Τα σέβη μου σε όλους τους οπαδούς του παλαιού και νέου σιτροέν.
Είμαι ο Ζάχος και έχω .... και τι δεν έχω....3 σιτροενάκια κατάληξα να έχω, Xsara, C5 και GS. (Αλλά ας μείνει μεταξύ μας....σσσσ...)
Εδώ βρέθηκα από σύσταση κάποιων φίλων που είχαν προσέλθει πριν από μένα, και όλο με τσιγκλούσαν να έρθω κι εγώ στην παρέα
κι όλο αμελούσα και το ανέβαλα. Ε, επιτέλους έγινε και αυτό το βήμα.
Η περισσότερη περιπέτεια φυσικά είναι με το GS, όχι ότι τα άλλα δυο είναι "ήσυχα".
Και τ'άλλα θέλουν που και που κάτι, π.χ. το Ξαρά πριν λίγο καιρό, έσπασε το ντιζάκι που κουνάει το μοχλό των ταχυτήτων στο κιβώτιο
στο χώρο της μηχανής, λόγω που για κάποιο λόγο στέγνωσε το γράσο, και σχεδόν κολούσε, και έσπασε το κεφαλάκι του,
και ουσιαστικά δεν μπορούσες να αλλάξεις ταχύτητα, μόνο τα άλλα δυο ντιζάκια κουνιούνταν.
Το πρόβλημα λύθηκε με "μόνιμη" προσωρινή πατέντα, με ένα μεταλλικό τετράγωνο σωλήνα, απ'αυτούς που έχουμε στα κάγκελα στα μπαλκόνια μας
τους κούφιους, με τον οποίο δημιουργήθηκε ένα αντίγραφο της ράβδου, με το κοφτάκι, και ο οποίος πιάνει όχι στο κεφαλάκι των μοχλών
αλλά στον λαιμό, κάπως έτσι....
και δουλεύει καλύτερα κι από πριν. Κι από το εργοστασιακό μπορώ να πω....
Το GS-άκι όμως έχει περισσότερη περιπέτεια όπως είπαμε. Τώρα τελευταία του 'κανα μια ιστορία στα δυο σωληνάκια της υψηλής πίεσης
μεταξύ αντλίας - ρυθμιστή, και μεταξύ ρυθμιστή - βαλβίδας, όπου στο πρώτο μπήκε σωληνάκι εύκαμπτο ανοξείδωτο υψηλής πίεσης
παρόμοιο μ'αυτά που βάζουν στα φρένα, ενώ στο δεύτερο μπήκε σωληνάκι φρένων 3/16" από σιδηρονικελιούχο χαλκό,
που δε σπάει, δε χαλάει, δε σκουριάζει, ενώ αφαιρέθηκαν εντελώς τα εργοστασιακά ρακόρ και μπήκαν νέα
χρησιμοποιώντας νιπελάκια που βίδωναν στο σπείρωμα των εξαρτημάτων.
και πλέον το νέο σωληνάκι μεταξύ ρυμιστή-βαλβίδας είναι έτσι
ενώ το άλλο μεταξύ αντλίας-ρυθμιστή ακολουθεί νέα πορεία και καταλήγει σε νέο ρακοράκι
Από την άλλη πλευρά, στην εισαγωγή της αντλίας, μπήκε νέος σωλήνας τεφλόν 10/12 με ρακοράκια και άψογη στεγανοποίηση
έχω ήδη ανεβάσει φωτογραφίες στην ενότητα GS-GSA, βιαζόμουνα και δεν έγραψα εδώ πρώτα.
Εδώ θα βάλουμε μερικές άλλες φωτογραφίες από τις άλλες περιπέτειές μας,
Αρχικά μια παλιά και μια καινούρια από την ίδια πλευρά, για να δούμε τις ζημιές
το 2008
και το 2021
η αριστερή πλευρά
οι φθορές του χρόνου
ε και λόγω που δεν υπάρχουν φράγκα για εξωτερικούς καλοπισμούς, είπα να πιάσω σιγά σιγά και να βελτιώσω οτιδήποτε άλλο βελτιώνεται
ώστε τουλάχιστο το αυτοκίνητο να γίνει αξιόπιστο λειτουργικά.
Έχει περί τα 5 χρόνια που το ασχολούμαι πιο ενεργά από πριν, και αρχικά ξεκίνησα με τα υδραυλικά. Τις επιστροφές.
Το πρώτο μεγάλο project είχε να κάνει με τις επιστροφές. Σιγά σιγά και έναν έναν κλάδο, άλλαξα σχεδόν όλα τα σωληνάκια
των επιστροφών, και τους έβαλα σωληνάκια τεφλόν, με καινούρια μεταλλικά διακλαδωτάκια, είτε έτοιμα είτε φτιαγμένα με χαλκοσωλήνα
και κατέληξα να έχω αυτό που βλέπουμε εδώ
όλα τα άσπρα σωληνάκια που φαίνονται να πηγαίνουν στο δοχείο είναι τεφλόν, με μικρά κομμάτια από λαστιχένιο σωλήνα καυσίμων,
για να συνδεθούν στα πλαστικά ακροφύσια του δοχείου.
Να και μερικές ακόμα φωτογραφίες
Η άλλη επέμβαση που έγινε ήταν στο σύστημα ανάφλεξης,
Κολλήθηκαν τα καλώδια στον πολλαπλασιαστή, μπήκε καινούρια αδιάβροχη φίσα, για την περίπτωση που θέλουμε να τον αφαιρέσουμε
αλλάχθηκε η φίσα του σήματος από τον διανομέα, και έφυγε και η φίσα που πάει στην ηλεκτρονική, και μπήκαν μεμονομένα φισάκια
καθώς απ'ότι φαίνεται δεν έκανε καλή επαφή και κάποιες φορές ενώ γυρνούσε η μηχανή, δεν υπήρχε σπινθήρας.
Μονώθηκε και με αυτοβουλκανιζόμενη, την καλή, και είναι πλέον σίγουρη. Στις δοκιμές είμαι οπότε θα δείξει αν η επέμβαση είναι αξιόπιστη.
Κάποια στιγμή αλλάχθηκε και το σωληνάκι της υποπίεσης του διανομέα και μπήκε κι αυτό τεφλονένιο,
και μπήκε και θερμόμετρο λαδιού μαζί με νέα φούσκα λαδιού
που δίνει σήμα σε οργανάκι στο ταμπλό
και με το πάνω πανελάκι ελέγχουμε φώτα και ηλεκτρική αντλία βενζίνης, που μπήκε κι αυτή πριν περίπου 4 - 5 χρόνια
και για να ενισχύσουμε την αξιοπιστία για το καύσιμο, είπα να βάλω και ανοξείδωτο σωληνάκι Φ6 μεταξύ αντλίας και καρμπιρατέρ
Στα φώτα έγινε μια επέμβαση, και δημιουργήθηκε νέο κύκλωμα με νέα ρελέ, τα οποία τα δουλεύουμε πλέον από το παραπάνω πανελάκι
με το μεγάλο στρόγγυλο κουμπί να κάνει τη δουλειά του διακόπτη φώτων, ενώ ο μικρός στρόγγυλος πατητός διακόπτης
πάνω δεξιά είναι αυτόματα φώτα, που ανάβει ΚΑΙ τις ψείρες ΚΑΙ τα κανονικά φώτα, 6 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπρος τ'αυτοκίνητο
και μόνο με τον διακόπτη ανοιχτό. Μόλις σβήσει ο κινητήρας, σβήνουν και τα αυτόματα φώτα. Παίρνει σήμα από τη φούσκα του λαδιού.
Λοιπόν, κλείνουμε για Χριστούγεννα και πρέπει να φύγω.
Αν υπάρχει ενδιαφέρον θα επανέλθω για να περιγράψω ότι άλλο θυμηθώ που έβαλα χέρι.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Είμαι ο Ζάχος και έχω .... και τι δεν έχω....3 σιτροενάκια κατάληξα να έχω, Xsara, C5 και GS. (Αλλά ας μείνει μεταξύ μας....σσσσ...)
Εδώ βρέθηκα από σύσταση κάποιων φίλων που είχαν προσέλθει πριν από μένα, και όλο με τσιγκλούσαν να έρθω κι εγώ στην παρέα
κι όλο αμελούσα και το ανέβαλα. Ε, επιτέλους έγινε και αυτό το βήμα.
Η περισσότερη περιπέτεια φυσικά είναι με το GS, όχι ότι τα άλλα δυο είναι "ήσυχα".
Και τ'άλλα θέλουν που και που κάτι, π.χ. το Ξαρά πριν λίγο καιρό, έσπασε το ντιζάκι που κουνάει το μοχλό των ταχυτήτων στο κιβώτιο
στο χώρο της μηχανής, λόγω που για κάποιο λόγο στέγνωσε το γράσο, και σχεδόν κολούσε, και έσπασε το κεφαλάκι του,
και ουσιαστικά δεν μπορούσες να αλλάξεις ταχύτητα, μόνο τα άλλα δυο ντιζάκια κουνιούνταν.
Το πρόβλημα λύθηκε με "μόνιμη" προσωρινή πατέντα, με ένα μεταλλικό τετράγωνο σωλήνα, απ'αυτούς που έχουμε στα κάγκελα στα μπαλκόνια μας
τους κούφιους, με τον οποίο δημιουργήθηκε ένα αντίγραφο της ράβδου, με το κοφτάκι, και ο οποίος πιάνει όχι στο κεφαλάκι των μοχλών
αλλά στον λαιμό, κάπως έτσι....
και δουλεύει καλύτερα κι από πριν. Κι από το εργοστασιακό μπορώ να πω....
Το GS-άκι όμως έχει περισσότερη περιπέτεια όπως είπαμε. Τώρα τελευταία του 'κανα μια ιστορία στα δυο σωληνάκια της υψηλής πίεσης
μεταξύ αντλίας - ρυθμιστή, και μεταξύ ρυθμιστή - βαλβίδας, όπου στο πρώτο μπήκε σωληνάκι εύκαμπτο ανοξείδωτο υψηλής πίεσης
παρόμοιο μ'αυτά που βάζουν στα φρένα, ενώ στο δεύτερο μπήκε σωληνάκι φρένων 3/16" από σιδηρονικελιούχο χαλκό,
που δε σπάει, δε χαλάει, δε σκουριάζει, ενώ αφαιρέθηκαν εντελώς τα εργοστασιακά ρακόρ και μπήκαν νέα
χρησιμοποιώντας νιπελάκια που βίδωναν στο σπείρωμα των εξαρτημάτων.
και πλέον το νέο σωληνάκι μεταξύ ρυμιστή-βαλβίδας είναι έτσι
ενώ το άλλο μεταξύ αντλίας-ρυθμιστή ακολουθεί νέα πορεία και καταλήγει σε νέο ρακοράκι
Από την άλλη πλευρά, στην εισαγωγή της αντλίας, μπήκε νέος σωλήνας τεφλόν 10/12 με ρακοράκια και άψογη στεγανοποίηση
έχω ήδη ανεβάσει φωτογραφίες στην ενότητα GS-GSA, βιαζόμουνα και δεν έγραψα εδώ πρώτα.
Εδώ θα βάλουμε μερικές άλλες φωτογραφίες από τις άλλες περιπέτειές μας,
Αρχικά μια παλιά και μια καινούρια από την ίδια πλευρά, για να δούμε τις ζημιές
το 2008
και το 2021
η αριστερή πλευρά
οι φθορές του χρόνου
ε και λόγω που δεν υπάρχουν φράγκα για εξωτερικούς καλοπισμούς, είπα να πιάσω σιγά σιγά και να βελτιώσω οτιδήποτε άλλο βελτιώνεται
ώστε τουλάχιστο το αυτοκίνητο να γίνει αξιόπιστο λειτουργικά.
Έχει περί τα 5 χρόνια που το ασχολούμαι πιο ενεργά από πριν, και αρχικά ξεκίνησα με τα υδραυλικά. Τις επιστροφές.
Το πρώτο μεγάλο project είχε να κάνει με τις επιστροφές. Σιγά σιγά και έναν έναν κλάδο, άλλαξα σχεδόν όλα τα σωληνάκια
των επιστροφών, και τους έβαλα σωληνάκια τεφλόν, με καινούρια μεταλλικά διακλαδωτάκια, είτε έτοιμα είτε φτιαγμένα με χαλκοσωλήνα
και κατέληξα να έχω αυτό που βλέπουμε εδώ
όλα τα άσπρα σωληνάκια που φαίνονται να πηγαίνουν στο δοχείο είναι τεφλόν, με μικρά κομμάτια από λαστιχένιο σωλήνα καυσίμων,
για να συνδεθούν στα πλαστικά ακροφύσια του δοχείου.
Να και μερικές ακόμα φωτογραφίες
Η άλλη επέμβαση που έγινε ήταν στο σύστημα ανάφλεξης,
Κολλήθηκαν τα καλώδια στον πολλαπλασιαστή, μπήκε καινούρια αδιάβροχη φίσα, για την περίπτωση που θέλουμε να τον αφαιρέσουμε
αλλάχθηκε η φίσα του σήματος από τον διανομέα, και έφυγε και η φίσα που πάει στην ηλεκτρονική, και μπήκαν μεμονομένα φισάκια
καθώς απ'ότι φαίνεται δεν έκανε καλή επαφή και κάποιες φορές ενώ γυρνούσε η μηχανή, δεν υπήρχε σπινθήρας.
Μονώθηκε και με αυτοβουλκανιζόμενη, την καλή, και είναι πλέον σίγουρη. Στις δοκιμές είμαι οπότε θα δείξει αν η επέμβαση είναι αξιόπιστη.
Κάποια στιγμή αλλάχθηκε και το σωληνάκι της υποπίεσης του διανομέα και μπήκε κι αυτό τεφλονένιο,
και μπήκε και θερμόμετρο λαδιού μαζί με νέα φούσκα λαδιού
που δίνει σήμα σε οργανάκι στο ταμπλό
και με το πάνω πανελάκι ελέγχουμε φώτα και ηλεκτρική αντλία βενζίνης, που μπήκε κι αυτή πριν περίπου 4 - 5 χρόνια
και για να ενισχύσουμε την αξιοπιστία για το καύσιμο, είπα να βάλω και ανοξείδωτο σωληνάκι Φ6 μεταξύ αντλίας και καρμπιρατέρ
Στα φώτα έγινε μια επέμβαση, και δημιουργήθηκε νέο κύκλωμα με νέα ρελέ, τα οποία τα δουλεύουμε πλέον από το παραπάνω πανελάκι
με το μεγάλο στρόγγυλο κουμπί να κάνει τη δουλειά του διακόπτη φώτων, ενώ ο μικρός στρόγγυλος πατητός διακόπτης
πάνω δεξιά είναι αυτόματα φώτα, που ανάβει ΚΑΙ τις ψείρες ΚΑΙ τα κανονικά φώτα, 6 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπρος τ'αυτοκίνητο
και μόνο με τον διακόπτη ανοιχτό. Μόλις σβήσει ο κινητήρας, σβήνουν και τα αυτόματα φώτα. Παίρνει σήμα από τη φούσκα του λαδιού.
Λοιπόν, κλείνουμε για Χριστούγεννα και πρέπει να φύγω.
Αν υπάρχει ενδιαφέρον θα επανέλθω για να περιγράψω ότι άλλο θυμηθώ που έβαλα χέρι.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ