Δημήτρης CitroenDS23IE

Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
32
Καλησπέρα σε όλες τις πλευρές της όμορφης πατρίδας μας και σε όλους όσους μόλις ανοίξουν τα μάτια τους το πρωί σκέφτονται όσα σχεδίασε η φαντασία τους και υλοποίησαν τα χέρια τους! Χαίρομαι πολύ που έγινα πλέον ένας από εσάς και που με αποδεκτήκατε στην παρέα σας καθώς διαθέτω και εγώ μια θεά με ιδιαίτερη ιστορία. Υπερήφανη στον χαρακτήρα λόγο κάποιον ιδιαίτερων χαρακτηριστικών.Το όνομα μου είναι Δημήτρης είμαι από τα Χανιά της Κρήτης και σιγά σιγά θα σας πω την ιστορία και της δικής μου θεάς που είναι μοναδική όπως και της κάθε θεάς άλλωστε!
 

Attachments

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.382
Reaction score
3.205
Πόντοι
777
Age
46
Καλώς ήρθες αγαπητέ Δημήτρη.
Αναμένουμε με αγωνία την ιστορία σου. Ο πρόλογό σου μας προδιαθέτει για μια, αν μη τί άλλο, ενδιαφέρουσα ιστορία.
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
32
Κάποτε πλέον πίσω στο μακρινό 1972 βγήκε από την σειρά παραγωγής της Citroen μια λαδοπράσινη DS σειράς FD δηλαδή μια DSuper 2000 κιβυκών με πεντατάχυτο κιβώτιο εργοστασιακά προσκέφαλα και κουρτινάκια στο πίσω παρμπρίζ ,μικρά χαρακτηριστικά τόσο απλά που όμως για τότε έκαναν την διαφορά στην εμφάνιση και την άνεση της. Παραδόθηκε σε έναν δικηγόρο τον Αθηνών που την είχε προπληρώση της μετρητοίς στην τιμή των 300000 δραχμών. Πέρασαν τα χρόνια και έφτασε το 1988.Παρκαρισμένη σε κλειστό πλέον οικόπεδο την αγόρασε ο ιδιοκτήτης από τον οποίο εγώ την πήρα. Πήγε λοιπόν και στεγάστηκε σε αντιπροσωπεία της Citroen στην Αθήνα όπου πλέον ανέλαβε την ανακατασκευή της ο ιδιοκτήτης ο οποίος εργαζόταν εκει ως μηχανικός και ο μεγάλος πρωτομάστορας των DS το ονομά του γνωστό σε όλους του χώρου τον ιστορικών Citroen το οποίο μου διαφεύγει αυτή την στιγμή (ντροπή μου).Έτσι λοιπόν το αυτοκίνητο αποσυναρμολογήθηκε και απέμεινε τελικός μονάχα το σασί δίχως να το συνοδεύει τίποτα άλλο. Μετά από καιρό ο ιδιοκτήτης έφυγε στο εξωτερικό για την αναζήτηση των ανταλλακτικών που τον ενδιέφεραν και επέστρεψε μετά από λίγο διάστημα φέρνοντας μαζί του μια τρακαρισμένη ημιαυτόματη DS23 Pallas η οποία είχε επάνω ότι ακριβώς του χρειαζόταν εκείνη τη στιγμή αλλά δίχως κινητήρα και κιβώτιο. Αφότου λοιπον ολοκληρώθηκε η φανοποιεία του σασί και συναρμολογήθηκε σε ένα μεγάλο κομμάτι της κάτι έπρεπε να γίνει και με τον κινητήρα. Ετσι λοιπόν παραγγέλθηκε από στοκ στην Γαλλία και ήρθε στην αντιπροσωπεία ολοκαίνουριος και στην κούτα ένας κινητήρας 2347cc DX5 D-jetronic. Τοποθετήθηκε το πεντατάχυτο κιβώτιο και το εργοστασιακο σύστημα κλιματισμού. Πλέον η πρώην DSUPER μετατράπηκε σε DS23 injection. Κυκλοφορούσε κανονικά αλλά δεν σταμάτησε εκεί. Το αυτοκίνητο δέχτηκε την τελευταία του τροποποίηση και βραβεύτηκε από την τότε γαλλική citroen για την μετατροπή η οποία το έκανε μοναδικό τότε χωρίς να αλλοίωση τα χαρακτηριστικά του. Αυτο αφορούσε το σύστημα ψεκασμού το οποίο αναβαθμίστηκε στο πλέον δύο γενιές νεότερο και ολοκαίνουριο για εκείνα τα χρόνια LE-Jetronic με air flow meter τοποθετήθηκαν τα νεότερα μπέκ,καλωδίωση,εγκέφαλος, ηλεκτρονική ανάφλεξη και κυριολεκτικά του άλλαξε χαρακτήρα. Έτσι έγινε ακόμα ποιο αεράτο στην οδήγηση και ποιο νευρικό χωρίς την παραμικρή αλλοίωση των μηχανικών μερών του κινητήρα .Αυτη είναι η ιδιαίτερη για εμένα ιστορία της δικής μου θεάς. Είναι μακριά μου τώρα και λίγο καιρό λόγο του ότι άλλαξα νομό.θα την φέρω σύντομα γιατί έχει ταλαιπωρηθεί από τα χρόνια το χρώμα της ούτος ώστε να αρχίσουν κάποιες γενικές εργασίες αποκατάστασης πρώτα ο θεός.θα σας κρατάω ενήμερους και θα σας ανεβάζω την κάθε εργασία που γίνεται και είναι εξολοκλήρου από εμένα εκτός από τα βαψιματα. Σας ευχαριστώ πολύ
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
672
Reaction score
2.608
Πόντοι
677
Age
52
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Καλώς ήρθες Δημήτρη και σε ευχαριστούμε για την ωραία ιστορία που μας είπες. Ανυπομονώ να δώ φωτογραφίες της θεάς σου. Η DS23 είναι το όνειρό μου....
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
895
Reaction score
2.061
Πόντοι
677
Age
52
Καλώς ήρθες Δημήτρη !

Φωτό-φωτό-φωτό.

Καλό κουράγιο. :DSsuspension:
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.362
Reaction score
21.729
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Καλώς μας ήρθες Δημήτρη. Ιστορία για βιβλίο :lol:
Εδώ Αθήνα την έχεις?
Οι φωτογραφίες είναι απαραίτητες σε αυτές τις περιπτώσεις :dscabrio:
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.140
Reaction score
2.385
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Καλώς ήρθες και από εμένα! Ωραια και ενδιαφέρουσα ιστορία, αν και προσωπικά θα την κρατούσα original
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
32
Σας ευχαριστώ πολύ!Ναι πράγματι και εγώ λάτρης του original είμαι αλλά δυστυχώς την αγόρασα έτσι...δεν φαίνεται πουθενά η διαφορά στον θάλαμο του κινητήρα.το μόνο που κάνει αίσθηση είναι η παρουσία του airflow meter.Το όλο σύστημα λειτουργεί όμως με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια σε σχέση με το D_Jetronic διότι ρυθμίζει την αναλογία καυσίμου ανάλογα με τον εισερχόμενο αέρα και η εκκίνηση με πολύ παγωμένο καιρό είναι άμεση και χωρίς το παραμικρό πάτημα του πεντάλ του γκαζιού.Λειτουργεί γραμικότατα χωρίς το παραμικρό σκαμπανέυασμα και επιταχύνει άμεσα.Ολα όμως τα υπόλοιπα είναι δικά του. Μια λεπτομέρια που με χάλασε πραγματικα παρά πολύ ήταν τα τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα και μια βάση που είχαν προσαρμόσει για αυτά με τα μπουτόν στο ταμπλό με βίδες. Αυτά φυσικά βγαίνουν πολύ εύκολα αλλά είναι οι τρύπες που πρέπει να κλείσουν πράμα το οποίο θα φαίνεται. Πιθανόν αλλάξω το μεταλλικό μέρος του ταμπλό
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.362
Reaction score
21.729
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.140
Reaction score
2.385
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Σας ευχαριστώ πολύ!Ναι πράγματι και εγώ λάτρης του original είμαι αλλά δυστυχώς την αγόρασα έτσι...δεν φαίνεται πουθενά η διαφορά στον θάλαμο του κινητήρα.το μόνο που κάνει αίσθηση είναι η παρουσία του airflow meter.Το όλο σύστημα λειτουργεί όμως με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια σε σχέση με το D_Jetronic διότι ρυθμίζει την αναλογία καυσίμου ανάλογα με τον εισερχόμενο αέρα και η εκκίνηση με πολύ παγωμένο καιρό είναι άμεση και χωρίς το παραμικρό πάτημα του πεντάλ του γκαζιού.Λειτουργεί γραμικότατα χωρίς το παραμικρό σκαμπανέυασμα και επιταχύνει άμεσα.Ολα όμως τα υπόλοιπα είναι δικά του. Μια λεπτομέρια που με χάλασε πραγματικα παρά πολύ ήταν τα τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα και μια βάση που είχαν προσαρμόσει για αυτά με τα μπουτόν στο ταμπλό με βίδες. Αυτά φυσικά βγαίνουν πολύ εύκολα αλλά είναι οι τρύπες που πρέπει να κλείσουν πράμα το οποίο θα φαίνεται. Πιθανόν αλλάξω το μεταλλικό μέρος του ταμπλό
Όταν μπορέσεις βάλε καμιά φωτογραφία της DS να τη θαυμάσουμε και εμείς, αλλά πάνω απ' όλα, να δούμε το μηχανοστάσιο! Προσωπικά είμαι πολύ περίεργος να δω πως έχουν προσαρμόσει ένα νεότερο σύστημα σε έναν κινητήρα των μέσων της δεκαετίας του '70.
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
32
Θα σας βάλω κάποιες φωτογραφίες για αρχή με μέτρο και λίγη ντροπή.Ο λόγος είναι ότι το έχω σταθμευμένο πολύ καιρό και πρέπει να αρχίσει η αποκατάσταση. Η εμφάνιση και η καθαριότητα της δεν συγκρίνετε με τα φωτεινά κοσμήματα που έχετε στα γκαράζ σας. Είναι ξεθωριασμένη στο χρώμα με καμμένο βερνίκι και έχει αρχίσει να τρυπάει η πίσω μπαγαζόπορτα.πρέπει να την αρχίσω άμεσα αλλά δεν έχω στεγασμένο χώρο προς το παρόν.Λειτουργεί κανονικότητα και τα πραγματικά της χιλιόμετρα είναι 80000 μιας και ο κινητήρας αγοράστηκε το 1989 καινούριος.αλλη μια αξιόλογη αλλαγή που είχε γίνει ήταν το κομπρεσέρ του air-condition που ήταν εργοστάσιακο δεν το βάλανε εκείνοι.αφαιρεθηκε το γνήσιο R12 κομπρεσέρ το οποίο ήταν 14 ίππους και πραγματικά γονάτιζε τον κινητήρα και τοποθετήθηκε ένα γιαπωνέζικο ροτορικό 1,5 ιππου με φρέον r134 και έγινε και τέλεια δουλειά με της βάσης του που πραγματικά φένεται σαν να είναι από το εργοστάσιο εγκατεστημένο!Μιλάμε για έναν βάτραχο με μηχανοστάσιο Frankenstein χιχιχι
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.140
Reaction score
2.385
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Θα σας βάλω κάποιες φωτογραφίες για αρχή με μέτρο και λίγη ντροπή.Ο λόγος είναι ότι το έχω σταθμευμένο πολύ καιρό και πρέπει να αρχίσει η αποκατάσταση. Η εμφάνιση και η καθαριότητα της δεν συγκρίνετε με τα φωτεινά κοσμήματα που έχετε στα γκαράζ σας. Είναι ξεθωριασμένη στο χρώμα με καμμένο βερνίκι και έχει αρχίσει να τρυπάει η πίσω μπαγαζόπορτα.πρέπει να την αρχίσω άμεσα αλλά δεν έχω στεγασμένο χώρο προς το παρόν.Λειτουργεί κανονικότητα και τα πραγματικά της χιλιόμετρα είναι 80000 μιας και ο κινητήρας αγοράστηκε το 1989 καινούριος.αλλη μια αξιόλογη αλλαγή που είχε γίνει ήταν το κομπρεσέρ του air-condition που ήταν εργοστάσιακο δεν το βάλανε εκείνοι.αφαιρεθηκε το γνήσιο R12 κομπρεσέρ το οποίο ήταν 14 ίππους και πραγματικά γονάτιζε τον κινητήρα και τοποθετήθηκε ένα γιαπωνέζικο ροτορικό 1,5 ιππου με φρέον r134 και έγινε και τέλεια δουλειά με της βάσης του που πραγματικά φένεται σαν να είναι από το εργοστάσιο εγκατεστημένο!Μιλάμε για έναν βάτραχο με μηχανοστάσιο Frankenstein χιχιχι
Μη νομίζεις ότι όλα τα γκαράζ έχουν κοσμήματα... Η CX μου για παράδειγμα είναι απείραχτη, με τη φθορά του χρόνου, τη σκόνη, εκτός από το παρμπρίζ, ας είναι καλά ο υαλοκαθαριστήρας. Όσο για σκουριές, έχει και από αυτές καθώς και βαθουλώματα και γρατσουνιές. :)
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
32
Σας παραθέτω τις παρακάτω φωτογραφίες και δεκτά μόνο καλοπροαίρετα και ελπιδοφόρα σχόλια!!!
 

Attachments

Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
32
:whistle:εχει και επιπλέον περιεχόμενο...(φυλλαράκια, κουκουτσάκια και βιολογικά απόβλητα λατρεμένων τρωκτικών που κάνουν μπάρμπεκιου εντός):lol:
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.140
Reaction score
2.385
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Σας παραθέτω τις παρακάτω φωτογραφίες και δεκτά μόνο καλοπροαίρετα και ελπιδοφόρα σχόλια!!!
Όπως το βλέπω, είναι μια χαρά. Εγώ θα το κρατούσα κι έτσι. Ίσως έκανα ένα καθαρισματάκι στο μηχανοστάσιο για να γυαλίζει λίγο περισσότερο. Εντύπωση μου κάνει ο συμπιεστής του κλιματισμού και το βεντιλατέρ στη θέση της ρεζέρβας όπως και τα λοιπά εξαρτήματα του συστήματος αυτού. Έχω δει γενικά μόνο τον προφυλακτήρα με τις τρύπες απ' έξω και τα εσωτερικά χειριστήρια. Πολύ ενδιαφέρον! Προσωπικά θέλω να δω και το υπόλοιπο αυτοκίνητο!
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.174
Reaction score
3.920
Πόντοι
777
Age
34
Περιοχή
Γρεβενα
Θα σας βάλω κάποιες φωτογραφίες για αρχή με μέτρο και λίγη ντροπή.Ο λόγος είναι ότι το έχω σταθμευμένο πολύ καιρό και πρέπει να αρχίσει η αποκατάσταση. Η εμφάνιση και η καθαριότητα της δεν συγκρίνετε με τα φωτεινά κοσμήματα που έχετε στα γκαράζ σας. Είναι ξεθωριασμένη στο χρώμα με καμμένο βερνίκι και έχει αρχίσει να τρυπάει η πίσω μπαγαζόπορτα.πρέπει να την αρχίσω άμεσα αλλά δεν έχω στεγασμένο χώρο προς το παρόν.Λειτουργεί κανονικότητα και τα πραγματικά της χιλιόμετρα είναι 80000 μιας και ο κινητήρας αγοράστηκε το 1989 καινούριος.αλλη μια αξιόλογη αλλαγή που είχε γίνει ήταν το κομπρεσέρ του air-condition που ήταν εργοστάσιακο δεν το βάλανε εκείνοι.αφαιρεθηκε το γνήσιο R12 κομπρεσέρ το οποίο ήταν 14 ίππους και πραγματικά γονάτιζε τον κινητήρα και τοποθετήθηκε ένα γιαπωνέζικο ροτορικό 1,5 ιππου με φρέον r134 και έγινε και τέλεια δουλειά με της βάσης του που πραγματικά φένεται σαν να είναι από το εργοστάσιο εγκατεστημένο!Μιλάμε για έναν βάτραχο με μηχανοστάσιο Frankenstein χιχιχι
Για έμενα πολύ καλά κάνανε και βγάλανε την αρχαιολογία με το R12 και βάλανε R134... Κρίμα να χάνει τόση ισχύ για τον κλιματισμό.Ωραια μετατροπή που δεν αλλοιώνει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου κατά την άποψή μου!
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
32
Το βεντιλατέρ της ρεζέρβας είναι ακριβώς επάνω από το ψυγειάκι του aircondition για την ψύξη του φρέον. ποιο μπροστά έχει και τις βαλβίδες πλήρωσης .Είχε από εργοστασιακά τον κλιματισμό που βελτιώθηκε και εκέινος για να κόβει όσο το λιγότερο στον κινητήρα ώστε να τραβάει το δυνατόν περισσοτερο.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.140
Reaction score
2.385
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Το βεντιλατέρ της ρεζέρβας είναι ακριβώς επάνω από το ψυγειάκι του aircondition για την ψύξη του φρέον. ποιο μπροστά έχει και τις βαλβίδες πλήρωσης .Είχε από εργοστασιακά τον κλιματισμό που βελτιώθηκε και εκέινος για να κόβει όσο το λιγότερο στον κινητήρα ώστε να τραβάει το δυνατόν περισσοτερο.
Πραγματικά ωραία μετατροπή!
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
50
Reaction score
85
Πόντοι
262
Age
32
Θα βγάλω τα μπροστινά φτερά θα το πλύνω για αρχή και μετά θα αρχίσει η πλήρης αποκατάσταση του κάθε κομματιού βίδα προς βίδα σε ότι έχει σχέση με τον θάλαμο του κινητήρα.μετά θα γίνει η εξωτερική φανοποιεία και τέλος το υπόλοιπο σασί.εντομεταξύ θα σας στείλω αναλυτικές φωτογραφίες τον βελτιώσεων που είχαν γίνει κομμάτι προς κομμάτι για όποιον ενδιαφέρεται!
 
Top Bottom