Άλλα κλασσικά!

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.304
Reaction score
21.606
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Λενε πως η κουκουλα σε ακινητοποιημενα αμαξια,περισσοτερο κακο κανει παρα καλο.
Πολύ σωστά. Φυλακίζει την υγρασία με τα γνωστά αποτελέσματα. Έχω ιδία πείρα.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.466
Reaction score
13.881
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Λενε πως η κουκουλα σε ακινητοποιημενα αμαξια,περισσοτερο κακο κανει παρα καλο.Τωρα ομως που σκιστηκε απο τα χρονια...φαινεται πως αυτο το datsun παρενεβη τους νομους της φυσικης..


Θα ηταν ωραια αν ξαναβγαινε στο δρομο.Θυμαμαι πριν πολλα χρονια που κυκλοφορουσε κανονικα,με 6ψηφιες πινακιδες...:love:
Κάτσε να το δεις κι απο κάτω...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.825
Reaction score
10.570
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Που πήγε η Rover... Εξαφανίστηκε στη λήθη της ιστορίας.. Τι ωραίο αυτοκίνητο, όπως και ο διάδοχός του, το SD1, ιδίως στην έκδοση V8.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.185
Reaction score
24.465
Πόντοι
1.487
Είναι στο ίδιο σημείο πριν από το 2005. Τότε ακόμα σκεπασμένο.


20/4/2010:

View attachment 26008
Προφανως ακολουθει την ιστορια και μελλοντικη τυχη της εμπρος ενδιαφερουσας πορτας και σπιτιου ...

Ωραιο αμαξι ... Οι Αγγλουρες στα καλυτερα τους ..
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
112
Reaction score
311
Πόντοι
337
Age
48
Που πήγε η Rover... Εξαφανίστηκε στη λήθη της ιστορίας.. Τι ωραίο αυτοκίνητο, όπως και ο διάδοχός του, το SD1, ιδίως στην έκδοση V8.
Μικρή και φιλόδοξη (με την καλή έννοια...) εταιρία, επομένως η πορεία της ήταν προδιαγεγραμμένη. Το SD1 δεν ήταν προϊόν της παλιάς ανεξάρτητης Rover, αλλά της Leyland. Ήταν όμορφο και ευχάριστο ακόμα και με τους εξακύλινδρους, αλλά η πολύ απλή και πρόχειρη κατασκευή, ειδικά αν το συγκρίνεις με το Ρ6, ήταν μεγάλη απογοήτευση.

Όπως το τελευταίο αυτοκίνητο από την ανεξάρτητη Citroën ήταν η CX, έτσι και για τη Rover το τελευταίο της αυτοκίνητο ήταν το Range Rover του 1970.
Ίσως αυτό να είναι ένα από τα πράγματα που με τραβάνε στην CX. Την βλέπω κατά κάποιο τρόπο σαν συνέχεια του P6 για τις δεκαετίες του 1970 και 1980.
 
Last edited:

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
112
Reaction score
311
Πόντοι
337
Age
48
Προφανως ακολουθει την ιστορια και μελλοντικη τυχη της εμπρος ενδιαφερουσας πορτας και σπιτιου ...

Ωραιο αμαξι ... Οι Αγγλουρες στα καλυτερα τους ..
Όντως και από κοντά έτσι είναι. Κι εγώ το σκεφτόμουν με αυτό τον τρόπο. Αυτοκίνητο και σπίτι παλιώνουν ερειπωμένα μαζί.
Περασμένα μεγαλεία.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.466
Reaction score
13.881
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Μικρή και φιλόδοξη (με την καλή έννοια...) εταιρία, επομένως η πορεία της ήταν προδιαγεγραμμένη. Το SD1 δεν ήταν προϊόν της παλιάς ανεξάρτητης Rover, αλλά της Leyland. Ήταν όμορφο και ευχάριστο ακόμα και με τους εξακύλινδρους, αλλά η πολύ απλή και πρόχειρη κατασκευή, ειδικά αν το συγκρίνεις με το Ρ6, ήταν μεγάλη απογοήτευση.

Όπως το τελευταίο αυτοκίνητο από την ανεξάρτητη Citroën ήταν η CX, έτσι και για τη Rover το τελευταίο της αυτοκίνητο ήταν το Range Rover του 1970.
Ίσως αυτό να είναι ένα από τα πράγματα που με τραβάνε στην CX. Την βλέπω κατά κάποιο τρόπο σαν συνέχεια του P6 για τις δεκαετίες του 1970 και 1980.
Το Αξελ θεωρητικά είναι το τελευταίο της προ Μισελεν, εποχής, έστω κι αν άργησε να κυκλοφορήσει.

Στην ουσία, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Τα 'τελευταία', κάθε εποχής έχουν μια γοητεία.
Το πρώτο σααμπ 900, η 164 (που αντίθετα με ο,τι νομίζουν αρκετοί, είναι η τελευταία της προ Φίατ εποχής, κι ας είναι προσθιοκινητη)
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.825
Reaction score
10.570
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Μικρή και φιλόδοξη (με την καλή έννοια...) εταιρία, επομένως η πορεία της ήταν προδιαγεγραμμένη. Το SD1 δεν ήταν προϊόν της παλιάς ανεξάρτητης Rover, αλλά της Leyland. Ήταν όμορφο και ευχάριστο ακόμα και με τους εξακύλινδρους, αλλά η πολύ απλή και πρόχειρη κατασκευή, ειδικά αν το συγκρίνεις με το Ρ6, ήταν μεγάλη απογοήτευση.

Όπως το τελευταίο αυτοκίνητο από την ανεξάρτητη Citroën ήταν η CX, έτσι και για τη Rover το τελευταίο της αυτοκίνητο ήταν το Range Rover του 1970.
Ίσως αυτό να είναι ένα από τα πράγματα που με τραβάνε στην CX. Την βλέπω κατά κάποιο τρόπο σαν συνέχεια του P6 για τις δεκαετίες του 1970 και 1980.
Bέβαια το μυαλό μου εμένα πήγαινε κυρίως στο V8 Vitesse, με τον παλιό 8κύλινδρο της Buick που έφτασε να κινεί τα Range και Land Rover. Ιδίως το SD1 στη σπάνια έκδοση V8 vitesse twin plenum, που είχε περισσότερα από τα 190 άλογα της βασικής έκδοσης. Ένα από τα πρώτα "autobahn stormer".
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
638
Reaction score
1.937
Πόντοι
487
Age
33
Μια και το εφερε η κουβεντα...
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
112
Reaction score
311
Πόντοι
337
Age
48
Bέβαια το μυαλό μου εμένα πήγαινε κυρίως στο V8 Vitesse, με τον παλιό 8κύλινδρο της Buick που έφτασε να κινεί τα Range και Land Rover. Ιδίως το SD1 στη σπάνια έκδοση V8 vitesse twin plenum, που είχε περισσότερα από τα 190 άλογα της βασικής έκδοσης. Ένα από τα πρώτα "autobahn stormer".
Ναι, το Vitesse ήταν ειδική περίπτωση, έκανε και καριέρα στο BTCC οπότε μπορείς να του συγχωρέσεις τα άλλα ελαττώματα. Είναι και μελωδικό το άτιμο!

 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
112
Reaction score
311
Πόντοι
337
Age
48
Μια και το εφερε η κουβεντα...
Φαίνεται ότι είναι απείραχτο, τζάμπα είναι σε αυτά τα χρήματα...
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
112
Reaction score
311
Πόντοι
337
Age
48
Το Αξελ θεωρητικά είναι το τελευταίο της προ Μισελεν, εποχής, έστω κι αν άργησε να κυκλοφορήσει.

Στην ουσία, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Τα 'τελευταία', κάθε εποχής έχουν μια γοητεία.
Το πρώτο σααμπ 900, η 164 (που αντίθετα με ο,τι νομίζουν αρκετοί, είναι η τελευταία της προ Φίατ εποχής, κι ας είναι προσθιοκινητη)
Έχεις δίκιο, έχω διαβάσει την ιστορία του Axel, αλλά το είχα ξεχάσει!
Συμφωνώ για το SAAB 900, την 164 δυστυχώς δεν την γνωρίζω αρκετά καλά για να έχω γνώμη. Εγώ δεν θα έλεγα τα τελευταία κάθε εποχής, αλλά τα τελευταία μιας εποχής που έχει παρέλθει χωρίς επιστροφή, πριν από την κυριαρχία της ομοιομορφίας σε εμφάνιση και τεχνολογικές λύσεις.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.825
Reaction score
10.570
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Ναι, το Vitesse ήταν ειδική περίπτωση, έκανε και καριέρα στο BTCC οπότε μπορείς να του συγχωρέσεις τα άλλα ελαττώματα. Είναι και μελωδικό το άτιμο!

Κάθε πρωΐ ακούω αυτήν τη μελωδία του συγκεκριμένου V8... Από το 30+ ετών Land Rover Defender 90 V8 του γείτονα που ξεκινάει για να πάει στη δουλειά του!
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
638
Reaction score
1.937
Πόντοι
487
Age
33
850;;; Τόσα χρόνια εκεί, μαραίνεται! Κοντά στα 10 χρόνια.
View attachment 26052
Αυτη η μασκα ηταν εργοστασιακη στα 850,η απλα πολυ συνηθισμενη πατεντα εποχης;Θυμαμαι γενικα να εχω δει καμποσα εκεινα τα χρονια..
 
Top Bottom