Γενική συζήτηση τεχνικού ενδιαφέροντος

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.665
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δε διαφωνώ καθόλου πραγματικα..ήταν εξαιρετικά τιμολογημενο καινούργιο για αυτά που πρόσφερε. Έχει εξαιρετικούς χώρους, ,πιάνει 120 για πλάκα αν αλλάζεις μέσα στο εύρος, έχει αποδειχθεί αξιόπιστο σα μοντελο, έχει το καλύτερο πορτμπαγκάζ στη κατηγορία, έχει άνετη λειτουργία ανάρτησης για συμβατική, τρελή ροπή για 1.6 του είδους, πολυ καλή ποιότητα καμπίνας μαζί με μερικές ωραίες λεπτομερείες, εξαιρετικό εξοπλισμό για έκδοση με τάσια... Και φυσικά καίει τίποτα...και βάζεις και 6 καφέδες μπροστά, απόδειξη ότι ΔΕΝ είναι citroen :O:lol:
Αν κάτι μ' ενοχλεί είναι η πραγματικά απαράδεκτη αίσθηση από αναρτηση-μπροστινο, παντελώς μη οδηγοκεντρικο δλδ και καμιά "ρυθμισιμοτητα" αν το στριψεις, η έντονη υποβοήθηση στα φρένα αν και εξαιρετικά σε απόδοση και δάγκωμα, τα κουνήματα του ημιακαμπτου σε ανωμαλίες πάνω σε στροφές και ότι γενικώς σαν οδηγός μου ταιριάζουν τα ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα στο τρόπο οδήγησης.. επίσης δεν είναι άσχημο αισθητικά αλλά μάλλον αδιάφορο ωστόσο φιμε, ανθρακι μεταλλικό και νίκελ μεσα-εξω τοσο-οσο το βοηθάνε πολυ..τελος σίγουρα το αυτόματο κιβωτιο του ταίριαζε καλυτερα αν και αυτό ταιριάζει ακόμα λιγότερο σ εμενα..:lol:
Σίγουρα ο ιδιοκτήτης του όμως είναι χαρούμενος αν και μια γκρίνια για την οδηγική αίσθηση την έχει... Είναι ότι πρέπει για αδιάφορη, αγχολυτικη, οικονομική μετακίνηση και σου "φωνάζει" μέσα να κάνεις οικονομία και ότι δε του ταιριάζει κανενός είδος πίεσης σε επαρχιακούς, αναβάσεις, Πεντέλη κτλπ
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.648
Reaction score
13.144
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Δε διαφωνώ καθόλου πραγματικα..ήταν εξαιρετικά τιμολογημενο καινούργιο για αυτά που πρόσφερε. Έχει εξαιρετικούς χώρους, ,πιάνει 120 για πλάκα αν αλλάζεις μέσα στο εύρος, έχει αποδειχθεί αξιόπιστο σα μοντελο, έχει το καλύτερο πορτμπαγκάζ στη κατηγορία, έχει άνετη λειτουργία ανάρτησης για συμβατική, τρελή ροπή για 1.6 του είδους, πολυ καλή ποιότητα καμπίνας μαζί με μερικές ωραίες λεπτομερείες, εξαιρετικό εξοπλισμό για έκδοση με τάσια... Και φυσικά καίει τίποτα...και βάζεις και 6 καφέδες μπροστά, απόδειξη ότι ΔΕΝ είναι citroen :O:lol:
Αν κάτι μ' ενοχλεί είναι η πραγματικά απαράδεκτη αίσθηση από αναρτηση-μπροστινο, παντελώς μη οδηγοκεντρικο δλδ και καμιά "ρυθμισιμοτητα" αν το στριψεις, η έντονη υποβοήθηση στα φρένα αν και εξαιρετικά σε απόδοση και δάγκωμα, τα κουνήματα του ημιακαμπτου σε ανωμαλίες πάνω σε στροφές και ότι γενικώς σαν οδηγός μου ταιριάζουν τα ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα στο τρόπο οδήγησης.. επίσης δεν είναι άσχημο αισθητικά αλλά μάλλον αδιάφορο ωστόσο φιμε, ανθρακι μεταλλικό και νίκελ μεσα-εξω τοσο-οσο το βοηθάνε πολυ..τελος σίγουρα το αυτόματο κιβωτιο του ταίριαζε καλυτερα αν και αυτό ταιριάζει ακόμα λιγότερο σ εμενα..:lol:
Σίγουρα ο ιδιοκτήτης του όμως είναι χαρούμενος αν και μια γκρίνια για την οδηγική αίσθηση την έχει... Είναι ότι πρέπει για αδιάφορη, αγχολυτικη, οικονομική μετακίνηση και σου "φωνάζει" μέσα να κάνεις οικονομία και ότι δε του ταιριάζει κανενός είδος πίεσης σε επαρχιακούς, αναβάσεις, Πεντέλη κτλπ
Έχοντας το ίδιο αυτοκίνητο στην έκδοση Picasso (και ακριβώς στα ίδια χρώματα!) μπορώ να πω ότι, σίγουρα δεν έχω τις οδηγικές ικανότητες του Χρήστου, αλλά ίσως και λόγω των πολύ κοντύτερων μετατροχίων, αισθάνομαι καλύτερα το μπροστινό μέρος και στις στροφές έχω τρομάξει πολύ πολύ ακριβά και σύγχρονα αυτοκίνητα με πολλαπλάσιες ιπποδυνάμεις! :grin: Αλλά, πραγματικά το πίσω μέρος, ιδίως όταν υπάρχουν ανωμαλίες στη μέση μίας στροφής, θα το έλεγα άθλιο επιεικώς και η ποιότητα κατασκευής στο δικό μου είναι κάτω του μετρίου... Η ροπή είναι πραγματικά καλή, αλλά οι σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου είναι πραγματικά πολύ μακριές, ο συμπλέκτης έχει πολύ μακριά διαδρομή και η υστέρηση του ηλεκτρικού γκαζιού επικίνδυνη....
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.226
Reaction score
23.914
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Δε διαφωνώ καθόλου πραγματικα..ήταν εξαιρετικά τιμολογημενο καινούργιο για αυτά που πρόσφερε. Έχει εξαιρετικούς χώρους, ,πιάνει 120 για πλάκα αν αλλάζεις μέσα στο εύρος, έχει αποδειχθεί αξιόπιστο σα μοντελο, έχει το καλύτερο πορτμπαγκάζ στη κατηγορία, έχει άνετη λειτουργία ανάρτησης για συμβατική, τρελή ροπή για 1.6 του είδους, πολυ καλή ποιότητα καμπίνας μαζί με μερικές ωραίες λεπτομερείες, εξαιρετικό εξοπλισμό για έκδοση με τάσια... Και φυσικά καίει τίποτα...και βάζεις και 6 καφέδες μπροστά, απόδειξη ότι ΔΕΝ είναι citroen :O:lol:
Αν κάτι μ' ενοχλεί είναι η πραγματικά απαράδεκτη αίσθηση από αναρτηση-μπροστινο, παντελώς μη οδηγοκεντρικο δλδ και καμιά "ρυθμισιμοτητα" αν το στριψεις, η έντονη υποβοήθηση στα φρένα αν και εξαιρετικά σε απόδοση και δάγκωμα, τα κουνήματα του ημιακαμπτου σε ανωμαλίες πάνω σε στροφές και ότι γενικώς σαν οδηγός μου ταιριάζουν τα ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα στο τρόπο οδήγησης.. επίσης δεν είναι άσχημο αισθητικά αλλά μάλλον αδιάφορο ωστόσο φιμε, ανθρακι μεταλλικό και νίκελ μεσα-εξω τοσο-οσο το βοηθάνε πολυ..τελος σίγουρα το αυτόματο κιβωτιο του ταίριαζε καλυτερα αν και αυτό ταιριάζει ακόμα λιγότερο σ εμενα..:lol:
Σίγουρα ο ιδιοκτήτης του όμως είναι χαρούμενος αν και μια γκρίνια για την οδηγική αίσθηση την έχει... Είναι ότι πρέπει για αδιάφορη, αγχολυτικη, οικονομική μετακίνηση και σου "φωνάζει" μέσα να κάνεις οικονομία και ότι δε του ταιριάζει κανενός είδος πίεσης σε επαρχιακούς, αναβάσεις, Πεντέλη κτλπ
Άρε δεν βλέπω κάτι κακό βρε παλιοσιτροενάκια παλιάς κοπής, τι το κράζεις? :lol:
Για όλα αυτά που περιγράφεις ακριβώς δημιουργήθηκε. Αν θέλεις οδηγοκεντρικό πάρε Focus :tongue:

Πέρα από την πλάκα μου κάνει εντύπωση το 4.8L/100 που γράφεις.
Εγώ με το Picasso σαν του Νίκου και με αυτόματο ΕΑΤ6 στα 9,500 χλμ έχω 6L μεικτό με πολύ προσοχή και πανάλαφρο πόδι..
Νίκο εσύ πόσο γράφεις?
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
μαζι λοιπον με τη γνωστη xantia υπαρχει στην οικογενεια λογω κληρονομιας απο τον σχωρεμενο πατερα μου ενα xsara 1400 mk2 2003....σε ασημι αγορασμενο καινουργιο το 2/2003 σημερα εχει 287.000 απο τα οποια τα 147.000 με συστημα αεριου lovato ηρθε στα χερια μου με 240.000 το 5/2019 λιγο πριν εκανα προληπτικα φλαντζα κεφαλης χωρις να υπαρχει ενδειξη θερμικρασιας απλα εχανε λαδι απο το γνωστο σημειο μπροστα δεξια οπως κοιτας το μοτερ.....αρκετα οικονομικο θα ελεγα καμια σχεση με την ξανθια σε κανενα τομεα......εγιναν απο τον πατερα μου ολα τα προβλεπομενα σερβις και τα συνεχισα εγω και παραμενει στα χερια μας και πιθανα για ψυχολογικους λογους να μην φυγει.....
η φωταγραφια ειναι αλιευμενη μιας και δεν εχω προχειρη

27005
εχει μικροχτυπηματα τα οποια καποια στιγμη θα επισκευαστουν....
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.665
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Άρε δεν βλέπω κάτι κακό βρε παλιοσιτροενάκια παλιάς κοπής, τι το κράζεις? :lol:
Για όλα αυτά που περιγράφεις ακριβώς δημιουργήθηκε. Αν θέλεις οδηγοκεντρικό πάρε Focus :tongue:

Πέρα από την πλάκα μου κάνει εντύπωση το 4.8L/100 που γράφεις.
Εγώ με το Picasso σαν του Νίκου και με αυτόματο ΕΑΤ6 στα 9,500 χλμ έχω 6L μεικτό με πολύ προσοχή και πανάλαφρο πόδι..
Νίκο εσύ πόσο γράφεις?
Το αυτοκίνητο είναι πολύ χειρότερο σε θέμα απόλαυσης/ευχαρίστησης από xantia-zx-xsara χωρίς να σημαίνει ότι στερείται σε απόλυτο κράτημα και αποτελεσματικότητα.. ότι κάνει όμως το κάνει λόγω πολύ ανώτερης στρεπτικης ακαμψίας και μεγαλύτερων διαστάσεων στην αναρτησηε.. απλά δε σε εμπνέει για τίποτα άλλο εκτός διεκπεραιωσης/μετακίνησης.. δε θες να το "βάλεις", το δουλεύεις σα ταξι.. είναι όμως παρά πολύ καλό αν έχεις παιδιά και αυξημένες υποχρεώσεις, σου λύνει τα χέρια, σε χαλαρώνει οδηγικα.. κι εγώ εκτιμώ τα καλά του αλλά δε παύει να είναι τρελό πισωγυρισμα οδηγικα και να μη θυμίζει σε τίποτα κλασσικό citroen.. άνετα μπορούσε να φέρει σήματα άλλης εταιρίας.
3 διαφορετικά focus duratorque 1.5 που έχουν πέσει στα χέρια μου, ένα απλό προ fl, ένα titanium με 17αρες και ένα δεξιοτιμονο st line με 18αρες είναι σαφώς πιο οδηγοκεντρικα αλλά πάσχουν σε άλλα θέματα (κλειστοφοβικο πίσω, αστείο μέγεθος πορτμπαγκάζ, κακά προσκέφαλα, ταμπλώ σχεδιαστικός αχταρμας που σε "πλακώνει" κ.α) Έχω κάνει άνω των 1.000km με αυτά τα focus οπότε η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Οδηγικά είναι καλύτερο. Το ίδιο και ένα βενζινοκίνητο 1.0 ecoboost.. Βέβαια εκεί ο ιμάντας που λιπαίνεται από το λάδι του κινητήρα (ίδιο σύστημα και στα 3κυλινδρα puretech) αποδείχθηκε ότι μακροπρόθεσμα δεν ήταν και η καλύτερη υλοποίηση ...
Το 4.8 έρχεται αν απλά οδηγείς αμυντικά και χωρίς περιττά ανοίγματα, ακολουθώντας τη ροή του δρόμου, χωρίς άσκοπο πάτημα του γκαζιου και "διαβάζοντας" την κίνηση και τα κόκκινα.. Γνωστός στη Κρήτη με ακόμα πιο ανοιχτή χρήση και πολύ προσοχή είναι στο 3.9-4 αλλά μιλάμε για μαζοχιστική οικονομία. Το αυτόματο επίσης ανεβάζει την κατανάλωση.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.648
Reaction score
13.144
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Νίκο εσύ πόσο γράφεις?
Και πάλι εξαρτάται το δρομολόγιο. Το Πάσχα πήγαμε 3 άτομα με αποσκευές στο ορεινό χωριό Αγρελιά στα Τρίκαλα (υψόμετρο 800μ.). Συνολικά σε 3 ημέρες καλύψαμε 1284 χιλιόμετρα ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας βουνά, πηγαίνοντας Τρίκαλα, Καλαμπάκα, Περτούλι, Λίμνη Πλαστήρα, Άγραφα... Επέστρεψα και άπό τότε έχω προσθέσει άλλα 1500 χιλιόμετρα στην Αθήνα. Κατά σύμπτωση, φεύγοντας για εκείνο το ταξίδι μηδένισα τον υπολογιστή μέσης κατανάλωσης, ο οποίος μου δείχνει 5,2 λτ/100χλμ. Η 2η μνήμη μέσης κατανάλωσης που πάει 8500χλμ πίσω μέχρι στιγμής μου δείχνει 5,6 λτ/100χλμ. Και πριν από αυτά, με ατελείωτες ώρες μποτιλιαρίσματος και κίνηση συνέχεια στην άθλια Πετρούπολη και Ίλιον, 6 λτ/100 χλμ. Στο Πασχαλινό ταξίδι μου έβγαλε αυτονομία ακόμα και 1300χλμ με τα 55 λίτρα ντεπόζιτο...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.665
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Μου κάνει εντύπωση που έχει 55αρι ρεζερβουάρ . 60αρι έχει η hatch.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.226
Reaction score
23.914
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Και πάλι εξαρτάται το δρομολόγιο. Το Πάσχα πήγαμε 3 άτομα με αποσκευές στο ορεινό χωριό Αγρελιά στα Τρίκαλα (υψόμετρο 800μ.). Συνολικά σε 3 ημέρες καλύψαμε 1284 χιλιόμετρα ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας βουνά, πηγαίνοντας Τρίκαλα, Καλαμπάκα, Περτούλι, Λίμνη Πλαστήρα, Άγραφα... Επέστρεψα και άπό τότε έχω προσθέσει άλλα 1500 χιλιόμετρα στην Αθήνα. Κατά σύμπτωση, φεύγοντας για εκείνο το ταξίδι μηδένισα τον υπολογιστή μέσης κατανάλωσης, ο οποίος μου δείχνει 5,2 λτ/100χλμ. Η 2η μνήμη μέσης κατανάλωσης που πάει 8500χλμ πίσω μέχρι στιγμής μου δείχνει 5,6 λτ/100χλμ. Και πριν από αυτά, με ατελείωτες ώρες μποτιλιαρίσματος και κίνηση συνέχεια στην άθλια Πετρούπολη και Ίλιον, 6 λτ/100 χλμ. Στο Πασχαλινό ταξίδι μου έβγαλε αυτονομία ακόμα και 1300χλμ με τα 55 λίτρα ντεπόζιτο...
Ίσως να φταίει αυτό που λέει ο Χρήστος, το αυτόματο, αν και νόμιζα ότι είναι οικονομικότερο σαν λύση από τα χειροκίνητα και πιο ελαφρύ πόδι από το δικό μου δεν υπάρχει. Ταξιδεύω με cruise max στα 120χλμ σε όσα ταξίδια έχω κάνει και χρησιμοποίησα σε αυτά τα 9,500 χλμ πολύ την Α. οδό.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.648
Reaction score
13.144
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Ίσως να φταίει αυτό που λέει ο Χρήστος, το αυτόματο, αν και νόμιζα ότι είναι οικονομικότερο σαν λύση από τα χειροκίνητα και πιο ελαφρύ πόδι από το δικό μου δεν υπάρχει. Ταξιδεύω με cruise max στα 120χλμ σε όσα ταξίδια έχω κάνει και χρησιμοποίησα σε αυτά τα 9,500 χλμ πολύ την Α. οδό.
Και ένα νέο της τελευταίας στιγμής: Πηγαίνοντας από το ξενύχτι μου στη δουλειά να πάρω τη γυναίκα μου από το δικό της ξενύχτι, μου έσπασε το πεντάλ του συμπλέκτη στη μεσαία λωρίδα της Πειραιώς, λίγο πριν την Ομόνοια. Με λεωφορεία και δεκάδες αυτοκίνητα από πίσω... Αυτό που λέγαμε για άθλια ποιότητα.

Και βέβαια θα μπορούσα να σβήνω τον κινητήρα, να βάζω 1η, να ανάβω τον κινητήρα και "κλωτσώντας" να ξεκινάω και να βάζω 3η χωρίς συμπλέκτη (το έχω ξανακάνει με το ΖΧ, πριν από 22 χρόνια). Έλα όμως που για να πάρει μπροστά πρέπει να πατάς το συμπλέκτη και πεντάλ δεν υπάρχει! (τι ανοησία και αυτή στα σύγχρονα αυτοκίνητα, να πατάς συμπλέκτη για να πάρουν μπρος).
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.418
Reaction score
16.746
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Και ένα νέο της τελευταίας στιγμής: Πηγαίνοντας από το ξενύχτι μου στη δουλειά να πάρω τη γυναίκα μου από το δικό της ξενύχτι, μου έσπασε το πεντάλ του συμπλέκτη στη μεσαία λωρίδα της Πειραιώς, λίγο πριν την Ομόνοια. Με λεωφορεία και δεκάδες αυτοκίνητα από πίσω... Αυτό που λέγαμε για άθλια ποιότητα.

Και βέβαια θα μπορούσα να σβήνω τον κινητήρα, να βάζω 1η, να ανάβω τον κινητήρα και "κλωτσώντας" να ξεκινάω και να βάζω 3η χωρίς συμπλέκτη (το έχω ξανακάνει με το ΖΧ, πριν από 22 χρόνια). Έλα όμως που για να πάρει μπροστά πρέπει να πατάς το συμπλέκτη και πεντάλ δεν υπάρχει! (τι ανοησία και αυτή στα σύγχρονα αυτοκίνητα, να πατάς συμπλέκτη για να πάρουν μπρος).
ti ennoeis espase to pedale tou siblekti??


Den to iksera afto. Alithia prepei na patas ton siblekti gia na parei ebros?
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.688
Reaction score
3.683
Πόντοι
697
Age
50
ti ennoeis espase to pedale tou siblekti??


Den to iksera afto. Alithia prepei na patas ton siblekti gia na parei ebros?
Σαν διατάξεις ασφαλείας, στα αυτόματα, για πάρει μπρός, πρέπει να είναι στο "παρκάρισμα", και για να βγεί ο λεβιές από το "παρκαρισμα", πρέπει να πατάς φρένο. Στα χειροκινητα, η διαταξη, απαιτεί το αμπραγιάζ για να εκκινήσει.

Και στις δύο περιπτωσεις, θεωρητικά, το όχημα ΔΕΝ θα εκινησει αν δεν υπάρχει κάποιος στην θέση του ιδηγού, έχοντας τον έλεγχο.

Οι διατάξεις αυτές, τοποθετηθηκαν, μετά από ατυχήματα, που με την εκκινηση ( ειδικα απο τον χώρο του κινητηρα μεσω του μπουτόν μίζας ), ανθρωποι συνεθλίβησαν.

Φυσικά, άν κάποιος θέλει, παρακάμπτει όλες αυτές τις "εντολές" και τους σερβομηχανισμούς / πηνία όπλισης, αλλά, πλέον, απαιτείται τεράστια προσοχή για την αποφυγή ατυχήματος.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.688
Reaction score
3.683
Πόντοι
697
Age
50
Ίσως να φταίει αυτό που λέει ο Χρήστος, το αυτόματο, αν και νόμιζα ότι είναι οικονομικότερο σαν λύση από τα χειροκίνητα και πιο ελαφρύ πόδι από το δικό μου δεν υπάρχει. Ταξιδεύω με cruise max στα 120χλμ σε όσα ταξίδια έχω κάνει και χρησιμοποίησα σε αυτά τα 9,500 χλμ πολύ την Α. οδό.

Ενα αυτόματο, εκτός των απωλειών ισχυος στον μετατροπέα ροπής, έχει αλλο ένα μειονέκτημα.

Δουλεύει μέσα σε συγκεκριμένο "φάκελλο" παραμετρων, πχ θέση πετάλ γκαζιού, στροφές κινητήρα, στροφές διαφορικού / τροχών, επιλογή οικονομικής / επιθετικής οδήγησης.

Αυτό σημαίνει ότι για τον μεσο οδηγό, μπορεί να είναι βοηθητικό, αλλά, σε έναν γνώστη, που αντιλαμβάνεται τις έννοιες ροπή / απαιτούμενη ισχύς / συνθήκες οδήγησης, είναι εύκολο να το "κερδίσει" και στην κατανάλωση, αλλά, και στην "στο τέλος της ημέρας" φθορά του κινητήρα.

πχ, αν ανα λεπτό, ο έμπειρος, ρίξει τις στροφές, κατά 500-1000 , ( μενοντας μέσα στην ροπή ), που το αυτο κιβώτιο, θα τις ενεβάσει για να δεχτει την επόμενη σχέση, έχουμε 500-1000 φορές λιγοτερες περιστροφές κινητήρα ανα λεπτό, άρα φθορά, στα κινούμενα εξαρτήματα.

Αν αυτό το υπολογίσεις με τις ώρες, 60 λεπτά Χ 1000 στρ/λεπτό, Χ κάποια χρόνια............................

Τα αυτόματα συστήματα ( παντού ) είναι υποβοηθητικά / υποστηρικτικα κάποιων λειτουργιών, εξασφαλίζοντας πιο χαλαρή ή/και ασφαλή ( χωρίς λάθη) λειτουργία, ειδικά σε συνθήκες εργασιακής πίεσης .

Δεν σημαίνει όμως ότι πάντοτε έχουν την καλύτερη απόδοση, μια και οι προγραμματισμοί τους, είναι σύνολο συγκεκριμενων δεδομενων, με την απόδοση τους να είναι επίσης, μια μεση χρυση λύση. Αυτό το μέση όμως, καταργεί το .............χρυση. :blink:
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Ευτυχώς στο C5 δεν είχαν ξεχάσει ακόμα τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της μάρκας,
και δεν υπάρχουν θέματα με τον συμπλέκτη.
Ένα απλό ποτενσιόμετρο έχει για να δείχνει την θέση του στους υπολογιστές, και τίποτα άλλο.



Μερσί μον ντιε, μερσί σιτροεν.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.648
Reaction score
13.144
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
ti ennoeis espase to pedale tou siblekti??


Den to iksera afto. Alithia prepei na patas ton siblekti gia na parei ebros?
Nαι! Τελικά η ζημιά είναι στην άνω αντλία που είναι στο πεντάλ του συμπλέκτη. Την παρήγγειλα με 70 ευρώ.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.665
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ευτυχώς στο C5 δεν είχαν ξεχάσει ακόμα τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της μάρκας,
και δεν υπάρχουν θέματα με τον συμπλέκτη.
Ένα απλό ποτενσιόμετρο έχει για να δείχνει την θέση του στους υπολογιστές, και τίποτα άλλο.
Μερσί μον ντιε, μερσί σιτροεν.
Θα μου εκανε τρομερη εντυπωση το c5 x7 να μην εχει υδραυλικο συμπλεκτη..
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.688
Reaction score
3.683
Πόντοι
697
Age
50
Nαι! Τελικά η ζημιά είναι στην άνω αντλία που είναι στο πεντάλ του συμπλέκτη. Την παρήγγειλα με 70 ευρώ.
....έχει επαφή υδραυλικης πίεσης, ή απλώς ηλεκτρική ON-OFF ?

Αν και για να μην δουλεύει, μάλλον πρεσσοστατικο έχει.
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Στο C4 είναι διακόπτες, ένας στο άνω μέρος και ένας στο πάτωμα,
ενώ στο Χ7 είναι ποτενσιόμετρο.
Απλά το καλό της υπόθεσης είναι πως στο Χ7 δε χρειάζεται να πατάς συμπλέκτη για να πάρει μπρος.
Την αγάπη μου και τα σέβη μου σε όλους.
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.665
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Θερμή παράκληση προς όλα τα νέα μέλη να διαβάσουν τον κανονισμό ,off topic κτλπ.

Όσο και να μου αρέσει προσωπικά το καφενείο ή τα τεχνικά δε γίνεται όλα τα θέματα να είναι το ίδιο.

Αποστολή αν θέλεις άνοιξε ένα θέμα "Γενική συζήτηση Τεχνικού ενδιαφέροντος" ώστε να ξεσπαθωνουμε εκει:respect::D
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.226
Reaction score
23.914
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Και ένα νέο της τελευταίας στιγμής: Πηγαίνοντας από το ξενύχτι μου στη δουλειά να πάρω τη γυναίκα μου από το δικό της ξενύχτι, μου έσπασε το πεντάλ του συμπλέκτη στη μεσαία λωρίδα της Πειραιώς, λίγο πριν την Ομόνοια. Με λεωφορεία και δεκάδες αυτοκίνητα από πίσω... Αυτό που λέγαμε για άθλια ποιότητα.

Και βέβαια θα μπορούσα να σβήνω τον κινητήρα, να βάζω 1η, να ανάβω τον κινητήρα και "κλωτσώντας" να ξεκινάω και να βάζω 3η χωρίς συμπλέκτη (το έχω ξανακάνει με το ΖΧ, πριν από 22 χρόνια). Έλα όμως που για να πάρει μπροστά πρέπει να πατάς το συμπλέκτη και πεντάλ δεν υπάρχει! (τι ανοησία και αυτή στα σύγχρονα αυτοκίνητα, να πατάς συμπλέκτη για να πάρουν μπρος).
Αδιανόητο, όχι για να δικαιολογήσω την Citroen αλλά έχω ακούσει και φοβερά παρόμοια προβλήματα σε γκρουπ VAG.
Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο ότι για λόγους ασφαλείας υλοποιήθηκε αυτό. Στην αυτόματη έκδοση πρέπει να έχεις πατημένο το πεντάλ΄του φρένου.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.226
Reaction score
23.914
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Αποστολή αν θέλεις άνοιξε ένα θέμα "Γενική συζήτηση Τεχνικού ενδιαφέροντος" ώστε να ξεσπαθωνουμε εκει:respect::D
Σου χαλάω εγώ χατήρι :grin:
 
Top Bottom