C5 τρικυλινδρη πολύ θα ήθελα να δω!
Υπάρχει , η c5x η Κινέζουλα. Puretech ,pure-toc, tic-tac, πάει το courroie de distribution, τ κομματάκια σπο το πλαστικό κολυμπούν στο λάδι κσι μπουμ .
+ πρόβλημα στο segmentation
Χαιρετώ όλα τα μέλη του forum. Ο πατέρας μου έχει ένα Citroën C5 πρώτης γενιάς, το οποίο είναι 20 και πλέον βαδίζει στα 21 του έτη, αγορασμένο ως καινούργιο το 2004. Είναι 1.8 16valve έκδοση εξοπλισμού prestige. Το μόνο καλό είναι ότι έχει μόλις 140.000 χλμ και φυσικά υδροενεργητική ανάρτηση ΙΙΙ. Σκέφτομαι πως κάποια στιγμή, ίσως θα πρέπει να γίνει μια εξ’ ολοκλήρου ανακατασκευή στο αυτοκίνητο, λόγω του πέρας της 20ετίας του θεωρώ. Έχω όμως να θέσω κάποια ερωτήματα τα οποία πιστεύω πως είναι σημαντικά. Προσωπικά έχω στο μυαλό μου, σε περίπτωση ανακατασκευής του αυτοκινήτου φυσικά, να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις σημαντικές, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει την Hydractive III+, καινούργιο μοτέρ τρικύλινδρο, καθώς και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό που διέθετε η τρικύλινδρη έκδοση του C5. Γενικά θέλω να το κάνω καλύτερο και από καινούργιο. Κοινώς να τα βάλω όλα καινούργια και αυθεντικά πάνω, έτσι ώστε να μην του λείπει κάτι του αυτοκινήτου, συγκρινόμενο με κάποιο καινούργιο. Εφόσον φυσικά είναι δυνατό να γίνει κάτι τέτοιο. Επίσης μπορεί και να υπήρχε και πιθανή αλλαγή χρώματος σε τέτοιο ενδεχόμενο. Επειδή και εγώ και ο πατέρας μου μένουμε στο Βόλο, έχετε να μου προτείνετε κάποιο άριστα εξειδικευμένο συνεργείο πάνω σε όλα αυτά τα θέματα; Και επιπλέον, από πόσο μέχρι πόσο κυμαίνονται οι τιμές; Σας ευχαριστώ όλους σας προκαταβολικά.
Όλα γίνονται αρκεί βα υπάρχουν χρήματα . Μετατροπή σε hydractive 3 θέλει πολύ δουλεια , στηρίγματα για επιπλέον σφαίρες , τα επιπλέον capteur , καινουρια μονάδα ελέγχου, επιπλέον σωληνώσεις .
Και μετά πρέπει με κάποιο τρόπο να νομιμοποιήσεις τις παρεμβάσεις , όχι μόνο θα το ΚΤΕΟ , αλλά και για βα μην βρει δίκαιολογιαη ασφαλιστική για μη αποζημίωση σε περίπτωση άτυχηματος . Και σε περίπτωση σωματικής βλάβης άνετα ξεπερνούν τις 600 000 ανα άτομο , όποτε δεν αστειευόμαστε .
Τώρα πιστεύω δεν εννοείς τρικιλυνδρο (γιατι αν αληθεια θες να βάλεις τρικιλυνδρο μοτερ , περνώ πουλίντζερ βλακείας για τον χρόνο που αφιέρωσα για να πληκτρολόγησω), εννοείς τον τρίλιτρο εξακύλινδρο es9.
Προφανώς καινούριο όπως ζητάς δεν βρίσκεις γιατι δεν παράγεται . Όποτε πρέπει να ψάξεις για μεταχειρισμένο μοτερ .
Και θα πρέπει να αλλαχτούν βάσεις, σημεία στήριξης , μετάδοση και παρά πολλά περιφερικά .
Τρελό εργοτάξιο .
Το χρωμα αλλάζει εύκολα . Με εκταμίευση από τον λογαριασμό σου + δήλωση στο υπουργείο μεταφορών .
Σύνοψη: όλα γίνονται , και εξαρτάται από το ποσό διαθεση εχεις να φτωχινεις!
Για συνεργειο δεν ξέρω, μένω πολύ μακριά από …Βόλο
Πάντως η τέχνη των μετατροπών έχει αρχίσει να χάνεται από τος αρχές των 2000.
Τέλος , αν το όνειρο σου είναι μια 3λιτρη c5 α γενιάς , αρκετές σε καλή κατάσταση πωλούνται περίπου στα 4-5000. Κι ενδεχόμενα να σου έλθει φτηνότερα από το κόστος μιας εκτεταμένης μετατροπής .
Για το κόστος αδύνατο να γίνει εκτίμηση , γιατι δεν γνωρίζω ακριβώς τις παρεμβάσεις που θα απαιτηθούν . Μόνο αλλαγή χρώματος (χώρος τίποτε άλλο) υπολόγισε 2000ε