Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.606
Reaction score
25.568
Πόντοι
1.487
Απο αρνητικη διαφημιση ξερεις,? Παππουλη μου
Αστους να βγαλουν χρηματακια ....
 

traffic

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.273
Reaction score
5.163
Πόντοι
847
Περιοχή
Σαχάρα
Απο αρνητικη διαφημιση ξερεις,? Παππουλη μου
Αστους να βγαλουν χρηματακια ....
Δε ξερω! θα τους δινω ομως χρηματακια που και που!
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.606
Reaction score
25.568
Πόντοι
1.487
Δε ξερω! θα τους δινω ομως χρηματακια που και που!
@traffic παππουλη μου εσυ ..

Για κανε ενα τηλεφωνο αυριο τωρα που μου ηρθε ..
Εχεις να φορτωσεις ..μικρουλη ..
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Πλάκα πλάκα, αν εξαιρέσεις την Τογιότα, χιουννται/κια τους έχουν ξεπεράσει. Ποιος θα το περίμενε αυτί το 2000...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Nαι, αλλά και τον Ρενώ;

Δοσίλογος που καταδικάστηκε.

Γι'αυτό εθνικοποιηθηκε στην απελευθέρωση η Renault
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
729
Reaction score
2.823
Πόντοι
677
Age
52
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Nαι, αλλά και τον Ρενώ;

Δοσίλογος που καταδικάστηκε.

Γι'αυτό εθνικοποιηθηκε στην απελευθέρωση η Renault
Eννοείται, οχι. Τη Ρενό, όχι αυτόν.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.087
Reaction score
11.450
Πόντοι
1.077
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Ακριβώς, όχι το Louis Renault! Μην ξεχνάμε και κάποιους άλλους, π.χ. τον Ιταλό στην καταγωγή, αλλά αυτοκινητιστικά ¨Γάλλο¨ Ettore Bugatti και... τον Έλληνα Jean Daninos! (Facel Vega).

Όταν ήμουν φοιτητής στην Αγγλία, πριν από 28 χρόνια, είχα διαβάσει σε ένα τεύχος του Classic and Sportscar την ιστορία που διηγήθηκε ένας Άγγλος μηχανικός κάποιας από τις κραταιές Αγγλικές αυτοκινητοβιομηχανίες μετά τον πόλεμο, ο Ken Middleton, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την ανόρθωση κάποιας, ή κάποιων Γιαπωνέζικων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Πιστεύω ότι οι Ιάπωνες είχαν εμμονή με την ακρίβεια και για αυτό ήταν πάντα πολύ καλοί αντιγραφείς. Από θέματα πρωτοπορίας μάλλον ήταν πίσω γενικά. Όλα τα επιτεύγματά τους είχαν προηγηθεί ως μηχανολογκές εφαρμογές, απλώς είχαν την εργατικότητα και την τόλμη να τα εφαρμόσουν σε ευρεία παραγωγή. Θυμάστε σε παλαιότερα σαλόνια αυτοκινήτου που έφερναν και τις μεζούρες μαζί τους για να μετρήσουν διαστάσεις, χώρους αποσκευών, κ.λ.π. των ανταγωνιστικών Ευρωπαϊκών μοντέλων?
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.087
Reaction score
11.450
Πόντοι
1.077
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Ήταν πολύ μεγάλη η χαρά μου που σας είδα από κοντά στη συνάντηση και γνώρισα και τους νεότερους φίλους μας στο φόρουμ.

Θα ήθελα να σταθώ σε κάτι που δεν περίμενα ποτέ να μου συμβεί, να κάτσω για λίγο στη θέση οδήγησης μίας SM, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που τράβηξα. Μιλάμε πολύ συχνά για το πόσο όμορφες είναι οι υδροπνευματικές μας Citroen, αλλά τι γίνεται με το εσωτερικό τους και ιδίως με τη θέση οδήγησής τους, η οποία είναι σχεδόν εξ' ίσου σημαντική με όλα τα υπόλοιπα. Παρόλο που και η CX έχει μία καλή, για εμένα, θέση οδήγησης, δεν είναι πάρα πολύ καλή και θα ήθελα να κάθομαι λίγο χαμηλότερα με τα πόδια πιο τεντωμένα. Και αυτές οι λίγο εκκεντρικές, ψηλές θέσεις οδήγησης με λίγο παραπάνω από όσο πρέπει οριζόντιο το τιμόνι (ευτυχώς όχι τόσο στη CX!) είναι γνωστές για όλες σχεδόν τις παλιές Citroen. Οι DS έχουν σαφώς πιο κάθετο τιμόνι και το ταμπλώ είναι ψηλά, αλλά και πάλι κάθεσαι πολύ ψηλά (για ορατότητα φαντάζομαι).

Υπάρχουν, όμως, 2 Citroen που εμένα προσωπικά με έχουν εντυπωσιάσει απίστευτα (δεδομένων και των δικών μου προτιμήσεων και του σωματότυπού μου) όσον αφορά τη θέση οδήγησής τους, σε σημείο που να θεωρώ ότι έχουν από τις καλύτερες θέσεις οδήγησης οποιουδήποτε αυτοκινήτου. Η μία είναι η SM, κάθεσαι πραγματικά χαμηλά και έχεις την απίστευτη θέα μπροστά σου με το τεράστιο καπώ. Η άλλη είναι η ΧΜ 2ης γενιάς (όχι πρώτης!).

Επίσης κάτι άλλο που με εντυπωσίασε, ο κινητήρας της SM είναι στο κέντρο! Είναι πολύ μαζεμένος σε διαστάσεις ο V6 του Giulio Alfieri, αλλά βλέποντάς τον ζωντανά πρόσεξα ότι έχει τοποθετηθεί πολύ πίσω, σχεδόν αυτό που λένε "front - mid - engine distribution". Ισχύει αυτό, τι κατανομή βάρους έχει μία SM?
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.411
Reaction score
16.318
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Θα συμφωνησω απο την οδηγικη μου εμπειρια οτι η SM εχει μυθικη θεση οδηγησης. Η κατανομη βαρους της ειναι νομιζω 62-38.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Καλημέρα και από εμένα, εναν "παληό" στο 2CV, που εντυπωσιάστηκε με τα παραταχθέντα οχήματα.

Πλούτος και ομορφιά. Και .......πολλά ! Δεν περίμενα ποτέ ότι υπάρχουν τόσα, με κάποια να είναι σαν να παρήχθησαν χθές. Ονειρο !

Αν θεωρήσουμε ότι κάποια, πχ αυτά που ξέρω εγώ που δεν ήταν εκεί, τουλάχιστον 6, + αυτά των φίλων που δεν ήταν παρόντες, από διάφορες περιφέρειες, πραγματικά αναρωτήθηκα πόσα να είναι ολικά εν κυκλοφορία στην Ελλάδα. Εχει κανείς εικόνα ? 50-60-70 ?

Συναντήθηκα και με μερικούς από εδώ, οπότε πλέον το nick-name μου, εχει πρόσωπο.

Χάρηκα πολύ που γνωριστήκαμε και από κοντά.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.606
Reaction score
25.568
Πόντοι
1.487
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.965
Reaction score
15.421
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Την προηγούμενη βδομάδα για μέρα είχα νοίκιασει ένα Twingo.

Κάκιστη ηχομόνωση και πολύ σκληρό για γαλλικό αυτοκίνητο. Τον κινητήρα τον ακούς κι ας είναι πισω

Πουθενά δεν κατάλαβαθνεις ότι είναι πισωκίνητο.

Επίσης το τιμόνι κόβει γελοία πολύ!! Πολύ πρακτικό.
 
Top Bottom