Ανακατασκευή Citroën C5 Mk1

Bill Koutro

Member
Εγγραφή
8 Σεπτεμβρίου 2024
Μηνύματα
16
Reaction score
9
Πόντοι
222
Age
31
Χαιρετώ όλα τα μέλη του forum. Ο πατέρας μου έχει ένα Citroën C5 πρώτης γενιάς, το οποίο είναι 20 και πλέον βαδίζει στα 21 του έτη, αγορασμένο ως καινούργιο το 2004. Είναι 1.8 16valve έκδοση εξοπλισμού prestige. Το μόνο καλό είναι ότι έχει μόλις 140.000 χλμ και φυσικά υδροενεργητική ανάρτηση ΙΙΙ. Σκέφτομαι πως κάποια στιγμή, ίσως θα πρέπει να γίνει μια εξ’ ολοκλήρου ανακατασκευή στο αυτοκίνητο, λόγω του πέρας της 20ετίας του θεωρώ. Έχω όμως να θέσω κάποια ερωτήματα τα οποία πιστεύω πως είναι σημαντικά. Προσωπικά έχω στο μυαλό μου, σε περίπτωση ανακατασκευής του αυτοκινήτου φυσικά, να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις σημαντικές, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει την Hydractive III+, καινούργιο μοτέρ τρικύλινδρο, καθώς και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό που διέθετε η τρικύλινδρη έκδοση του C5. Γενικά θέλω να το κάνω καλύτερο και από καινούργιο. Κοινώς να τα βάλω όλα καινούργια και αυθεντικά πάνω, έτσι ώστε να μην του λείπει κάτι του αυτοκινήτου, συγκρινόμενο με κάποιο καινούργιο. Εφόσον φυσικά είναι δυνατό να γίνει κάτι τέτοιο. Επίσης μπορεί και να υπήρχε και πιθανή αλλαγή χρώματος σε τέτοιο ενδεχόμενο. Επειδή και εγώ και ο πατέρας μου μένουμε στο Βόλο, έχετε να μου προτείνετε κάποιο άριστα εξειδικευμένο συνεργείο πάνω σε όλα αυτά τα θέματα; Και επιπλέον, από πόσο μέχρι πόσο κυμαίνονται οι τιμές; Σας ευχαριστώ όλους σας προκαταβολικά.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.074
Reaction score
21.373
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πάρε τη bx atout 1.1 που αυτή θέλεις και άσε το c5 ήσυχο.. καινούργιο αυτοκίνητο τωρα.. Τρικυλινδρο δεν έβγαινε... Citroenαρα όχι cuore...
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.986
Reaction score
4.528
Πόντοι
777
Age
49
Χαιρετώ όλα τα μέλη του forum. Ο πατέρας μου έχει ένα Citroën C5 πρώτης γενιάς, το οποίο είναι 20 και πλέον βαδίζει στα 21 του έτη, αγορασμένο ως καινούργιο το 2004. Είναι 1.8 16valve έκδοση εξοπλισμού prestige. Το μόνο καλό είναι ότι έχει μόλις 140.000 χλμ και φυσικά υδροενεργητική ανάρτηση ΙΙΙ. Σκέφτομαι πως κάποια στιγμή, ίσως θα πρέπει να γίνει μια εξ’ ολοκλήρου ανακατασκευή στο αυτοκίνητο, λόγω του πέρας της 20ετίας του θεωρώ. Έχω όμως να θέσω κάποια ερωτήματα τα οποία πιστεύω πως είναι σημαντικά. Προσωπικά έχω στο μυαλό μου, σε περίπτωση ανακατασκευής του αυτοκινήτου φυσικά, να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις σημαντικές, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει την Hydractive III+, καινούργιο μοτέρ τρικύλινδρο, καθώς και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό που διέθετε η τρικύλινδρη έκδοση του C5. Γενικά θέλω να το κάνω καλύτερο και από καινούργιο. Κοινώς να τα βάλω όλα καινούργια και αυθεντικά πάνω, έτσι ώστε να μην του λείπει κάτι του αυτοκινήτου, συγκρινόμενο με κάποιο καινούργιο. Εφόσον φυσικά είναι δυνατό να γίνει κάτι τέτοιο. Επίσης μπορεί και να υπήρχε και πιθανή αλλαγή χρώματος σε τέτοιο ενδεχόμενο. Επειδή και εγώ και ο πατέρας μου μένουμε στο Βόλο, έχετε να μου προτείνετε κάποιο άριστα εξειδικευμένο συνεργείο πάνω σε όλα αυτά τα θέματα; Και επιπλέον, από πόσο μέχρι πόσο κυμαίνονται οι τιμές; Σας ευχαριστώ όλους σας προκαταβολικά.
Γιατί να μπεις σε μια τέτοια διαδικασία; Για την ακρίβεια, γιατί να αλλάξεις τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου; Γιατί να γίνει τρικύλινδρο(!!!!); Γιατί να αλλάξει η ανάρτηση; Γιατί να αλλάξει το χρώμα; Είτε το θέλουμε είτε όχι οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου δεν αλλάζουν... Είναι αυτοκίνητο του 2004 και θα παραμείνει ένα αυτοκίνητο με προδιαγραφές του 2004. Ένα αυτοκίνητο του 2004 δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από ένα καινούργιο πίστεψε με. Στο μόνο σημείο που θα υστερεί είναι μόνον στην ασφάλεια.
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.708
Reaction score
19.734
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
C5 τρικυλινδρη πολύ θα ήθελα να δω!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.684
Reaction score
17.577
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
C5 τρικυλινδρη πολύ θα ήθελα να δω!
Υπάρχει , η c5x η Κινέζουλα. Puretech ,pure-toc, tic-tac, πάει το courroie de distribution, τ κομματάκια σπο το πλαστικό κολυμπούν στο λάδι κσι μπουμ .
+ πρόβλημα στο segmentation

Χαιρετώ όλα τα μέλη του forum. Ο πατέρας μου έχει ένα Citroën C5 πρώτης γενιάς, το οποίο είναι 20 και πλέον βαδίζει στα 21 του έτη, αγορασμένο ως καινούργιο το 2004. Είναι 1.8 16valve έκδοση εξοπλισμού prestige. Το μόνο καλό είναι ότι έχει μόλις 140.000 χλμ και φυσικά υδροενεργητική ανάρτηση ΙΙΙ. Σκέφτομαι πως κάποια στιγμή, ίσως θα πρέπει να γίνει μια εξ’ ολοκλήρου ανακατασκευή στο αυτοκίνητο, λόγω του πέρας της 20ετίας του θεωρώ. Έχω όμως να θέσω κάποια ερωτήματα τα οποία πιστεύω πως είναι σημαντικά. Προσωπικά έχω στο μυαλό μου, σε περίπτωση ανακατασκευής του αυτοκινήτου φυσικά, να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις σημαντικές, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει την Hydractive III+, καινούργιο μοτέρ τρικύλινδρο, καθώς και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό που διέθετε η τρικύλινδρη έκδοση του C5. Γενικά θέλω να το κάνω καλύτερο και από καινούργιο. Κοινώς να τα βάλω όλα καινούργια και αυθεντικά πάνω, έτσι ώστε να μην του λείπει κάτι του αυτοκινήτου, συγκρινόμενο με κάποιο καινούργιο. Εφόσον φυσικά είναι δυνατό να γίνει κάτι τέτοιο. Επίσης μπορεί και να υπήρχε και πιθανή αλλαγή χρώματος σε τέτοιο ενδεχόμενο. Επειδή και εγώ και ο πατέρας μου μένουμε στο Βόλο, έχετε να μου προτείνετε κάποιο άριστα εξειδικευμένο συνεργείο πάνω σε όλα αυτά τα θέματα; Και επιπλέον, από πόσο μέχρι πόσο κυμαίνονται οι τιμές; Σας ευχαριστώ όλους σας προκαταβολικά.

Όλα γίνονται αρκεί βα υπάρχουν χρήματα . Μετατροπή σε hydractive 3 θέλει πολύ δουλεια , στηρίγματα για επιπλέον σφαίρες , τα επιπλέον capteur , καινουρια μονάδα ελέγχου, επιπλέον σωληνώσεις .

Και μετά πρέπει με κάποιο τρόπο να νομιμοποιήσεις τις παρεμβάσεις , όχι μόνο θα το ΚΤΕΟ , αλλά και για βα μην βρει δίκαιολογιαη ασφαλιστική για μη αποζημίωση σε περίπτωση άτυχηματος . Και σε περίπτωση σωματικής βλάβης άνετα ξεπερνούν τις 600 000 ανα άτομο , όποτε δεν αστειευόμαστε .


Τώρα πιστεύω δεν εννοείς τρικιλυνδρο (γιατι αν αληθεια θες να βάλεις τρικιλυνδρο μοτερ , περνώ πουλίντζερ βλακείας για τον χρόνο που αφιέρωσα για να πληκτρολόγησω), εννοείς τον τρίλιτρο εξακύλινδρο es9.
Προφανώς καινούριο όπως ζητάς δεν βρίσκεις γιατι δεν παράγεται . Όποτε πρέπει να ψάξεις για μεταχειρισμένο μοτερ .
Και θα πρέπει να αλλαχτούν βάσεις, σημεία στήριξης , μετάδοση και παρά πολλά περιφερικά .
Τρελό εργοτάξιο .

Το χρωμα αλλάζει εύκολα . Με εκταμίευση από τον λογαριασμό σου + δήλωση στο υπουργείο μεταφορών .



Σύνοψη: όλα γίνονται , και εξαρτάται από το ποσό διαθεση εχεις να φτωχινεις!
Για συνεργειο δεν ξέρω, μένω πολύ μακριά από …Βόλο
Πάντως η τέχνη των μετατροπών έχει αρχίσει να χάνεται από τος αρχές των 2000.

Τέλος , αν το όνειρο σου είναι μια 3λιτρη c5 α γενιάς , αρκετές σε καλή κατάσταση πωλούνται περίπου στα 4-5000. Κι ενδεχόμενα να σου έλθει φτηνότερα από το κόστος μιας εκτεταμένης μετατροπής .

Για το κόστος αδύνατο να γίνει εκτίμηση , γιατι δεν γνωρίζω ακριβώς τις παρεμβάσεις που θα απαιτηθούν . Μόνο αλλαγή χρώματος (χώρος τίποτε άλλο) υπολόγισε 2000ε
 
Last edited:

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
349
Reaction score
1.004
Πόντοι
437
Age
51
Για να προσγειωθούμε λίγο στην πραγματικότητα, το βασικότερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει κάποιος ο οποίος θα θέλει να κρατήσει μια C5 1 σε αυθεντική και πολύ καλή κατάσταση είναι τα ανταλλακτικά, καθώς υποστήριξη από το εργοστάσιο δεν υπάρχει πια. Θα αναγκαστεί να περιδιαβαίνει μάντρες και ανακυκλωτήρια, για να καταφέρει να βρει κάποια μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, τα οποία ίσως να είναι σε καλή κατάσταση για να ξαναχρησιμοποιηθούν.

Επίσης κατά τη γνώμη μου αυτοκίνητα αυτής της γενιάς δεν προσφέρονται για τέτοιου είδους μετατροπές. Η λογική του παίρνω Golf 1050 και το κάνω GTI, η CX 2000 και την κάνω 2500 TURBO είχε μεν εφαρμογή πριν από 40 χρόνια, όμως δεν γίνεται το ίδιο με αυτοκίνητα της τεχνολογίας του C5, εκτός κι αν πάρει κάποιος 2 αυτοκίνητα, τα κόψει στη μέση και τα ξανακολλήσει :dizzy: για να το πω χοντρά. Μετά από κάτι τέτοιο όμως, πέρα από ουσιαστικά προβλήματα ασφάλειας, νομιμότητας και πιθανότατα λειτουργικότητας που θα προκύψουν, ο κάτοχος θα έχει μια μαϊμού, και όχι ένα C5 για το οποίο θα μπορεί να είναι είναι υπερήφανος.

Όπως είπε από πάνω ο CX II Prestige, αν το ποθούμενο είναι μια τρίλιτρη C5, τότε βρίσκεις και αγοράζεις την καλύτερη που μπορείς, σε κόστος υποπολλαπλάσιο της μετατροπής, και την χαίρεσαι.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.744
Reaction score
4.037
Πόντοι
827
Age
51
Περιοχή
Πρεβεζα
2 ΛΕΞΕΙΣ
ΘΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.041
Reaction score
4.227
Πόντοι
747
Age
51
Χωρίς ειρωνεία, πόσων χρονών είσαι ΟΡ ?

Τέτοιες σκέψεις κάνεις όντας πολύ νέος σκεπτόμενος το αύριο, με μετατροπές του αυτοκινήτου του μπαμπά.
 

Bill Koutro

Member
Εγγραφή
8 Σεπτεμβρίου 2024
Μηνύματα
16
Reaction score
9
Πόντοι
222
Age
31
Χωρίς ειρωνεία, πόσων χρονών είσαι ΟΡ ?

Τέτοιες σκέψεις κάνεις όντας πολύ νέος σκεπτόμενος το αύριο, με μετατροπές του αυτοκινήτου του μπαμπά.
31 είμαι. Έχω δικό μου αυτοκίνητο. Απλά επειδή είμαι παθιασμένος με την υδροπνευματική θέλω να σώσω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
 

Bill Koutro

Member
Εγγραφή
8 Σεπτεμβρίου 2024
Μηνύματα
16
Reaction score
9
Πόντοι
222
Age
31
2 ΛΕΞΕΙΣ
ΘΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ
Άρα θα ήταν προτιμότερο να αγόραζα για παράδειγμα μία μεταχειρισμένη C5 mk3 για παράδειγμα από το εξωτερικό, με την Hydractive III+;
 

Bill Koutro

Member
Εγγραφή
8 Σεπτεμβρίου 2024
Μηνύματα
16
Reaction score
9
Πόντοι
222
Age
31
Για να προσγειωθούμε λίγο στην πραγματικότητα, το βασικότερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει κάποιος ο οποίος θα θέλει να κρατήσει μια C5 1 σε αυθεντική και πολύ καλή κατάσταση είναι τα ανταλλακτικά, καθώς υποστήριξη από το εργοστάσιο δεν υπάρχει πια. Θα αναγκαστεί να περιδιαβαίνει μάντρες και ανακυκλωτήρια, για να καταφέρει να βρει κάποια μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, τα οποία ίσως να είναι σε καλή κατάσταση για να ξαναχρησιμοποιηθούν.

Επίσης κατά τη γνώμη μου αυτοκίνητα αυτής της γενιάς δεν προσφέρονται για τέτοιου είδους μετατροπές. Η λογική του παίρνω Golf 1050 και το κάνω GTI, η CX 2000 και την κάνω 2500 TURBO είχε μεν εφαρμογή πριν από 40 χρόνια, όμως δεν γίνεται το ίδιο με αυτοκίνητα της τεχνολογίας του C5, εκτός κι αν πάρει κάποιος 2 αυτοκίνητα, τα κόψει στη μέση και τα ξανακολλήσει :dizzy: για να το πω χοντρά. Μετά από κάτι τέτοιο όμως, πέρα από ουσιαστικά προβλήματα ασφάλειας, νομιμότητας και πιθανότατα λειτουργικότητας που θα προκύψουν, ο κάτοχος θα έχει μια μαϊμού, και όχι ένα C5 για το οποίο θα μπορεί να είναι είναι υπερήφανος.

Όπως είπε από πάνω ο CX II Prestige, αν το ποθούμενο είναι μια τρίλιτρη C5, τότε βρίσκεις και αγοράζεις την καλύτερη που μπορείς, σε κόστος υποπολλαπλάσιο της μετατροπής, και την χαίρεσαι.
Σωστά. Θα ήταν προτιμότερο μία αγορά τρίλιτρης C5 mk3 από το εξωτερικό με Hydractivr III+; Απλά δεν ξέρω πόσο θα μου κοστίσει έξτρα για να την εισάγω στην Ελλάδα.
 

Bill Koutro

Member
Εγγραφή
8 Σεπτεμβρίου 2024
Μηνύματα
16
Reaction score
9
Πόντοι
222
Age
31
Υπάρχει , η c5x η Κινέζουλα. Puretech ,pure-toc, tic-tac, πάει το courroie de distribution, τ κομματάκια σπο το πλαστικό κολυμπούν στο λάδι κσι μπουμ .
+ πρόβλημα στο segmentation




Όλα γίνονται αρκεί βα υπάρχουν χρήματα . Μετατροπή σε hydractive 3 θέλει πολύ δουλεια , στηρίγματα για επιπλέον σφαίρες , τα επιπλέον capteur , καινουρια μονάδα ελέγχου, επιπλέον σωληνώσεις .

Και μετά πρέπει με κάποιο τρόπο να νομιμοποιήσεις τις παρεμβάσεις , όχι μόνο θα το ΚΤΕΟ , αλλά και για βα μην βρει δίκαιολογιαη ασφαλιστική για μη αποζημίωση σε περίπτωση άτυχηματος . Και σε περίπτωση σωματικής βλάβης άνετα ξεπερνούν τις 600 000 ανα άτομο , όποτε δεν αστειευόμαστε .


Τώρα πιστεύω δεν εννοείς τρικιλυνδρο (γιατι αν αληθεια θες να βάλεις τρικιλυνδρο μοτερ , περνώ πουλίντζερ βλακείας για τον χρόνο που αφιέρωσα για να πληκτρολόγησω), εννοείς τον τρίλιτρο εξακύλινδρο es9.
Προφανώς καινούριο όπως ζητάς δεν βρίσκεις γιατι δεν παράγεται . Όποτε πρέπει να ψάξεις για μεταχειρισμένο μοτερ .
Και θα πρέπει να αλλαχτούν βάσεις, σημεία στήριξης , μετάδοση και παρά πολλά περιφερικά .
Τρελό εργοτάξιο .

Το χρωμα αλλάζει εύκολα . Με εκταμίευση από τον λογαριασμό σου + δήλωση στο υπουργείο μεταφορών .



Σύνοψη: όλα γίνονται , και εξαρτάται από το ποσό διαθεση εχεις να φτωχινεις!
Για συνεργειο δεν ξέρω, μένω πολύ μακριά από …Βόλο
Πάντως η τέχνη των μετατροπών έχει αρχίσει να χάνεται από τος αρχές των 2000.

Τέλος , αν το όνειρο σου είναι μια 3λιτρη c5 α γενιάς , αρκετές σε καλή κατάσταση πωλούνται περίπου στα 4-5000. Κι ενδεχόμενα να σου έλθει φτηνότερα από το κόστος μιας εκτεταμένης μετατροπής .

Για το κόστος αδύνατο να γίνει εκτίμηση , γιατι δεν γνωρίζω ακριβώς τις παρεμβάσεις που θα απαιτηθούν . Μόνο αλλαγή χρώματος (χώρος τίποτε άλλο) υπολόγισε 2000ε
Άρα προφανώς δε με συμφέρει από ότι καταλαβαίνω…
 

Bill Koutro

Member
Εγγραφή
8 Σεπτεμβρίου 2024
Μηνύματα
16
Reaction score
9
Πόντοι
222
Age
31
Συγγνωνη τρίλιτρη ήθελα να πω.
Γιατί να μπεις σε μια τέτοια διαδικασία; Για την ακρίβεια, γιατί να αλλάξεις τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου; Γιατί να γίνει τρικύλινδρο(!!!!); Γιατί να αλλάξει η ανάρτηση; Γιατί να αλλάξει το χρώμα; Είτε το θέλουμε είτε όχι οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου δεν αλλάζουν... Είναι αυτοκίνητο του 2004 και θα παραμείνει ένα αυτοκίνητο με προδιαγραφές του 2004. Ένα αυτοκίνητο του 2004 δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από ένα καινούργιο πίστεψε με. Στο μόνο σημείο που θα υστερεί είναι μόνον στην ασφάλεια.
Τι με συμβουλεύεις να κάνω για να το φέρω ακριβώς στην αρχική του κατάσταση όπως όταν αγοράστηκε; Αν συμφέρει φυσικά… Αλλιώς αγορά μεταχειρισμένη άλλης C5 mk3 από εξωτερικό τρίλιτρη με Hydractuve III+.
 

Bill Koutro

Member
Εγγραφή
8 Σεπτεμβρίου 2024
Μηνύματα
16
Reaction score
9
Πόντοι
222
Age
31
Πάρε τη bx atout 1.1 που αυτή θέλεις και άσε το c5 ήσυχο.. καινούργιο αυτοκίνητο τωρα.. Τρικυλινδρο δεν έβγαινε... Citroenαρα όχι cuore...
Δε βρίσκω με τίποτα ΒΧ σε καλή κατάσταση δυστυχώς. Ούτε στην Ελλάδα ούτε στο εξωτερικό.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.939
Reaction score
14.039
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Τι με συμβουλεύεις να κάνω για να το φέρω ακριβώς στην αρχική του κατάσταση όπως όταν αγοράστηκε; Αν συμφέρει φυσικά… Αλλιώς αγορά μεταχειρισμένη άλλης C5 mk3 από εξωτερικό τρίλιτρη με Hydractuve III+.
Η αγορά μεταχειρισμένης αυθεντικής είναι μονόδρομος, δε χρειάζεται καν σκέψη. Οποιαδήποτε μετατροπή θα οδηγήσει σε ένα αυτοκίνητο που δε θα έχει καμία σχέση με πραγματική 3λιτρη, με οτιδήποτε συνεπάγεται αυτό. Εδώ πλέον αρνούνται να εξυπηρετήσουν τα συνεργεία αυθεντικές C6! Αυτό κατά τη γνώμη μου δηλώνει πολλά για το τι ακριβώς είναι αυτές οι σύγχρονες υδροπνευματικές και πως πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε. Δεν είναι BMW E30, ή Ε36! Όπου δεν υπάρχει καμία από αυτές αυθεντική και είναι όλες επικίνδυνες!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.074
Reaction score
21.373
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Είχαμε τον Tatakis κάποτε ,έχουμε και νεότερο επεισόδιο τώρα...
Κρατιέμαι...
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
1.065
Reaction score
4.150
Πόντοι
777
Age
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
  • Εάν έχει συναισθηματική αξία για εσένα το C5 της οικογένειας, το σωστό είναι να το κρατήσεις όσο μπορείς κοντά στο εργοστασιακό. Με τον ίδιο κινητήρα, με το ίδιο χρώμα αν χρειαστέι βάψιμο, με την ιδια ανάρτηση. Αν κάνεις αλλαγές, να μην επηρεάσουν τον χαρακτήρα του, πχ σαλόνι, ζάντες βρές καλύτερα αλλά πάλι εργοστασιακά, όχι ότι νά'ναι. Γενική ανκατασκευή με μόνο 140000χλμ δε χρειάζεται, μια εκτεταμένη συντήρηση μόνο.
  • Εάν δεν είναι θέμα του ίδιου οχήματος, αλλά γενικά σου αρέσουν τα C5, με υπομονή ψάξε να βρείς ένα όπως το θες, τρίλιτρο, Hydractive III+, οτι θές. Αν πουλήσεις το δικό σου δε θα σου βγεί πολύ ακριβά, σίγουρα φτηνότερα από το να κάνεις μεγάλη μετατροπή του δικού σου.
  • ΒΧ και άλλα παλιότερα κλασικά Σιτροεν θα τα βρείς ή σε καλή κατάσταση αλλά σχετικά ακριβά, ή σε κακή κατάσταση για να τα κάνεις ανακτασκευή εσύ, πράγμα που έχει και τη "κάβλα" του.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.986
Reaction score
4.528
Πόντοι
777
Age
49
Ο αγαπητός maxtsif με πρόλαβε. Διάβασε προσεκτικά ότι σου γράφουν όλοι εδώ μέσα. Εφόσον υπάρχει ένα διαμάντι στην οικογένεια διατήρησε το όσο μπορείς έτσι όπως το κατασκεύασε ο κατασκευαστής, εννοώ μην αλλάξεις μηχανή και μη κάνεις παρεμβάσεις που αλλοιώνουν το αυτοκίνητο.
Μια ερώτηση: Πού βρίσκεσαι, που μένεις;
 

Bill Koutro

Member
Εγγραφή
8 Σεπτεμβρίου 2024
Μηνύματα
16
Reaction score
9
Πόντοι
222
Age
31
Ο αγαπητός maxtsif με πρόλαβε. Διάβασε προσεκτικά ότι σου γράφουν όλοι εδώ μέσα. Εφόσον υπάρχει ένα διαμάντι στην οικογένεια διατήρησε το όσο μπορείς έτσι όπως το κατασκεύασε ο κατασκευαστής, εννοώ μην αλλάξεις μηχανή και μη κάνεις παρεμβάσεις που αλλοιώνουν το αυτοκίνητο.
Μια ερώτηση: Πού βρίσκεσαι, που μένεις;
Στο Βόλο μένω.
 
Top Bottom