Ζώνες ασφαλείας

eshroom

Member
Reaction score
9
Πόντοι
222
Το Mehari μου δεν πέρασε ΚΤΕΟ λόγο του ότι δεν είχε ζώνες ασφαλείας.

Κατασκευασμένο το 1969, δεν είχε ποτέ ζώνες και ούτε βάσης για ζώνες. Έκανα κάτι πρόχειρο και μάλλον επικίνδυνο με κάτι ζώνες αγορασμένες από το Skroutz και πέρασε. Τις ξανά έβγαλα αμέσως.

Ο νόμος εάν κατάλαβα καλά λέει πίσω ζώνες για αμάξια κατασκευασμένα πριν το 199x δεν είναι απαραίτητες για ΚΤΕΟ αλλά μπροστινές είναι απαραίτητες ότι ηλικία και να έχει το αμάξι. Καλά κατάλαβα; Δεν ξέρω καμιά χώρα που απαιτεί ζώνες σε αμάξια που κατασκευάστηκαν πριν αλλάξει ο νόμος. Πολύ απλά, δεν είμαι μηχανικός, δεν ξέρω τίποτα για την ασφάλεια αυτοκινήτου και προφανώς δεν έχω τα προσόντα για να βάλω ζώνη σε παλιό αυτοκίνητο και να είναι ασφαλής (και πιθανότατα κανείς δεν έχει τα προσόντα, αφού οποιαδήποτε λύση δεν θα έχει δοκιμαστεί και πιστοποιηθεί).

Προς το παρόν κυκλοφορώ πάλι χωρίς καμία ζώνη ασφαλείας στο αμάξι. Υπάρχουν άλλοι που κάνουν το ίδιο, και εάν σας σταματήσει η αστυνομία τι τους λέτε;

Αν κατάλαβα καλά, στα πίσω καθίσματα δεν απαιτείται ζώνη αλλά χωρίς ζώνη δεν μπορεί να μπει επιβάτης, δηλαδή εάν με σταματήσει με επιβάτες πίσω η αστυνομία, πάλι θα φάω πρόστιμο. Είναι και αυτό σωστό;

Ευχαριστώ για τις γνώσεις σας.

visa chrono

Member
Reaction score
28.035
Πόντοι
1.607
Καλησπερα
Μπορειτε να παρετε 2 σημειων εποχης πιανουν στο πατωμα με τις αντιστοιχες βιδες
Υπαρχουν στα 2cvmagaza
p.x

Εχω αμαξι χωρις ζωνες και δεν μου εχει τυχη κατι .Φυσικα κανει ελαχιστα χλμ ..

Καλη συνεχεια

maxtsif

Member
Reaction score
4.321
Πόντοι
777
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Το Mehari μου δεν πέρασε ΚΤΕΟ λόγο του ότι δεν είχε ζώνες ασφαλείας.

Κατασκευασμένο το 1969, δεν είχε ποτέ ζώνες και ούτε βάσης για ζώνες. Έκανα κάτι πρόχειρο και μάλλον επικίνδυνο με κάτι ζώνες αγορασμένες από το Skroutz και πέρασε. Τις ξανά έβγαλα αμέσως.