Δημήτρης CitroenDS23IE

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Θα βγάλω τα μπροστινά φτερά θα το πλύνω για αρχή και μετά θα αρχίσει η πλήρης αποκατάσταση του κάθε κομματιού βίδα προς βίδα σε ότι έχει σχέση με τον θάλαμο του κινητήρα.μετά θα γίνει η εξωτερική φανοποιεία και τέλος το υπόλοιπο σασί.εντομεταξύ θα σας στείλω αναλυτικές φωτογραφίες τον βελτιώσεων που είχαν γίνει κομμάτι προς κομμάτι για όποιον ενδιαφέρεται!
Το ιδεατό φίλε Δημήτρη νομίζω θα ειτανε να ξεκινήσεις από το πίσω μέρος που σάπισε και μετά να εκτιμήσεις τη γενική κατάσταση του σασί για το αν θα χρειαστεί αλλού ξεσαπισμα κλπ.. Φυσικα και μας ενδιαφέρουν οι φώτο των βελτιώσεων!!! :love::thumbs:
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Να ανοίξεις και ένα καινούργιο θεμα στην κατηγορία των ανακατασκευών όπου τα έχουμε όλα μαζεμένα!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Μπορείς αρχικά να καθαρίσεις τα φύλλα. Με τις βροχές κρατάνε την υγρασία και κινδυνεύεις με επιπλέον σκουριά.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
εχει πολυ δουλεια και προσωπικα πιστευω πολλες εκπληξεις απο λαμαρινα μεχρι και τα ηλεκτρολογικα του...παντως οπως και να εχει καλη επιτυχια
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
αλλη μια αξιόλογη αλλαγή που είχε γίνει ήταν το κομπρεσέρ του air-condition που ήταν εργοστάσιακο δεν το βάλανε εκείνοι.αφαιρεθηκε το γνήσιο R12 κομπρεσέρ το οποίο ήταν 14 ίππους και πραγματικά γονάτιζε τον κινητήρα και τοποθετήθηκε ένα γιαπωνέζικο ροτορικό 1,5 ιππου με φρέον r134 και έγινε και τέλεια δουλειά με της βάσης του που πραγματικά φένεται σαν να είναι από το εργοστάσιο εγκατεστημένο!Μιλάμε για έναν βάτραχο με μηχανοστάσιο Frankenstein χιχιχι
Η αλλαγή του κομπρέσορα είναι απαραίτητη σε καθε αυτοκίνητο που δεν είναι έκθεμα σαλονιού αλλά χρησιμοποιείται και ζει στους δρομους. r12 δεν υπάρχει πια ή αν υπάρχει είναι πολύ σπάνιο.

:whistle:εχει και επιπλέον περιεχόμενο...(φυλλαράκια, κουκουτσάκια και βιολογικά απόβλητα λατρεμένων τρωκτικών που κάνουν μπάρμπεκιου εντός):lol:
τα ποντίκια στο γκαράζ μπορεί να κάνουν απίστευτες ζημιές σε ένα αυτοκίνητο.

Σας ευχαριστώ πολύ!Ναι πράγματι και εγώ λάτρης του original είμαι αλλά δυστυχώς την αγόρασα έτσι...δεν φαίνεται πουθενά η διαφορά στον θάλαμο του κινητήρα.το μόνο που κάνει αίσθηση είναι η παρουσία του airflow meter.Το όλο σύστημα λειτουργεί όμως με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια σε σχέση με το D_Jetronic διότι ρυθμίζει την αναλογία καυσίμου ανάλογα με τον εισερχόμενο αέρα και η εκκίνηση με πολύ παγωμένο καιρό είναι άμεση και χωρίς το παραμικρό πάτημα του πεντάλ του γκαζιού.Λειτουργεί γραμικότατα χωρίς το παραμικρό σκαμπανέυασμα και επιταχύνει άμεσα.
Η ειρωνία είναι ότι το κομμάτι στο δικό μου αυτοκίνητο που με έχει ταλαιπωρήσει περισσότερο είναι το L-jetronic. Φαντάζομαι βέβαια τα προηγούμενα συστήματα θε έχουν πιο πολλές παραξενιές.


Καλό κουράγιο γενικά
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
34
Η αλλαγή του κομπρέσορα είναι απαραίτητη σε καθε αυτοκίνητο που δεν είναι έκθεμα σαλονιού αλλά χρησιμοποιείται και ζει στους δρομους. r12 δεν υπάρχει πια ή αν υπάρχει είναι πολύ σπάνιο.



τα ποντίκια στο γκαράζ μπορεί να κάνουν απίστευτες ζημιές σε ένα αυτοκίνητο.



Η ειρωνία είναι ότι το κομμάτι στο δικό μου αυτοκίνητο που με έχει ταλαιπωρήσει περισσότερο είναι το L-jetronic. Φαντάζομαι βέβαια τα προηγούμενα συστήματα θε έχουν πιο πολλές παραξενιές.


Καλό κουράγιο γενικά
Ευχαριστώ πολύ που συμπάσχεται και για τις όμορφες και καλοπροαίρετες απαντήσεις σας! Το L-jetronic και όλόκληρη η σειρά L(LE1-LE2-LE3-LU1-LU2-LH)ήταν μία εξολοκλήρου νέα βελτιωμένη φιλοσοφία που βασιζόταν κατά ένα μέρος στο D-Jetronic. Η μεγάλη διαφορά όμως από το D είναι ότι η σειρά L έχει τα πάντα σε ανταλλακτικά και πολύ φθηνότερα.Αν πάμε στα μπέκ ψεκασμού βγαίνουν και aftermarket με 105€ το ένα σε αντίθεση με το D που πλησιάζει τα 300€ το κομμάτι. Οπότε κυρίως ευκολία εύρεσης ανταλλακτικών και ποιο οικονομικά.Τέλος και ο εγκέφαλος στο L είναι ποιο απλός κατασκευαστικά και παραμένει αναλογικός χωρίς καταγραφή σφαλμάτων. Βγάζοντας λοιπόν τον πόλο της μπαταρίας όλα επανέρχονται αμέσως στο φυσιολογικό!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Εδώ που τα λέμε περιμένουμε και μια φωτογραφία από το αυτοκίνητο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά :rolleyes::thumbs:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.546
Reaction score
19.710
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Θα βγάλω τα μπροστινά φτερά θα το πλύνω για αρχή και μετά θα αρχίσει η πλήρης αποκατάσταση του κάθε κομματιού βίδα προς βίδα σε ότι έχει σχέση με τον θάλαμο του κινητήρα.μετά θα γίνει η εξωτερική φανοποιεία και τέλος το υπόλοιπο σασί.εντομεταξύ θα σας στείλω αναλυτικές φωτογραφίες τον βελτιώσεων που είχαν γίνει κομμάτι προς κομμάτι για όποιον ενδιαφέρεται!
Θέλει από την αρχή στα πάντα απ τα συμφραζόμενα και απ' ότι φαίνεται. Με πολύ προσωπική εργασία θα γλιτώσεις πολλά. Καλή επιτυχία!
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Όπως προείπε και ο @nonos με την προσωπική εργασία μπορείς να γλιτώσεις πολλά μαρούλια moneymoneymoney αλλά το καλύτερο μέρος της είναι να βλέπεις αυτό που επισκεύασες μόνος σου να λειτουργεί ξανά. Είναι αυτό το συναίσθημα αυτοικανοποίησης που δεν το φτάνει κανένα.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.546
Reaction score
19.710
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ξεκινησες Δημητρη? Πως παει το εγχειρημα? :)
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
34
Καλησπέρα nonos και ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρων!!! Πραγματικά έχω χάσει τον ύπνο μου και ανυπομονώ να ξεκινήσω...μάλλον να ξαναξεκινήσω. Μαζεύω λοιπόν μερικές μέρες άδεια ώστε να πάω να τον πάρω μιας και από την ακινησία έχουμε την πρώτη μας ας πούμε σοβαρή ζημιά... Δυστυχώς κόλλησε η αντλία βενζίνης από την ακινησία. Το αυτοκίνητο το έχω από το καλοκαίρι του 2016 στην κατοχή μου. Μάζευα τα χρήματα όταν ήμουν φαντάρος για να το πάρω. Έψαχνα το ποιο ιδιάιτερο και το ποιο σπάνιο μετά από χρόνια τρέλα και πολύ διάβασμα και πρακτική στα συστήματα του. Ένα παιδικό όνειρο από την ηλικία του νηπίου και από τις ταινίες του fantoma και του luis de funes το αποτύπωνα σε κόλλες χαρτί και ζωγραφιές με εμένα οδηγό! Θυμάμαι ακόμα την εικόνα στην στάση του λεωφορίου όταν πέρασε μια πράσινη ID 20 και πραγματικά είδα κάτι εξωπραγματικο και αυτό στις αρχές της δεκαετίας του 90. Πραγματικά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα ήταν τετράγωνα, άσχημα και τόσο συνηθισμένα μπροστά σε αυτο και ας ήταν 25 χρόνια ποιο καινουρια.Τα κατάφερα λοιπόν και το απέκτησα. Όταν μου τον έφερε η ΕΛΠΑ με έπιασαν τα κλάματα και δεν το πίστευα ότι στο σπίτι που μεγάλωσα θα παταγαν η τροχοί και θα έμπαινε η φιγούρα ενός τέτοιου αυτοκινήτου! Θα σας δώσω πραγματικά πολύ υλικό από αυτό το εγχείρημα. Το αυτοκίνητο λειτουργεί πέρα από αυτά άψογα και αθόρυβα και ας μην του φαίνεται απ' την εμφάνιση μια και έχει 80000 και κάτι πραγματικά χιλιόμετρα.και θέλω και την βοήθεια όλων σας για κάτι μικροαλλαγές που θέλω να κάνω!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.546
Reaction score
19.710
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Με το καλό φίλε, σε καταλαβαίνω απόλυτα, το ίδιο δέσιμο έχω με τα cx!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Ναι αλλα εχεις κορεατικο .........
χαχαχα :lol:

Καλησπέρα nonos και ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρων!!! Πραγματικά έχω χάσει τον ύπνο μου και ανυπομονώ να ξεκινήσω...μάλλον να ξαναξεκινήσω. Μαζεύω λοιπόν μερικές μέρες άδεια ώστε να πάω να τον πάρω μιας και από την ακινησία έχουμε την πρώτη μας ας πούμε σοβαρή ζημιά... Δυστυχώς κόλλησε η αντλία βενζίνης από την ακινησία. Το αυτοκίνητο το έχω από το καλοκαίρι του 2016 στην κατοχή μου. Μάζευα τα χρήματα όταν ήμουν φαντάρος για να το πάρω. Έψαχνα το ποιο ιδιάιτερο και το ποιο σπάνιο μετά από χρόνια τρέλα και πολύ διάβασμα και πρακτική στα συστήματα του. Ένα παιδικό όνειρο από την ηλικία του νηπίου και από τις ταινίες του fantoma και του luis de funes το αποτύπωνα σε κόλλες χαρτί και ζωγραφιές με εμένα οδηγό! Θυμάμαι ακόμα την εικόνα στην στάση του λεωφορίου όταν πέρασε μια πράσινη ID 20 και πραγματικά είδα κάτι εξωπραγματικο και αυτό στις αρχές της δεκαετίας του 90. Πραγματικά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα ήταν τετράγωνα, άσχημα και τόσο συνηθισμένα μπροστά σε αυτο και ας ήταν 25 χρόνια ποιο καινουρια.Τα κατάφερα λοιπόν και το απέκτησα. Όταν μου τον έφερε η ΕΛΠΑ με έπιασαν τα κλάματα και δεν το πίστευα ότι στο σπίτι που μεγάλωσα θα παταγαν η τροχοί και θα έμπαινε η φιγούρα ενός τέτοιου αυτοκινήτου! Θα σας δώσω πραγματικά πολύ υλικό από αυτό το εγχείρημα. Το αυτοκίνητο λειτουργεί πέρα από αυτά άψογα και αθόρυβα και ας μην του φαίνεται απ' την εμφάνιση μια και έχει 80000 και κάτι πραγματικά χιλιόμετρα.και θέλω και την βοήθεια όλων σας για κάτι μικροαλλαγές που θέλω να κάνω!
Σε νιώθω απόλυτα. Ήμουν στη φάση που είσαι 5 χρόνια πριν Αν δεν βαριέσαι ρίξε μια μάτια..

Καλή δύναμη σου εύχομαι. Το σημαντικότερο είναι ότι πλέον την έχεις. Όλα τα άλλα με τον καιρό θα γίνουν.
Μια συμβουλή. Ότι φτιάχνεις φτιάξε το καλά έστω και αν χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να τελειώσεις
 
Top Bottom