Η τρέλα πάει στα Βουνά............
Η αλήθεια είναι ότι όταν ξεκίνησα να γράφω στο φόρουμ ποτέ δεν πίστεψα ότι όλο αυτό το ταξίδι αυτό θα πάρει αυτήν την τροπή γνωρίζοντας τόσους ωραίους ανθρώπους και αποκτώντας αρκετές γνώσεις αλλά και εμπειρίες. Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας...
Αρκετα με την Τελενουβέλα , πάμε στο νόημα!
Μετά από ατελείωτες ώρες συζήτησης με τον φίλο Στέφανο για το αγαπημένο μας δικύλινδρο το Division Bell σήμανε και έφθασε η στιγμή για το 2cv του να πάρει τον δρόμο της Δεύτερης ζωής του. Επάνω του κουβαλούσε αρκετά χρόνια ιδιοχρησίας αφού είναι το βασικό του αυτοκίνητο εδώ και δεκαετίες. Όπως είναι λογικό το αυτοκίνητο κουβαλούσε πάνω του αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, αρκετές επισκευές (καλές και κακές) και πολλά συναισθήματα.
Εν αρχή είναι ο λόγος.....εεεεε στην δική μας περίπτωση το σασί .
Η συζήτηση πάνω στο θέμα σασί ήτανε εκτενέστερη. Τα πάντα ξεκινάνε απο μία καλή βάση, δίχως καλή βάση δυστυχώς είναι σαν να πετάς τα χρήματα σου στον αέρα.
Η επιλογή επισκευής - συντήρησης- προστασίας του παρόντος απορρίφθηκε εξ αρχής λόγω ότι το κόστος σίγουρα θα έφθανε πολύ κοντά την αγορά ενός καινούργιου.
Απομείνανε λοιπόν δύο επιλογές καταφορεσις η Γαλβανιζε? η υπάρχει και 3 επιλογή?
Το γαλβανιζε σασί είναι ένα απλό χαλύβδινο σασί με θερμή γαλβάνωση. Δλδ το σασί βαπτίζεται σε λουτρό με θερμό γαλβάνι και αποκτά αντιδιαβρωτικές ιδιότητες.
Εαν όμως το γαλβάνι χτυπηθεί πχ απο πέτρες - χαλίκια κλπ ο χάλυβας εκτίθεται στο περιβάλλον και αρχίζει η διάβρωση. Οπότε το γαλβανιζέ σασί θέλει και αυτό την ανάλογη χημική προστασία (Αστάρι για Γαλβανιζέ) ώστε να προστατευθεί καλύτερα.
Το σασί με καταφόρηση είναι ένα χαλύβδινο σασί με μια μέθοδο οργανικής επίστρωσης που χρησιμοποιεί ηλεκτρικό ρεύμα για την εναπόθεση χρώματος. Δηλαδή και σε αυτήν την περίπτωση το σασί χρειάζεται κάποια έξτρα προστασία για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.
Η 3η επιλογή είναι το ανοξείδωτο όπου και επιλέχθηκε!!
( Στην Βόρεια Ελλάδα το 2cv για καθημερινό αυτοκίνητο είναι πρόκληση. Δύσκολοι ορεινοί δρόμοι με αρκετούς μήνες χιόνια , αλάτια και βροχές. Η αντιδιαβρωτική προστασία ήτανε το Α και Ω της δουλειάς που κάναμε).
Ενα Ανοξείδωτο σασί κατασκευασμένο για 2CV .
Και έτσι μία ωραία πρωία φτάσαμε να έχουμε ένα ανοξείδωτο σασί καθισμένο πάνω σε δύο ξύλινα καβαλέτα......Η όψη του στο φώς του ήλιου ήτανε κάτι απερίγραπτο.....
Τα πρώτα μονταρίσματα , οι πρώτες βίδες!!!! ( Ολα τα εξαρτήματα που τοποθετήσαμε είναι ανακατασκευασμένα και μετρημένα σύμφωνα με τις τιμές που όριζε η Citroen.)
Τοποθέτηση καινούργιων ρουλεμάν μπράτσων...
Τοποθέτηση μπράτσων!!
Τοποθέτηση κεντρικών μπουκάλων Stainless Steel...
Τοποθέτηση αμορτισέρ και ρύθμιση σινεμπλόκ ....
Και σιγά σιγά έκατσε για πρώτη φορά στα πόδια του!!!! Η στιγμή είναι απίθανη (Θυμήθηκα και εγώ τα δικά μου)...Ανεβαίνεις πάνω στο σασί χοροπηδάς σαν κατσίκι και θαυμάζεις πώς δουλευει αυτή η πανεξυπνη αναρτηση!!!!!
Ακολουθεί η ζευξη μηχανής και κιβωτίου
και στην θέση της!!!! Αρκετές βόλτες έκανε!!!
Τοποθέτηση ημιαξονίων , σύστημα διεύθυνσης και περιφερειακών μηχανής..
Τοποθέτηση καλοριφέρ και εξάτμισης ελευθέρας (Κατηργημένο το πρώτο καζανάκι)
Και η τελική του μορφή
Ακολουθέι συνέχεια απο τον φανοποιό με το καινούργιο κουβούκλιο....
To Be Continued!!!!
Η αλήθεια είναι ότι όταν ξεκίνησα να γράφω στο φόρουμ ποτέ δεν πίστεψα ότι όλο αυτό το ταξίδι αυτό θα πάρει αυτήν την τροπή γνωρίζοντας τόσους ωραίους ανθρώπους και αποκτώντας αρκετές γνώσεις αλλά και εμπειρίες. Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας...
Αρκετα με την Τελενουβέλα , πάμε στο νόημα!
Μετά από ατελείωτες ώρες συζήτησης με τον φίλο Στέφανο για το αγαπημένο μας δικύλινδρο το Division Bell σήμανε και έφθασε η στιγμή για το 2cv του να πάρει τον δρόμο της Δεύτερης ζωής του. Επάνω του κουβαλούσε αρκετά χρόνια ιδιοχρησίας αφού είναι το βασικό του αυτοκίνητο εδώ και δεκαετίες. Όπως είναι λογικό το αυτοκίνητο κουβαλούσε πάνω του αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, αρκετές επισκευές (καλές και κακές) και πολλά συναισθήματα.
Εν αρχή είναι ο λόγος.....εεεεε στην δική μας περίπτωση το σασί .
Η συζήτηση πάνω στο θέμα σασί ήτανε εκτενέστερη. Τα πάντα ξεκινάνε απο μία καλή βάση, δίχως καλή βάση δυστυχώς είναι σαν να πετάς τα χρήματα σου στον αέρα.
Η επιλογή επισκευής - συντήρησης- προστασίας του παρόντος απορρίφθηκε εξ αρχής λόγω ότι το κόστος σίγουρα θα έφθανε πολύ κοντά την αγορά ενός καινούργιου.
Απομείνανε λοιπόν δύο επιλογές καταφορεσις η Γαλβανιζε? η υπάρχει και 3 επιλογή?
Το γαλβανιζε σασί είναι ένα απλό χαλύβδινο σασί με θερμή γαλβάνωση. Δλδ το σασί βαπτίζεται σε λουτρό με θερμό γαλβάνι και αποκτά αντιδιαβρωτικές ιδιότητες.
Εαν όμως το γαλβάνι χτυπηθεί πχ απο πέτρες - χαλίκια κλπ ο χάλυβας εκτίθεται στο περιβάλλον και αρχίζει η διάβρωση. Οπότε το γαλβανιζέ σασί θέλει και αυτό την ανάλογη χημική προστασία (Αστάρι για Γαλβανιζέ) ώστε να προστατευθεί καλύτερα.
Το σασί με καταφόρηση είναι ένα χαλύβδινο σασί με μια μέθοδο οργανικής επίστρωσης που χρησιμοποιεί ηλεκτρικό ρεύμα για την εναπόθεση χρώματος. Δηλαδή και σε αυτήν την περίπτωση το σασί χρειάζεται κάποια έξτρα προστασία για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.
Η 3η επιλογή είναι το ανοξείδωτο όπου και επιλέχθηκε!!
( Στην Βόρεια Ελλάδα το 2cv για καθημερινό αυτοκίνητο είναι πρόκληση. Δύσκολοι ορεινοί δρόμοι με αρκετούς μήνες χιόνια , αλάτια και βροχές. Η αντιδιαβρωτική προστασία ήτανε το Α και Ω της δουλειάς που κάναμε).
Ενα Ανοξείδωτο σασί κατασκευασμένο για 2CV .
Και έτσι μία ωραία πρωία φτάσαμε να έχουμε ένα ανοξείδωτο σασί καθισμένο πάνω σε δύο ξύλινα καβαλέτα......Η όψη του στο φώς του ήλιου ήτανε κάτι απερίγραπτο.....
Τα πρώτα μονταρίσματα , οι πρώτες βίδες!!!! ( Ολα τα εξαρτήματα που τοποθετήσαμε είναι ανακατασκευασμένα και μετρημένα σύμφωνα με τις τιμές που όριζε η Citroen.)
Τοποθέτηση καινούργιων ρουλεμάν μπράτσων...
Τοποθέτηση μπράτσων!!
Τοποθέτηση κεντρικών μπουκάλων Stainless Steel...
Τοποθέτηση αμορτισέρ και ρύθμιση σινεμπλόκ ....
Και σιγά σιγά έκατσε για πρώτη φορά στα πόδια του!!!! Η στιγμή είναι απίθανη (Θυμήθηκα και εγώ τα δικά μου)...Ανεβαίνεις πάνω στο σασί χοροπηδάς σαν κατσίκι και θαυμάζεις πώς δουλευει αυτή η πανεξυπνη αναρτηση!!!!!
Ακολουθεί η ζευξη μηχανής και κιβωτίου
και στην θέση της!!!! Αρκετές βόλτες έκανε!!!
Τοποθέτηση ημιαξονίων , σύστημα διεύθυνσης και περιφερειακών μηχανής..
Τοποθέτηση καλοριφέρ και εξάτμισης ελευθέρας (Κατηργημένο το πρώτο καζανάκι)
Και η τελική του μορφή
Ακολουθέι συνέχεια απο τον φανοποιό με το καινούργιο κουβούκλιο....
To Be Continued!!!!
Attachments
-
92,2 KB Προβολές: 57