Έμπλεξα !!!

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
831
Reaction score
1.059
Πόντοι
437
Age
37
Περιοχή
Καλαμαριά
Έβαψα προφυλακτήρες και έσωσα τις περισσότερες πολύ απλά και δωρεάν.
Έβαλα σε ένα βάζο υδροχλωρικό οξύ αυτό που βρίσκουμε στο σούπερ.
Τις εριξα μέσα και τις άφησα 5 ώρες μάλλον πολύ ήταν αλλά δεν πειράζει.
Ξέπλυμα μετα με απιονισμένο νερό.
Στην παρούσα είναι καθαρές αλλά όχι προστατευμένες.
Πώς τις έκανα ανοξείδωτες:
έβαλα σε ένα δοχείο λάδι καμμένο από κάποια αλλαγή και τις πύρωσα με το φλόγιστρο μια μια και τις έριξα στο λάδι. Προσοχή η βρώμα είναι ατελείωτη.
οι βίδες παίρνουν ένα μαύρο μπλε χρώμα και δεν σκουριάζουν ξανά .
Η διαδικασία ονομάζεται blueing στα αγγλικά και υπάρχουν άπειρα βίντεο στον σωλήνα.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.419
Reaction score
4.941
Πόντοι
777
Age
35
Περιοχή
Γρεβενα
Έβαψα προφυλακτήρες και έσωσα τις περισσότερες πολύ απλά και δωρεάν.
Έβαλα σε ένα βάζο υδροχλωρικό οξύ αυτό που βρίσκουμε στο σούπερ.
Τις εριξα μέσα και τις άφησα 5 ώρες μάλλον πολύ ήταν αλλά δεν πειράζει.
Ξέπλυμα μετα με απιονισμένο νερό.
Στην παρούσα είναι καθαρές αλλά όχι προστατευμένες.
Πώς τις έκανα ανοξείδωτες:
έβαλα σε ένα δοχείο λάδι καμμένο από κάποια αλλαγή και τις πύρωσα με το φλόγιστρο μια μια και τις έριξα στο λάδι. Προσοχή η βρώμα είναι ατελείωτη.
οι βίδες παίρνουν ένα μαύρο μπλε χρώμα και δεν σκουριάζουν ξανά .
Η διαδικασία ονομάζεται blueing στα αγγλικά και υπάρχουν άπειρα βίντεο στον σωλήνα.
Αγαπητέ Stargazer δεν είναι έτσι τα πράγματα.. Οτιδήποτε βάζεις σε οξύ μετά θα πρέπει να το βάλεις σε βασικό διάλυμα (δλδ μαγειρική σόδα) για να γίνει Neutralize το οξύ... Ανοξείδωτη βίδα γίνεται μόνο στο χυτήριο με την προσθήκη χρωμίου στο μείγμα σιδήρου- άνθρακα.Το blueing είναι χημικη διαδικασία πού κάνεις με την εμβάπτιση χάλυβα σε ειδικού τύπου οξύ.Αυτο πού έκανες εσύ λέγεται "βαφή" και κανονικά ΔΕΝ πρέπει να το κάνεις σε βίδες διότι αυξάνεις την επιφανειακή σκληρότητα καί δημιουργείς εσωτερικές τάσεις με αποτέλεσμα να μειώνεις την αντοχή τής βίδας σε δυνάμεις καταπόνησης( εφελκυσμό,φλιψη, διάτμηση) Έαν κάνεις βαφή μετά χρειάζεται ανοπτηση για εξαληψη τών προαναφερθέντων τάσεων...
Ένας τρόπος για να σώσεις τις σκουριασμένες βίδες είναι να τις βουτήξεις σε διάλυμα υδροχλωρικού οξέως 25-75 (οξύ -νερο) μετά Neutralize σε μαγειρική σόδα καί τέλος ψυχρός γαλβανισμος. Ένας άλλος τρόπος είναι να τής βάλεις σε ηλεκτρόλυση (βλέπε βίντεο σε YouTube για Diy electrolysis)....
Φιλικά πάντα για να μήν μπερδεύουμε έννοιες διότι μας διαβάζει αρκετός κόσμος!
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
Na συμπληρωσω επισης πως και η ποιοτητα του υλικου μιας κοινης βιδας δεν εχει καμμια σχεση με αυτο της εργοστασιακης,εστω και σκουριασμενης.Και ειδικα σε οτι αφορα μηχανικα εξαρτηματα.
Προσωπικα τουλαχιστον,δεν νομιζω να αντικαθιστουσα πχ βιδα βασης μηχανης,με βιδα απο το χρωματοπωλειο,η οποια απλως εχει ιδια διαμετρο και βημα(το εχω δει).Και αν υπηρχε οντως απολυτη αναγκη,μαλλον θα εψαχνα να ξηλωσω απο κανενα δοτη.
Φυσικα νομιζω πως εδω υπαρχουν και μελη που γνωριζουν περισσοτερα σε θεματα αντοχης υλικων,οποτε νιμιζω πως ειναι καλυτερα να τοποθετηθουν εκεινοι επι του θεματος.
Στις βιομηχανικές κατασκευές, ( αυτοκίνητα - ασανσέρ - μεταλλικά κτίρια - γέφυρες, κλπ ), χρησιμοποιούνται "υλικά σύνδεσης ", δηλ. κοχλίες , ήλοι, κολλήσεις, που έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Στην μελέτη αντοχής, προσδιορίζονται οι ανάγκες αντοχής των εκάστοτε υλικών σύνδεσης, πχ πλήθος κοχλιών - ηλώσεων, ή μήκους-πλάτους κόλλησης, ανάλογα με την ποιότητα του υλικού κατασκευής τους.

Ειδικά οι κοχλίες - βίδες - μποζώνια, κλπ, υφίστανται τάσεις, ( εφελκυσμό ) κατα την λειτουργία τους. Οταν αυτές ξεπερνάνε τα όρια αντοχής, τότε, ........κράκ. Οπότε, απαιτούνται ανάλογα με την χρήση, συγκεκριμένος αριθμός - διατομή - υλικό κατασκευής.

Επίσης, κατα την διάρκεια της κοχλίωσης, υφίστανται και τάσεις ροπής, που πλέον στην τελική θέση, συνδέοντας τα μέρη, φορτίζονται με την τάνυση - εφελκυσμό, και βάσει της μελέτης φόρτισης και του υλικού, μας δίνονται συγκεκριμένες οδηγίες ( ροπές ) συσφιξης, ώστε οι "κοχλίες", να παραμένουν κατα την εργασιακή φόρτιση εντός των ελαστικών ορίων του υλικού τους ( νόμος Χούκ ). Αλλιώς, όπως είπαμε , ........κράκ.

Οι αντίστοιχες των χρωματοπωλείων, είναι απλώς, "ομοιόμορφες", οι περισσότερες, χωρίς κανένα είδος προδιαγραφών.

Φυσικά, αμα πάμε σε βιομηχανικά είδη, βρίσκουμε τα κατάλληλα, πχ 8.8, πάντα μαρκαρισμένα στην κεφαλή, αλλά, δεν τις πουλάνε 2 Ε η χούφτα.

Επισυνάπτω μια μετάφραση, έτσι για μια μικρή ενημέρωση. Και το κείμενο, ( τυχαίο ) για τους Αγγλομαθείς.

Το μπουλόνι είναι ένας τύπος συνδετήρα που αποτελείται από μια κεφαλή και μια βίδα (κύλινδρος με εξωτερικό σπείρωμα). Πρέπει να ταιριάξετε με ένα παξιμάδι για να στερεώσετε και να συνδέσετε δύο μέρη με διαμπερείς τρύπες. Ανάλογα με το σχήμα της κεφαλής: Υπάρχουν εξαγωνικές κεφαλές, στρογγυλές κεφαλές, τετράγωνες κεφαλές, βυθισμένες κεφαλές κ.λπ., όπως εξαγωνικοί κοχλίες, μπουλόνια μεταφοράς, μπουλόνια εξάγωνης υποδοχής, μπουλόνια T, μπουλόνια φλάντζας, μπουλόνια βύθισης, μπουλόνια τετράγωνης κεφαλής,

Σύμφωνα με τα σχετικά πρότυπα, οι βαθμοί απόδοσης των μπουλονιών από ανθρακούχο χάλυβα και κράμα χάλυβα χωρίζονται σε περισσότερες από 10 ποιότητες: 3.6, 4.6, 4.8, 5.6, 6.8, 8.8, 9.8, 10.9, 12.9, μεταξύ των οποίων κατασκευάζονται μπουλόνια ποιότητας 8.8 και άνω. Κράμα χάλυβα χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα ή μεσαίου ανθρακούχου χάλυβα υποβάλλεται σε θερμική επεξεργασία (σβήνεται και σκληρύνεται) και ονομάζονται γενικά μπουλόνια υψηλής αντοχής και τα υπόλοιπα ονομάζονται γενικά κοχλίες. Η ετικέτα βαθμού απόδοσης μπουλονιού αποτελείται από δύο αριθμούς, οι οποίοι υποδεικνύουν αντίστοιχα την ονομαστική τιμή αντοχής σε εφελκυσμό και τον λόγο απόδοσης του υλικού του μπουλονιού. Τα μπουλόνια από ανοξείδωτο χάλυβα χωρίζονται σε A1-50, A1-70, A1-80, A2-50, A2-70, A2-80, A3-50, A3-70, A3-80, A4-50, A4-70, A4-80, A5-50, A5-70, A5-80, C1-50, C1-70, C1-110, C4-50, C4-70, C3-80, F1-45, F1- 60. Στην πρώτη Το γράμμα και ο αριθμός αντιπροσωπεύουν την ομάδα του ανοξείδωτου χάλυβα και ο δεύτερος και ο τρίτος αριθμός αντιπροσωπεύουν το 1/10 της αντοχής σε εφελκυσμό.

The bolt is a type of fastener consisting of a head and a screw (cylinder with external thread). It needs to be matched with a nut to fasten and connect two parts with through holes. According to the shape of the head: There are hexagonal heads, round heads, square heads, countersunk heads, etc., like hexagonal bolts, carriage bolts, hexagon socket bolts, T bolts, flange bolts, countersunk bolts, square head bolts.
According to relevant standards, the performance grades of carbon steel and alloy steel bolts are divided into more than 10 grades: 3.6, 4.6, 4.8, 5.6, 6.8, 8.8, 9.8, 10.9, 12.9, among which grade 8.8 and above bolts are made of low-carbon alloy steel or medium Carbon steel is heat-treated (quenched and tempered) and is generally called high-strength bolts, and the rest are generally called ordinary bolts. The bolt performance grade label consists of two numbers, which respectively indicate the nominal tensile strength value and the yield ratio of the bolt material. Stainless steel bolts are divided into A1-50, A1-70, A1-80, A2-50, A2-70, A2-80, A3-50, A3-70, A3-80, A4-50, A4-70, A4-80, A5-50, A5-70, A5-80, C1-50, C1-70, C1-110, C4-50, C4-70, C3-80, F1-45, F1- 60. The first letter and number represent the group of stainless steel, and the second and third numbers represent 1/10 of the tensile strength.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
271
Reaction score
775
Πόντοι
367
Age
50
Na συμπληρωσω επισης πως και η ποιοτητα του υλικου μιας κοινης βιδας δεν εχει καμμια σχεση με αυτο της εργοστασιακης,εστω και σκουριασμενης.Και ειδικα σε οτι αφορα μηχανικα εξαρτηματα.
Προσωπικα τουλαχιστον,δεν νομιζω να αντικαθιστουσα πχ βιδα βασης μηχανης,με βιδα απο το χρωματοπωλειο,η οποια απλως εχει ιδια διαμετρο και βημα(το εχω δει).Και αν υπηρχε οντως απολυτη αναγκη,μαλλον θα εψαχνα να ξηλωσω απο κανενα δοτη.
Φυσικα νομιζω πως εδω υπαρχουν και μελη που γνωριζουν περισσοτερα σε θεματα αντοχης υλικων,οποτε νιμιζω πως ειναι καλυτερα να τοποθετηθουν εκεινοι επι του θεματος.
Βίδες και παξιμάδια κατασκευάζονται με συγκεκριμένες προδιαγραφές, οπότε κατά την αντικατάσταση φροντίζεις να καλύπτονται τουλάχιστον οι αρχικές προδιαγραφές.


31232


31233
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
Αγαπητέ Stargazer δεν είναι έτσι τα πράγματα.. Οτιδήποτε βάζεις σε οξύ μετά θα πρέπει να το βάλεις σε βασικό διάλυμα (δλδ μαγειρική σόδα) για να γίνει Neutralize το οξύ... Ανοξείδωτη βίδα γίνεται μόνο στο χυτήριο με την προσθήκη χρωμίου στο μείγμα σιδήρου- άνθρακα.Το blueing είναι χημικη διαδικασία πού κάνεις με την εμβάπτιση χάλυβα σε ειδικού τύπου οξύ.Αυτο πού έκανες εσύ λέγεται "βαφή" και κανονικά ΔΕΝ πρέπει να το κάνεις σε βίδες διότι αυξάνεις την επιφανειακή σκληρότητα καί δημιουργείς εσωτερικές τάσεις με αποτέλεσμα να μειώνεις την αντοχή τής βίδας σε δυνάμεις καταπόνησης( εφελκυσμό,φλιψη, διάτμηση) Έαν κάνεις βαφή μετά χρειάζεται ανοπτηση για εξαληψη τών προαναφερθέντων τάσεων...
Ένας τρόπος για να σώσεις τις σκουριασμένες βίδες είναι να τις βουτήξεις σε διάλυμα υδροχλωρικού οξέως 25-75 (οξύ -νερο) μετά Neutralize σε μαγειρική σόδα καί τέλος ψυχρός γαλβανισμος. Ένας άλλος τρόπος είναι να τής βάλεις σε ηλεκτρόλυση (βλέπε βίντεο σε YouTube για Diy electrolysis)....
Φιλικά πάντα για να μήν μπερδεύουμε έννοιες διότι μας διαβάζει αρκετός κόσμος!
...να πούμε ότι το blueing, γίνεται και με θερμική κατεργασία, που όμως "καιει" τον άνθρακα του ατσαλιού, και αλλάζει την ελαστικότητα / αντοχή, άρα, καταστρέφει το βασικό υλικό.

Σε μερικές μοτοσυκλέτες, που οι ιδιοκτήτες τις γκαζώνουν, μπορούμε να δούμε στις εξατμίσεις τα χρώματα μελιτζανί-μπλέ, που είναι αποτέλεσμα των υψηλών θερμοκρασιών.

Και όταν λέμε "βαφή", να διευκρινίσουμε ότι αναφερόμαστε σε θερμικές επεξεργασίες ατσαλιών, που αλλοιώνουν τις ιδιότητες, πχ σκλήρυνση, και με δεύτερη θερμική κατεργασία, την ανόπτυση, ( ομοιόμορφη θερμική επαναφορά ), αποκαθιστάς τις μερικές και ανακόλουθες ιδιότητες σημείων, σε ομοιόμορφες στο σ;ύνολο του υλικού.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
...και μια και το επεκτείναμε τόοοσο πολύ, ας βάλω και έναν πίνακα με τα χρώματα ανα θερμοκρασία.

Οι μεταλλουργοί, εκτελούντες εργασίες βαφής / ανόπτυσης, αναγνωρίζουν από το χρώμα, ( εμπειρικά ) κατα την διάρκεια εργασιών στα διάφορα εξαρτήματα.

Αν και το ......ξεχειλώσαμε, απολογούμαι, αλλά, θεωρώ ότι είναι ένα σημαντικό στοιχείο να μάθουμε για τις "βίδες", μια και μια λάθος αντικατάσταση, ειδικά σε κρίσιμα στοιχεία, βάσεις αναρτήσεων - μηχανής - τιμονιού - κοτσαδούρες - τροχοί, κλπ, μπορεί να είναι "έκθεση σε κίνδυνο ζωής".

Αν βαραίνει ή αλλοιώνει το νήμα, ας σβηστεί, ή ας μεταφερθεί.

 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
897
Reaction score
3.514
Πόντοι
757
Age
53
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ωραία εξελίσσεται η συζήτηση για τη ποιότητα των κοχλιών, κάθε πληροφορία καλοδεχούμενη.
Παράλειψή μου στο αρχικό σχόλιο οτι μιλάω για βιδες-ροδέλες-παξιμάδια που αλλάζω, μόνο σε δευτερεύουσας σημασίας σημεία (πχ βάσεις καθισμάτων, προφυλακτήρων, λαμαρίνας κτλ). Δεν υπάρχει λόγος να ξαναβάλω τις ίδιες σε τέτοια σημεία, σκουριασμένες, στραβές, άλλες σπάσανε στο βγάλσιμο.
Εννοείται οτι δεν αλλάζω τις βίδες που είναι τοποθετημένες σε σημεία με ειδικές αντοχές σε καταπονήσεις και θερμοκρασίες. Βίδες κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων, τροχών, φρένων κτλ καθαρίζονται και ξαναμπαίνουν οι ίδιες, και αν πρέπει να αλλαχτούν για κάποιο λόγο αλλάζονται με εργοστασιακές.
Να αναφέρω όμως οτι έχω πολύ καλή εμπειρία από τις ανοξείδωτες βίδες, που χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια σε μια άλλη αγάπη που έχω, τη θάλασσα. Στη βάρκα και στο τρέιλερ, όπου χρειάστηκε, ο συνδυασμός ανοξείδωτο μπουλόνι/ανοξείδωτο παξιμάδι ασφαλείας είναι ο μόνος σωστός, όλα τα άλλα είναι άχρηστα σε λίγο καιρό.
 

RSC

Member
Εγγραφή
11 Οκτωβρίου 2017
Μηνύματα
6
Reaction score
6
Πόντοι
222
Το blueing με μηχανόλαδο από προσωπική εμπειρία δεν θα κρατήσει για πολύ χωρίς να σκουριάσει ξανά, και καλό είναι να μην κάνουμε αντίστοιχες αλχημείες σε βίδες που δέχονται σοβαρή καταπόνηση. Είμαι και εγώ της άποψης να μένουν οι γνήσιες βίδες όπου γίνεται, και ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό χωρίς να τις πάμε σε επαγγελματία είναι με DIY επιψευδαργύρωση.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
831
Reaction score
1.059
Πόντοι
437
Age
37
Περιοχή
Καλαμαριά
Για να κρατάνε πράγματα στην θέση τους όπως αυτά που έκανα καλές είναι και δεν κολλάνε όπως αν τις βάψεις, για να κρατάνε το κουβούκλιο στο Σασσι η για σημεία που φτάνεις δύσκολα δεν θα το έκανα , βίδες είναι όχι κάτι πανάκριβο
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.070
Reaction score
2.425
Πόντοι
697
Age
53
...Για να κρατάνε πράγματα στην θέση τους όπως αυτά που έκανα καλές είναι... :thumbs:
...καλό είναι να μην κάνουμε αντίστοιχες αλχημείες σε βίδες που δέχονται σοβαρή καταπόνηση...:thumbs:

Εάν παρακολουθήσεις σχετικά βίντεο θα εκπλαγείς από την επαναχρησιμοποίηση άθλιων σκουριασμένων μεν, εργοστασιακών δε βιδών,παξιμαδιών κ.τ.λ..
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
Εχουμε ξεφύγει, και μας διαβάζει και κόσμος.

Το blueing, και ότι άλλο παρόμοιο , είναι θερμική επεξεργασία, που προϋποθέτει γνώση του υλικού ( περιεκτικότητες άνθρακα και άλλων στοιχείων-επίτευξη των θερμoκρασιών του πιο πάνω πίνακα, και την διαφορετικότητα του ατσαλιού στην "ψύξη", δηλαδή αν το ατσάλι είναι λαδιού - νερού, κλπ. Ωστε να επανέρχονται οι κρυσταλλικές του δομές, η ελαστικότητα, και η αντοχή σε συγκεκριμένα όρια φόρτισης.

Σε άλλες εφαρμογές, καθαρά διακοσμητικές, πχ στα ρολόγια, ( άλλο μου χόμπυ ), κάποια εξαρτήματα, εμφανείς βίδες - δεικτες, κλπ, με θερμοκρασία αποκτούν το γαλάζιο - μπλέ.

Συμπέρασμα. Οπου υπάρχουν κοχλίες - βίδες - παξιμάδια - μποζώνια συγκεκριμένης διαβάθμισης, τα αντικαθιστούμε με αντίστοιχων προδιαγραφών μόνον.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
831
Reaction score
1.059
Πόντοι
437
Age
37
Περιοχή
Καλαμαριά
Εχουμε ξεφύγει, και μας διαβάζει και κόσμος.

Το blueing, και ότι άλλο παρόμοιο , είναι θερμική επεξεργασία, που προϋποθέτει γνώση του υλικού ( περιεκτικότητες άνθρακα και άλλων στοιχείων-επίτευξη των θερμoκρασιών του πιο πάνω πίνακα, και την διαφορετικότητα του ατσαλιού στην "ψύξη", δηλαδή αν το ατσάλι είναι λαδιού - νερού, κλπ. Ωστε να επανέρχονται οι κρυσταλλικές του δομές, η ελαστικότητα, και η αντοχή σε συγκεκριμένα όρια φόρτισης.

Σε άλλες εφαρμογές, καθαρά διακοσμητικές, πχ στα ρολόγια, ( άλλο μου χόμπυ ), κάποια εξαρτήματα, εμφανείς βίδες - δεικτες, κλπ, με θερμοκρασία αποκτούν το γαλάζιο - μπλέ.

Συμπέρασμα. Οπου υπάρχουν κοχλίες - βίδες - παξιμάδια - μποζώνια συγκεκριμένης διαβάθμισης, τα αντικαθιστούμε με αντίστοιχων προδιαγραφών μόνον.
Εχει γεμίσει ο τόπος βίντεο που λένε blueing αυτό blueing εκείνο με διάφορες μεθόδους, δεν είχα ιδέα ότι είναι όλες βάψιμο
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
Μέχρι ποιο βαθμό σκοπεύεις να το πάς ?

Λογω παλαιότητος, μπορεί να θέλεις πχ τσιμούχες στροφαλοφόρου. Θα πάς τόσο εκτεταμένα, μια και τα έχεις όλα πλέον στο χέρι ? ή θα κλέισεις χωρίς βαθιές επισκευές ?

Παντως, αντλία λαδιού και κυκλωμα, θα πρότεινα έλεγχο / καθαρισμό.
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
897
Reaction score
3.514
Πόντοι
757
Age
53
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μέχρι ποιο βαθμό σκοπεύεις να το πάς ?

Λογω παλαιότητος, μπορεί να θέλεις πχ τσιμούχες στροφαλοφόρου. Θα πάς τόσο εκτεταμένα, μια και τα έχεις όλα πλέον στο χέρι ? ή θα κλέισεις χωρίς βαθιές επισκευές ?

Παντως, αντλία λαδιού και κυκλωμα, θα πρότεινα έλεγχο / καθαρισμό.
Πρώτα να διευκρινήσω οτι την επισκευή στο κινητήρα δε θα τη κάνω εγώ, αλλά ο μηχανικός. Θα μπορούσα πιστεύω, αλλά προτίμησα να εμπιστευτώ την εμπειρία του. Φυσικά, τωρα που είναι κάτω, θα γίνει μια σειρά ελέγχων-αντικαταστάσεων-καθαρισμών για να μπεί στο αυτοκίνητο σε όσο πιο καλή κατάσταση γίνεται. Σε αυτές τις εργασίες περιλαμβάνονται και αυτά που ανέφερες.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
831
Reaction score
1.059
Πόντοι
437
Age
37
Περιοχή
Καλαμαριά
Ελπίζω το καλοκαίρι να προλάβουμε μια βόλτα σε σχηματισμό, ένα κόκκινο και ένα κίτρινο θα πέσει η πόλη
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
Πρώτα να διευκρινήσω οτι την επισκευή στο κινητήρα δε θα τη κάνω εγώ, αλλά ο μηχανικός. Θα μπορούσα πιστεύω, αλλά προτίμησα να εμπιστευτώ την εμπειρία του. Φυσικά, τωρα που είναι κάτω, θα γίνει μια σειρά ελέγχων-αντικαταστάσεων-καθαρισμών για να μπεί στο αυτοκίνητο σε όσο πιο καλή κατάσταση γίνεται. Σε αυτές τις εργασίες περιλαμβάνονται και αυτά που ανέφερες.
Τέλεια. Με αλλαγή και στροφαλοφόρου, με δεδομένο ότι θα βάλεις κυλινδρα και πιστόνια, πλέον, καινούργιος θα είναι και θα θέλει και ρονταρισμα.

Καλή προκοπή.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.356
Reaction score
12.358
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Να ξέρετε ότι εάν και όταν απελευθερωθεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων με ιστορικές πινακίδες, η δική μου CX μπορεί να ταξιδέψει για πλάκα σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας! Ακόμα και αυθημερόν! Μια που γίνεται αναφορά σε συνάντηση!
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
Να ξέρετε ότι εάν και όταν απελευθερωθεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων με ιστορικές πινακίδες, η δική μου CX μπορεί να ταξιδέψει για πλάκα σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας! Ακόμα και αυθημερόν!

Να μας πάρεις επιβάτες. Με κατανομή εξόδων.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.356
Reaction score
12.358
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Να μας πάρεις επιβάτες. Με κατανομή εξόδων.
Θα ήταν προσβολή στη CX να δεχτεί συμμετοχή στα έξοδα! Ο πολιτισμός και η μαγεία που εκπέμπει η CX και κάθε σύμβολο πολιτισμού, είτε είναι αρχαιολογικός χώρος, ένας ωραίος πίνακας ζωγραφικής, ένα άγαλμα, ένα κάστρο, ή ένα αρχαίο μοναστήρι (διότι έτσι θεωρώ αυτές τις Citroen) είναι τόσο μεγάλα, που μόνο δωρεάν για εμένα θα πρέπει να τα προσφέρει.

Πάντα με μεγάλη μου χαρά!
 
Top Bottom