Δεν επικροτω τιποτα,απλα δικαιολογω.
Παραδεχομαι επισης,οτι η αγαπη μου για το παλιο αυτοκινητο εχει να κανει κυριως με λαογραφικους,και λιγοτερο με αυτοκινητιστικους λογους,οποτε μαλλον δεν ειμαι και ο πλεον αμεροληπτος να μιλαω για ''πινελιες''...
Λαογραφικα μιλωντας παντως,εχω παρατηρησει οτι επισκευες τυπου 2cv01,γινονται κυριως απο ανθρωπους οι οποιοι κατεχουν ενα αυτοκινητο για πολλα χρονια,ισως απο καινουριο,και εχει για αυτους συναισθηματικη αξια.Συχνοτερα δε,προκειται για περιπτωσεις αυτοκινητων σε μαλλον κακη κατασταση,για την οποια μαλιστα δεν ευθυνονται οι ιδιοι.Ειναι προφανες οτι καποιος ο οποιος θα εφτιαχνε ενα παλιο αυτοκινητο απλα για το κεφι του,χωρις καποια συναισθηματικη αξια,απλα δεν θα ασχολιοταν με ενα τετοιο αμαξι.
Για εναν ανθρωπο της πρωτης κατηγοριας,το σημαντικο ειναι να δει το αμαξι του τελειωμενο.Για εναν ανθρωπο της δευτερης κατηγοριας,το σημαντικο και ομορφο ειναι(και) η ανακατασκευη αυτη καθεαυτη.
Για τον πρωτο,ειναι σημαντικος ο προορισμος.Για τον δευτερο,εκτος απο τον προορισμο ειναι σημαντικο και το ταξιδι.Προφανως μιλαμε για δυο διαφορετικες θεωρησεις,και ειναι αναμενομενο να διαφερει το αποτελεσμα.
Ειναι προφανες οτι η πρωτη κατηγορια ενδεχομενως θα συμβιβαστει με ενα φτηνο αλλα εντυπωσιακο αποτελεσμα,ενω η δευτερη κατηγορια εχει την πολυτελεια να κυνηγησει την τελειοτητα.Και ειναι λογικοτατο,να υπαρχει αδυναμια κατανοησης αναμεσα στα δυο μερη.
Αυτα μεχρι εδω.Τα υπολοιπα θα τα αναλυσω στο θεμα που υποσχεθηκα οτι θα ανοιξω,και το οποιο θα εχει τιτλο "Ανακατασκευη αυτοκινητου χωρις πορους"...αρκει βεβαιως να μου παραχωρησουν το απαραιτητο αυτοκινητο-πειραματοζωο..εκει θα πεσουν πολλες ''πινελιες''..