης γενιάς, ίσως το 1.0 ST 125 ίππων, (ήταν σκοτεινά και δεν είδα καλά). Όπως κινούμασταν και οι δύο με κάπου 80-85χλμ/ώρα, μας πιάνει ξαφνικά πορτοκαλί φανάρι σε πολύ μικρή απόσταση μπροστά μας. Φρενάρει το Fiesta, βουτάει το μπροστινό μέρος μπροστά, μπλοκάρουν και οι τροχοί παρά το ABS και σταματάει κάπου 7 μέτρα πιο μπροστά από εμένα. Η CX, παρόλο που πάτησα δυνατά το φρένο, παρέμεινε οριζόντια και δεν μπλόκαραν οι τροχοί ούτε στο ελάχιστο παρά την απουσία ABS. Oι συνεπιβάτες μου δεν κατάλαβαν τίποτα, ούτε έπεσε το σώμα τους απότομα μπροστά και μετά πίσω κατά το φρενάρισμα και μέχρι να σταματήσει το αυτοκίνητο. Και σταμάτησε 7 μέτρα πριν από το Fiesta.

Άλλο, όμως, να το περιγράφεις και άλλο να το βιώνεις.... Αμέσως μετά είπα ότι δε θέλω να ξέρω ότι υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα!
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
832
Reaction score
1.059
Πόντοι
437
Age
37
Περιοχή
Καλαμαριά
Λοιπόν παιδιά νέο ρεκόρ , μιλάμε το σύμπαν δεν είναι απειρο...
Σαν κάτοχος Ρενό έχω συχνή τριβή με τους μαντράδες δυστυχώς και έχω ακούσει πολλά ωραία. Δεν ήμουν κάτοχος 2cv τόσα χρόνια και δεν ήξερα...
Το Σάββατο όμως άκουσα τα καλύτερα, Πορτ μπαγαζ μεταχειρισμένο με σκουριές και απ'όλα που έπρεπε να κάνω και 200χλμ για να το πάρω
140€ (κάνε νιάου μπάρτον)
Φανάρια ζευγάρι σε κακό χάλι 120€
Μην σας πω τι τιμή άκουσα για συλλογή από μερικές βίδες και σκατολοΐδια...
Τι συμβαίνει ρε παιδιά; Ρίχνουν κάτι στο νερό;
Ακούστε σχέδιο μιλάμε είμαι ιδιοφυΐα,
Θα κάνω το 2cv μου βίδες και θα βγάλω 10 χιλιάρικα μετά θα δώσω 5 και θα πάρω ένα σαν το δικό μου και θα έχω και άλλα 5 στην τσέπη , κορόιδο είμαι;
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
172
Reaction score
263
Πόντοι
337
Age
20
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
ασχετο αλλα, θα προτεινατε saxo vts 1.4 για πρωτο κανονικο αμαξι νεου οδηγου ;
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.398
Reaction score
3.217
Πόντοι
697
Age
50
Πα ΠΑ ΠΑ.

Τα υπέρ είναι ότι έχει ένα καλό πλαίσιο που προστατεύει, από την άλλη, ξεγελά έναν άπειρο και μπορεί να τον φέρει σε δυσκολη κατάσταση.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
837
Reaction score
2.509
Πόντοι
587
Age
34
Aς ξεκινησουμε απο τα βασικα.Ειναι μαλλον δυσκολο να βρεις saxo vts που να μην του εχουν πιει το αιμα,οποτε αυτο ειναι απο μονο του προβλημα.Οχι μονο οσον αφορα την αξιοπιστια,αλλα και την ασφαλεια.Απο την αλλη,νομιζω πως μπορει να βρει ενα απλο saxo σε καλη κατασταση,αν αυτο τον καλυπτει.
Επειδη ειμαστε ιδιοκτητες saxo(απλου,οχι vts),γενικα εχω καλα λογια να πω.Ειναι αμαξι με φτηνα ανταλλακτικα,ευκολο στο χειρισμο και στις επισκευες,και αρκετα ευχαριστο στην οδηγηση....ισως τοσο ευχαριστο,που θα προδιεθετε εναν νεαρο να το φτασει στα ορια του(αν αυτο εννοει ο συμφορουμιτης απο πανω).Αλλα αυτο ειναι και στην ιδιοσυγκρασια του καθενος.
Απο εκει και περα,προφανως δεν συγκρινεται σε παθητικη ασφαλεια με ενα συγχρονο,και δεν εχει βοηθηματα οπως abs,esp κλπ.Αλλα α)παλιο αμαξι ειναι,μεχρι εκει μπορει να σου προσφερει και β)αρκετοι νεαροι μαθαινουν οδηγηση με μηχανακι,οποτε και η ασφαλεια ειναι πολυ σχετικη εννοια.
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
172
Reaction score
263
Πόντοι
337
Age
20
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Για το 1.4 ρώτησε με 75 ch. Όχι το 16s με τα 120ch
Πραγματι, το 1.6 ειναι καπως υπερβολλικο ισως για πρωτο, στην οικογενεια εχουμε ενα απλο saxo 1.1 οποτε αναρωτιομουν εαν υπαρχει καποια ουσιαστικη διαφορα απ το 1.1 στο 2 πορτο 1.4
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
832
Reaction score
1.059
Πόντοι
437
Age
37
Περιοχή
Καλαμαριά
Όπως έχουν πάει η τιμές και η οικονομία να πάρει ένα μεσαίο για να έχει αυτοκίνητο όταν κάνει οικογένεια. Μπορεί όταν έρθει η ώρα να κοστίζουν όσο ένα σπιτι
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.398
Reaction score
3.217
Πόντοι
697
Age
50
.....
Επειδη ειμαστε ιδιοκτητες saxo(απλου,οχι vts),γενικα εχω καλα λογια να πω.Ειναι αμαξι με φτηνα ανταλλακτικα,ευκολο στο χειρισμο και στις επισκευες,και αρκετα ευχαριστο στην οδηγηση....ισως τοσο ευχαριστο,που θα προδιεθετε εναν νεαρο να το φτασει στα ορια του(αν αυτο εννοει ο συμφορουμιτης απο πανω).Αλλα αυτο ειναι και στην ιδιοσυγκρασια του καθενος.
Έχω αλλάξει πολλά αυτοκίνητα στην ζωή μου.
Και το κάθε ένα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Ένα καλό πλαίσιο, σου δίνει αίσθηση ασφάλειας, και μπορεί να παρασυρεσαι, ασχέτως αν έχεις και εμπειρία.
Το 1994, με το νεο μου τότε, γλυστραγα σε μια στροφή / πλατεία στην Ηλιούπολη. Πέρασαν μέρες μέχρι να καταλάβω ότι εισερχομουν με 80 αντί 60, γιατί στο πλαίσιο εκείνο, δεν καταλαβαινες την ταχύτητα.

Αυτό είναι συχνό φαινόμενο με τις συνεχείς βελτιώσεις των πλαισίων / αναρτήσεων.

Πρόσφατα, οδήγησα για πρώτη φορά και νύκτα το εταιρικό αυτοκίνητο του γιου. Από Λιτόχωρο Κατερίνης - Αθήνα.

Κάποια στιγμή, έριξα μια ματιά στο καντράν, και......... έκπληξη. Πήγαινα με 160, που σχεδόν πάντα δεν ξεπερνώ τα 120-130.

Το πάτημα και η αίσθηση που μου άφηνε ήταν τα 130.

Αυτό εννοώ ότι έναν άπειρο, ένα καλό πλαίσιο μπορεί να τον παρασύρει σε συνθήκες που δεν έχει εμπειρία να ανταποκριθεί.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.071
Reaction score
2.427
Πόντοι
697
Age
53
Έχω αλλάξει πολλά αυτοκίνητα στην ζωή μου.
Και το κάθε ένα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Ένα καλό πλαίσιο, σου δίνει αίσθηση ασφάλειας, και μπορεί να παρασυρεσαι, ασχέτως αν έχεις και εμπειρία.
Το 1994, με το νεο μου τότε, γλυστραγα σε μια στροφή / πλατεία στην Ηλιούπολη. Πέρασαν μέρες μέχρι να καταλάβω ότι εισερχομουν με 80 αντί 60, γιατί στο πλαίσιο εκείνο, δεν καταλαβαινες την ταχύτητα.

Αυτό είναι συχνό φαινόμενο με τις συνεχείς βελτιώσεις των πλαισίων / αναρτήσεων.

Πρόσφατα, οδήγησα για πρώτη φορά και νύκτα το εταιρικό αυτοκίνητο του γιου. Από Λιτόχωρο Κατερίνης - Αθήνα.

Κάποια στιγμή, έριξα μια ματιά στο καντράν, και......... έκπληξη. Πήγαινα με 160, που σχεδόν πάντα δεν ξεπερνώ τα 120-130.
Το πάτημα και η αίσθηση που μου άφηνε ήταν τα 130.

Αυτό εννοώ ότι έναν άπειρο, ένα καλό πλαίσιο μπορεί να τον παρασύρει σε συνθήκες που δεν έχει εμπειρία να ανταποκριθεί.
Πρόσθεσε και την αίσθηση απομόνωσης που σου δημιουργεί η ηχομόνωση και η έλλειψη κραδασμών και τα ελαφριά σε αίσθηση χειριστήρια-ποδωστήρια και όλες τις ανέσεις που παρέχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
 
Top Bottom