Άλλα κλασσικά!

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.469
Reaction score
16.460
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πραγματικα παραξενο που ο Αμερικανος δεν εβαλε ηλεκτρικο παραθυρο και στο καθετο πισω.. για τετοια ζουσαν και ζουν..:lol:
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.046
Reaction score
2.619
Πόντοι
557
Age
49
Πραγματικα παραξενο που ο Αμερικανος δεν εβαλε ηλεκτρικο παραθυρο και στο καθετο πισω.. για τετοια ζουσαν και ζουν..:lol:
Χρήστο, την εποχή του, δεν ήταν ακόμα πολύ της μοδός τα ηλεκτρικά. Μανιβέλες είχαν, αλλά κατέβαινε με ελάχιστες στροφές. Τα έζησα στον Καναδά.. Απλώς, η μανιβέλα από ότι θυμάμαι, έμπαινε εσωτερικά ( αναδιπλούμενη ), δεν έμενε έξω. Δεν θυμάμαι πως όμως.

Στο συγκεκριμένο, επειδή η πόρτα πέφτει οριζοντίως, και γίνεται επίπεδο φόρτωσης, μάζευες το τζάμι όταν χρειαζόταν.

Επίσης, το άνοιγες για αερισμό στην κίνηση, με ανοικτά τα εμπρός, έκανες ιστιοπλοϊα.

Σημ. Ενα αντίστοιχο, δίπορτο, σε Σεβρολέτ, είχε και ο πατέρας Δεδεβέσης, συνεργείο Σιτροεν απέναντι στην ΕΡΤ, Αγ. Παρασκευή την δεκαετία '80.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.469
Reaction score
16.460
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Τον ξέρω το Δεδεβεση.. χαρακτηριστικά και τα αυτοκόλλητα τα διαφημιστικά του.. ο γιος του είχε δύο cx τέλη '90s αρχές '00. Πάντως οι ηλεκτρικές εύκολες ήταν ευρέως διαδεδομένες στην Αμερική από πριν το συγκεκριμένο όχημα.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.850
Reaction score
23.057
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
συνεργείο Σιτροεν απέναντι στην ΕΡΤ, Αγ. Παρασκευή την δεκαετία '80.
Τι μου θύμησες τώρα. Το 1995 μου έβαλε όχι ο πατέρας που ήταν αν θυμάσαι στο γραφείο πάνω, αλλά ο γιός του, τις ενισχύσεις στο σασί. Θυμάμαι πήγαινα και πίσω από το συνεργείο που είχε ακάλυπτο με πολλά 2cv αλλά και άλλα Citroen της οικογενείας.
Άκουσα πριν από μερικά χρόνια ότι ο γιος ακόμα κάνει κάποιες ιδιωτικές δουλειές μιας και πλέον συνεργείο δεν υπάρχει..
Αναμνήσεις.. :classic:
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.046
Reaction score
2.619
Πόντοι
557
Age
49
Τι μου θύμησες τώρα. Το 1995 μου έβαλε όχι ο πατέρας που ήταν αν θυμάσαι στο γραφείο πάνω, αλλά ο γιός του, τις ενισχύσεις στο σασί. Θυμάμαι πήγαινα και πίσω από το συνεργείο που είχε ακάλυπτο με πολλά 2cv αλλά και άλλα Citroen της οικογενείας.
Άκουσα πριν από μερικά χρόνια ότι ο γιος ακόμα κάνει κάποιες ιδιωτικές δουλειές μιας και πλέον συνεργείο δεν υπάρχει..
Αναμνήσεις.. :classic:

Αν δεν πλανάμαι πλάνην οικτράν, ήτανε 2 τα αγόρια - γιοί, που επίσης αν τα μετράω καλά, πρέπει να είναι πλέον στα + 60 γεματα.

Χρυσή εποχή για τα Citroen, από Pony μέχρι τα ακριβότερα. Και ήταν σημείο πώλησης λιπαντικών TOTAL , μια και δεν κυκλοφορούσαν ευρέως.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.704
Reaction score
25.957
Πόντοι
1.487

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
100
Reaction score
270
Πόντοι
307
Age
55
Χωρίς καμιά διάθεση ειρωνείας τα παρακάτω, απλές διαπιστώσεις:
Αυτό το 900άκι ή 600άρακι (ότι είναι τέλος πάντων) Saab, το my precious του κ.Flaminio Bertoni, είναι ένα απαύγασμα σχεδιαστικού οίστρου.....Προσέξτε στην προφίλ εικόνα με τι χάρη κατεβαίνει η πίσω γραμμή. Πήραν έναν χάρακα και ένωσαν την οροφή με τον προφυλακτήρα.... Ο αεραγωγός να σπάει την μονοτονία της ατελείωτης λαμαρίνας...... Να σου χτυπηθεί το πίσω φτερό, αλλάζεις το μισό αυτοκίνητο σε λαμαρίνα..... Η πλαϊνή γραμμή ξεκινά από το πίσω φλας και πάει μέχρι το μπροστά. Αν μιλάμε για γραμμή όμως, όλη ευθεία, με τον χάρακα, απλά μετά την μπροστά πόρτα (την μοναδική πόρτα δηλαδή) "αναδύεται" και χωρίζει το καπώ από το εμπρός φτερό. Αν σας έλειψε το λίιιιιγο πλαστικό του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, πάρτε και ένα μαύρο διαχωριστικό να τρέχει κατά μήκος του αυτοκινήτου. Αλλά και ανφάς τι ωραίο σχέδιο!!!! Η χαρά της γεωμετρίας... Τετράγωνα, παραλληλόγραμμα, τραπέζια. Κι εδώ ένας αεραγωγός να σπάσει την μονοτονία. Για τις ζάντες απλά δεν περιγράφω άλλο....
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.136
Reaction score
11.630
Πόντοι
1.077
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Νομίζω ότι ένα ωραίο θέμα θα ήταν οι εταιρείες που παρήγαγαν αυτοκίνητα και αεροπλάνα (όπως η "Svenska Aeroplan AktieBolaget, δηλαδή η Σουηδική Αεροπορική Βιομηχανία, κοινώς SAAB, όπως η Bristol, ή η συμβολή ανθρώπων της αεροπορικής βιομηχανίας στα αυτοκίνητα, όπως ο Andre Lefebvre - ε, να ευλογήσω και τα γένια μας!).
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.003
Reaction score
15.514
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Χωρίς καμιά διάθεση ειρωνείας τα παρακάτω, απλές διαπιστώσεις:
Αυτό το 900άκι ή 600άρακι (ότι είναι τέλος πάντων) Saab, το my precious του κ.Flaminio Bertoni, είναι ένα απαύγασμα σχεδιαστικού οίστρου.....Προσέξτε στην προφίλ εικόνα με τι χάρη κατεβαίνει η πίσω γραμμή. Πήραν έναν χάρακα και ένωσαν την οροφή με τον προφυλακτήρα.... Ο αεραγωγός να σπάει την μονοτονία της ατελείωτης λαμαρίνας...... Να σου χτυπηθεί το πίσω φτερό, αλλάζεις το μισό αυτοκίνητο σε λαμαρίνα..... Η πλαϊνή γραμμή ξεκινά από το πίσω φλας και πάει μέχρι το μπροστά. Αν μιλάμε για γραμμή όμως, όλη ευθεία, με τον χάρακα, απλά μετά την μπροστά πόρτα (την μοναδική πόρτα δηλαδή) "αναδύεται" και χωρίζει το καπώ από το εμπρός φτερό. Αν σας έλειψε το λίιιιιγο πλαστικό του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, πάρτε και ένα μαύρο διαχωριστικό να τρέχει κατά μήκος του αυτοκινήτου. Αλλά και ανφάς τι ωραίο σχέδιο!!!! Η χαρά της γεωμετρίας... Τετράγωνα, παραλληλόγραμμα, τραπέζια. Κι εδώ ένας αεραγωγός να σπάσει την μονοτονία. Για τις ζάντες απλά δεν περιγράφω άλλο....
+to pare-brise poy einai entona koilo opos kqi stis CX
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.136
Reaction score
11.630
Πόντοι
1.077
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Top Bottom