Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών

22528193_10155792271139812_1816452886569683804_n.jpg


Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
 
Last edited:

Comments

Ένα διάβασμα του νόμου του 2021 λύνει αρκετές από τις παραπάνω απορίες.

Συνοπτικά:
1) ελεύθερα εκτός του μικρού δακτύλιου
Μα, τι να κάνουν μέσα στον ΜΙΚΡΟ δακτύλιο ? Και ειδικά εκεί, τα περισσότερα από τα παλαιά, είναι ρυπογόνα.
 
..............
Κατά τη γνώμη μου ηλίθια υπερβολή ο ετήσιος τεχνικός έλεγχος. Και ταλαιπωρεί τα παλιά οχήματα.
..................
Πολύ σωστά ! Ειδικά, που δεν γράφουν χιλιόμετρα, και οι κάτοχοι, τα προσέχουν ιδιαιτέρως.

Ετήσιο έλεγχο υφίστανται τα οχήματα που μεταφέρουν επιβάτες, λεωφορεία, ταξί, κλπ για λόγους ασφαλείας και λόγω της συνεχούς χρήσης / πολλά χιλιόμετρα- πιθανή φθορά.
 
Μα, τι να κάνουν μέσα στον ΜΙΚΡΟ δακτύλιο ? Και ειδικά εκεί, τα περισσότερα από τα παλαιά, είναι ρυπογόνα.
Μα γι αυτό είναι ελεύθερα ΕΚΤΌΣ του μικρου δακτυλίου. Και απαγορεύονται ΜΕΣΑ στον μικρό δακτύλιο.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν ρυθμίσεις στο νόμο για το πώς θα μπει κάποιος στον μικρό δακτύλιο σε ειδικές περιπτώσεις. Όπως εκδηλώσεις ή πρόσβαση σε συνεργείο .


Μπορεί κάποιος να διαβάσει το νόμο αν θέλει. (Όχι τα δημοσιογραφικά άρθρα, που είναι εξαιρετικά πρόχειρα).Εξάλλου, το ενδιαφέρον του για μένα είναι καθαρά εγκυκλοπαιδικό
 
Πολύ σωστά ! Ειδικά, που δεν γράφουν χιλιόμετρα, και οι κάτοχοι, τα προσέχουν ιδιαιτέρως.

Ετήσιο έλεγχο υφίστανται τα οχήματα που μεταφέρουν επιβάτες, λεωφορεία, ταξί, κλπ για λόγους ασφαλείας και λόγω της συνεχούς χρήσης / πολλά χιλιόμετρα- πιθανή φθορά.
Επίσης σκέψου τα πολύ πολύ παλιά με ξύλινο σασί. Φαντάσου μια hispano suiza να ταλαιπωρείται από έναν ανεγκεφαλο ελεγκτή. Είναι στα όρια κωμωδίας
 
Γενικά ο νόμος ευνοεί τους κατόχους, χομπίστες ιστορικών, αλλά δυσκολεύει τους συλλέκτες που έχουν πολλά στην κατοχή τους. Όλη την ώρα στο ΚΤΕΟ θα είναι! Και τα τέλη μαζεύονται.
 
Συνοπτικά, καλός νόμος βάζει σε μια τάξη τα πράγματα.
Σιχαίνομαι μόνο την προσπάθεια του νομοθέτη να εξαρτήσει την ιστορικότητα από τις υφιστάμενες λέσχες ιστορικού. Είναι το δωράκι προς αυτές για να εξασφαλίσουν εισόδημα.
Πολύ απλά θα μπορούσε να το δίνει ο κατασκευαστής.
...και όχι μόνον. Και τέλη, ΚΤΕΟ, κλπ.

Κάποτε που πήγα να κάνω το 2CV και ένα Golf I , 1.1 του 1979 που είχα, ιστορικά, με "μάλωσαν" και με απέτρτεψαν, μια και τα τέλη σε αυτά ήταν μικρά, και δεν θα είχα τους περιορισμούς.

Τελικά το Golf, πουλήθηκε σε μουσείο. Σε πολύ καλή κατάσταση, με 128.000 χιλ. Αλλά ήταν το δίλλημα. ή το 2CV ή το Golf.



image hoster
 
Γενικά ο νόμος ευνοεί τους κατόχους, χομπίστες ιστορικών, αλλά δυσκολεύει τους συλλέκτες που έχουν πολλά στην κατοχή τους. Όλη την ώρα στο ΚΤΕΟ θα είναι! Και τα τέλη μαζεύονται.
Ακριβώς αυτό. Εξαναγκάστηκα να δώσω το ένα, αυτοκίνητα αγορασμένα καινούργια, αλλά πλέον όχι σε χρήση, λόγω οικογενειακών αναγκών υπήρχαν άλλα σε καθημερινή χρήση και πλέον με θεωρούσαν.........μάντρα αυτοκινήτων. :dash:

Σε άλλες χώρες, πληρώναμε τέλη μονον για την περίοδο κυκλοφορίας, 1, 3, 6 μήνες, και η ασφάλεια ήταν στον οδηγό, δεν ήταν ασφαλισμένα χωριστά όλα τα οχήματα. Τώρα, κατι έκαναν και εδώ, αλλά δεν το έχω ψάξει.

Ατυχώς στην Ελλάδα, το παληό πνεύμα της αγελάδας για άρμεγμα, εξακολουθεί να υφίσταται, παρά την πρόοδο και εξέλιξη.
 
Απλά ο κόσμος των φορέων που διαχειρίζονται το κλασικο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό το φαντάζεσαι, αν δεν το έχεις ζήσει από κοντά .

Πιο εύκολα γίνεσουν αποδεκτός στους κύκλους του Louis roi soleil, πάρα στο παλάτι στον Γέρακα.
 
Επειδή μίλησα το πρωϊ με ΦΙΛΠΑ κάποιες πληροφορίες:

  1. Η κυκλοφορία θα είναι ελεύθερη παντού, όχι μόνο σε εκδηλώσεις
  2. Η κατάθεση των κανονικών πινακίδων είναι υποχρεωτική, πριν την έκδοση των ιστορικών
  3. Δικαίωμα ιστορικών από την πρώτη του έτους που συμπληρώνει τα 30 χρόνια, όχι από την ακριβή ημερομηνία παραγωγής (π.χ. 5 Απριλίου 1993)
  4. Ο νόμος του Νοεμβρίου 2001 έδινε 18μηνο για διαβούλευση. Λήγει 5 Μαϊου 2023. Η εγκύκλιος της 9/11/2022 που αναφέρθηκα, δεν ισχύει πριν περάσει το 18μηνο. μετά τον Μάιο είναι σε εφαρμογή ότι είναι να γίνει.
 
Απλά ο κόσμος των φορέων που διαχειρίζονται το κλασικο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό το φαντάζεσαι, αν δεν το έχεις ζήσει από κοντά .

Πιο εύκολα γίνεσουν αποδεκτός στους κύκλους του Louis roi soleil, πάρα στο παλάτι στον Γέρακα.
Εζησα μια συγκεκριμένη που για μια περίοδο ήταν στην Πίνδου, στου Παπάγου.

Από εκεί αποφάσισα να ...........μην εμπλακώ με τα ιστορικά.
 
Επίσης σκέψου τα πολύ πολύ παλιά με ξύλινο σασί. Φαντάσου μια hispano suiza να ταλαιπωρείται από έναν ανεγκεφαλο ελεγκτή. Είναι στα όρια κωμωδίας
Δεν περνα Νικολα κτεο αυτο ..
Η μεταβατικη περιοδος περνα σιγα σιγα θα δουμε ..
Τωρα θελει υπομονη και οχι κουβεντες καφενειου ..
Ενημερωση απο την λεσχη που ανηκει ο καθενας και τιποτα αλλο .
Αυτα
Σε χαιρετω φιλε
 
Last edited:
οκο το θεμα για μενα ειναι τυρακι στην φακα...ναι μεν ειναι πολυ εκλυστικα αυτα που λενε......2λιτρο χαντια του 1993 με 100 ευρω τελη ειναι πολυ καλο σεναριο...αλλα...τι μας ετοιμαζουν...ετσι ελεγαν πιο παλια για τα δανεια σε ελβετικο φραγγο για τα 2λιτρα, για τα πετρελαια αυτοκινητα και απλα μετα ηρθε κεραμιδα...μην βιαστειτε περιμενετε λιγο
 
Το θέμα είναι τι γινεται με τα οχήματα σαν το δικό μου που έχουν εισαχθεί ως ιστορικά και δεν έβγαλαν ποτέ πινακίδες υπουργείου.
 
Το θέμα είναι τι γινεται με τα οχήματα σαν το δικό μου που έχουν εισαχθεί ως ιστορικά και δεν έβγαλαν ποτέ πινακίδες υπουργείου.
Αν υπάρχουν αρκετές τέτοιες περιπτώσεις, υποθέτω ότι θα υπάρξουν διευκρινιστικές ερμηνείες του νόμου.

Ειδικά αν τα παρόμοια έχουν εισαχθεί με συγκεκριμένες διατάξεις, έχουν χαρτιά εισαγωγής από το τελωνείο / αρμόδιες αρχές.
 
Το θέμα είναι τι γινεται με τα οχήματα σαν το δικό μου που έχουν εισαχθεί ως ιστορικά και δεν έβγαλαν ποτέ πινακίδες υπουργείου.
Χαρτιά ιδιοκτησίας έχεις , τι γίνεται για αυτούς που έχουν αυτοκίνητα από τα "αζήτητα"
Σας έχω γράψει στο παρελθόν για ένα πολύ πολυ φθηνό χρεπακι που είχα βρει πολύ κοντά μου το οποίο διαφημίζονταν ότι βγάζει ιστορικές αλλά όταν πίεσα έμαθα ότι είναι στο όνομα αποθανόντος. Πόσα είναι ετσι; Αυτά που πωλούνται με ιστορικές στο καρ άραγε σε πιάνου το όνομα θα ειναι;
Δεν ελπίζω ότι θα ρυθμιστεί με υπεύθυνες δηλώσεις αλλά θα δούμε.
 
............................
Σας έχω γράψει στο παρελθόν για ένα πολύ πολυ φθηνό χρεπακι που είχα βρει πολύ κοντά μου το οποίο διαφημίζονταν ότι βγάζει ιστορικές αλλά όταν πίεσα έμαθα ότι είναι στο όνομα αποθανόντος. Πόσα είναι ετσι; Αυτά που πωλούνται με ιστορικές στο καρ άραγε σε πιάνου το όνομα θα ειναι;
Δεν ελπίζω ότι θα ρυθμιστεί με υπεύθυνες δηλώσεις αλλά θα δούμε.
Από αυτά που ξέρω, όταν ο ιδιοκτήτης αποδημήσει, οι κληρονόμοι γίνονται οι νόμιμοι κάτοχοι, εκτός και εάν γίνει "μη αποδοχή κληρονομιας".

Η περίπτωση αυτή συνέβη σε γείτονα, η οικογένεια έχανε μη αποδοχή κληρονομιας, και το όχημα, ( σε καλή γενικά κατάσταση ), παρέμεινε στο δρόμο για 2,5 χρόνια, μεχρι που το πήρε ο δήμος.

Η μη αποδοχή εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που ο αποδημήσας, είχε προσωπικά χρέη που ξεπερνούσαν σε αξία τα υλικά αγαθά που νομίμως κατείχε την ημερομηνία θανάτου, και η οικογένεια απεφάσιζε κάνοντας ισολογισμό να ενεργήσει έτσι. Και να απαλλαγεί από υποχρεώσεις.
 
Από αυτά που ξέρω, όταν ο ιδιοκτήτης αποδημήσει, οι κληρονόμοι γίνονται οι νόμιμοι κάτοχοι, εκτός και εάν γίνει "μη αποδοχή κληρονομιας".

Η περίπτωση αυτή συνέβη σε γείτονα, η οικογένεια έχανε μη αποδοχή κληρονομιας, και το όχημα, ( σε καλή γενικά κατάσταση ), παρέμεινε στο δρόμο για 2,5 χρόνια, μεχρι που το πήρε ο δήμος.

Η μη αποδοχή εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που ο αποδημήσας, είχε προσωπικά χρέη που ξεπερνούσαν σε αξία τα υλικά αγαθά που νομίμως κατείχε την ημερομηνία θανάτου, και η οικογένεια απεφάσιζε κάνοντας ισολογισμό να ενεργήσει έτσι. Και να απαλλαγεί από υποχρεώσεις.
Απλα για την αποφυγη παρεξηγησης να πουμε, και επιπλεον των παραπανω που ειναι ολοσωστα, οτι πρεπει να γινει αποδοχη κληρονομιας σε αντιθετη περιπτωση και μαλιστα περιμενεις ενα διαστημα για να ολοκληρωθει η διαδιακασια για να παρεις αυτοκινητο στο ονομα σου πλεον.
 
Απο την τελευταια ενημερωση του ΣΙΣΑ παραπανω προς ευκολη προσβαση, αντιγραφωντας απο του 4τροχους:

Α. Ποια θα είναι η διαδικασία χαρακτηρισμού και χορήγησης πινακίδων για τα οχήματα που θα χαρακτηρισθούν μετά τις 5/5/2023;
Όσον αφορά την περίπτωση Α δηλ. για οχήματα που θα χαρακτηρισθούν μετά τις 5/5/2023 είναι σαφές ότι:
  1. Πιστοποιούν ΜΟΝΟΝ η ΕΟ.ΦΙΛΠΑ, η ΟΜΑΕ και η ΑΜΟΤΟΕ και χορηγούν Βεβαίωση Χαρακτηρισμού
  2. Τα οχήματα πρέπει να περάσουν ΚΤΕΟ.
3α. Οι κάτοχοι πρέπει να διαγράψουν το όχημα – άρθρο 34 παρ.1 νέου νόμου – από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και πιθανολογούμε ότι θα εγγραφούν σε νέο Μητρώο Ιστορικών Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
3β. Για να μπορέσει να γίνει η Οριστική Διαγραφή απαιτείται Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας. Τα οχήματα τα οποία τελούν σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας, προκειμένου να διαγραφούν, υποβάλλεται από τους κατόχους αυτών, βεβαίωση της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. περί φορολογικής ακινησίας.
3γ. Συζητήθηκε ότι οχήματα που έχουν διαγραφεί στο παρελθόν, αυτών η διαγραφή θα είναι αρκετή & αποδεκτή. Σύμφωνα με αυτά που συζητήθηκαν εξαιρούνται οι αποσύρσεις και τα Ο.Τ.Κ.Ζ.
  1. Καταβολή Τέλους Αδείας
  2. Καταβολή Τελών Κυκλοφορίας Ιστορικών Οχημάτων (από 25€ έως 200€). Τα οχήματα άνω των 45 ετών εξαιρούνται.
  3. Χορηγείται Άδεια Κυκλοφορίας 5ετούς ισχύος.
  4. Παραλαβή νέων κρατικών ιστορικών πινακίδων.
Βάσει του άρθρου 37 του νέου νόμου κατανοούμε ότι θα κυκλοφορούμε ελεύθερα.
την περίπτωση οχημάτων των οποίων ο σημερινός κάτοχος δεν είναι ο ίδιος με τον ιδιοκτήτη που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας και τελούν σε καθεστώς προσωρινής ακινησίας, δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι ένας μη ιδιοκτήτης θα μπορέσει να διαγράψει εύκολα κάτι που στα αρχεία της ΑΑΔΕ φαίνεται ως περιουσιακό στοιχείο άλλου. Γι αυτό το λόγο συνιστούμε στους μελλοντικούς κατόχους να μην αγοράζουν οχήματα χωρίς να γίνεται κανονική μεταβίβαση στο υπουργείο και να μην αρκούνται σε απλές υπεύθυνες δηλώσεις.

Β. Ποια θα είναι η διαδικασία χορήγησης πινακίδων μετά τις 5/5/2023 για τα ήδη χαρακτηρισμένα οχήματα;
Όσον αφορά την περίπτωση Β δηλ. για οχήματα που έχουν χαρακτηρισθεί έως τις 5/5/2023:
1α. Αρκεί Αποδεικτικό, από το οποίο προκύπτει ο χαρακτηρισμός του οχήματος ως ιστορικού οχήματος, το οποίο έχει χορηγηθεί από τους ορισμένους κατά το προγενέστερο θεσμικό πλαίσιο αρμόδιους για τον χαρακτηρισμό φορείς (δηλαδή ΕΟ.ΦΙΛΠΑ, ΕΟΟΕ, ΕΛΠΑ, ΟΜΑΕ, ΑΜΟΤΟΕ). Αντιλαμβανόμαστε ότι σύμφωνα με την πρόσφατη Υπ. Απόφαση, αυτό το αποδεικτικό είναι το Πιστοποιητικό Καταχώρησης του εκάστοτε φορέα και ΔΕΝ απαιτείται νέα βεβαίωση χαρακτηρισμού, οπότε θεωρούμε ότι δεν χρειάζεται οι κάτοχοι ιστορικών να πληρώσουν κάποιο τέλος έκδοσης νέας βεβαίωσης. Για την περίπτωση των πινακίδων ΕΟ.ΦΙΛΠΑ θεωρείται αναγκαίο να υπάρχει κάρτα FIVA, της οποίας δεν έχει παρέλθει η δεκαετής ισχύς, οπότε συνιστούμε στα μέλη μας, των οποίων οι κάρτες FIVA έχουν λήξει ή λήγουν σύντομα, να επικοινωνήσουν με τη Γραμματεία του ΣΙΣΑ για την έγκαιρη ανανέωση της. Η ισχύς των πιστοποιητικών της ΟΜΑΕ είναι επίσης δεκαετής, αλλά λόγω της σχετικά πρόσφατης έναρξης εκδόσεως πιστοποιητικών, δεν λήγει κάτι σύντομα. Απ όσο γνωρίζουμε τα πιστοποιητικά της ΕΛΠΑ που έχουν εκδοθεί έως το τέλος του 2019 δεν λήγουν. Προσοχή στα πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί μετά το 2020, όπου η ΕΛΠΑ έπαψε να εκπροσωπεί την FIA, διότι υπάρχει περίπτωση να θεωρηθούν ανυπόστατα. Για την ΕΟΟΕ δεν γνωρίζουμε τι ισχύει.
1β. Αντιλαμβανόμαστε ότι δικαίωμα χαρακτηρισμού (για νέες αιτήσεις) από τις 5/11/2021 έως τις 5/5/2023 έχουν μόνο οι ΕΟ.ΦΙΛΠΑ, η ΟΜΑΕ και η ΑΜΟΤΟΕ.
2. Τα οχήματα πρέπει να περάσουν ΚΤΕΟ (άρα για να μεταβούν εκεί πρέπει να είναι ασφαλισμένα με τις υπάρχουσες ιστορικές πινακίδες). Αναμένεται νέα ΚΥΑ για τις λεπτομέρειες του ελέγχου ιστορικών αυτοκίνητων από τα ΚΤΕΟ.
3α. Οι κάτοχοι πρέπει να διαγράψουν το όχημα από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ξανά πιθανολογούμε ότι θα εγγραφούν σε νέο Μητρώο Ιστορικών Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών.
3β. Για να μπορέσει να γίνει η Οριστική Διαγραφή απαιτείται Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας. Τα οχήματα τα οποία τελούν σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας, προκειμένου να διαγραφούν, υποβάλλεται από τους κατόχους αυτών, βεβαίωση της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. περί φορολογικής ακινησίας.
3γ. Συζητήθηκε ότι οχήματα που έχουν διαγραφεί στο παρελθόν, η διαγραφή αυτών θα είναι αρκετή & αποδεκτή. Σύμφωνα με αυτά που συζητήθηκαν εξαιρούνται οι αποσύρσεις & τα Ο.Τ.Κ.Ζ.
  1. Να καταβάλουν Τέλος Αδείας.
  2. Καταβολή Τελών Κυκλοφορίας Ιστορικών Οχημάτων (από 25€ έως 200€). Τα οχήματα άνω των 45 ετών εξαιρούνται.
  3. Χορηγείται άδεια κυκλοφορίας ισχύος 2 ετών. Μέχρι τη λήξη της πρέπει το όχημα να ελεγχθεί από ΕΟ.ΦΙΛΠΑ ή ΟΜΑΕ ή ΑΜΟΤΟΕ και να λάβει Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης (προσοχή στα οχήματα με σημαντικές μετατροπές που δεν είναι καταγεγραμμένες!). Μετά θα χορηγηθεί νέα άδεια 5ετούς ισχύος.
  4. Παραλαβή νέων πινακίδων.
Βάσει του άρθρου 37 του νέου νόμου κατανοούμε ότι θα κυκλοφορούμε ελεύθερα.

Γ. Ποια έγγραφα μεταβίβασης είναι αποδεκτά για τα οχήματα, όπου ο σημερινός κάτοχος δεν είναι ο ίδιος με τον ιδιοκτήτη που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας και είτε τελούν σε καθεστώς προσωρινής ακινησίας, είτε έχουν διαγραφεί προσωρινά στο παρελθόν;
Όσον αφορά τις περιπτώσεις Γ δηλ. ποια έγγραφα μεταβίβασης είναι αποδεκτά (εκτός των μεταβιβάσεων μέσω υπουργείου):
  1. Σύμφωνα με το άρθρο 34 παρ. 3 του νέου νόμου, για τα οχήματα που έχουν εκτελωνισθεί ως ιστορικά και διαθέτουν οικεία τελωνειακά παραστατικά, η αλλαγή ιδιοκτησίας με υπεύθυνη δήλωση ή συμβολαιογραφική πράξη είναι απολύτως αποδεκτή. Εδώ θα θέλαμε να προσθέσουμε, πως συνιστούμε να γίνονται άμεσα αποδεκτά και τα πιστοποιητικά φορέων (πχ βιβλιαράκι ΕΛΠΑ ή δίπτυχο ΕΟ.ΦΙΛΠΑ) που διαθέτουν πεδίο μεταβίβασης, το οποίο φέρει σφραγίδα από τον αρμόδιο φορέα.
  2. Παρόμοια διαβεβαίωση δόθηκε από την ηγεσία της ΕΟ.ΦΙΛΠΑ για τις αλλαγές ιδιοκτησίας, όπου ο σημερινός κάτοχος δεν είναι ο ίδιος με τον ιδιοκτήτη που αναγράφεται στην παλαιά άδεια κυκλοφορίας και τελούν σε καθεστώς προσωρινής ακινησίας. Συγκεκριμένα ειπώθηκε ότι υπεύθυνες δηλώσεις & συμβολαιογραφικές πράξεις ή και παλαιές κάρτες FIVA, θεωρούνται κατοχυρώνουν την κατοχή του οχήματος. Όταν όμως τέθηκε το θέμα της διαγραφής, έγινε σαφές ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο μία υπηρεσία του δημοσίου να διαγράψει κάτι που είναι καταχωρημένο σε άλλο ιδιοκτήτη. Σαν ΣΙΣΑ ζητήσαμε από την Ομοσπονδία να ξεκαθαρίσει το θέμα αυτό και να ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης των αρμόδιων υπηρεσιών, ώστε να μην βρεθούν πολλοί κάτοχοι ιστορικών οχημάτων προ εκπλήξεων. Σε κάθε περίπτωση συνιστούμε στα μέλη μας που κατέχουν τέτοια οχήματα, να έρθουν σε επαφή με τους παλαιούς καταγεγραμμένους ιδιοκτήτες και είτε να προσπαθήσουν να τα μεταβιβάσουν μέσω υπουργείου στο όνομα τους ή έστω να αποσπάσουν μία εξουσιοδότηση από αυτούς για τη μελλοντική οριστική διαγραφή.
  3. Στις περιπτώσεις όπου ο σημερινός κάτοχος δεν είναι ο ίδιος με τον ιδιοκτήτη που αναγράφεται στην παλαιά άδεια κυκλοφορίας και έχουν διαγραφεί προσωρινά στο παρελθόν, συζητήθηκε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και η διαγραφή αυτή θα είναι αρκετή & αποδεκτή. Σύμφωνα με αυτά που συζητήθηκαν εξαιρούνται οι αποσύρσεις και τα Ο.Τ.Κ.Ζ.
 
Top Bottom