105LΣκόντα αλλά ποιο...
105LΣκόντα αλλά ποιο...
Νικολολα αυτο ειναι ποιο classic απο καποια που τα λεμε και αντικες ..
mou arese poli i ekdosi me tin piso porta.Κάποιος έχει αδυναμία στα Audi 100 C2 (όπως και εγώ, εάν είχα τη δυνατότητα, δε θα είχα μια μόνο CX, αλλά έναν σταβλο από CX!
View attachment 28157
νομίζω ότι τα Avant είναι τα πιο ισορροπημένα σχεδιαστικά station wagon που έχουν βγει, με τη γραμμή τους να την έχουν μιμηθεί και άλλοι βέβαια, βλ. sportwagon της Αλφα Ρομεο, mercedes shooting brake εκδόσεις, κ.ο.κ. Το 200 με τον 5κύλινδρο turbo κινητήρα και την 4κίνηση quattro ήταν φοβερό για την εποχή του, μάλλον ακόμα και σήμερα.mou arese poli i ekdosi me tin piso porta.
Kai san 200ari
Τα λεγόμενα, φουρκόνια. Αυτό φυσικά είναι εξελιγμένο, με καμπίνα και με τιμόνι αυτοκινήτου.
Έλεγα να το βάλω στα κλασσικά και έπρεπε. Κινήθηκα λίγο υποκειμενικά.Παιδιά αυτό μοιάζει για mazda T1500 ,είναι κλασσικό, δυσεύρετο και πανάκριβο πλέον. Τα κυνηγάνε από Ιαπωνία μεριά!
Eγω παλι,αναρωτιεμαι με ποιο τροπο μπορει καποιος να το κυκλοφορει αυτο.Απο οσο ξερω,αυτα ειχαν αδεια ΔΧ,και δεν νομιζω οτι υπαρχει πλεον καποιος που να εκτελει μεταφορες με τετοιο..ουτε οτι υπαρχει καποιος που θα χαραμιζε ετσι μια αδεια ΔΧ για να το κυκλοφορει ιδιωτικα.
Τα XR2 πάντως έχουν πάρει την ανηφόρα! Εδώ το XR3 (Escort) της Diana πουλήθηκε 750000 ευρώ! (τρέλλα, σχεδόν 1 εκατομμύριο για Escort 40ετίας...).Αστο εκει που είναι..καλά είναι...
Aυτο παλιοτερα ηταν παρκαρισμενο κατι στενα πιο περα.Μαλιστα αν θυμαμαι καλα,το ειχαν χρησιμοποιησει και σαν ''παγκο'' βαφης,γιατι ηταν λερωμενο με σπρει....