Νονέ δεν το έβαλα ούτε για να προκαλέσω, ούτε για να ιντριγκάρω. Είδα μια ωραία σύγκριση ανάμεσα σε μια έκδοση της CX και έναν ανταγωνιστή της της εποχής εκείνης, με παραπλήσια ιπποδύναμη και κυβικά. Τυχαίνει αυτή να είναι η 123. Ούτε θέση πήρα και ας είναι γνωστό ότι συμπαθώ τα παλιά αστέρια (εξίσου συμπαθώ όμως και τις παλιές Σιτροέν). Το περιοδικό είναι γαλλικό, την Σιτροέν βγάζει πρώτη, οι κρίσεις του νομίζω έχουν ένα υπόβαθρο επιχειρημάτων, από εκεί και πέρα αφορά το τι ψάχνει ο καθένας όταν κάθεται πίσω από το τιμόνι. Το έβαλα στο νήμα της γενικής συζήτησης για την CX, γιατί πίστευα ότι είναι το κατάλληλο. Αν νομίζουν οι διαχειριστές ότι πάμε σε λογική σχολιασμών παλιών 4Τ, ας το αφαιρέσουν δεν έχω κάποιο πρόβλημα.
IMO, πολύ καλά έκανες. Ετσι, συγκριτικά κάναμε και όταν διαλέγαμε τι αμάξι να πάρουμε. Σημείο προς σημείο, σύγκριση.
Το ότι το ένα ήταν όχημα αντοχής, και το άλλο τεχνολογίας, μεγάλο ρόλο έπαιζε η εταιρική κουλτούρα, η "πεπατημένη, ο τρόπος που σκέφτονταν και λειτουργούσαν οι διευθύνοντες και οι μηχανικοί. Επίσης μεγάλο ρόλο έπαιζε ( και παίζει ) και η κουλτούρα / ανάγκες του κάθε λαού.
Η Citroen, παντα έφτιαχνε προϊόντα τεχνολογίας, πρωτοπόρα, εφαρμογές που ακόμα και σήμερα κρίνονται ως φουτουριστικές. Πόσο μάλλον τις εποχές που πρωτοπαρουσιάζονταν. Αλλά άλλες οι ανάγκες της πχ Γαλλικής επαρχίας, ο τρόπος ζωής, οι προσλαμβάνουσες.
Από την άλλη, η αστεράτη, εφτιαχνε "μηχανές", ικανές να αντέξουν στον χρόνο και την χρήση, κατάλληλες για τις τοπικές συνθήκες. Με πεπαλαιωμένες προσεγγίσεις, δοκιμασμένες σε όλες τις συνθήκες. "Κολλημένοι" οι μηχανικοί - σχεδιασταί, σε ένα πρότυπο, Δωρικό. Και .....τέλος.
Το να τα αναφέρουμε, ειδικά οι παλαιότεροι που τα ζήσαμε και σαν καθημερινά, δεν είναι "πρόκληση", αλλά αποτύπωση της αλήθειας.