Ηλεκτρικό 2cv

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.454
Reaction score
3.318
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Το ηλεκτρικό πάει καλύτερα από τον κινητήρα βενζίνης !!
Το μόνο μειονέκτημα είναι πως δεν έχει μεγάλη αυτονομία !!
Το θέμα είναι πως όλα τα αυτοκίνητα κάποια στιγμή θα γίνουν ηλεκτρικά !!
Όποτε πρέπει να έχουμε μια εναλλακτική για ηλεκτρικό 2cv :)
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.041
Reaction score
4.227
Πόντοι
747
Age
51
Μελέτησα το ακόλουθο βίδεον, εδώ και αρκετό καιρό, όπου ο άνθρωπος εξηγεί τις επιλογές. Και είναι και σε ........κατανοητή γλώσσα.

Οι επιλογές ήταν, να έχει την αυτή περίπου ισχύ, και τελική ταχύτητα, για να μην ξενίζει, και η φόρτιση με συσσωρευτές περιορισμένης ακτίνας δράσης, 90 χιλ. ώστε να μην αλλοιώνονται τα βασικά χαρακτηριστικά του.

Φυσικά, και επεκτείνεται η δυνατότητα, αλλά με κόστος στο ωφέλιμο φορτίο ( μέγεθος - βάρος μεγαλύτερων συσσωρευτών ).

Αναλογικά΄με την ιπποδύναμη / επιταχύνσεις, να αναφέρουμε ότι ένας ηλεκτρικός κινητήρας, έχει μέγιστη ροπή από την πρώτη στροφή, οπότε, με την ανάλογη ιπποδύναμη, η ελκτική ικανότητα είναι απείρως καλύτερη. Ο συγκεκριμένος είναι 15 kW. ( X 1,34 για ίππους ). Και δεν περιμένει να πάει 3500 στροφές για να πιάσει τα 40 Νm. Εχει 120 Nm από το ξεκίνημα.

Σημειωτέον ότι η μετατροπή, στις πολιτισμένες χώρες, είναι νόμιμη. Και πιστοποιημένη. Εδώ, .........κλάμα. Αντε βγάλτα πέρα με τους γραφειοκράτες.

Απολαύστε το !



Να σημειώσω, ότι επειδή τα δεξιοτίμονα 2CV είναι περιορισμενα, και συνεπώς ακριβά, μερικοί στο νησί αγοράζουν αριστεροτίμονα από την Ευρώπη σε λογικές ( ?!?! ) τιμές.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
349
Reaction score
1.004
Πόντοι
437
Age
51
Νομίζω ότι θα είχε νόημα μόνο σαν δεύτερο 2CV, για καθημερινή χρήση, όταν για τους οποιοσδήποτε λόγους δεν μπορείς να έχεις ένα βενζινοκίνητο σε καθημερινή χρήση. Αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις παράλληλα και ένα κανονικό για τις βόλτες. Καλώς ή κακώς, ο κινητήρας, η μετάδοση, οι ήχοι, η διαδικασία - τελετουργία εκκίνησης και χειρισμού, είναι αναπόσπαστο κομμάτι του αυτοκινήτου. Για να το θέσω διαφορετικά, δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον που αγαπά το 2CV, να μπορεί να ζήσει με ένα "μουγκό" 2CV, έστω κι αν είναι πιο βολικό.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.041
Reaction score
4.227
Πόντοι
747
Age
51
Νομίζω ότι θα είχε νόημα μόνο σαν δεύτερο 2CV, για καθημερινή χρήση, όταν για τους οποιοσδήποτε λόγους δεν μπορείς να έχεις ένα βενζινοκίνητο σε καθημερινή χρήση. Αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις παράλληλα και ένα κανονικό για τις βόλτες. Καλώς ή κακώς, ο κινητήρας, η μετάδοση, οι ήχοι, η διαδικασία - τελετουργία εκκίνησης και χειρισμού, είναι αναπόσπαστο κομμάτι του αυτοκινήτου. Για να το θέσω διαφορετικά, δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον που αγαπά το 2CV, να μπορεί να ζήσει με ένα "μουγκό" 2CV, έστω κι αν είναι πιο βολικό.
Δεν διαφωνώ ! Και από τη άλλη, ένα τέτοιο, είναι παιχνιδι για λεφτάδες.

Το συγκεκριμένο, κατα τις δηλώσεις του ευγενεστάτου κου κατασκευαστή / μετατροπέα, κοστίζει .....( χάπια για την καρδιά, την πίεση , κλπ ),

-πας το δικό σου για μετατροπή BPS 16.000
-ανακατασκευασμενο με μετατροπή BPS 29.000
-ανακατασκευασμενο ολοκληρωτικά με "φρέσκα" μέρη ( ....σαν καινούργιο ) , BPS 45.000

:dizzy:
 
Top Bottom