- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 8.457
- Reaction score
- 19.472
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
63) Στην Ευβοια 2.0i , ζει και βασιλευει..
Χρήστο τελείως σε επίπεδο culture générale, προτιμάς τις τριλιτρες 24 βαλβίδες με τον es9 απο το 1997 και μετά οι τριλιτρες 24 βαλβίδες με τον παλιό prv ?66) Απιστευτη 3.0 24v exclusive.. για εμενα ο πιο ποθητος συνδυασμος εκδοσης, χρωματος κτλπ.. ειχε βγει προς πωληση στην Αθηνα προ απειρων...ετων. Το '07 στα Goody's του Ισθμου της Κορινθου ειχα δει μια ολοϊδια.
View attachment 31283
View attachment 31287
View attachment 31292
Eγώ πάντως προτιμώ τον PRV ακόμα και 12βάλβιδο...Χρήστο τελείως σε επίπεδο culture générale, προτιμάς τις τριλιτρες 24 βαλβίδες με τον es9 απο το 1997 και μετά οι τριλιτρες 24 βαλβίδες με τον παλιό prv ?
Σίγουρα ο νέος κινητήρας είναι πιο σύγχρονος,ε μικρότερη κατανάλωση, αλλά οι τριλιτρες prv εκτός του ότι ήταν λίγο πιο ισχυρές , είχαν και δύο χαρακτηριστικά που τις έκαναν λίγο πιο ,' αυθεντικές. Το ότι κράτησαν το diravi και το ότι βυθίζονταν κλασικά στην ακινησία μέχρι και το 1997 σαν σειρά 2 ενώ σε όλες τις άλλες ΧΜ η επιπλέον σφαίρα είχε εγκατασταθεί από το 1994
Εάν κρίνω από τις ζάντες (χωρίς να είναι απαραίτητο και αποκλειστικό βέβαια...), λες να ήταν 6κύλινδρη και 24βάλβιδη? Με τον ES9?
Άλλος ένας υπέροχος συνδυασμός χρώματος και ζάντας! Το χρώμα ειδικά είναι μοναδικό, ιδιαίτερο, δεν το έχω ξαναδεί σε άλλο αυτοκίνητο.